Da li je moguć Ferrari sa 4 vrata?

Izvor: B92.net
Iako mnogi zaljubljenici u Ferrari smatraju da bi model sa 4 vrata predstavljao skrnavljenje te automobilske marke, dizajner Alex Imnadze predstavio je svoje viđenje jednog takvog automobila.
Superautomobili sa 4 vrata više nisu nesvakidašnja pojava u automobilskoj industriji, s obzirom da proizvođači poput Porschea ili Aston Martina u svojoj gami već imaju takve modele.
Ipak, sa markama kao što su Lamborghini lili Ferrari stvari stoje drugačije. Te kompanije oprezno pristupaju realizaciji dramatično drugačijih modela u svojoj gami.

Nezavisni dizajner automobila, Alex Imnadze, odlučio je da pokuša da razbije predrasude Ferrarijevih fanova tako što je predstavio svoje viđenje modela sa 4 vrata.
Kompletan članak na sajtu B92.net
Ovo sjajno izgleda ( slika 1 ) !
Slika 2, moglo bi malo bolje zadnji deo, ali neuporedivo lepse nego FF.
Vracanje korenima ( 4 stopa ) !
Malo jos da se poradi na zadnjem delu, 4 izduva, 4 stopa, i da to bude skladno i lepo, kako treba na jednom Ferarriju i perfetktno !
Reko bi da su zadnja vrata takozvana "samoubilacka", kao na RX8.
UCS
Ne budi smesan, ne moze Kvatroporte da pridje ovome.
A zamisli ga jos uzivo.
lepo je kad neki nezavisni dizajner uradi render ali kad dizajner treba da zadovolji neke norme da bi auto išao u saobraćaj onda ima ograničenja, npr. dimenzije branika, otpor vazduha-čeona površina, ekološke norme, ručice za otvaranje vrata (fale na slici) itd.
Ako su napravili onu glupost FF koja kosta preko 300k Evra ne vidim problem da ovako nesto naprave.
pa ljudi Ferdza je vec pravio automobile sa 4 vrata pa chak i karavane
http://www.bimmerwerkz.com/forum/attachments/other-rides/11483d1093583320-ferarri-wagon-car_pop09.jpg
http://www.doobybrain.com/wp-content/uploads/2008/09/456-venice.jpg
@Peki1980
Jeste pravio je Ferrari, ali samo kao specijalne unikatne modele za bezobrazno bogate po narudzbini(za seike, Sultana od Bruneja itd).
http://cars-database.com/ferrari-pinin.html
Jeste da je studija, ali od Pininfarine, glavnog Ferarijevog kreatora.
PITBULL 23 Dec 2012, 14:00
A sad?
http://static.republika.co.id/uploads/images/inpicture_slide/mobil-mewah-model-terbaru-maserati-quattroporte-yang-_121204190657-766.jpg
http://static.republika.co.id/uploads/images/inpicture_slide/mobil-mewah-model-terbaru-maserati-quattroporte-yang-_121204190657-766.jpg
A sto se teme tice, gledao sam neki dan, lik dobro dizajnira. Evo i njegove vizije Lamba (jes' da nije u stelt fazonu al' ne mora svaki izgledati tako)
http://bustedspeed.com/wp-content/gallery/lambo_1/lamborghini-concept-by-alex-imnadze-03.jpg
http://bustedspeed.com/wp-content/gallery/lambo_1/lamborghini-concept-by-alex-imnadze-02.jpg
@Uros Cuore Sportivo
Tačno, imaju Maserati za to. Mislim da je to čak i jedini razlog što Ferrari još odavno nije izbacio nešto poput Panamere ili Lamborghinijevog Estoque koncepta. Ne treba se baš zavaravati da je to zbog neke "tradicije" jer je ista priča bila i za Cayenne i Panameru, kao i davnih dana za A klasu. U današnjem svetu, profit je jači od svake tradicije. Nažalost.
Jednostavno, meni su nekako kod FIAT koncerna jasno podeljene uloge kod Maseratija i Ferarija. Maserati pravi(ce praviti) sve ono sto, uslovno receno, Ferari ne sme. I obrnuto. Ferari ima FF a Maserati Quattroporte. Koliko ja znam prodaja FF-a ide odlicno ma sta ko pricao o njegovom izgledu. Ko hoce ekskluzivnu limuzinu ode do Maseratija(ionako ima Ferarijev motor, zar ne?) pa bira izmedju Quattroporte-a ili buducem Ghibli-ja. a sto se tice profita, setite se Lancie Stratos i kako ju je Luka di Montecemolo, uprkos oduševljenju publike, zabranio da ne bi "smetala" 458-ci. I Alfa Romeo 8C je svojevreno bio "zauzdan" limitiranom serijom iako je proglasavan najlepšim automobilom decenije. Sto se mene tice neka ostane ovako: Alfa za raju, Maserati za malo bogatije a Ferari za krizu srednjeg doba i one sa najdubljim džepom. Porsche to npr sve radi pod jednim znakom, plus su svi ko jaje jajetu. Ko voli...