Fiat 500XL

Podsećanja radi, Fiat 500L je svetsku premijeru imao 6. marta na Salonu automobila u Ženevi, a u paleti motora su 0.9L dvocilindrični TwinAir benzinac i četvorocilindrični 1.4L benzinac, kao i 1.3 MultiJet dizelaš.
U press saopštenju Fiata je navedeno da 500L prkosi konvencionalnim razlikama između klasa kombinovanjem karakteristika različitih kategorija vozila i na taj način predstavlja odličnu alternativu tradicionalnim vozilima iz segmenta B i C.
Takođe, Fiat kaže da 500L predstavlja pravi izbor za vozače koji ne mogu bez italijanskog stila, svestranosti koja proističe iz funkcionalnog dizajna i motora vrhunske konstrukcije i efikasnosti.
Sem već predstavljene verzije sa pet sedišta, Fiat 500L će se kasnije nuditi i u produženoj XL varijanti koja će imati tri reda sedišta i mesta za sedam putnika.


Sada su se pojavile i ove nove slike i crteži iz patentnog biroa, dok se premijera najavljuje za sledeću godinu.

Ivan Mitić – Autoblog.rs
Foto via Jokeforblog.blogspot.com
Ranije objavljene slike sa sajtova Autopareri.com, Autoexpress.co.uk i Fiatblog.nl




Хоће ли ова развучена каросеријица успети да издржи терет ?
Све ми се чини да ће се "ражабити". :)
Морам да будем искрен, да сам мало променио мишљење што се тиче 500Л, пре свега зато што је крупан.
Као и Мини Кантримен, једини Мини који личи на ауто, а не прцвољак.
Тако и овај 500Л, а колико сам видео на сликама, још је крупнији и већи од Кантримена.
Али да га раздужују, питање да ли ће бити довољно робусна та каросерија.
... s razlikom da kantrimen izgleda kao SUV, a 500l kao MPV...
Izgleda kao da ce da se rastavi na prvoj krivini.
Izgleda je zbog krize Fiat počeo da prima Ruske dizajnere.
Ili je možda ovaj model pokriven iz Turske fabrike. Miriše orjentalno :)))
Uf, brate, tiha jeza. Zvučaću kao Dejan L ( tj. "dizajnerski" ), ali uvek sam vizuelno mrzeo "karavane" ( a ovaj tome liči ) kod kojih je ram prozora zadnjih vrata u gornjem delu "ostao zakrivljen" (jer je na "sedanu" tako zakrivljena "linija krova" ). Da li je moguće da ne može da se malo "investira" u taj "ram", pa da produžena verzija fiata 500 L ima "normalna" zadnja vrata?
Bravo. Vrhunac tehnologije koja se pravi u Srbiji. Vazno da ne zaostanemo ko Grci il Hrvati, i živimo od suncobrana.
Чаробњак
Нисам га видео уживо, већ причам оно што сам видео са слика.
Ako se običan bude dobro prodavao verovatno će izbaciti i ovaj model na tržište...
@ carobnjak
Ne može, ode mas' u propas' ...
Razočaranje koje skoro nisam video. žasU
http://www.dodaj.rs/?3M/gZ/npCfHC/500-xl-by-dejan-l-dr-dek.jpg
Evo samo za Čakija i Urosa CS.
Naravno uradio sam render za 2 minuta
@Dr Deki
nije lose, jedino ostaje ogroman zadnji branik, treba da je manji, kao prednji ako je moguce...
@ carobnjak
E tu sam te čekao!!!!!
Kako to ne vidiš, recimo, kod Honde?
Mrzim duge prepuste, mrzim i kad je zadnji prepust duži od prednjeg!
@ carobnjak
Nisi hvalio, ali ti Kod Honde ne smetaju takve neproporcije!
Samo primećujem da ne voliš veliki (dug) zadnji branik (prepust), a Honda je po tome jako specifična!
@ dr deki
ovaj put se slažem sa carobnjakom! a u susštini je odlično!
@Dr Deki
nisam to primetio kod Honde, mada nije isti utisak kod limuzine ili karavana (gde vise smeta)
evo ih
http://www.autozeitung.de/auto-vergleichstest/fiat-500l-und-mini-one-countryman-im-vergleich
@ carobnjak
Evo ti i sa povećanim WB, sa produženim vratima (za lakši ulazak na 3. red sedišta.
Samo ti naruči!
http://www.zaslike.com/viewer.php?file=r2v94nm8x4jgd2vumcf8.jpg
@ dušan ć
Primetio sam da nikad ne pročitaš, samo bape-bupe...
Al' ok, naučićeš, samo polako.
@Dr Deki,
Iskreno, ne bi voleo da dobije takav D stub u boji kao sto si uradio na drugoj slici.
Pogledaj ovaj mali model od gline sto stoji pored prototipa. E takvo resenje mi je odlicno. Cak su mi zanimljiva i ova svetla pozadi...
ja sam ga vidio u kragujevac cak sam pitao za njega meni se svidja.......