Sveži detalji o novom BMW-u M3

Sledeća generacija BMW-a M3 će debitovati u martu sledeće godine na Salonu automobila u Ženevi. Ispod haube će dobiti turbo redni šestocilindrični motor, a biće dostupan isključivo sa menjačem sa dvostrukim kvačilom.
Ovaj motor je u stvari modifikovana verzija N55 motora koji pokreće modele M135i i 640i.
Ovako temeljito dorađeni 3,0 litarski N55 motor bi trebalo da razvija snagu veću od 450KS i najveći obrtni moment od oko 650 Nm. Očekuje se da će pomenuti prenos imati 7-stepeni, a snagu će prenositi na zadnje točkove.

Još jedna novost za M3 će biti elektro-mehanički upravljač i elektronski M diferencijal sa blokadom. Možemo očekivati i upotrebu aluminijuma koji bi trebalo da se koristi za vrata i poklopac kako bi se smanjila masa automobila. Realno se može očekivati masa manja od 1,6 tona prethodnika.
Što se dizajna tiče, novi M3 će se od standardnog razlikovati u agresivnijim detaljima koji će naglasiti dinamičnost i posebnost automobila u poređenju sa ostatkom ponude.
Izvor: Presretac.com
Foto: Autoevolution.com
Render: F30post.com
nadam se da svjetla neće ići sve do bubrega, to im je naj slabiji detalj na obicnim verzijama bmw3.
JOs kad bi smanjili kubikazu na 2000 kubika pa da bude apsolutni hit kod nas :)
Pitanje za poznavaoce:
Jel ce ovaj 7-stepeni menjac koji se pominje biti onaj manuelac o kome je bilo reci ovde skoro ili automatik?
Панчо
Ти ниси ни читао текст ? :)
"Ispod haube će dobiti turbo redni šestocilindrični motor, a biće dostupan isključivo sa menjačem sa dvostrukim kvačilom."
Гагиба
Рекли су три, а видећемо.
Ја иовако највише волим атмосферце, тако да мени овај 3,0 никако не може да замени 6,3 звер атмо у Ц класи. :)))
ПИТБУЛ
Нису рекли ништа, то је све у сфери нагађања али све су прилике да ће зазвиждати три турбо. :)
А и Мерцедес убрзано прелази на турбо тако да ће твоје аспирације за пар година моћи да испуни само Талијанска егзотика или неки "индивидуални произвођачи".
Мадаааа...моћи ће увек и да се пронађе неки очувани М Банглов В-10!