Nova Škoda Fabia dolazi 2014. godine

Prema pisanju britanskog magazina Auto Express, nova generacija Škode Fabije očekuje se za otprilike godinu dana, odnosno u jesen 2014. godine, a test automobili već se nalaze u određenim fazama ispitivanja, i to maskirani kao Volkswageni Polo.
Prema informacijama koje je ovom magazinu dao glavni dizajner Jožef Kaban, očekuje se da nova Fabia bude nastavi aktuelni dizajnerski pravac, predstavljen na konceptu Vision D 2011. godine u Ženevi, a prema rečima Kabana, biće ujedno i najinteresantniji model do sada, sa širokom prednjom maskom, uglastim prednjim svetlosnim grupama i zadnjim svetlima izrađenim u LED tehnologiji.

Nova Fabia koristiće i novu Volkswagenovu modularnu MQB platformu, na kojoj se nalazi i aktuelni Golf, s tom razlikom da će za potrebe češkog automobila, ona biti nešto skraćena. To znači i da će Fabia treće generacije imati napredniju osnovu od aktuelnog VW Polo ili Audija A1.
Primećeni test automobili na bazi VW Polo imaju nešto veće međuosovinsko rastojanje, što bi značilo da će pozadi ujedno biti i više prostora za kolena. Interesantno je spomenuti i da se na zadnjem delu ovog VW Pola nalazi natpis „proba kočnica“, ali su registracione tablice češke, dok se na senzorima koji su pričvršćeni na točkove, nalaze male nalepnica sa logoom Škode.

Prvo predstavljanje serijskog modela očekuje se krajem sledeće godine, najverovatnije na Salonu automobila u Parizu, dok bi se nova generacija Fabije u prodajnim salonima mogla naći na proleće 2015. godine, po ceni, verovatno nešto višoj od aktuelnog modela.
Preuzeto sa: Superauto.rs
Renderi i slika: Autoexpress.co.uk
Ksd si "pastorce" u sistemu pa ti gazda nikako ne dozvoljava da dizajnom prevazidjes "rodjenu decu". Ne mogu se oteti utisku da neko u VW namerno sabotira lepotu skodinih automobila zbog konkurencije unutar kuce.
Na nekim Škoda forumima se piše da će prodaja početi krajem 2014, posle salona u Frankfurtu (a navodno bi trebala da bude predstavljena istog datuma kad i Fabia I - 14.09.).
Cena će biti ista, a osnovni model će imati barem 4 vazdušna jastuka, ESP, klimu.
Veliki napredak po obliku karoserije, to jeste oblik vraćen na Fabija Mk1. Posebno je vraćen "normalan" oblik krova i nagib prednjeg stakla. Nema više onih prostačkih zaobljenja prednjeg dela.
Izgleda će položaj sedenja biti normalniji, ne kao na kafanskim stolicama.
Ali kad upredite ove fotke sa fotkama iz vesti iznad, jasno je da je nova Fabija već generaciju zaostala.
Ako je enteriejr u rapidu onako jadan, mogu da mislim na sta ce dalici u Fabiji.
Jel su sredili taj 1.2 tfsi????
Evo kako nastaje Skoda. Ogoljavanjem i pojeftinjenjem VW. Posle komentarišu Fabija bolja od Pola! Fabija treba dosta da bude jeftinija od Pola, što nije slučaj.
Ostace to i dalje komfornije od klija ili bilo cega u tom segmentu, sa odlicnim motorima i cenom. To je sustina fabije
@Josif
Od čega Fabija komfornija? Od čega ima bolje motore? Od Renoa?
U šta si propustio!
Odlazeci Polo je mnogo ozbiljniji od novog Klija. Po svim stavkama i na svim poljima
Engouh
Jednostavno, novi klio u odnosu na odlazećeg pola, je premijum brend.
Šteta je što ne želiš da to vidiš. Poznate su nam tvoje sklonosti, Dejane.
@stranac
Nedavno je (na temi BMW) bio komentar da je "najgora varijanta 3 cilindras+turbo",sigurno si primetio taj komentar,jer si ga ti napisao. Ne ulazeci u razloge zasto si to napisao, ko koristi takav motor - klijo ili fabija?
Josif
"najgora varijanta 3 cilindras+turbo" se odnosila na komentar u vezi ružnog zvuka, a ne lošeg motora. Te motore će koristiti sve kompanije u budućnosti jer su ekološki povoljni - mali potrošači.
Ali ozbiljne kompanije su utišale te motore da se ne čuju, smanjile vibracije, koje su boljka tih motora.
Ti motori se ne mogu porediti sa odvratnim Skoda - VW HTP motorima, koji rade i zvuče kao Trabant.
I BMW će nesporno imati motor sa 3 cilindra, ali će ga naravno utišati, za razliku onoga promo spota.
@ stranac
Samo kad Dačija ima zvuk kosačice i mlevenja peska, sve ostalo je nebitno.
Sve drugo je simfonija
Engouh
Dacija sebi nije dozvolila luksuz da ugradi motor HTP kao sa ove buduće nove Fabije. Svašta bi se pričalo.
toma
Jes vala, ali vi BMW fanovi koji svašta činite u saobraćaju jeste upropastili rejting BMW, tako da je ipak redak u posedu državnih institucija i ozbiljnih ljudi. Treba da shvatiš da osnovni model koji voze i žene i kuvari i pekari, ne mora da se dere na izduv, a mora da troši malo. Treba i BMW od nečega da živi u budućnosti.