Ovo je Mercedes CLA

Mercedes je u aprilu ove godine na Salonu automobila u Pekingu predstavio Concept Style Coupe koji je najavio novi Mercedesov manji kupe sa četvora vrata CLA. Sada je Blog.mercedes-benz-passion.com objavio i ovu sliku koja navodno prikazuje serijsku verziju.
Po ranijim najavama, prodaja Mercedesa CLA počinje 2013. godine, s tim što se njegova premijera očekuje krajem ove godine. Po nekima, to će se ipak desiti u januaru 2013. godine, na Salonu u Detroitu.
Kako bilo, proizvodnja Mercedesa CLA će se odvijati u našem komšiluku - u Mađarskoj, i to u novoj Mercedesovoj fabrici u Kečkemetu koja je pre nekoliko meseci i zvanično počela sa radom. U fabriku u Mađarskoj je inače uloženo oko 800 miliona evra, a ima oko 3.000 radnika.
CLA je napravljen na Modular Front Architecture (MFA) platformi, cilj su pre svega mlađi kupci, a ponudu će kasnije dopuniti još jedna karoserijska verzija, i to Shooting Brake.
CLA će biti dostupan u verzijama sa prednjim i pogonom na sva četiri točka, šestostepeni manuelni menjač će biti standardan, a opciono će moći da se dobije i 7-stepeni menjač sa duplim kvačilom.
Što se motora tiče, ponuda benzinaca će po ranijim informacijama startovati verzijom sa 122KS (model CLA 180), dok će dizelaši biti dostupni u verzijama sa rasponom snage od 109KS do 170KS.
Sportska CLA 45 AMG verzija će imati isti motor kao i Mercedes A 45 AMG, što znači 2,0 litarski turbo motor sa 350KS i 450 Nm
CLA 45 AMG je naravno dobio i AMG body kit, AMG SPEEDSHIFT DCT sedmostepeni menjač sa dvostrukim kvačilom, pogon na sva četiri točka, modifikovano ogibljenje, jači kočioni sistem, nove alu točkove, sportski izduvni sistem i sportsku unutrašnjost.
Cena za serijski CLA bi u Nemačkoj po pisanju Auto Bilda trebalo da startuje od oko 28.000 evra.
Podsećanja radi, Mercedes Concept Style Coupe je dugačak 4637 mm, širok 1891 mm, visok 1398 mm, a međuosovinsko rastojanje iznosi 2699 mm. Pod haubom je 2,0 litarski četvorocilindrični turbo motor sa 155 kW/211KS, u paru sa sedmostepenim menjačem sa duplim kvačilom (pogon je na sva četiri točka).
Ivan Mitić - Autoblog.rs
Foto: Blog.mercedes-benz-passion.com
Bolje da mu blatobran ide skroz do zemlje, nego što je branik sasekao na pola.
Ali opet je prelep, brine me samo prostor iznad glava putnika na zadnjem sedištu
Bila bi bruka da je ovo C klasa... Odskakala bi 5god od BMW i Audi pandama, totalna suprotnost u odnosu na pre 10-ak godina...
Jel ja jedini vidim da je ovo totalno isti samo umanjeni CLS?
umanjeni cls.ali nema veze,bice svakako lep.mislim da mu ne trebaju ovi PRESLABI motori,ali profit je iznad svega...
Na ovoj slici, uposte ne lici na onu studiju, tacno izgleda kao da su stavili sliku CLS-a u kopim masinu, i zadali da se kopira na 75% velicine... :S Da sacekamo mi oficijelnu sliku.
Razlika izmedju ovoga i koncepta je otprilike kao i razlika izmedju A klase i njenog koncepta. Tako da ne vidim razloga za iznenadjenje.
Ovi mercedesi su sada svi identicni. Jos da restilizuju E klasu....