Maserati Levante na bazi Chryslera 300C?

Fiat namerava da značajno proširi ponudu pod Maseratijevom značkom pa će u narednom periodu povećati broj proizvedenih automobila godišnje sa 7.500 na 50.000 primeraka. Kako bi u tome i uspeli, Maseratijeva ponuda mora biti kompletnija, a tada svakako treba pomenuti novi ulazni model.
Naravno, kada je reč o Maseratiju još uvek nije došlo vreme za mali kompakt,
ali za novu "manju limuzinu" svakako jeste. Tako izvori navode da
će 2014. na tržište stići tzv. baby Quattroporte, odnosno limuzina sa četvora
vrata koja će se bazirati na platformi Chryslerovog 300C. Radi se dakle o
automobilu koji bi trebalo da konkuriše modelima poput BMW-ove serije 5, Audijevog
A6 i sl.
Izvori navode da bi taj model trebalo da nosi naziv Levante i da bi premijerno
trebalo da bude predstavljen na frankfurtskom auto salonu na jesen sledeće
godine, a kada na tržište stigne novi Quattroporte (tokom sledeće godine),
trebalo bi više da saznamo i o Levanteu.
Naime, očekuje se da će Levante pozajmiti mnoge karakteristike dizajna od većeg
i starijeg brata i da će deliti određeni broj zajedničkih komponenti. Takođe,
Quattroporte će se u sledećoj generaciji pozicionirati više upmarket kako bi
ostavio dodatni prostor za ovaj manji i nešto jeftiniji model.
Iako nešto manji, Levante bi ipak trebalo da ima međuosovinsko rastojanje duže
od 3 metra jer će se raditi o svojevrsnoj produženoj verziji pomenutog 300C.
Pokretaće ga V6 motori, benzinski i dizel, potpomognuti ili kompresorima ili
turbo punjačima, a sa njima će biti upareni ZF-ovi 8-stepeni automatski prenosi
koji će snagu i moment prenositi na zadnje točkove.
Oba modela će se proizvoditi u bivšoj Bertoneovoj fabrici u blizini Torina koju
je Fiat nedavno kupio.
Izvor: Autonet.hr
Render: arhiva Autoblog.rs / Autobild.de
овај Маркионе ће можда успети да од ФИАТ групре направи профитабилну причу, ал ће сигурно успети а огади све свето оном преосталом броју алфиста и фановима традиционалних италијанских марки аутомобила ... себе још увек доживљавам као алфисту
@ Stole
U pitanju je platforma. A mnogi veći proizvođači razmenjuju platforme
Predivno... model prestizne i sportske marke na platformi staroj bezmalo 10 godina koja ima delove od starijih Mercedesa i Chryslera... i to treba da konkurise premium trojci koja obiluje najnovijom tehnologijom i bezbednosnim sistemima. Bice interesantno ako bude tako jer oni zapravo nemaju para za novu RWD platformu, a ovo bi bilo najrealnije resenje...
@Orlo
Prosle godine Fiat je dogovorio isporuku "suspension systems" za BMW,
-Fiat je napravio novi "infotainment system" za BMW
-novi "PCB control unit" za Audi
-"ECU-LEDs" za BMW
-Xenon i LED farove za S klasu, CLS, Audi A5, A7, R8
-ECUs i injektore za GDI motore za VW
-"Instrument Panel" za novi Porsche 911, A5
-Fiat je napravio IR za Night Vision za S klasu
-Fiat (Magneti Marelli) proizvodi Night Vision, Lane Departure Warning, Trafic Sign Recognition,...
Valjda ce nesto od toga i primeniti na Maseratiju pored svih ostalih dobavljaca.
Danas skoro sve rade dobavljaci. Proizvodjac moze da ugradi onoliko tehnologije koliko moze da proda. Ne verujem da je to problem za Maserati.
bole,
,,Xenon i LED farove za S klasu, CLS, Audi A5, A7, R8"
Kako to da Fijat proizvodi LED farove a ne koristi kod sebe? zašto bi ih onda i pravio uopšte? Ja se ne sećam koj to Fijatov model koristi diode u farovima za dnevna svetla.
@bole
Interesantan podatak, ja sam pokusao nesto da nadjem po tvojim navodima ali nisam uspeo, pa bih te zamolio neki link pogotovo ove bezbednosne sisteme. Interesantno je to da niti jedan od ovih sto navodno Fiat proizvodi ne ugradjuje u svoja vozila, zvuci kao da je Zastava pravila najmoderniju tehnologiju za druge proizvodjace a proizvodila to sto je proizvodila.
Drugo ako rade dobavljaci koji su partneri Fiat-a ne znaci da je to napravio Fiat ali je jos ociglednije da to sto napravi ugradi u svoja vozila...
@MasterHaosis
Zasto bi ih pravio? haha Pa da zaradi pare. Ako ne moze da ugradi Ful-LED farove u Giuliettu zasto ih ne bi prodavao Audiju za A7 ili R8? Ili mercedesu za CLS? Mozda ce Full-LED dobiti neki od buducih Maseratija.
Led diode kao dnevna svetla koristi:
Fiat Panda
Alfa Giulietta
Lancia Ypsilon
Lancia Delta, mozda jos neki model.
@Orlo
Vecinu stvari radi "Magneti Marelli", koji nije partner, vec je Fiat direktan vlasnik. Vise informacija se moze naci na MM sajtu ili iz Fiatovih godisnjih izvestaja sa zvanicnog sajta.
http://www.fiatspa.com/en-US/investor_relations/financial_reports/FiatDocuments/Bilanci/2011/Fiat_AnnualReport_2011_ENG.pdf
http://marelli2.webhat.it/english/electronic_allarme_corsia.php
http://www.magnetimarelli-checkstar.com/en/news/556
http://www.italiaspeed.com/2011/cars/others/motor_shows/frankfurt_iaa/magneti_marelli/2409.html
http://viajeo.eu/download/meetingsevents/SaoPaulo29052012/ricardo_takahira.pdf
@bole
Hvala na informacijama... :)
Sve stoji to sto je navedeno stim, ako se ne varam, sto proizvodjac npr. Audi odradi, za neki primerak novog modela automobila, dokumentaciju/nacrte delova i da komponentasima da prave neki deo, u ovom slucaju halogene i ksenonske farove tako da zapravo Fiat kao vlasnik Magneti Marelli ne poseduje pravo(intelektualnu svojinu) na tu "robu" vec jednostavno samo proizvodi za nekog proizvodjaca.
Dizajn je najmanji problem, ali ima tehnologiju da to odradi i na nekom svom modelu ako moze da proda. Ne sumnjam da ce novi modeli Maseratija biti puni. Kao i vece Alfe ako se ikad pojave.
To je bila poenta.
@bole
Bilo bi lepo, ipak oni do sada nisu bili revolucionarni po tim bezbednosnim sistemima, Djulujeta i Bravo nemaju nista od novih sistema - a konkurenti u klasi Focus, Astra, A-klasa, BMW serije 1 itd. imaju prilicno toga... cak nisu onaj sistem za kocenje iz Pande ugradili u nas 500L... mada njega ce ime prodavati primarno tako da nece imati problema! :)