BMW serije 1 facelift

Aktuelna, druga generacija BMW-ove serije 1 je predstavljena prošle godine (prvo sa 5 vrata, ove godine i u trovratnoj verziji), a sada su lovci na auto novitete na putevima već snimili test vozila restilizovane verzije.
Kao što se vidi sa ove špijunske slike, BMW serije 1 (F20/F21) će izmene doživeti pre svega na prednjem delu (svetla, branik).
Naravno, prednji deo test vozila je još uvek pod maskom, pa ostaje da sačekamo na sledeću godinu kada će doterana serija 1 biti i zvanično predstavljena javnosti.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Više slika na sajtu f20.1addicts.com
Vec ?
Ubrzali, mada, stvarno im je potreban , pogotovo zbog nove A klase.
Al nece im ni to pomoci.
Ne moze da pridje izgledom A klasi.
Vozim Mercedes odkako znam za sebe,ali 3ka i 1ica su ipak polje gde vlada BMW hteli ili ne.
A i A klasa pa i nova nije za Mercedes kakvog ga vecina poima,neka ih te igracke bmwu i audiju,sta ce MB u golf segmentu ajte molim Vas...
Mada nova a klasa izgleda prvoklasno unutra,materijali su takvi da se ni e ne bi postideo,ali ipak neka MB pocne od C klase na navise jer tako je najbolje .MB-Engineered like no other
Šta sam rekao?
Bože hvala ti što si potvrdio moje reči.
@ auto
Jel možeš da nađeš gde sam napisao da će serija 1 koliko dogodine na Facelift? Tako nešto!
Hvala!
Mislim da su trebali da se skoncentrisu na tail light's pre nego na prednji deo. pozadi zaista izgleda kriticno.
radi mene serija 1 i neka se ugasi.ali i ona kakva je dobija a klasu na svakom testu i bolje se prodaje.jadan merc ako je spao na to da ga a klasa predstavlja u najboljem svetlu.
Bmw
Pogotovo dizajn i enterijer. : )
S klasa je auto iz tvoje poslednje recenice. Prave ono o cemu drugi mogu samo da mastaju.
u ukupnom zbiru bodova serija 1 je kompletniji auto.svako ima svoju bolju i losiju stranu.
Bmw
Kako ne, i onda je mrmot zamotao cokoladu u foliju. : )))
Ma i lepsa je serija 1, pojam lepote i cipelica. Pogotovo mi se svidja njen kutijast zadnji deo sa VW Polo-a...
Da li si mozda usao u novu A klasu ?
Ja sam vozio onu crvenu od 45 soma. Da si usao samo u nju, bilo bi ti sve jasno. Enterijer daleko premasuje svoju klasu. Takodje je najlepsa u klasi.
@PITBULL
Cudo je enterijer dobar u autu od 45.ooo?Bas sam se zacudio sada....Kako je to moguce...
@PIT
Gledao sam uporedni test. Mislim da su bile verzije 200cdi i 118d.
Glavne razlike su u voznji. BMW je tvrdji, upravljiviji, zanimljiviji, sportski auto sa zadnjim pogonom, stabilniji... Dok je A klasa sminkerica, dobro izgleda, napucana, prostranija pozadi i ima veci gepek, dakle, mozda je funkcionalnija u tim sferama, ali nema sportske gene kao serija 1 itd itd. Izgled - ukusi su razliciti.
Sto se tice restajlinga keca, mislim da to nece biti ni sledece godine..
У старту је био лош предњи део. По мени је величина фара погрешно одабрана а и на облику се да порадити. Добро је да су решили да пораде мало на њему. А и Дејџу су улепшали дан! ;))
ПИТ
Што каже Дука за 45 сомића мора да цакли који год да је ауто, а камоли ови малци!! :) Сад се нешто замислих како би изгледао И30 за 45.000! :)))
Ако неког занима упоређивање:
http://www.bmwblog.com/2012/12/06/photo-comparison-bmw-4-series-coupe-vs-audi-a5-vs-mercedes-benz-c-class-coupe/
@Gagiba
Rekao bih da taj sto je postavljao slike C-klase coupe nikada nije video ni kako to izgleda... to je na slikama E-klasa Coupe... osim na jednoj
NemanjaBB
Tako je. Neko voli sportski, neko udobno, to je glavna razlika izmedju MB-a i bmw-a. Plus sto je Mecka luksuznija i ima bolji enterijer. Exteterijer je poznat pa kome se sta vise svidja. A sto se tice tih 45 soma, uzmite najskupljeg keca, pa nema nikakav spec enterijer. Toliko o tome. Samo udjite u onu A klasu pa se javite. U pitanju je 200cdi. A 250 benzinac je jos skuplji. Dakle i Audi i bmw su tu negde sa cenom, ali nemaju ni blizu enterijer i exterijer ko tata. : ) Naravno da je skuplja Mecka, ali nije to slucajno, to je Mercedes. Onaj enterijer ladno moze da ide u klase iznad.
Bmw
Na bmw blogu. : )))
A najjace sto stave sliku e kupea, ne znaju ni koji je auto. I porede koncept sa starim modelima. : ))) Nek stave concept style ( baby CLS ) spram trojke sadasnje pa da vidimo hoce li bmw imati i jedan glas. : )))
Taj koji da 45 hiljada eura za auto u C-segmentu a da u svom nazivu nema AMG, M, ili RS oznaku slobodno moze da se proglasi ludakom i budalom... i tupanom... :)
Ma moze koliko god hoce da je premijum i feeling i osecaj ;) i look i izgled ;), ne moze niko da me ubedi da nesto vredi toliko...
P.S. Ne cini te proivod srecnim, vec ono sto od njega ocekujes...
Орло
Таман тако. Мада кад се уђе у галерију, Мерца ни нема... :)
бмв
Кад додамо ти и ја по глас ето 90%! ;))
Nisu trebali originalnost da menjaju.. Utopiće se u masu..
Možda su mogli zadnje svetlosne grupe da malkice koriguju..
gagiba
:)))
sad ce dejdzo i meki da promene situaciju na bmwblogu :)
pit nije u tom fazonu :)
ПИТ
БМВ концепт готово неизмењен иде на траке а од Мерца се свашта да очекивати (у смислу комерицјализације углавном одличних концепта). А и мали ЦЛС је другачији тип возила...
бмв
Објективно, јесте најатрактивнији у сваком смислу. Наравно и најновији... :)
ПИТ је објективан (углавном) ;))
"ПИТ је објективан (углавном) ;))"
kako kad je raspolozen :)
sto neko rece do sad je serija 6gc najlepsi aktuelni BMW. ovaj ga opasno ugrozava.
koliko sam se puta nasmejao na ovo:
"Šta sam rekao?
Bože hvala ti što si potvrdio moje reči.
@ auto
Jel možeš da nađeš gde sam napisao da će serija 1 koliko dogodine na Facelift? Tako nešto!
Hvala!"
da se moze negde staviti na zid da se procita svremena na vreme...
бмв 14.27
Мораће копи пејст па негде на сигурно да би се у тешким тренуцима душевне нервозе исчитавало изнова, а све зарад преко потребног враћања осмеха на лице! :)
месси
Што се мене тиче фејслифт је требало одмах по представљању урадити! А верујем да нисам једини тог мишљења и да Баварци добро ослушкују шта се шушка по интернет кулоарима те отуда и наступајуће промене. Мада нисам оптимистичан да могу шта превише урадити. Штоно Његош вели "Што се грбо роди, време не исправи" :))
@Gagiba
Mogli barem slike A5-ice sa nekim jacim paketom opreme...
Cak su mozda mogli i RS5 slike da stave posto ovaj koncept 4 series coupe je maximalno namrsten i opasan :))
Evo ja cu :))
http://www.netcarshow.com/audi/2012-rs5/1024x768/wallpaper_02.htm
@bmw serija 8
+1
Bilo je cini mi se jos jedna sa tom tematikom... bilo je u pitanju kao ako neka auto kompanija ima gubitaka i opozive jer to im Bog vraca zato sto su saradjivali sa Nacistima tokom WW2...
Ljudi udruzimo se da Dejan L ne izgubi veru u Boga i pokaze nam izjavu koju je njemu Bog pomogao da se ostvari... ;)
Брзо су реаговали. Схватили су да то треба урадити што пре, ако хоће да се носе раме уз раме са А касом.
@ Dejan L i ostali, komentar Dejana L od 13. maja ove godine na članku o BMW-u serije 1 sa 3 vrata:
"Ne vredi BMW-u ni 100 edicija ni 100 različitih paketa.
Ružan je iz svih uglova. Brzo će na redizajn, brže nego Golf5"
Autor Dejan L 13 Maj 2012, 14:49
https://autoblog.rs/blog/auto/noviteti/2012/05/13/bmw-serije-1-sa-troja-vrata-i-bmw-m135i
Budimo realni: ako je redizajn usledio posle samo godinu dana, ondaK nesto gadno ne stima...
Ako cemo sa istorijom, ajmo malo sad neko ko zna, a ne lupa samo. Prva generacija serije jedan je dozivela fejslift posle 2 ili 2 i po godine, zajedno sa izlaskom kupe modela. A posto krajem sledece godine izlazi serija 1 kupe (ili serija 2, kako ce se vec zvati) ovo je sasvim ocekivano. BMW gura neku svoju pricu, ostali prate....
Ko god da je napisao na onim slikama za E kupe da je C kupe, nije mnogo pogresio. E kupe, je C klasa u odelu E klase. Mehanicki nema ni jednu jedinu dodirnu tacku sa platformom E klase.
@pitbull
kad si vozio tu A klasu od 45k, da li si probao da ti ispadnu zvake ili neke bombone na pod, pa da se sagnes da ih uzmes:) Ili, da nisi mozda zakacio glavom one metalne stubove u unutrasnjosti, nepokrivene....
A klasa se i u novembru, kao i u oktobru prodala u manje od 10k primeraka. Kad li ce da isporuce tih 90000 narucenih. A sta misle neki, koliko jos ima meseci do kraja godine, pa non stop ponavljaju da ce na kraju godine A klasa biti bestseller. Inace, serija 1 u septembru - 25000 "komata", a u oktobru 20000. Videcemo ovih dana kakva je situacija u novembru:)
hahha...tih 90000 ce biti isporuceno do 2014.
gledao sam na nekom klipu tog lika sto ga cuka unutra po onoj plastici(mozda je bio i dejdzo,inace poznati cukac u Srbiji:))i ko da su ga kinezi pravili.ne sme to mercu da se desava.ali desava se...
Jeste da Deki L ima mana ( mnogo voli Skodu a jos vise mrzi BMW ) ali u ovom slucaju je covek bio u pravu 100%
Gagiba 15: 26
Potpisujem.
Toma
Bas skoro sam se vozio u bmw kecu prve generacije. Koliko je ono malo unutra i tesno, bas sam se iznenadio. Nova A klasa je u unutra i spolja avion za konkurenciju.
ауто
Какви сте ви шампиони! Ладно сте имали стрпљења да нађете Дејџову визију будућности! Дакле браво!! :))
тома
Није ваљда да је ова и оваква серија 1 дупло више продавана од оне и онакве А класе?! ;)
Јесте Мерц направио успешан аутомобил са новом А класом, то је неопспорно, (да не помињем да је напуштање хамбургер стратегије и копирање прошле серије 1 био тај одлучујући моменат) али машта дилера и фанова је једно а истањени буђелари гастарбајтера су друго. Па није више ни Живадин из Пепељевца оно што је био кад је запалио за Германију златних осамдесетих...не, не, нема више лаганих овчица за шишање. Да би се продао аутомобил треба мало више од рекламе! :)))
ПИТ
Напред и некако али пробај да седнеш позади у 1! То је тек немогућа мисија. :)
Тако сам се изненадио кад сам први пут сео у А4 каравана. Комшија гастос па се поновио за ауто. Напред нас двојица, обојица габаритни, убили смо се лактовима. И њему би смешно али његов стандард је само што већи гепек и што мања потрошња. :)
Gagiba
Haha, duhovitosti ti ne nedostaje nikad.
Ali smeh staje kad se pogleda ovo :
http://www.vrelegume.rs/test/mercedes-a-klasa-bmw-serija-1/
Stvarno treba biti slep BMW fan pa reci da je kec lepsi od A klase, da ima bolji enterijer, sto tek uzivo moze da se stekne prava slika.
Dovoljno je samo na blic pogledati volan i instrument tablu jednog i drugog, ne treba dalje ni da se gleda.
U A klasi jednodelna sedista, ambijentalno svetlo u naslonu za glavu.
Perverzija.
Gagiba
Pozadi sam i sedeo.
Jedva udjes, kolena u zubima.
Bas razocaravajuce.
A spartanski enterijer...
Duplo golo. ;)
@pit
jel ti to uporedjujes BMW keca iz 2004 i A klasu iz 2012?
E to vec moze, mrtva trka - Merc luksuznije izgleda, lepsi i ima bolji enterijer, a kec se mnogo bolje vozi:)
ПИТ
То је тај чувни томин новинар коме гаће спадају кад погледа звезду! Нисам могао да верујем шта читам!! :))) Помислио сам да се тома нешто за*ебава кад ја тамо а оно.... :)))
Иначе прочитао сам тест. Прилично је детаљан и објективан (оно са гаћама не знам како да тумачим)! :))
Тебе очигледно држи импресија са топ модела А класе што је и нормално, али за тај амбијнет од светала мора да се добаци 40 хиљадарки а то је брат брату превише па нек је од кога год хоће!!
Унутрашњост серије 1 је одлична. Права БМВ-овска и модерна. Е сад ко шта воли. Генерално, нема сумње да су оба возила негде при врху тренутне планетарне понуде. Хммм... не знам само што је серија 1 дупло више продата последњи месец али добро...то је то! ;))
Ако неко жели да погледа новог и старог купеа:
http://www.bmwblog.com/2012/12/06/bmw-4-series-coupe-vs-bmw-3-series-coupe-photo-comparison/bmw-4-series-vs-bmw-3-series-coupe/
ПИТ
Бангетова школа. Голе су његове Бембе унутра ко пиштољи. Погледај серију 5 без навигације - клот па нема куд више. :) Последње серије су пола светлосне године унапређене.
pit
test koji si postavio kaze sledece:
dizaj- 5:4 za merc
udobnost- za pola ocene merc ispred serije 1.
vozne osobine 5:4 za seriju 1,
preformanse serija 1 bolja za pola ocene
kocnice serija 1 bolja za pola ocene
motor serija 1 bolja za pola ocene
cena serija 1 bolja za pola ocene
funkcionalnost,kvalitet i menjac-ocene podjednake.
ZAKLJUCAK:SERIJA 1 POBEDNIK.
cao zdravo :)
Gagiba 21:04
Slazem se.
Ali i novi modeli pored Mercedesa deluju isto tako spartanski. ;)
Evo pogledaj ovo :
https://www.youtube.com/watch?v=0p-JpDMWeZI
Smesno je stavljati cipelica pored ovog, zar ne ?
bmw
Ruznocom svakako...
I da ne sirimo temu dalje.
Svi su odusevljeni novom A klasom.
A ni BMW fanovima se ne svidja kec, toliko.
kako da ne sirimo temu kad kazes da su svi odusevljeni a klasom a kec prodavaniji?
meni se ne svidja kec,ali toliko ima BMW fanova na ovoj planeti zemaljsoj...po prodaji se da zakljuciti da su odusevljeni...
ПИТ
Није упутно генерализовати толико ствари. Нова А класа заиста јесте крупан корак напред у односу на онај сендвич модел и неупоредиво је атрактивнија али баш да сам одушевљен и нисам толико. Одлична је али концепт ми је био много бољи и њим сам баш био задовољан. :)
Серија 1 јесте по мени најмање запажена у БМВ гами али је и даље БМВ. Дакле све оно што краси БМВ возила али у малом паковању. На овој актуелној ми се фарови нису свидели одмах али ето изгледа да ће мало порадити на томе.
Мислим да ће коначни суд о успешности једног или другог дати купци. Ипак је то најмеродавније.
bmw
Najprodavanija je Tojota.
Jel to znaci da je najlepsa ?
Sto ti ne vozis Tojotu ?
Znaci ne gledas sta je najprodavanije, to ti nije nikakav parametar kad kupujes auto.
Najprodavanija Tojota, VW.
Znaci treba biti sto neoriginalniji u dizajnu i sto jednostavniji.
Svi koji imaju hrabrosti u dizajniranju, slabije prolaze jer imaju manji broj potencijalnih kupaca, tj samo odredjena ciljna grupa.
A sto se tice ovoga sto si rekao, pa prodaje se i Fiat Multipla, znaci ima svoje obozavaoce. :)
A sad pitanje za vas BMW fanove: koji je auto lepsi, A klasa ili kec ?
Da ne duzimo... :)))
pit
kod mene je 2+2=4
pricamo o prodaji automobila koji su istog ili slicnog cenovnog ranga.da je kecu lepsa spoljasnost a klasa NE BI IMALA N I K A K A V adut protiv serije 1!!!ustvari imala bi. pola ocene vise za udobnost :)))))))))))))))
Jos nekoliko puta je pit pominjao tojotu i neke druge jeftine modele u ovom kontekstu. I ja mu objasnjavao, isto ovo sto mu je i bmw osmica rekao, ali dzaba. Iz olova, ni alhemicari nisu mogli zlato da iznedre.
A sad nesto sto lici na teoriju zavere. Audi i Mercedes fabrike trenutno rade sa oko 85% kapaciteta. BMW je na 96% (zadnja informacija koju sam procitao). I sad, zamislite da su napravili seriju 1 da izgleda atraktivno kao serija 4, recimo. Ima za svoju klasu vrhunski enterijer, vozne karakteristike dva stepenika iznad konkurencije. Pa prodavala bi se toliko da ne bi moglo dovoljno da se proizvede. A proizvodne kapacitete je bolje cuvati za neke profitabilnije modele (recimo serija 5, koja i neposredno pre restajlinga ide sve bolje i bolje). Barem dok se ne dovrsi prosirenje kapaciteta u Lajpcigu i Minhenu, koje je u toku. Mislite o tome:)
BMW fanovi nisu odusevljeni serijom 1, kaze Pit. Ne da nisu odusevljeni, nego je ne vole. Za prave BMW fanove zabava pocinje tek sa brojem 3 (uskoro 2). A kako je krenulo, Mercedes fanovi ce jedino i voleti A klasu. Vazno da kich sljasti na sve strane.
Naravno pit, da ti se ne dopada enterijer BMW modela, kao sto se i meni ne dopada enterijer Mercedesa, ali iz suprotnih razloga. Ja volim sportski, mladalacki, ergonomski i ne-kicherajski enterijer.
toma
za ovo +1 "Za prave BMW fanove zabava pocinje tek sa brojem 3 (uskoro 2)."
toma
Tebi je kic Mercedes enterijer jer nije klot kao BMW, razumem te u potpunosti.
Lakse je reci da je MB kic nego da je BMW klot.
Ne znam ko pomenu gore, Gagiba mislim.
Kad nema ekran BMW, jugic bukvalno.
Videh u Delti 3-ku kupe, bez ekrana, ono je uzas i sramota za jedan "premium".
Jugic bukvalno.
http://www.flickr.com/photos/elegantspoon/4486754317/
@PITBULL
http://www.netcarshow.com/bmw/2012-1-series/1024x768/wallpaper_44.htm
Kako je ovo klot?!Kako uopste mozes da izjavis da je ovo klot?!
http://www.netcarshow.com/bmw/2013-7-series/1024x768/wallpaper_37.htm
http://www.netcarshow.com/bmw/2013-640d_xdrive_coupe/1024x768/wallpaper_27.htm
Idi molim te iskuliraj negde...Sto je previse od tebe,previse je ;)
jos ovo.pit,upravo si ti stavio link vrelih guma.ako ti nije tesko pogledaj jos 1 enterier serije 1 i a klase. koji je sredjeniji?svedeniji?cistiji?bez brdo dugmica koje ces retko i upotrebiti?ali eto.neko voli mnogo dugmica i boja,neko jednostavnost i funkcionalnost bez ikakvih bespotrebnih stvarcica.
kratko.imamo 2 filozofije. ti volis jednuja drugu.nista sporno.
bmw serija 8
Nemoj samo leba ti o enterijeru, exterijer ajde ok.
Mislim da je suvisno pricati o neterijeru...
Razumem da vam je jedini izlaz ta suplja prica, ali jednostavno ne pije vodu.
Meckin enterijer je mnogo luksuzniji, lepsi.
Bolje se skoncentrisite na vozne osobine, to je ono zbog cega se uzima BMW, a ne zbog enterijera.
pit ima jako simpaticnu osobinu da uporedjuje najnovije mercedese i BMW-e od pre 10 godina (x5 stari ne smes da ostavis da ti ga ne ukradu, a najnoviji ML niko nikad u univerzumu nije ukrao. Ili, sta bre pricate da je serija 1 udobnija od A klase, ja sedeo u staroj seriji 1 pozadi, i nema uopste mesta, i slicno.). To mu valjda daje neke lazne osecaje. Ali ok. Neka svako radi i misli onako kako ga to usrecuje...
ps. ono u zagradi nisu citati, vec slobodna interpretacija, da sad ne trazim po blogu. Nisam ja auto, pa da nadjem takve stvari odma:). Mada ovo za seriju 1 je malo gore u ovoj temi u izvornom obliku:)
toma
Za BMW su dovoljni stariji Mercedesi kad je u pitanju enterijer.
Sa novim je smesno porediti ih, furaju smesni volan i instrument tablu iz kockice. :)
X5 stari, novi, kradu se ko bicikla.
A ML 2 ne moze da se ukrade.
U spuprotnom, ti bi naveo barem jedan primer da je ukraden ML ili bilo koji Mercedes sa IC kljucem.
A primera ukradenih BMW-a, nebitno kojih, starih, novih, ima na tone.
Dara, Lola, ostadose bez X6.
Aj vi navedite samo jedan primer da su nekom ukrali Mecku ( IC kljuc ). Ne mora dva primera, samo jedan.
dejdzo,da te poznajem za ovo bi ti platio pivo od srca:
Šta sam rekao?
Bože hvala ti što si potvrdio moje reči.
@ auto
Jel možeš da nađeš gde sam napisao da će serija 1 koliko dogodine na Facelift? Tako nešto!
Hvala!
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=8ME9chPqDdw
U svim, ali svim uporednim testovima nove serije 3 i (prosle godine restilizovane) C klase, serija 3 je odnela ubedljivu pobedu sto se tice enterijera (kvalitet, dizajn, ergonomija). Enterijer serije 1 je samo malo ispod enterijera serije 3.
Upozorenje za vlasnike nove A klase: nikako ne dozvolite da vam na pod padnu zvake ili bombone. Ako se to desi, pozovite nekog da ih pokupi. Ovo bi trebali da napisu u uputstvu koje ide uz auto:) Moram da priznam da u A klasu nisam ulazio. Ali jesam u B klasu sa osnovnim paketom. Jadno. Dakle ne govorim o nekom mercedesu od pre 10 godina. Nego je u pitanju najnoviji model. Pretpostavljam da je u A klasi isti enterijer kao i u B klasi.
Inace sto se tice prodaje Mercedes je objavio da su A i B klasa zajedno u novembru prodate u 21.706 primeraka. B klasa se u zadnjih nekoliko meseci prodaje u rasponu od 12 - 15 hiljada komada mesecno (samo u Nemackoj oko 5,5-6 hiljada).
"u ukupnom zbiru bodova serija 1 je kompletniji auto.svako ima svoju bolju i losiju stranu.
Autor bmw serija 8 06 Dec 2012, 12:24
Bmw
Kako ne, i onda je mrmot zamotao cokoladu u foliju. : )))
Ma i lepsa je serija 1, pojam lepote i cipelica. Pogotovo mi se svidja njen kutijast zadnji deo sa VW Polo-a...
Da li si mozda usao u novu A klasu ?
Ja sam vozio onu crvenu od 45 soma. Da si usao samo u nju, bilo bi ti sve jasno. Enterijer daleko premasuje svoju klasu. Takodje je najlepsa u klasi.
Autor PITBULL 06 Dec 2012, 12:34"
kakav bre mrmot??? :)))))
Ustvari, B klasa u Nemackoj u novembru, 4555 komada. Ali u ostalim klasama,.... lose. U golf klasi, serija 1 odmah iza golfa. Na trecem mestu astra. A klasa ko zna gde je. Zatim serija 3 odmah iza pasata, na trecem mestu A4. C klasa, ko zna gde je. Zatim, na prvom mestu serija 5. E klasa daleko (po broju komata) ispod, na trecem mestu. U S klasu neki racunaju CLS, pa je tu on prvi, a odmah iza 7-ica. Na trecem mestu A8 sa duplo manje prodatih primeraka. S klasa, ko zna gde je.... Mercedesa u Nemackoj drzi na boljoj poziciji to sto u jeftinoj klasi ima dva auta (A i B klasa) za razliku od BMW koji ima samo seriju 1. Kad izadje 1GT i to ce se promeniti....i to drasticno.
pre 2 meseca kad sam bio u holandiji i nemackoj vladaju a6 karavan i serija 5 karavan f10(sto je bilo veliko iznenadjenje za mene).ima tamo svega,naravno,ali 5gt sam video u sasvim solidnom broju,serije 7 isto.mozda je cak s klasa i prodavanija od serije 7,ali ako pricamo za keln,dizeldorf i leverkuzen serije 7 sam mnogo vise video po putevima.prolazio sam kroz kvart gde ima turaka ko kineza i iznenadio se njihovim voznim parkom.obicno turke povezujemo sa mercom,ali ovi imucniji turci su se izgleda dosta vise bacii na audi i BMW nego na merc.pricam za turke u dizeldorfu.to je mala oblast u odnosu na celu nemacku,ali mozda i najbogatija.pricam za ono gde sam bio.