home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Jedan od modela koje ljubitelji italijanskog Alfa Romea nestrpljivo očekuju je bez ikakve sumnje novi model D segmenta čije je pojavljivanje već nekoliko puta odlagano.

Konačno, ovaj model, koji bi trebalo da ponese ime Giulia, na tržište stiže početkom 2014. godine, a radi se o automobilu dužine do 480 cm koji će po pisanju italijanskog lista La Reppublica imati zadnji pogon, a opciono će biti dostupan i u verziji sa pogonom na sva četiri točka. Italijanski list je ovu informaciju navodno dobio od ljudi uključenih u projekat Gilulia, ali ostaje da vidimo da li će to zaista i biti tako.

U svakom slučaju, Giulia je jedan od ključnih novih modela koje Fiat priprema kako bi Alfu postavio na noge i dostigao ambiciozni cilj koji podrazumeva proizvodnju čak 400.000 Alfi godišnje. Kako bi postigao taj cilj, Alfa Romeo će se vratiti i na američko tržište (neki izvori kažu da će se Giulia i proizvoditi u Americi), a računa se i na kinesko i rusko tržište.

Giulia će u ponudi motora između ostalog imati 1750 turbo benzinac (u više verzija), novi V6 benzinac (zapremine 3,2 ili 3,6 litra), kao i novi 3,0 litarski V6 dizelaš, koji bi mogao da ima dva ili čak tri turba. Tu će naravno biti i slabiji dizelaši, od 1,6 i 2,0 litara.

Takođe, pominje se i hibridna verzija sa KERS sistemom, a od menjača se za sada govori o šestostepenom manulenom, sedmostepenom sa dvostrukim kvačilom i novom ZF automatiku sa devet stepeni.

Pojedini izvori pominju i sportsku verziju Giulia GTA, kao i coupe Giulia GT. Naravno, ovo su sve nezvanične informacije, pa ih tako i treba tretirati.

Britanski Autocar navodi da bi Giulia na britanskom tržištu trebalo da košta od oko 22.000 funti, što je 27.720 evra.

Sem nove Giulie, Alfa Romeo priprema više novih modela među kojima su i serijski 4C, novi Duetto (u saradnji sa Mazdom), novi veliki sedan, SUV model...

Ivan Mitić – Autoblog.rs

Render: Autocar.co.uk

Ranije objavljeni renderi iz CAR Magazina




čitanja : 6315



Komentari

Tooo majstore! :)

Autor carobnjak 07 Avg 2012, 14:29

Samo vise neka krenu, ne moze da se zivi od dva modela, mada meni ne bi smetalo da vrate 159ku samo olaksanu.
P.S. Ako Julija bude sa zadnjim pogonom, j**o ti sve ostalo to ce biti automobilcina.

Autor Bati 07 Avg 2012, 14:44

Више ми се свиђа ова доња.
Алфи само фали задњи погон.

Autor ПИТБУЛ 07 Avg 2012, 14:54

čarobnjak, meni se ovaj donji više sviđa. mada ni ovaj prvi nije loš.

Autor MasterHaosis 07 Avg 2012, 15:01

Prva super, limuzina mi se ne dopada, previše me asocira na SAAB 9-5

Autor Raziel 07 Avg 2012, 15:37

RWD platforma kod Fiat-a... nema toga odavno a i prilicno kosta da se radi od nule samo za Alfu, mada iskreno ne verujem da ce to rade. Ako i bude tako to ce biti nesto by Chrysler, ili ako bude FWD opet ce biti od Chrysler-a mozda od modela 200... samo da uklope dobar izgled, ja bih voleo da zasene 159 ako je to moguce. :)

Autor Orlo 07 Avg 2012, 15:42

To je to, mada su malo premale staklene površine , al ajde da ne sitničarim

Autor Dr Deki 07 Avg 2012, 15:47

@Raziel
i prva je limuzina, sa skrivenom kvakom zadnjih vrata! :)

@Orlo
pa naravno da ce biti od Chryslera kad je sad to sve Fiatovo! :)

Autor carobnjak 07 Avg 2012, 15:56

P.S. sad je jasnije sta Markione radi, tj. zasto...

Autor carobnjak 07 Avg 2012, 16:01

@carobnjak
Jeste ali nekako jeftino zvuci... luksuzni Chrysler - Alfa i to treba da bude konkurencija premium trojci... ;)
Pravi Spageti vestern!

Autor Orlo 07 Avg 2012, 16:06

@carobnjak
Nemoj da se brukas - to se znalo od prvog dana zasto su su se prikamcili... pricao sam o tome dosta ranije pre pojave velikog proroka... :)

Autor Orlo 07 Avg 2012, 16:09

@carobnjak 07 Avg 2012, 16:01
шибицар :)

Autor Столе 07 Avg 2012, 16:12

@Orlo
zasto da se brukam?!?
Pa jam prvi rekao da Fiat hoce Daimlerova "ceda" , mozes potraziti u arhivi ako mi ne verujes (i ako si dokon)! :)

A sto se tice spageti vesterna, sta mislis sta ce ameri pre kupiti stranog ili domaceg "kauboja" ?

Autor carobnjak 07 Avg 2012, 16:13

carobnjak
Alfa je viđena da propadne i da je neko preuzme. Ako tajn neko bude kao GM, ode mas u propast a ako je preuzme VW, možda Alfa na kraju i postane auto.
Ovako modiranje ne dovodi kupce u salone, valjda ti je to postalo odvno jasno.

Autor Mange 07 Avg 2012, 16:17

@Mange
ovo nije modiranje, ti ocigledno ne poznajes Alfinu istoriju!
Ako se ovo u tekstu ostvari, videces da nisi u pravu...
Prethodno treba da dokazes da je 500L cirkusant, a za sada ti nista ne ide od ruke... :)

Autor carobnjak 07 Avg 2012, 16:23

@ Mange
Samo 1 me stvar interesuje, komšija ima Alfu33 silver metalik, 1990.god, kao nova, 1 rub je pustio, ostalo je sve ok. Nije imao nikakvih problema do sada, sem što je išao da menja oprugu na karburatoru. Ležajeve za 22 godine ne smatram kvarom.
Kako se njemu ne pokvari?
Kako nama sve Škode koje smo imali ostanu ispravne?
Znači da je problem sa vozačem ili putevima, a ne sa Alfom, tj. Škodom. Hvala

Autor Dr Deki 07 Avg 2012, 16:29

od svih zajedno, svaka firma igra ulogu

Autor mile antena 07 Avg 2012, 16:56

gornja sa BMW, donja sa AUDI farovima.

ovo 4.8 m, ulazi u visu klasu sa 5,a6 i E ?

Autor NemanjaBB 07 Avg 2012, 17:09

@NemanjaBB
pise ti da je D segment...

Autor carobnjak 07 Avg 2012, 17:13

@NemanjaBB
Insignia 4.83m
508 4.79m
Mondeo 4.84m

Autor carobnjak 07 Avg 2012, 17:20

@ carobnjak
A što prave od Jette neku kao posebnu klasu, to me strašno nervira. Ona je oduvek bila C sedan, na bazi Golfa!
Golf 4.20m, Passat 4.79m (D klasa)

Autor Dr Deki 07 Avg 2012, 17:31

@carobnjak
Po komentaru u 16:01 mi je delovalo kao da si sada zakljucio... zato. ;)
Ej pa ne znam, zavisi da li ce brak da izdrzi do tada :) ili kako ce novinari da "izbombarduju" izjavama premijeru. Dobro je pitanje za gospodu iz Amerike kakva je reputacija bila Alfe dok se prodavala mislim sta oni znaju o tome tamo iz prve ruke, ipak ce novinari kao osnovu uzeti prethodno iskustvo Alfe u SAD-u.

Autor Orlo 07 Avg 2012, 17:42

@Orlo
taj zakljucakl se odnosio na ostale... :)

@Dr Deki
obican marketinski trik za neupucene...

Autor carobnjak 07 Avg 2012, 17:45

Btw 2. render je bolji makar i prvi nije loš... ;)

Autor Nepoznata osoba 07 Avg 2012, 17:54

Deki je kralj! A i upravu je što se tiče zbrke oko segmenata.

Autor Raziel 07 Avg 2012, 18:07

carobnjak
Kako nije bre moderna? Sjakti ko božićna jelka! Alfa je već dokazala samu sebe da je 0.0 na tržištu.
Fijat 500L će to tek dokazati. Tako za sada sam 50% u pravu.

Dr Deki
"Ima komšija..." standard za tebe. Znaš li da Alfa 33, zahtevaa podešavanje karburatora svakuh 10 tak hiljada, i to na način koji je umeo u Srbiji da provede zanemarljiv broj majstora. Zato onako frkće i trokelja. Znači, kakva opruga kakav bakrač. A prednje vešanje amortizerli ležajvei na njima, jastučići.... Pa bar taj auto sam doktorirao i od tada na Alfu tačku stavio.
Ako je samo do vozača, onda ti je tu Jugo, zašto bolje??

Autor Mange 07 Avg 2012, 18:10

@Mange
Ih Mange, nemoj mi Yuga brkati sa Alfom. On je za nju tenk ;)

Autor Predrag 07 Avg 2012, 18:12

@Mange
moderna i modiranje nije isto!
Alfa je zakon, i nije za obicnu masu...
Ne kupuje se na metar, kao sto ti kazes, i ko je vozi ne gleda je kroz dzep! :)

Autor carobnjak 07 Avg 2012, 18:16

carobnjak
Modiranje je nasilno sporovođenje mode-- bar za mene :) To radi Alfa.

Predrag
Zato sam mu naveo i Juga, jer me čudi kako do sada nije shvatio posmatrajući komšiluk, trotoare i ulice Lazarevca, da je Jugo šampion ;)

Autor Mange 07 Avg 2012, 18:25

@Mange
ahaha, lud si! :)

Autor carobnjak 07 Avg 2012, 18:27

carobnjak
Ma sve uredu, ali tržište neće Alfu. Suviše je komplikovana, nepouzdana i skupa. Izgled odbiija ozbiljne ljude, a oni imaju pare. Klinci bi je kupili, ali sa čime? Kad odrastu promene interesovanje, kao i ti? :)

Autor Mange 07 Avg 2012, 18:33

@Mange
pa ja nikada ne bih kupio Alfu, ovde! :)

Autor carobnjak 07 Avg 2012, 18:35

Renderi...danas svako moze da ih uradi. Dok ne izadje maskirana ili u rameri 1:1 ne treba komentarisati.

Autor Uros Cuore Sportivo 07 Avg 2012, 18:41

carobnjak
Alfu bi mogla da upristoji neka jaka firma, BMW najpre, a za nuždu i VW.
Primer bede i bacanja para je MiTo, smešni punto. Na kraju to im je i jedini auto koji prodaju.

Autor Mange 07 Avg 2012, 18:43

@Mange
da, BMW bi bio pun pogodak, VW nikako!
Giulietu si zaboravio, ona se bolje prodaje :)

Autor carobnjak 07 Avg 2012, 18:46

@carobnjak
Neće nju ni BMW ni VW. Prvi je premijum, a drugi već ima svoj premijum ;)

Autor Predrag 07 Avg 2012, 18:53

carobnjak
Zar neko kupuje Giulijetu? Strah, plaši decu posebno bela... Naružen Bravo.

Autor Mange 07 Avg 2012, 19:01

@Mange
Najružnija mi je Lancia Y, pa MiTO pa Giulieta. Od pozadi je sve ok, a spreda kao mravojed :))

Autor Predrag 07 Avg 2012, 19:05

@Mange
Naravno da je kupuju!
I meni je Bravo lepsi. Da li si ga vozio mozda? :)

@Predrag
mislis na Skodu?

Autor carobnjak 07 Avg 2012, 19:06

@Predrag
vrlo interesantno da neko kome je Skoda estetski vrhunac negativno komentarise druge marke, pravi si biser! :)

Autor carobnjak 07 Avg 2012, 19:07

@carobnjak
Škoda nije estetski vrhunac, osim što mi se Superb Combi veoma dopada, ali Fabija je za Y i MiTo misica ;) Y je nešto najružnije na 4 točka što sam video.

Autor Predrag 07 Avg 2012, 19:10

@Predrag
u pravu si, Y10 je uzas, a Fabija odmah do nje! :)
Mito uopste nije ruzan, skroz je simpa, mozda samo prednji farovi zahtevaju navikavanje...

Autor carobnjak 07 Avg 2012, 19:13

carobnjak
Nisam vozio Bravo JTD. Jako su retki. Skoro sam video jednog, polovan uvezen, sedeo u njemu. Čovek koji ga je doterao kaže, beži Bože sačuvaj. Došao na zamenu držača motora... Inače pale mu se maglenke, čas leva čas desna kao na VW. Ako im to pomogne...

Predrag
Ha, "maravojed" je moj izraz za Juliju, al sam ga zaboravio, hvala! :)

Autor Mange 07 Avg 2012, 19:15

@carobnjak
Nemoj da mi porediš auto sa tim spodobama. U stvari MiTo je kao mravojed.

Autor Predrag 07 Avg 2012, 19:17

@Mange
dosadan si vise sa tim nosacima! Koliko kostaju, 2000 eura ili 20?!?

I nisi u pravu da su retki, ocigledno si davno bio na www.polovniautomobili.com ili www.mojauto.rs ...

Autor carobnjak 07 Avg 2012, 19:18

@Predrag
pa ti si ih uporedio! 19:10

Autor carobnjak 07 Avg 2012, 19:19

@Mange
e ondak smo jednako strucni, jer sam i ja u njemu sedeo, vise puta! (na sajmu)
A za vrhunski enterijer, prostranost si ostao bez teksta? :)

Autor carobnjak 07 Avg 2012, 19:21

carobnjak
Ne pratim sajt "polovni automobili" ili bolje reći jako retko. Na ulicama Bravo je jako redak. Čovek kaže da u njoj krca plastika kao u Daciji. Enterijer pohaban. Da je lepši od Julije, jeste.
Imao je još nekih kvarova, ali ne znam. Znam da su testirali držače i da amortizere napred - propali skroz.

Autor Mange 07 Avg 2012, 19:24

@Mange
covek kaze? Bice da ti kabinu Brava nisi ni pomiriso... :)

Poseti sajtove slobodno...

Autor carobnjak 07 Avg 2012, 19:27

carobnjak
Bravo - Octavija, biram Octaviju naravno. Mnogo bolja kupovina, pouzdaniji auto, jeftin za održavanje, najlepša Skoda.

Autor Mange 07 Avg 2012, 19:27

carobnjak
Najozbiljnije, video sam i sedeo u njemu Bravu pre 15ak dana. Imam drugara koji je fanatik za Fiat. Zagledao ga, sedeo i kad je postavio pitanje vlasniku o "kakvoći" - preprodavcu, otišao je kao pokisao.
Inače ima jedan preduzetnik drugar Brava, kupio ženi, ali sam ga video samo na trotoaru, baš kao Dejan L i znam za boljke u garantnom roku.

Autor Mange 07 Avg 2012, 19:32

carobnjak
Nosači motora, opruge, crkavaju sijalice a menjaju se teško kao da skidaš menjač na Yugu, spone, "silent" blokovi, uporne spone, letva... Nema ništa za pohvalu.

Autor Predrag 07 Avg 2012, 19:32

@Mange
biraj, niko ti ne btani!
A ipak vozis nesto trece? :)

Otkud znas da je pouzdanija kad o Bravu ne znas bas NISTA?

Autor carobnjak 07 Avg 2012, 19:32

@Predrag
uh, uh, a ti si ga tek upucen! :)))
A rekao si da vise nikada neces sesti u nijedan Fiat, odakle sad iskustvo ODJEDNOM?

Autor carobnjak 07 Avg 2012, 19:34

carobnjak
Znam, radi se o ovlašćenom Fiat servisu. Jeb.ga valjda oni znaju. Tvrde da je Grande punto mnogo ima manje nedostataka i kvarova. A njega znam dobro.

Autor Mange 07 Avg 2012, 19:35

@Mange
ok, navedi probleme za Bravo u garantnom roku:

Autor carobnjak 07 Avg 2012, 19:37

carobnjak
Poznajem dobro par mehaničara. Poznajem i ljude u jednom Fiat servisu. JTD i limarija su za pohvalu, a ostalo je smeće. Danas, dok su mi "centrirali" trap na Floridi (potrajalo je pošto su mi podešavali zature, nagib i usmerenost) razgovarao sam sa čovekom koji sada vozi firmin Focus, a pre toga je vozio Stila. Kaže da ne može da prođe 20.000 km a da se na Stilu nešto ne zameni na "trapu", dok Focus izdrži 50-60 hiljada km. Drug je vozio Alfu 156 i o njoj govori sve najgore. Iskreno, nikada nisam čuo da neko hvali Fiate, ni vlasnici ni majstori. Samo zaljubljenici. Samo takvi kao ti Čaki.

Autor Predrag 07 Avg 2012, 19:42

carobnjak
To je bilo davno, zaboravilo se. Znam da je vađen i rađen menjač na nekoj niskoj kilometraži, pre menjani držači motora ii menjača pa nije pomoglo. Imalo je to dosta sitnica.. Ne znam više ni koji je motor bio u pitanju. Auto je davno prodat.
Ako voliš Fiat, kupi Grande ( Evo - ne znam gde je razlika) m. jet

Autor Mange 07 Avg 2012, 19:43

@Predrag
pitao sam za Bravo, ocigledno ne znas nista!
Za Stilo se delimicno slazem...

Autor carobnjak 07 Avg 2012, 19:44

@Mange
znaci, kompletan sud dajes na osnovu 1 (slovima jednog) modela koji ko zna kako je vozen i odrzavan?!?
Objektivno, nema sta!

Razlika Grande/Evo je u par detalja spolja i kompletno drugacijem enterijeru...

Autor carobnjak 07 Avg 2012, 19:46

@carobnjak
Zaboravljaš jednu jako bitnu činjenicu, da je Bravo prepakovani Stilo.

Autor Predrag 07 Avg 2012, 19:49

carobnjak
Nije jedan, dva. Sigurno napretka nema u odosu na Stilo.
Isti je i Clasic, i Grande. Manji, lakši i viši auti bolje podnose naše puteve. Tu bi bila najveća razlika.

Autor Mange 07 Avg 2012, 19:49

@Predrag
pa eto ja sam bas VLASNIK Fiata a znam ih gomilu i svi su zadovoljni, nema potrebe da ih hvale!
Takodje nisam cuo da neko hvali svoju marku a da non stop ima problema sa istom, a jos je vozilo novo?!?

Autor carobnjak 07 Avg 2012, 19:51

Ako su to stare Krajzlerove platforme sa njima se ne može postići potrošnja i vozna dinamika koju imaju npr modeli Audija i BMW-a. Alfi treba tehnološki prodor kojim će da zadive tržište i o čemu će pričati stručnjaci i entuzijasti poput starih modela (Đulija, Alfa 75 ili 156-ca). Na većini dosadašnjih rendera nema buljavih farova sa 8c što je pozitivno.

Autor bakicar 07 Avg 2012, 19:51

@carobnjak
Ili smatraju da su neke nepravilnosti u radu normalna pojava pa kada dođe do otkaza onda kuku lele. Rekao sam ti šta treba da uradiš na svom autu.
Škodu hvalim jer je suštinski dobra. Ne može da se poredi sa tvojim ljubimcima jer su inferiorni u odnosu na nju. Prva Fabia mi je imala fabričku grešku, a ova druga ima serijsku. Svesno sam prihvatio rizik pri kupovini potpuno novog motora.

Autor Predrag 07 Avg 2012, 19:56

carobnjak
Ja sam bar tri nova fiata razradio (2 Z10 i jedan Punto clasic). Vozio sam prilično dosta (recimo 5-6 hiljada) dva Grande, jedan 1.2 68ks i 1.4. Nije jasno koji je kilaviji. Mane iste kao na Z10. Opet sve gumeni delovi, menjači, amortizeri, elektronika (senzori, komjuteri...)

Autor Mange 07 Avg 2012, 19:58

@Mange
pa eto nemci kazu drugacije, da je statistika pokazala da Grande ima znatno manje problema!
1.2 ima 65ks ne 68, a model za 2012. ima 69! :)

@Predrag
serijska pa fabricka greska su pravi pokazatelji kvaliteta...
Ajde se ti raspitaj na pravom mestu samo za novi Bravo pa mi javi, ok?
Inace, ja znam istinu... :)

Autor carobnjak 07 Avg 2012, 20:03

carobnjak
Znam da je Grande bolji od puntića. Ako ništa auspuh i servo volana i komp, su bolji. Gumeni držači gori.
Znaš da na Puntiću se auspuh mora 3 puta menati do 100 000km?
Isključiv sam prema Bravo uzevši u obzir jako visoku cenu. A gori je od Megana, sigurno i to "Turka".

Autor Mange 07 Avg 2012, 20:08

@Mange
ni to za auspuh nije istina, na mojem sam menjao na 120 hiljada!
Kao i silen blokove!

Autor carobnjak 07 Avg 2012, 20:10

carobnjak
Do sada sam na puntu promenio oko 10 auspuha, komplet od izduvne grane. Ukupno sa 3 auta 300 000km

Autor Mange 07 Avg 2012, 20:17

@Mange
kom Puntu? Mozda je na domacem drugaciji, moj je original :)

Autor carobnjak 07 Avg 2012, 20:20

carobnjak
Dve Z10 došle iz Italije, imale fabričku rupu na loncima auspuha da izlazi voda. Zato je onako prktao... Clasic nije imao rupu ali sve jedno 30-40 000 i nov treba.

Autor Mange 07 Avg 2012, 20:29

Carobnjak
Na koga si mislio sa ovim; "nisam cuo da neko hvali svoju marku a da non stop ima problema sa istom, a jos je vozilo novo"?

Predrag
Gde je razlika za vlasnika u izjavi:"Prva Fabia mi je imala fabričku grešku, a ova druga ima serijsku"? I šta je gore? Ta druga bi danas bila u boljem stanju da joj se motor podmazivao "pastom za brušenje", nego sa motornim uljem punim "metalnih opiljaka" ...

Autor Moron 07 Avg 2012, 20:29

@Moron
na ovog sto si ga pomenuo... :)

Autor carobnjak 07 Avg 2012, 20:30

carobnjak
Ne, on nema novo vozilo... Njegovo ima sindorm veoma ubrzanog starenja... Cenim da će uskoro biti za "reciklažu"

Autor Moron 07 Avg 2012, 20:34

@Moron
haha, mnoze se i tako reci...
Ja sam mu davno predlozio da proba "trecu-srecu"! :)))

Autor carobnjak 07 Avg 2012, 20:37

o bože škoda...vozim novu službenu škodu tdi.. i na 17500 mi je promijenjen mjenjač komplet, pa opet na oko 30000, prednji desni prozor je jednostavno propao u vrata i rasuo se na oko 35000, mijenjane brizgaljke na 37000 i sada mi trosi do 2 l ulja na 10000 km...
privatno imam fiat brao 1.6 iz 1997., kod mene prešao 240000 i jos ga vozim. to mi se kod njega nije nikad desilo. bilo je nekoliko sitnica tipa bobina crkla, pukla sajla podizača zadnjeg prozori i sl. al ovako nesto nikad.

Autor vozač 07 Avg 2012, 20:57

Ajd i ovo da docekam vise.
Tuga je za gledati da imaju samo 2 aktuelna modela.
Oba rendera fenomenalna!

Autor Panco 07 Avg 2012, 20:57

@Mange ; @Predrag

Zasto STALNO komentarisete italijane kad vas ne interesuju ? Stvarno ne mogu da shvatim to ! mene na primer ne zanimaju francuzi i zbog toga nikada nisam komentarisao na njihovim vestima niti sam vredjao njihove vlasnike ... Ja sam ponosni vlasnik alfe 156 1.9 jtd vec 4 godine i prezadovoljan sam , ne bih je menjao nikada ... Nikada ali nikada nisam imao probleme i kvarove koje ste vi strucnjaci stalno spominjali kako ste culi od ''mehanicara'' i ''strucnjaka'' ...
Sto se tice fiata bravo , procitajte malo tekstove o njemu u vasem autobildu , imali su samo reci hvale za njega , a jedini razlog zbog cega je lose prosao na trzistu je cena koja je i po meni bila previsoka ...
A spominjanje skode kao lepog automobila je jako smesno ... Da se razumemo nije ni ruzna ali je daleko od lepote, narocito enterijer ...
Pozdrav za carobnjaka koji je jedini realan i za sve ima argument za razluku od vas koji pisete ne proverene informacije iuli takozvano rekla-kazala ...

Autor djene 08 Avg 2012, 00:45

@djene
ej pozdrav druze! Idu lepsa vremena za nas, stize Giulia! :)

Inace, odlicno ti je prvo pitanje!

Autor carobnjak 08 Avg 2012, 00:49

Mango, hahaha ti si car. Evo tri reči sam naučio od tebe već.
,,frkće i trokelja. I prkao"
Hahahaha! Ovo moram da zapišem negde da ne zaboravim. Ajde još nešto napiši, da čujem još nešto origialno.

Autor MasterHaosis 08 Avg 2012, 00:51

@carobnjak
Samo da docekam dan kad krene u proizvodnju :)) A mozda se do tada skupi lova da pazarim jednu lepu crnu 159-ku , mada bi lepo i legla jedna crvena ... Eh kad bih imao za nju lako bih se odlucio za boju :)))

Autor djene 08 Avg 2012, 00:56

@djene
Odgovor je prost, veoma me nerviraju proizvodi Fiat grupacije. Razlozi su delom realni, a delom subjektivni.

Autor Predrag 08 Avg 2012, 00:59

@djene
e i ja bih crnu i to karavan! :)

Autor carobnjak 08 Avg 2012, 01:01

@Predrag
Pa sto mi ne odgovoris na pitanje ... Zasto onda bilo sta komentarises ? To se zove frustracija a to nije dobro ...

Autor djene 08 Avg 2012, 01:03

@djene
odgovor je jednostavan: misli da ce tako izleciti svoje frustracije i opravdani nestanak Zastave sa scene... :)

Autor carobnjak 08 Avg 2012, 01:07

@djene
Realno je jedan od najgorih proizvođača automobila, a sa druge strane doprineo je potpunom uništenju domaće automobilske industrije. Zbog toga na pr. nemam gde da se zaposlim, a ne pada mi na pamet da radim 12 sati dnevno u tzv. Fas-u za 30.000 din. Toliku platu su ranije imali radnici u montaži.

Autor Predrag 08 Avg 2012, 01:14

@carobnjak
Ma necu vise ni da trosim tastaturu na ljude bez argumenta koji sve znaju :)) Idem da spavam , sutra ujutru idem da registrujem moju alficu i radujem se jos jednoj divnoj godini koju cu provesti sa njom . nece oni imati nikada takav osecaj :))

Autor djene 08 Avg 2012, 01:17

@Predrag
Proizvodjac automobila koji izmisli common rail motor ne moze biti los proizvodjac automibila ,a treba li da te pitam da li znas ko proizvodi ferari i maserati ? Unistenju domace industrije doprineli smo mi sami i niko drugi ... Zasto je fiat grupacija kriva sto smo proizvodili staromodne automobila loseg kvaliteta i imali 5 puta vise zaposlenih nego sto treba ? Ti nikako da potrefis neku istinu , jednostavno imas velike frustracije i kao sto sam ti rekao to nije dobro , budi malo realan ...

Autor djene 08 Avg 2012, 01:23

@djene
Kvalitet Fiatovih CR motora nikada nisam osporavao, Ferrari i Maserati nikada nisam ni spomenuo. Konstantno govorim o glupavim Fiatovim modelima od kojih je svaki 5-uspešan. Promašaj do promašaja, retko koji ispuni planirani obim proizvodnje. Gama im je smešna, a modele godinam prepakuju. Na kraju dolaze u jadnu Srbiju, a sa njima nestaje i ono malo industrije. Kakve to svemirske brodove prave kada nijedan domaći deo ne može da se ugradi u njih, a raspali Yugo bolje podnese ove raspale puteve od svih njihovih modela zajedno. A cene im tek ne priliče za jednog od poslednjih proizvođača na svetu. Ko je gori od njih? Lada, Chevrolet i Dacia. Ne umem dalje da nabrojim. Tate i Chery-e ne računam, to je drugi svet. Budi malo ti realan.

Uživaj u Alfici dok ti jednog dana ne pokvari raspoloženje. Tada ćeš i ti postati jedan od onih vlasnika koji su najsrećniji kada je prodaju. Stvarno je lep automobil, ali samo spolja.

Autor Predrag 08 Avg 2012, 01:37

@ Ja sam sa mojom alficom presao za 4 godine 160 000 km i nije mi pokvarila raspolozenje a ti uzivaj u svom klonu vw-a dok jednog dana ne shvatis neke stvari ...
Problem je samo jedan , alfa je uvek pravila najlepse automobile i naravno ljubomorna konkurencija nikada to nije mogla da podnese pa je imala propagandu mi pravimo ruzna kola ali kvalitetna ... Meni je to vredjanje inteligencija ... Ja ne pricam napamet , ne pricam bez veze , pricam iz iskustva ... Imam mnogo prijatenja koji voze vw koji su stalno kod majstora pa nikad nisam to komentarisao jer me to uopste ne interesuje , meni je vazno da mene moja alfica sluzi fantasticno ... A ti nemoj molim te da me ubedjujes u kvalitet automobila koji ja vozim !

Autor djene 08 Avg 2012, 01:47

@djene
Ferari i Maserati proizvodi FIAT?Do sada to nisam cuo...Iskreno...Ja znam za onu realnu i pravu verziju,FIAT daje kesh,ovi u Ferari i Maserati brendovima,sami rade ;)))
Odakle bi Fiat znao da napravi nesto poput Ferarija...

Autor dusan 08 Avg 2012, 01:48

@dusan
Maserati i ferari su u fiat grupaciji ... A to sto ti to ne znas samo govori o tvom znanju !

Autor djene 08 Avg 2012, 01:54

@djene
Ja sam upravo rekao pravu verziju,FIAT daje kesh...
Dakle,nisam rekao da nisu,naravno da znam da jesu u FIAT grupaciji,ali izgleda dovoljno govori o tvom znanju kada ti kazes da Fiat proizvodi Ferrari...Kada sam rekao Fiat daje kesh upravo sam na to mislio,da su u grupaciji ali da sigurno FIAT nije radio novi motor 4.5 za 458 Italiu ;))) Fiat ulece kintu,a ovi razvijaju...

Autor dusan 08 Avg 2012, 02:04

@djene
Zavisi koliki ti je prag tolerancije na otkaze. Ako ti je ok da elemente sistema za oslanjanje i uravljanje menjaš na 20-30 hiljada km i da ti cene (originalnih) delova koštaju poprilično (da ne kažem van svake pameti u odnosu na trajnost), onda Alfa može da bude dobar automobil. Još ako imaš sreće pa te ne zavitlava elektronika... divota. Sve to zavisi od načina vožnje, putteva, održavanja... ali svakako je daleko osetljivija od VW-a sa kojima se toliko ljudi "muči". Da je to istina, situacija bi bila obrnuta i ne bi Alfi bilo u tragovima. Svi vole da voze kvalitetan i lep automobil, a ako baš moraju da biraju, onda će sigurno pre da se odluče za kvalitetan.

159 (spolja) izgleda sjajno, tu nema diskusije čak i ako se radi o ukusima. A da li ostatak game (pošto se 159 više ne proizvodi zbog "ogromnog" uspeha na tržištu i pored sve lepote), može da ponese titulu najlepšeg automobila? MiTo? Ma daj...

Mogu da te razumem da ti se Alfa 159 dobro pokazala. I mi smo u porodici imali do sada 5 Zastava i ni sa jednom nije bilo problema. Jedan Yugo je korišćen 7 godina, a jedna Florida 6 godina i nikada ništa nije dogodilo što bi moglo da se navede kao otkaz vredan pažnje. Imali smo i peugeota koji je posle 35.000 km počeo da se raspada. imao sam i fabiju koja se gasila od prvog dana kada upalim klimu, a imam i sada fabiju kojoj je na 10.000 km počeo da se čuje lanac pri startovanju... izugleda da je sve to stvar sreće ili nesreće, ali i dalje duboko verujem da su Fiati šklopocije. Svaka čast za zaštitu od korozije i CR dizel motore i ni za šta drugo.

Autor Predrag 08 Avg 2012, 02:05

Скупи Алфа 100 коментара !
Не би да залазим у причу, само ми је један детаљ упао у око.
Кад Фолцика држи фирме које држи, онда их она прави, односно она је заслужна.
А кад је иста ствар са Фиатом, онда је другачији стандард ???
Наравно, то Душан тако, двоструки аршини.

Autor ПИТБУЛ 08 Avg 2012, 03:06

Ovde sve sami strucnjaci za Alfe, a pitanje je da li su uopste seli u neku noviju.

@djene
Taman ti je sad pravo vreme da se ``apdejtujes`` na 159ku pa ces tek onda da vidis sta je auto.

Autor Bati 08 Avg 2012, 03:07

Бати
Ма зна бре Душан, једног човека чији комшија, зна једног лика од чијег брата шурак, па његов ћале вози Алфу. :)))
"Најзанимљивији" су ми оне које "не интересује" нека марка, а стални су и то најактивнији, на тој теми...

Autor ПИТБУЛ 08 Avg 2012, 03:22

Gospodo, za losu reputaciju Alfa Romea u Srbiji su najzasluzniji ovlasceni servisi i izuzetan bezobrazluk svih zaposlenih nekad Delta sad FAS. Vlasnik sam Giuliette QV, na redovnom servisu su sipali Seleniu Racing 10w60, a ulje za sve Alfiat turbo motore je gradacije 5w40. Kada sam se zalio, gospoda iz servisa su rekla da ako oni ocene da je auto sportski ide Racing a ako nije 20k. Auto je posle servisa imao rastelovane farove pa nije bilo uopste moguce voziti ga nocu. U servis otisao nov, ispravan auto a preuzet u skoro nevoznom stanju.Sada je sve u redu posle mnogo zalbi. Ja sam jedan primer, zamislite koliko je automobila unisteno od strane servisera. U Alfinim motorima se 5w40 koristi od 2005.

Autor mARko 08 Avg 2012, 08:53

Ja sam bio prvi koji je pljuvao Alfu i dizao nemce u nebesa, dok nisam seo u istu. Vlasnik sam 147 sa toliko ,,losim" 1.6 t.spark motorom. Alfa je imala 200000km kad sam je uzeo, presao sam 15000 sa njom i samo sam ulje zamenio. Trenutno, za te pare bolji auto ne moze da se uzme, a tek osecaj u voznji ne zelim ni da objasnjavam. :) Naravno i sledeci auto ce biti Alfa

Autor Dejan 08 Avg 2012, 09:41

PITBUL, a koga ti znaš od takvih?

Autor MasterHaosis 08 Avg 2012, 10:39

I tako, Alfisti pobedise, bravo! :)
Pozdrav svima!

Autor carobnjak 08 Avg 2012, 11:32

@carobnjak
Ma samo ti se čini pošto su tvoji :) Komentar mi je sjajan. Treba im vremena da smisle adekvatan odgovor ;)

Autor Predrag 08 Avg 2012, 11:45

MasterHaosis
Ако мислиш на ове :
"Најзанимљивији" су ми оне које "не интересује" нека марка, а стални су и то најактивнији, на тој теми..."
Душан, тома и још поједини БМВ фанови, дежурни пљувачи, хејтери.
То су људи који никад неће оставити позитиван коментар, већ као по дифолту пљуваће само, ако виде одређени знак,
трокраку звезду нпр, како бљешти. :)))

Autor ПИТБУЛ 08 Avg 2012, 11:47

@Predrag
komentar ti je ocajan i bez trunke objektivnosti, ali navikao sam... :)

Ti nikad nisi ni seo u Alfu, a dovodis sud njihovih vlasnika u pitanje?!?

HAUS!

Autor carobnjak 08 Avg 2012, 11:51

@MasterHaosis
Znao sam da ПИТБУЛ voli mene i Mange-ta ;) Ali nije mi bilo svejedno xaxaxa

Autor Predrag 08 Avg 2012, 11:53

@carobnjak
Vozio sam 156. Sasvim dovoljno. A komentar je jedan od objektivnijih u kojima se pominje Fiat & Co. Zato i nema adekvatnog odgovora ;)

Autor Predrag 08 Avg 2012, 11:55

Predraže hahaha!
PITBUL, haha pa to. Ali niko ne shvata da se od toga nema vajda, svi se rasrpavljaju o automobilskim markama dok oni zarađuju novac. A šta mi imamo od toga? Ništa

Autor MasterHaosis 08 Avg 2012, 11:58

Rećiću 2 stvari.
1. Delta kao uvoznik i serviser je najveći pljačkaš u regionu (ko god 1 otera Alfu ili Hondu kod njih, mesecima ne može da prežali pare)
2. Najveći klub obožavalaca Alfe Romeo se nalazi u Nemačkoj.
Alfa i nije za naše puteve, već za AutoBanove, kod nas ramena, spone, amortizeri, opruge... trpe 10x veće udarce
@ Predrag
Ima u 1 broju AutoBilda rasklopljen novi Bravo na 100.000km
Koiko sam pismen, zameraju mu jedino jaku cenu i sajlu kvačila, hvale antikorozivnu zaštitu i hvale što su rešeni problemi bezrazložnog paljenja lampica u odnosu na ranije Fijate. Kod DSG menjača plivajući strada na 35.000km, a kod Bravo/Croma se plivajući retko menja. To piše u AutoBild-u

Autor Dr Deki 08 Avg 2012, 12:09

@PITBULL
Izgleda ti bas smetaju toma i ostali koji ne vole Mercedes? :))
Ne vladaju nikakvi arsini,niti sam tebe pomenuo,a ti se javljas,sta to moze da znaci? :)))))))
Rekao sam da FIAT ne proizvodi Ferari,sta sam lose rekao?
To isto znaci i za VW grupaciju,samo sto je VW vise prisutan u svojim proizvodjacima posto ovi iz VW znaju da naprave i motore preko 2.0,dok ovi iz Fiata to ne rade.
I da se razumemo,ALFU nikada u zivotu ne bih kupio,sto je govorio Energy Saver,ne zelim da glumim klovna na ulici :)))
Nadam se da ce admini odobriti komentar,ipak nikoga nisam uvredio...

Autor dusan 08 Avg 2012, 12:12

Dr Deki
Na muci se poznaju junaci. Tek kod nas shvatiš koliko su Alfe i Fiati nekvalitetni.

P.S. Bravo nema sajlu "kvačila" jer je hidrauličko.
Realno je samo sledeće: odlični CR dizel motori i sjajna zaštita od korozije kod novijih modela (poslednjih 10-12 godina). To su sve realne pohvale za Fiata. Ostalo je prosečno, a najčešće ispod proseka. Na nekim stvarima stvarno ne bi smeli da zakidaju, ali to ipak rade.

Autor Predrag 08 Avg 2012, 12:19

@Predrag
ako je ovako kako si rekao u 12:19 ja sam PREZADOVOLJAN! :)

Autor carobnjak 08 Avg 2012, 12:22

@ Predrag
Pa kako onda Fijati/Alfe/Lančije dobijaju 5 zvezdica za bezbednost? Jel to zbog pasivne bezbednosti (elektronski sistemi, brdo vazd. jastuka...). Radoznao sam. Piše u novom SAT-u, a imaš i slike, Panda 3 ima 3 zone deformacije, a Panda 2 samo jednu zonu i 4 zvezdice.
Kako ti kao maš. ing. objašnjavaš to?
Dačija u Laureat opremi dobije jedva 3 zvezdice.
Meni je bitnija bezbednost od potrošnih delova, koje uvek možeš da zameniš/popraviš

Autor Dr Deki 08 Avg 2012, 12:29

carobnjak
To ponavljam već neko vreme, ali tebi je potrebno ubosti formulaciju :)
Da ne bi bilo zabune, oslanjanje, upravljanje, elementi sistema za prenos snage, oslonci motora... su jedni od najlošijih u automobilskoj industriji, ako ne i najlošiji. Još kada se dodaju i česti problemi sa elektronikom kod većine modela...

To je moje objektivno mišljenje, zbog kojeg u kombinaciji sa posledicama postojanja FAS-a, subjektivno Fiat ne mogu da podnesem.

Autor Predrag 08 Avg 2012, 12:31

@Predrag
ako je nesto nadprosecno, uglavnom prosecno, nesto i lose, sve se svodi na PROSECNO i eto istine! Vazi za vecinu marki tog CENOVNOG ranga!

Kao sto Dr Deki rece problemi sa oslanjanjem se lako resavaju zamenom, i to uopste nije skupo (kod nas!) i mozes se reci da spada u potrosnu robu a u direktnoj vezi sa nasim katastrofalnim putevima!

Fabricke i serijske greske, problemi sa motorima, turbinama, kao kod VW grupe, e to je vec neoprostivo!

Autor carobnjak 08 Avg 2012, 12:36

@Dr Deki
O da, zaboravio sam da pohvalim i pasivnu bezbednost njihovih novih modela (dobro-pravilno deformisanje karoserije pri udaru).

P.S. Pasivna bezbednost se odnosi na čvrstoću karoserije (zone deformacije), pojaseve, vazdušne jastuke, naslone za glavu, konstrukciju stuba upravljača, izradu vetrobranskog stakla... sve u svemu ublažava POSLEDICE sudara.

Aktivna bezbednost se odnosi na kočnice, pneumatike, upravljački sistem, sistem za oslanjanje, ABS, ESP... sve što sprečava NASTANAK sudara.

Zbog pucanja opruga na modelima C segmenta Fiatu bih retroaktivno oduzeo svih 5 zvezdica ;) Još kada počne da im brljavi elektronika, pa ne radi ABS, vazdušni jastuci... otkaže ti elektro-servo...

Zašto Fiat Deki, kada sa Škodom možeš da imaš sve, veću pouzdanost, nižu cenu pri kupovini, održavanju...? Zar to nije naš Simply Clever izbor? Šta si pobrljavio?

:))

Autor Predrag 08 Avg 2012, 12:45

@Predrag
i tako konacno dolazimo do toga da su Fiat i Skoda po kvalitetu tu negde, sto je uvek i govorila CENA (vrlo jednostavno, zar ne?) a sto ja trubim ovde 3 godine...

Autor carobnjak 08 Avg 2012, 12:48

@ Predrag
Nisam pobrljavio uopšte, ali nemoj preterivati sa pljuvačinom. Nije fer, koliko imaš većih krševa. omenimo samo Lagunu i pucanje ramena, opruga, torzije vrište koliko su loše. Otkazuju na 20.000km
Reno dizne, ne trpe ni najmanju nečistoću. Plastika na nivou Š klase. Realno pogledaj u oglasima Megane 2 (zamenjena turbina, potrebna zamena dizni, ako ja lažem pogledaj sam) Za Lagunu nemam šta da dodam, KRŠ, čak joj i rukohvati na vratima otpadaju! Gore od Fijata kako god okreneš

Autor Dr Deki 08 Avg 2012, 12:56

@Svi

Molim vas da se vratite temi, dakle novoj Giuliji, a ne Škodi, Renaultu i sl.

Hvala

Autor auto 08 Avg 2012, 12:59

pricam totalno neutralno i iz iskustva koje imam sa fiatom.imam stilo 2005 god.kupljen je 2009god.godinu dana se i drzao.posle toga BUKVALNO raspad sisteme.vise mogu da navedem delove koje je cale menjao nego koji nije.vi sad nastavite dalje,ali fiat NIKADA vise.

Autor bmw serija 8 08 Avg 2012, 13:31

@bmw
Moj drug na stilu ne moze da stigne samo sijalice da zameni :DDD
Kad se vozis pozelis da izadjes i ides peske posto ono na tabli non stop pokazuje greske,airbag i jos neke sitnice i samo svira,svira...

Autor dusan 08 Avg 2012, 14:03

@dusan
ako su samo to problemi, onda je to vrhunski kvalitet! :)

Autor carobnjak 08 Avg 2012, 14:50

auto, haha kaži kolko su moćni! Brate ja kad sam čitao komentare, i kad si presekao sa tvojim, osetio sam neko uzbuđenje iznutra! Sve me tera da čitam još, mnogo je moćno kako ,,razgovaraju i razmenjuju mišljenja".

A Alfa Romeo kao auto nije loš, što se mene tiče. Samo je Alfa speciajan slučaj. Alfinsti kažu da nije za narodnu masu, a opet, ovu bogati više uzimaju nemačku trojku. Automobil može da izvuče ili masovno potrošačko društvo, da ga masovno kupuju, ili malo, ali bogata klijentela. Alfu ne uzimaju ni jedni ni drugi nego kolekcionari, i Alfini fanovi, retko ko nov, ko želi prvi auto će da uzme Alfu ako nije pristrasan. Po uslovom da gleda cenu, kvalitet i druge odnose.
Ali zato, Alfa ima prednost baš što je retka marka. Ja ovde retko kad vidim neku Alfu, a o novijoj da ne pirčam. I tako, vlasnik bude jedinstven. A bio sam pre neki dan sa drugarom do Alfinog servisa, video sam neke modele. Onaj 156 je dobar.

Autor MasterHaosis 08 Avg 2012, 15:20

Dr Deki, Mene je već pokidalo!

Autor MasterHaosis 08 Avg 2012, 18:39

Mange i Predrag

Vi nemate drugog posla, ljudi moji ,šta vam je..Ko vas je platio da blatite ..::))Ajte malo odspavajte koju turu, ne pričajte gluposti same

Autor Ilija 08 Avg 2012, 21:34

usput, render Alfe skor pa vrhunski , na slici gore , prva slika, je jako dobra, druge dvije višak su im srednju " brkovi"..Inače pošto svi ovde nešto znaj uo Alfama, mislim da Alfa treba da ostane dosledna i da ne juri prodajne rezultate, za razliku od toga treba da napravi što bolji i lepši auto ,sa vrhunskom mehanikom, ali nedostupnu širokim masama..Zato što široke mase nardoa nemaju para za održavanje dobrog motora i njegovanje auta,,,Ne tran Alfa da potpada po filozofiju ni fiata, a kamoli VW jwr bi VW od lafe napravio samo prosečan auto, sa lošim voznim osobinama,ovako alfa ipored nekih problema sa mehanikom, ima ODLIČNE osobine u vožnji , kao što su Stabilnost i udobnost, i svi vlasnici uživaju u tome ( i ja uostalom ) i zaboravim svaki problem, jer mi auto služi za uživanje , nije to za Habanje ..ako imaš VW golfa manje mehaničkih problema, za 10 % ,al iimaš samo PROSEČNO prevozno sredstvo ,Kruto,tvrdo ,i neudobno..

Autor Ilija 08 Avg 2012, 21:44

Ilija
Kako misliš da preživi Alfa ako nastavi po svom i prodaju svede na zanemarljive količine i to samo dva klovn auta, prepakovan fiata, MiTo i Julija, koji su skuplji od originala za 50% ??
Kako je to svetsko čudo Alfa?? Istovremeno stabilna i udobna maksimalno. Pa to nema od kartinga do F1.
Koji to pa motor ima Alfa da može da se isprsi sa njime sličnim jednostavnim tipama, recimo kao Nisan?
Uz sve recimo da zanemarimo Alfa loš kvalitet i pouzdanost i bofluk.

Autor Mange 08 Avg 2012, 22:03

Душан 12:12
Што онда коментаришеш Алфу ???
И шта кога брига да ли би ти, или не би, купио Алфу...
Ко да је то битно, или да је неки параматер што ти не би купио, свашта...

Autor ПИТБУЛ 08 Avg 2012, 23:55

@PITBULL
Pazi ovo,ja Alfu nisam ni pomenuo u komentaru vec sam odgovorio Djene-u da FIAT ne pravi Ferrari! :)))))))))))))))
Ti si video komentar od dusana i odmah samo nesto da napises :)))))))))))))))))))))))))
@carobnjak
A,sta cemo sa tim sto cesto tako nesto cvrcka,lupka? :))
Upalio drug auto da ubaci u rikverc nece...Crk'o zmaj :)))
P.S
Ovaj render jos ne treba shvattiti za ozbiljno,mada naslednik 159 je trebao da se pojavi poodavno ;)

Autor dusan 09 Avg 2012, 01:08

Душан
Можда ниси приметио, горе пише Алфа Ромео у наслову. ;)
Уосталом, на свакој теми Алфе, као и Мерцедеса пишеш.
Зашто ако те не занимају ? :)
Кад је Фиат у питању, кажеш једно а за исту ситуацију, само кад је Фолцика у питању, кажеш друго.
Тачније, Фолцика је заслужна ( ваљда су Вејронов мотор и шасија из Пола ) а Фиат нема везе са Фераријем.

Autor ПИТБУЛ 09 Avg 2012, 01:14

@PITBULL
Jeste,ustvari Vejron je nasminkani Polo ili Shiroko,kao i R8 i Galjardo :))
I drugi se javljaju na raznim temama,ali ti uvek odmah @dusan :))))))))))))

Autor dusan 09 Avg 2012, 01:23

Najnoviji render Giulia-e!

http://www.b92.net/automobili/vesti.php?yyyy=2012&mm=08&nav_id=634035

Autor carobnjak 11 Avg 2012, 17:55

@Damko
specijalno za tebe i slicne "znalce": "Nova Alfa Romeo Giulia na tržištu će se suprotstaviti automobilima iz premijum segmenta, poput Audija A4 i BMW-a Serije 3."

Autor carobnjak 11 Avg 2012, 18:03

@ carobnjak, moraću nažalost da vas razočaram. To što je B92 objavio uopšte nije najnoviji render, budući da je objavljen još u januaru ove godine.
Autor je Alessandro Masera, a ostale njegove rendere nove Giulie možete pogledati na sajtu Worldcarfans.com

http://www.worldcarfans.com/112010739517/2014-alfa-romeo-giulia-variants-rendered

Autor auto 11 Avg 2012, 18:13

@ carobnjak, može i na našem forumu, budući da su i tamo objavljene

http://forum.autoblog.rs/top-secret/alfa-romeo-giulia-1091/msg2906/#msg2906

Autor auto 11 Avg 2012, 18:15

@auto
pa niste me razocarali, samo se ne secam da sam ga video, render ko render, ima ih puno, samo zvanicna prezentacija je istina, a do tada svaki render, pa i decji je dobrodosao! :)

Autor carobnjak 11 Avg 2012, 18:24

@auto
u pravu ste za forum, sad sam pogledao, tamo je ali u "mikro" formatu, zato mi je promaklo...

Autor carobnjak 11 Avg 2012, 18:29

auto, samo jedno pitanje.
Jel ovde kod vas u moderaciji ne može da se edituje tekst, na primer kada neko napiše veći tekst, a ako sadrži nešto ovredljivo, jer vi možete samo taj višak da obrišete, a da ostavite komentar, ili ovde na blogu mora ceo da bude izbrisan?
Znam da na forumu može da se izmeni tekst od strane moderatora/administratora, da se ukloni višak, ali za ovde nisam siguran pošto uvek izbrišeš ceo tekst, ali pitam sve jedno.
I dobro si postpuio što si nam obrisao onamo zadnja dva komentara, ja sam mu i rekao da će do toga da dođe, ali nije hteo da me sluša. I što si zaključao temu, svaka čast.

Autor MasterHaosis 11 Avg 2012, 18:36

@ MasterHaosis, nažalost mora ceo komentar da se izbriše.

@ carobnjak, jesu male, ali klikom mogu da se povećaju :))

Autor auto 11 Avg 2012, 18:44

@auto
znam, pamtim samo original... :)

Autor carobnjak 11 Avg 2012, 18:45