Novi Ford Focus RS opet sa prednjim pogonom

Prema navodima PistonHeadsa kome je intervju dao Len Urwin, šef evropskog Team RS-a, sledeća generacija Focusa RS bi trebalo da dobije novi prednji elektronski nadzirani diferencijal s blokadom koga će razviti GKN, dakle ista britanska firma koja je zaslužna za BMW-ov M aktivni diferencijal.
Potreba za novim prednjim diferencijalom (opet će se gotovo sigurno raditi o modelu s pogonom na prednje točkove) leži u motoru. Naime, novi RS bi trebalo da pokreće 2,3 litarski 4-cilindrični turbo benzinski EcoBoost motor snage oko 251 kW/340KS, koji je trenutno u fazi razvoja. Manju šansu za ugradnju ima 2,0 litarska verzija snage oko 300KS.

Na kraju dodajmo i da će se novitet verovatno prodavati isključivo u varijanti sa 5 vrata. Dolazak na tržište možemo očekivati kroz godinu-dve.
Izvor: Index.hr
Renderi: arhiva Autoblog.rs / Autoexpress.co.uk