home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Pored nove S klase, malog crossovera na bazi A klase i CLA modela, jedan od Mercedesovih noviteta koji se nestrpljvo očekuje je i restilizovana verzija aktuelne E klase.

E klasa facelift se po nekim ranijim najavama očekuje u januaru 2013. godine na Salonu automobila u Detroitu, a do tada evo i špijunske slike potpuno nemaskiranog primerka.

Obnovljena E klasa će izgubiti jedan od svojih zaštitnih znakova, budući da će ovaj model (između ostalog) dobiti i izmenjena prednja svetla sa LED dnevnim svetlima. Ostale vizuelne promene se odnose na masku, branike i zadnja svetla.

Takođe treba očekivati i modifikovani enterijer, bogatiju opremu i osveženu paletu motora. Sajt Autofacil.es (koji i objavljuje ovu sliku) u svom članku pominje i Renaultov 1.6 dCi dizelaš.

U ponudi će između ostalog biti i treća generacija DISTRONIC PLUS-a, unapređeni night vision sistem, precizniji lane keeping sistem i Head-Up Display system, a po nekim izvorima i MAGIC RIDE CONTROL.

Ivan Mitić – Autoblog.rs

Foto: Autofacil.es



čitanja : 3771



Komentari

"u svom članku pominje i Renaultov 1.6 dCi dizelaš" . e 160 dci?neverujem...

Autor bmw serija 8 30 Okt 2012, 19:43

bmw serija 8
Zašto da ne veruješ za 1.6 DCI? Mottor naj naj u klasi, i tehnološki i po snazi i obrtnom momentu, potrošnji goriva. Tako neešto još nema niko.
A šta nam to predstavi BMW? 1.5 L trocilindrični dizel. Ma ajde!

Autor Mange 30 Okt 2012, 19:47

Meni se ovo svidja.

Autor nsx 30 Okt 2012, 19:50

@bmw
Tuga... Otisla nam kompletna premijum trojka u vrazju mater poslednjih godina.

Autor Panco 30 Okt 2012, 19:52

jos u e klasi...kad sam video s250 cdi sa 204 ks mislio sam da su tu dotakli dno.sad neka ture jedan od 100 ks u e,pa jedan od 80ks u c....

Autor bmw serija 8 30 Okt 2012, 19:56

Meni postojeća dnevna LED svetla na E klasi liče kao da su "sa buvljaka" ( kao da su "nakečena" ), tako da mi je drago ako su taj detalj restilizovali

Autor Moron 30 Okt 2012, 20:03

Je li ovo istina? Čudno mi je..

Autor Panchev9 30 Okt 2012, 20:19

Sto se tice ovog fejslifta, naravno da je dosta lepsi od dosadasnjeg. To nije ni bio mnogo tezak zadatak.
Ali dzaba, nisu meni toliko smetali farovi, i generalno detalji, koliko cela poajava E klase. Mislim na njenu bocnu liniju. A ta pojava ce i dalje ostati. U principu jedina stvar koja je u negativnom smislu upadala u oci, a da su je ispravili je onaj nesrecni zadnji blatobran.

Autor toma 30 Okt 2012, 20:25

facelift pozdravljam, vala trebao mu je.
hm, dci 1.6 nevera

Autor mik 30 Okt 2012, 20:29

Spolja manje vise, unutra mu je bitnije kako ce ga redizajnirati

Autor Panco 30 Okt 2012, 20:32

Odlican je... Mada ne vjerujem da ce imati 1.6 motor, malo je to za ovoliki auto.

Autor Sony 30 Okt 2012, 20:43

Sacekao bih jos fotografija, ovako mi izgleda mlako, pristalica sam aktuelnog modela narocito E-coupe-a, jer plasi me cinjenica da kako su C-klasu nakon restyle uruznili, tako ce i ovu... :)
1.6 dCi sa 130KS... interesanto, a i oborice cene... jos neka ponude i vise modela sa 4matic-om

Autor Orlo 30 Okt 2012, 20:43

Orlo
Oboriće cene..
Prodavaće ga MB kao da je "2,2Dci"..

Autor Panchev9 30 Okt 2012, 20:52

Inace, iz ove polupticije perspektive farovi lice na stari CLS...

Autor toma 30 Okt 2012, 21:20

Panchev, pa je li 1.6 ili 2.2? :D Daimler-Renault je samo oko malih motora za Mercedes, a velike motore i platforme idu za luksuzne Renaulte i Infinitije.

Autor Sony 30 Okt 2012, 21:23

Toma, u pravu si. A pazi farovi su bas onakvi kao sto smo ih vidjali na nekim blogovima. Pozadi su stopovi slicni sa aktuelnim ali malo ostriji i sportskiji.

Autor Sony 30 Okt 2012, 21:25

Meni iz ovog ugla farovi izgledaju kao oni sa Insignije. Samo sto su crni unutra.

Autor Vlada 30 Okt 2012, 21:26

Dobra, dobra sviđa mi se kako izgleda. Sto se tice motora ne vjerujem da ce ovaj biti u E klasi mada mozda i hoce mozda uvesti umjesto E200 od 136KS sto ne bi bilo lose jer je ovaj motor stvarno dobar 1.6 dizel od 131KS ne moze bolje, i steta je sto ga nece biti u A klasi mislim da se ubio za A klasu, također i B klasu i mozda cak i C klasa da bude startni dizel motor.

Autor Dakara 30 Okt 2012, 21:43

meni ovo vise izgleda kao c klasa.......izgleda premal za e, a i kod e nije bilo da nema nisana..nadam se da ce nam makar nisan ostavit kad ce vec cetverodjelna svjetla ukinit

Autor sysfan 30 Okt 2012, 21:49

nek je mercu sa srecom sa sledecom e klasom.i da pocnu sa pocetnim dizelom od barem 180ks ko sto i prilici jednoj sefovskoj limuzini i da taj motor naprave sami a ne da se uzima od renoa.gube na ugledu.klijenti ne prastaju.i trziste to pokazuje.

Autor bmw serija 8 30 Okt 2012, 22:13

Lepsa nego trenutna. Meni nije ruzna s preda ni prosla, ali nekako kao da je gepek zalepljen, ne ide uz liniju kola, sto nije slucaj ni sa jednom drugom meckom.

1.6 dci ...sto da ne, za neku laganu gradsku voznju :)

Autor NemanjaBB 30 Okt 2012, 22:23

Ajd nek mi sad neko od ovih stručnjaka kaže šta to nevalja na ovom motoru. Performanse boli glava 1.6 dizel sa 131KS i 320Nm i taj obrtni moment postize pri 1725 obrtaja u minuti. Pogledajte malo testove Nissana Qashqaija sa ovim motorom pa ce te cuti sta kazu ljudi sto su ga vozili nemojte samo onaka na prazno lupati. Čuj nevalja motor zato što ga je razvio Reno???

Autor Dakara 30 Okt 2012, 22:39

Pa Mercedes je strucnjak za velike motore ovaj mali neka bude od Renaulta. :) Evo ja sam vec vidio u.mojem gradu dvije A klase sa 180 cdi motorima a to je 1.5 dci. I to nikome ne smeta. :)

Autor Sony 30 Okt 2012, 22:40

dakara,e klasa nije kaskai.e klasa moze da se vozi sa 100ks pristojno.ali da li je to to?da li moze bmw u seriju 6 da stavi motor od 2 hiljade kubika i 200+ks i da ide sasvim lepo?moze.ali prilici li mu to?ne.to je bar moje misljenje.

Autor bmw serija 8 30 Okt 2012, 22:45

ma neka stavljaju u a ili b klasu sta hoce,ali od c mora da se vodi racuna.to su stare, formirane klase sa kojima nema igre.tu svaki detalj mora da se 10 puta meri a 1 sece.mada dzaba ovo pricam...

Autor bmw serija 8 30 Okt 2012, 22:50

Ne uzima Merc motore od Renauulta. Radi se o zajdničkom projektu - udruživanju, možda i za navek. Od ovoga će svi imati koristi. Verovatno ubrzo i razmene pakete akcija...
Setite se da je pre 20-30 godina jedan Volvo kad je bio na vrhuncu ugrađivao Renault motore i obratno.
Sa ovim ugovorom Merc je sebi obezbedio budućnost, baš kao i Renault Nisan aliance.
Šta radi konkurencija? BMW i PSA razbiše dilll. Nesrećno će i proći.... BMW ostaje kao list na vetru i sam kreće u trocilindat tehnologiju :))
Uglavnom, Mercu i Renaultu želim lepu i plodnu saradnju.

Autor Mange 30 Okt 2012, 22:50

Ne lupetajte, Renault je sa tim malim dCi motorima dostigao savršenstvo. Renault nije neki Opel ili VW, ima svoj ugled, njegov F1 tim kidai bmw i mercedespavi vidite koliko je Renault jadan...

Autor Nedžad 30 Okt 2012, 22:53

@bmw serija 8 30 Okt 2012, 22:45

Stoji i to što ti kažeš al mislim da opet treba uvesti za ljude koji hoće taj motor i kojima je svedno sto će im E klasu pokretati 1.6 dizel onaj koji drugacije razmišlja tu je uvjek E350. Mada razumijem šta hoćeš da kažeš da takvim motorom ne ukaljaju ugled, al opet ja o tome neću lupati glavu nek lupa onaj brko što za to godišnje uzme preko 10 miliona evra.

Autor Dakara 30 Okt 2012, 23:02

Na kraju ce S klasa sa motorom 0.9 TCE da se radi u Turskoj, gde i megan i flurense

Autor Edin 30 Okt 2012, 23:13

@bmw serija 8

Nemoj se druže ljutiti , ali lupaš opasno.
130KS i 320Nm malo?!

Pa w124 250D je bio auto za kim su svi svršavali , a i danas se neki kunu u njega a imao je bijednih 95KS a još bijednijih 158Nm?!
Pa i prvi 2.2 CDI je u svakom pogledu bio slabiji od ovog motora , tako da ti je priče niđe veze , posebno što se radi trenutno o najboljem dizel motoru do 1.6 litara.
Nisi ti probao kako nosi 300+Nm...

Autor Đorđe 30 Okt 2012, 23:21

Кад бих хтео да будем саркастичан рекао бих да је 130 коњића више него довољно да се оде до испред задруге и назад! :))
Ал нећу, није ми занимљиво више...бар док се Мерц опет не укључи у премијум трку, уколико се то икада деси!
Нешто друго ме копка одавно а везано за ове потезе Дајмлера са рестајлингом. Нисам сигуран колико ће купци ценити овако радикално обнављање аутомобила...,мож мислити реакције онога ко да 50к јура и преко ноћи му ауто "оматори" до непрепознавања?! Ал ваљда Брка зна шта ради, мада по мојој процени полако губи конце куда и шта даље...

Autor Гагиба 30 Okt 2012, 23:29

ne ljutim se djole.verujem ti na rec.

Autor bmw serija 8 30 Okt 2012, 23:30

Ђорђе
Најбољи дизел мотор данашњице до 1.6 литара ја један троцилиндраш али није то овде тема... ;))

Autor Гагиба 30 Okt 2012, 23:31

Od motora koji su pretstavljeni...

Nekad će takvi motori imati i pola klipa a 500KS ali je govorim o trenutnom stanju...

Autor Đorđe 31 Okt 2012, 00:00

Meni ceo prednji deo iz ovog ugla deluje kao INSIGNIA...Iskreno!Da vidimo jos slika,E klasa im je najbitniji model kao i ostalima u premijumu,ne treba da opet omase.
Audi u A4 nema ispod 1.8,a ovi u E klasi 1.6...Bravo legende.

Autor dusan 31 Okt 2012, 00:17

Niko ovde nije tvrdio da je taj Renoov motor los. Ali nije nego. Evo jedne price. Secam se kad sam davno sa drugom otvarao njegov Sony trinitron. Skoro svaki cip u njemu "Sony - made in Japan". Ljudi su za te trinitrone davali i po 50-100% vise novca nego sto su kostali konkurentni televizori. I Sony nije mogao da ih proizvede dovoljno kolika je bila potraznja. Poneki cip tu i tamo je mogao da bude iz druge firme, uglavnom Toshiba ili Sanyo. Zamislite sad da je Sony poceo da pravi te televizore i da ugradjuje umesto svoje trinitron katodne cevi, npr. Philipsovu (philips je sto se tice "katoda" bio takodje vrhunski). E pa ne bi moglo. Danas kad otvorite Sony televizor, u njemu je vise Samsung i LG delova nego onih sa Sony potpisom. Nije ni to strasno, Samsung pravi odlicne LCD panele. Ali bato ne mozes ti da prodajes televizor cije je "srce" made in Samsung, po paprenim Sony cenama. I tu nastupa psihologija. Nisu ti trinitroni bili toliko bas bolji od konkurencije, ali ljudi su zeleli premijum uredjaj, made in Sony. Zato je Sony tu gde jeste. Grca u dugovima i gubicima (kad je tv divizija u pitanju). Premijum uredjaje delimicno prodaje njihov kvalitet, a delimicno psihologija. Svi proizvodjaci automobila ugradjuju delove razlicitih dobavljaca - Bosch, Siemens, ZF,... Cak ista firma pravi sve panele sa tasterima na centralnoj konzoli (stereo, klima, itd) za BMW, Mercedes i Audi. Ali majka mu stara, ne mozes motor da uzmes od nekog i da budes ozbiljan igrac. Motor je crce automobila, a ne sistem za duvanje toplog vazduha u vrat.
Moze i to. Ali onda prodaj mi A klasu 30% skuplje od Megana, a ne duplo. Ja bih se osecao nekako prazno da dam tolike pare za A klasu, a da znam da je motor iz reno megana. Nekako, onaj crv u glavi mi ne bi dao mira. Hvatali bi me zmarci po telu. Kao kad vam u pekari posle kupljenog hleba vrate 450 din, a vi posle pola sata pocnete da se pitate da li ste lepoj prodavacici dali 500 ili 1000 din.
E sad ovo je cela prica bila sa mislima o A klasi sa reno motorom. O E klasi necu ni da pomisljam.
Dakle, dati velike pare za premium auto vrlo cesto je iracionalna odluka, i svesni ste da dajete mozda i vise nego sto stvarno vredi. Ali jednostavno hocete Mercedes.....ili BMW....
Ne znam, videcemo sta ce biti...ali ovde uopste nije poenta koliko konja i njutnmetara ima taj renoov motor. Promasili ste po(j)entu.

Autor toma 31 Okt 2012, 00:18

Priča stoji 100% , ali šta VW grupa radi ,više nego uspješno.

Autor Đorđe 31 Okt 2012, 00:45

I mene na prvi pogled ceo prednji deo asocirao na Insigniju.

Autor Bagzi 31 Okt 2012, 00:53

@gagiba
Taj dizel motor tek izlazi iz test faze i tesko da se jos moze kupiti, tako da je rano da tvrdis tako nesto, a pretpostavka je da se radi o BMW trocilindrasu. Ukoliko si mislio na neki drugi, povlacim rec.

Uostalom, ono sto niko nije rekao je da se ovaj motor poodavno ispituje u biturbo varijanti sa 160 ks. Verovatno je to dovoljno do zadruge i nazad, i to do "susednog sela".

Autor nene 31 Okt 2012, 05:58

Soni Tv imaju sada Samsung delove zato sto su Samsung delovi bolji, ne grca u dugovima yato sto je poceo da ih ugradjuje, vec ih ugradjuje zato sto su moderniji, bolji, jeftiniji, a ljudi su prestali da budu ovce i prestali da kupuju``premium`` brend, zato je u dugovima.Tako ti je i sa automobilima, Formula 1 je najaktuelniji i najreprezentativniji poligon tehnike i reno je pokazao da previ bolje motore od Mercedesa, BMW, Audija...Da Reno morori su najbolji i najekskluzivniji na svetu vec 10 godina jer su nbajbolji u Formuli 1 , a to je zato sto je Reno tehnologija najbolja na svetu, prosto.

Autor Bobo 31 Okt 2012, 08:43

najbolji motori na svetu...http://www.motorblog.rs/tag/motor-godine/bobo ne lupaj gluposti..

Autor ivan 31 Okt 2012, 08:45

@toma 31 Okt 2012, 00:18

To stoji ko tako razmišlja al ovaj motor neće biti jedini u gami pa da ti baš moraš uzeti njega ako ti se nesviđa fino uzmeš E220 i kraj price. Danas mnoge kompanije to rade eto čovjek je naveo primjer VW, ja ću navesti možda i najbolji primjer te vrste iphon koji je unutra Samsung i ko zna još šta a najmanje Apple-ov skuplji od po meni bolje konkurencije za više nego duplo i opet među najprodavanijim uređajima isto znaci ekonomski paradoks po meni al ljudi ubiše puru sa proizvodnjom. Znači samo treba to fino upakovati za potrošače reći nećemo uzeti motor, a ustvari uzmeš izvršiš neke sitne izmene da te ne provali i vozi miško.

Autor Dakara 31 Okt 2012, 08:55

@Panchev9
Bice niza cena u odnosu na trenutno najnizi dizelas ali to je to, i sam znas da kad hoces ovakav premijum proizvod u cenu osim cene proizvodnje uracunata je i cena magle/imalina za bubrege, znak na haubi i imidz u drustvu... tako da ako batica 'oce premijum ima da plati a da li nesto realno vredi... zavisi od onoga u glavi... ;)

Autor Orlo 31 Okt 2012, 09:19

Apple je tu sve samo ne telefon, ostali barem imaju normalne telefone u ponudi. O Nokiji i njenom kvalitetu ne treba uopste govoriti sve se vec zna, tako da prodaja i kvalitet uopste ne zavise jedno od drugog!

Autor Panco 31 Okt 2012, 09:52

@Panco
Nokija je potpuno promasila strategiju. Nokija luta vec nekoliko godina. Nokija ne zna sta trziste hoce. Zato je Nokija tu gde jeste.
@Bobo
simpa nadimak. Otprilike zamisljam da se tako zove neko ko mnogo lupa. Reci mi samo ovo: Zasto Samsung pravi bolje delove...pardon, zasto reno pravi bolje motore od mercedesa?

Autor toma 31 Okt 2012, 10:47

@Dakara i slicni
neka iPhone umesto iOS-a ubaci Android, pa cete da vidite. Opet ne shvatate poentu. Kod razlicitih uredjaja je razlicito srce. Kod nekih je to dizajn i operativni sistem, a kod automobila je motor. Osim toga Apple nikad nije ni proizvodio lcd ekrane i memorije. To sto se nece ugradjivati reno u sve modele, nema veze. Neko ko nije non stop na internetu i ko to ne prati, kad jednom bude cuo da se u Mercedese ugradjuju reno motori, stvorice odredjenu sliku o brendu u svojoj glavi. A ta slika je ono zbog cega se ljudi odlucuju da daju mnogo vece pare za neki auto, iako imaju to slicno za mnogo manje para kod drugih proizvodjaca. Sta mislis zasto BMW nije jos pre 10 godina izasao sa FWD autom. Zasto je razvijao i usavrsavao MINI 15 godina, pa se tek onda sa trecom generacijom MINI-ja odlucio da predstavi FWD. I to iskljucivo sa najmanjim modelima u gami? Mislim da mercedes ocajnicki zeli da se vrati u trku za 1. mesto. A ponekad, kad se nesto ocajnicki pokusava, vid se zamagli. Zasto sami nisu razvili motor za A klasu? -Da ne bi motali jos 3-5 godina da cekaju. Jednostavno motor iz stare A klase sa svojom konstrukcijom nije mogao da se ugradi u novu A klasu.

Autor toma 31 Okt 2012, 11:55

Ne svidja mi se ovaj restajling ( ovako na prvu loptu sto moze da se vidi ).
Ne svidja mi se sto ce enterijer biti prekopiran iz CLS-a ( treba da se razlikuju E i CLS, iz tog razloga).
I nikad ne bi uzeo Mercedesa sa Renoovim motorom.
Sto se tice fejslifta, trebali su samo da mu ubace LED farove napred i eventualno stopove da promene malo, a ne prednji deo...
Mislim da je ovaj fejslift promasaj, al aj da sacekamo detaljnije slike.

Autor PITBULL 31 Okt 2012, 12:27

Gluposti... a uzeli bi Audi sa motorom iz Golfa? Na primer 2.0 16v TDI od 140ks (i u A6) za koga se tvrdi da je problematičan...

Autor Dima 31 Okt 2012, 13:17

5 i A6 i dalje nece imati dostojnog konkurenta.

Autor FF 31 Okt 2012, 13:43

Citam malo pre vest da je bila kao dojava da ce biti i E63 AMG sa 4maticom i vecom snagom...

Autor Orlo 31 Okt 2012, 13:53

Trebalo bi neki ljudi sa Bloga da otvore oci Mercedesu,da im skrenu paznju da ne ugradjuju Renojeve agregate,kako ste smesni.Mercedes ne bi nikad uradio nesto sto ce da mu narusi
status firme,tako da je bespotrebno komentarisati.Inace taj mototr se ubacuje samo u najslabiju verziju E klase,cak i na tom agregatu je sve od Mercedesovih delova,ubrizgavanje je CDI,klipovi i klipnjace su Mercedesovi samo je zapremina tj cilindri od Renoa.Inace E klasa restaling je odradjena vrhunski sa mnogo agresivni stilom,cini mi se da serija 5 f10 i A6 nemaju sta da traze,jer se dosta izdvaja od konkurencije.Inace ovo na slici je E63 AMG sa 4Maticom i
do 100kmh treba 3.4sec.Samo toliko o E klasi

Autor Kica 31 Okt 2012, 13:57

http://www.vrelegume.rs/vesti/mercedes-najavljuje-vanvremenski-dizajn-s-klase-izvestaj/

Autor PITBULL 31 Okt 2012, 14:01

Pa moraju da povecavaju snago kad ovaj E63amg ne moze konkurenciji da prismrdi.M5 ima toliko ks i to ostaje 7 godina tako.I taj model se pamti,postaje legenda,o njemu se prica.Mercedes vise ne moze da se poveze sta je pravio koliko je pravio te E55,te E63,te E63pp.ajdeeee masala.

Autor FF 31 Okt 2012, 14:05

Toma, sta si navalio, pa u pitanju je samo najslabiji motor, nije cijela gama. Svasta! Sto rece neko gore, ne bih uzeo taj nego jaci i to je to. Kako imas para,. Onaj sto ima, zna se sta uzima. Ovaj motor ce uzimati oni koji imaju manje para, firme, taksisti.. Bas njih briga, imaju nisan na haubi. :)

Autor Sony 31 Okt 2012, 14:14

FF, sta to lupas? Jesi ti od juce poceo da pratis automobile? Pa AMG je uvijek bio brzi, eno ti citaj podatke. Kada si bili atmosferci, E63 za 4.5 a M5 oko 4,7. Sada je E63 4,3 a PP 4,2, M5 4.4. Dalje, ovaj modifikovani ce da ubrzava ispod 4 sek, a za PP ne smijem da pomislim. Znas li ti da CLS 63 PP ubrzava 60 mph za 3,7 sek. na americkim testovima.

Autor Sony 31 Okt 2012, 14:19

kico lupas gluposti ...uzimaju kompletan motor od renoa..samo nece biti na njemu ime renoa..tako da to sto pricas da ce samo uzeti blok..je neistina..kompletan motor..je u pitanju..za mene je ovo smesno..zamislite da bmw se spoji sa fijatom i uzme njegove motore..hahaha

Autor ivan 31 Okt 2012, 14:32

sony,ti si definitivno mclarenov naslednik.

Autor bmw serija 8 31 Okt 2012, 14:38

Ivane zao mi sto ne mogu da ti objasnim,ali svako ima pravo da misli sta hoce,tako da je sve ostalo bespotrebno,Lepo sam gore objasnio,kako funkcionise njihova saradnja,ne pricam napamet,ali misli sta god zelis.pozz

Autor Kica 31 Okt 2012, 14:40

samo cu jos ovo reci. e klasa ne zasluzuje bilo ciji motor sem mercedesov.to mislim i za bmw da MORA da ima BMW-ov motor.to je moje misljenje i po meni bi to tako trebalo da bude.neke stvare se jednostavno nerade ma sta bilo.

Autor bmw serija 8 31 Okt 2012, 14:48

@Toma
Heee...tvoj nadimak je sjajan..zamisljam te ...Pa postoji nesto sto se zove uspeh, prema njemu (oslobodis se ostrascenosti)Soni je firma koju je Samsung ubio na svim poljima, jel` realnost je da Samsung uspesan a Sony grca.Nisu u Soniju mazohisti, oni samo ne znaju da naprave televizor za te pare za koje zna Samsung i to ti je to.Isto tako ni u Mercedesu nisu idioti, da mogu da naprave motor kao renoov i da kosta kao Renoov oni bi ga napravili, ali ne mogu i to je cinjenica.
@Ivan
Isto tako bi se ja smejao da Reno uzme onu kantu od motora (par bezuspesnih pokusaja)od BMW i da napravi formulu 1 i nemoj da mi saljete adrese nekih blogova da bih video ko je proglasen za bla...od kad je sveta i veka Formula 1 je najvredniji parametar tehnoloske moci jednog brenda , tako je Ferrari stekao ime, Honda, Mercedes,pa i BMW... nema razloga da Merc, jaguar, BMW, Toyota zele da prave losije motore...ne oni zele vise ali u ovom trenutku NE ZNAJU...to je cinjenica.Nisam reno fan vozio sam Clio 1.5dci
dobar autic.Sada vozim BMW 316 compact iz 1999. i ne bih da objasnjavam ali je najgori auto u koji sam ikada seo.

Autor Bobo 31 Okt 2012, 14:57

pa zasto ga jos vozis?hahahahhahahaha...

Autor bmw serija 8 31 Okt 2012, 15:00

Bobo 31 Okt 2012, 14:57
Sony je odlicna firma, ne pricaj gluposti. A to da Mercedes (ili neki drugi proizvodjac) ne zna napraviti motor kao Reno je glupost, ove motore uzimaju samo da bi ustedili novac za razvoj novog motora.

bmw serija 8 31 Okt 2012, 15:00

Vjerovatno ga ne moze prodati :D

Autor hh 31 Okt 2012, 15:31

hh,hahaha.trebao je da uzme c kupe i otislo bi ko alva :-)
ljudi,citate li vi strane blogove?pricate li sa drustvom po malo o autoindustriji?pa svaki PRAVI ljubitelj merca je zgrozen cinjenicom da ce se u e klasi stavljati renoovi motori.volim mercedesova kola.posle BMW-a najvise.ali ovo sto se desava je katastrofa.nego izmracismo ga za sve pare.niko nepominje"U ponudi će između ostalog biti i treća generacija DISTRONIC PLUS-a, unapređeni night vision sistem, precizniji lane keeping sistem i Head-Up Display system, a po nekim izvorima i MAGIC RIDE CONTROL".ps.niko ne voli da nadje manu kao mi Srbi....

Autor bmw serija 8 31 Okt 2012, 15:41

Lep prednji kraj, izgledace modernije nego dosadasnji, malo da uhvati korak sa konkurencijom.
A6 je u ovoj klasi zadao domaci zadatak ostalima.

Autor Damko 31 Okt 2012, 15:56

bmw serija 8 31 Okt 2012, 15:41

Kakve sad veze ima C coupe? Ti kao fan BMWa bi trebao znati da je 316 (bilo koji motor) Compact je tesko prodati jer je auto nenormalno ruzan, neproporcionalan. A da ne pricam o tome sto trosi ko lud a ide ko upaljac. Sto se tice dijela ''pa svaki PRAVI ljubitelj merca je zgrozen cinjenicom da ce se u e klasi stavljati renoovi motori.''
naravno da mi se to ne svidja, drugo su A i B klasa. Izgleda da sam zaboravio napisati da se slazem sa ovom porukom:
bmw serija 8 30 Okt 2012, 22:50

Autor hh 31 Okt 2012, 16:31

hh,kako to mislis da ide ko upaljac:-)))? vala jes taj ompakt ruzan ko go.no.realno.jedan od ruznijih BMW-a koji je izasao.ma koliko voleo BMW tu rugobu ne bi nikada kupio.koliko je limuzina bila lepsa...nego odosmo u off...

Autor bmw serija 8 31 Okt 2012, 16:50

@bmw
Pa jednostavno 11.9 do 100 je sporo, tako da ga ne bi uzeo ni onaj ko hoce performanse (323 je nesto drugo ali opet se namece ona ruznoca). Znaci nit je praktican, nit je brz nit je udoban.

Autor hh 31 Okt 2012, 16:57

cuo sam da kazu trosi ko upaljac,ali ide ko upaljac to nisam:-))))

Autor bmw serija 8 31 Okt 2012, 16:59

Moracemo jos sacekati,ne moze se sve reci na osnovu jedne slike koja ne otkriva bas najbolje. U svakom slucaju ce biti udarni mercedes model.
@Bobo
Ne slazem se, Sony je ipak inovativna komapnija spram Samsunga. Sony pravi uredjaje od preko 100000 eura,njihove betacam uredjaje koriste najjace kuce,BBC,Top Gear,James Cameron...Televizori su im i dalje vrhunski,s tim da najbolje panele pravi Sharp,eno sad napravise i retinu za Apple...

Autor englez 31 Okt 2012, 17:15

bmw serija 8 31 Okt 2012, 16:59

Ma da.
''Ide ko lud, trosi ko upaljac'' samo sam to obrnuo i dobio ovo: Trosi ko lud, ide ko upaljac ;)

Autor hh 31 Okt 2012, 17:21

Uvek najvise komentara tamo gde je tema Mercedes, toliko.
The best or nothing.
Pozdrav za BMW fanove, azurni kao i uvek, najvise ih ima tamo gde je Mercedes. :)

Autor ... 31 Okt 2012, 17:44

Бобо
Не пратиш ти Формулу превише, види се. Један од основних разлога због које је БМВ иступио из такмичења је ограничено развијање агрегата прописима, а сам квалитет болида односно његова брзина на стази узрокована је дизајном тј. аеродинамиком. Сви мотори су мање више уједначени а чак је БМВ дуго словио за фирму која прави најбоље агрегате, међутим рецепт за успех је да у постојећим правилима инжењер пронађе што бољу аеродинамику која се директно одражава на управљивост а самим тим и на излазне брзине као и на брзине на правцима. Али се ипак слажем да је Рено један од најуспешнијих конструктора у Ф1 протекле деценије!!
И слажем се да је то прави потез Мерцедеса да уграђује Реноове моторе јер би ипак било невероватно и нелогично очекивати да Мерц измоли моторе од БМВ-а а пошто после БМВ-а и неколико празних места Рено озбиљно конкурише за другу позицију, избор Мерцедеса је свакако више него добар...

Autor Гагиба 31 Okt 2012, 17:50

Autor ... 31 Okt 2012, 17:44
Овде се заправо говори о Реноу али хвала на поздравима...ето узвраћамо исте! ;))

Autor Гагиба 31 Okt 2012, 17:52

da nema renoovog motora ne bi bilo ni 10 komentara:-)

Autor bmw serija 8 31 Okt 2012, 17:55

Али стварно али заиста стварно али понављам заиста заиста стварно не могу ни да покушам да замислим да БМВ угради нечији, било чији мотор у серију 5!!! Ма у било коју серију. Једноставно ми незамисливо... :)))
Чак и она хибридна технологија што је БМВ по свету крадуцка (што каже Илић магистар Веља) је по мени више ствар помодарства него праве потребе. :)

Autor Гагиба 31 Okt 2012, 18:09

Gagiba
Pa mogli bi da uzmu onog trocilindricnog prcvoljka, jer tako nesto oni ne prave.
A BMW da izmoli V12 biturbo ( 65 AMG ), jer takve monstrume oni ne prave. :)))

Autor PITBULL 31 Okt 2012, 18:34

ПИТ
Тај прцвољак ће да направи децу многим габаритнијим моторима својом потенцијом, само мало још да му Клаус и Ханс притегну шрафове па ће се видети!! :))
А за В12 ево лекције па у неком пропитивању ћемо видети шта смо научили.... :)))
https://autoblog.rs/blog/auto/vesti/2012/10/29/bmw-proslavlja-jubilej-v12-motora

Autor Гагиба 31 Okt 2012, 18:50

BMW kad je predstavio V12, MB se pune 4 godine pitao: "Sta da radimo?". Treba nam V12, dal cemo iz nekog autobusa, ili iz kamiona. I tako nastade onaj nesrecni ubogi V12 u 600sel, sa 408ks. E sad ova klincadija se ne seca da je Taksi udruzenje iz Stutgarta posle samo godinu i po dana moralo da smanji snagu na oko 370ks, posto se ovaj toliko kvario, a ulja trosio skoro koliko i benzina. Velika bruka to bese.
Sto rece Gagiba ne mogu da zamislim neki drugi motor u BMW-u. Aj u MINI ili neki buduci CompactCity, pa i nekako (mada je i to nemoguce), ali BMW 520d sa npr. reno, peugeot ili opel motorom, to nikako. Prosto nemoguce. Mogli bi posle da uzmu i da stvave katanac na fabriku. Ali to je BMW, a ovo je Mercedes. Zna se sta se gleda kod mercedesa. U testu A klase u Vrelim Gumama, kazu:"Jedna od prednosti A klase je sto ima toliko veliku trokraku zvezdu na grilu da se od nje svlace gace?!?!" Strasno!!!

Autor toma 31 Okt 2012, 19:17

ulaznica u bmw 5icu sa dizel motorm je 184ks BMW-ovih,ulaznica u mercovu e klasu sa dizel motorom je 130 renoovih ks.cinjenica,realnost,BRUKA ZA SVA VREMENA.mozda sam malo tradicionalan i konzervativan tip...jbg...

Autor bmw serija 8 31 Okt 2012, 19:33

toma 19:17
MB kad je izmislio automobil, BMW nije postojao.
BMW je poceo da pravi "automobile" 1927-e po licenci koju su koristili i Japanski Datsun i Americki Bantam.
A ta konzerva je izgledala ovako : http://www.autogallery.org.ru/k/b/bmwdixi.jpg
Toliko.
A mogao bi nesto da radis u zivotu osim sto smaras ljude na blogu... Kilometarski komentari, referati, romani, spanske serije, smorio si besposlicharu.

Autor PITBULL 31 Okt 2012, 19:42

hahaha kakva je ovo bembara bila...stavili joj znak ko mercedesu.hahaha.proslost je cudo,a Boga mi i sadasnjost i buducnost...e sad sto je zivot takav pa ko je bio dole sad je gore i obrnuto to je vec za neku drugu temu.

Autor bmw serija 8 31 Okt 2012, 19:50

Toma, E32 je imao smesno ubrzanje. 7,4. Kakav je to V12, a? A 560 SEL sa V8 koji je bio duzi, siri i tezi mogao za pola sekunde bolje ubrza. A V12 je oko 6,1 do 100 u ono vrijeme. Podaci se znaju pa ti pisi sta hoces. Ja sam se licno vozio 98-e u 600 SEL iz 91-e god. To je svemirski brod za E32.

Autor Sony 31 Okt 2012, 20:28

Trebalo bi neki ljudi sa Bloga da otvore oci Mercedesu,da im skrenu paznju da ne ugradjuju Renojeve agregate,kako ste smesni.Mercedes ne bi nikad uradio nesto sto ce da mu narusi
status firme,tako da je bespotrebno komentarisati.Inace taj mototr se ubacuje samo u najslabiju verziju E klase,cak i na tom agregatu je sve od Mercedesovih delova,ubrizgavanje je CDI,klipovi i klipnjace su Mercedesovi samo je zapremina tj cilindri od Renoa.

Hahahahahahahahaha ,Kića očiju ti , koja je to razlika između CDI i dCi ubrizgavanja?

Može samo biti razlika koji je dobavljač (Bosch , Delphi , Siemens...) common rail sistema ,a princip je isti (pumpa,rampa,dizne)

Autor Đorđe 31 Okt 2012, 20:37

Одлично! Сада изгледа много лепше. Они "кинески" фарови су ми одувек били одвратни и кварили су слику комплетног аутомобила. Ја сам још давно говорио да ће Е класа рестајлинг добити фарове из једног дела. Нисам то знао зато што имам неке поуздане информације, већ зато што сам знао да су фарови ружни и да ће их променити. Свиђа ми се и то што више није извештачено наглашен задњи блатобран. И предњи браник изгледа далеко боље. Све у свему, успели су да одраде добар посао и да исправе све дизајнерске грешке пре редизајна.

Autor Цвеле 31 Okt 2012, 21:14

@19:42, 20:28
E ljudi, aj vidimo se pre 20 ili 100 godina. Cao:)
http://static.motorstop.asia/blog/images/2012-bmw-5-series-.jpg

Autor toma 31 Okt 2012, 21:57

Ako koga zanima, veca slika:
http://s1.aecdn.com/images/news/gallery/spyshots-2014-mercedes-benz-e-class-spotted-completely-uncovered_1.jpg

Autor hh 31 Okt 2012, 22:17

pa mercedes uzima zato sto nemoze da napravi..tj..davljenik se za slamku hvata..

Autor ivan 31 Okt 2012, 22:39

Aj ako neko ima vremena i ako ga ne mrzi, da pronadje tekstove od pre godinu dana o renou, da vidimo ko je sve tu pljuvao:)))

Autor toma 31 Okt 2012, 22:40