Snimljen novi Renault Twingo

Nova, treća generacija Renaultovog malog gradskog modela Twingo treba da stigne tokom sledeće godine, a do tada evo špijunskih slika maskiranog test primerka.
Kao što se moglo i očekivati, dizajneri su inspiraciju za izgled novog Twinga pronašli u nedavno predstavljenim Renaultovom koncept vozilima Twin'Z i Twin'Run za koji su uostalom brojni izvori i navodili da najavljuje naslednika Twinga.
Podsećanja radi, Twin'Z Concept je dugačak 3627 mm, širok 1705 mm, visok 1506 mm, dok međuosovinsko rastojanje iznosi 2495 mm (sadašnji Twingo ima 2365 mm).
Novi Twingo će biti razvijen u saradnji sa nemačkim Daimlerom, a veliku novost za Twingo predstavlja i činjenica da će novi model imati motor smešten pozadi.

Jedan od motora u novom Twingu biće i 0.9 TCe benzinac koji će se ugrađivati i u novu generaciju Smarta ForTwo.
Pažnju privlače i najave za novi Twingo RS čija premijera bi mogla da se održi na Salonu automobila u Parizu 2014. godine, s tim što bi njegova prodaja trebalo da startuje početkom 2015.
Ono šta je za sada poznato jeste da će novi Twingo RS imati manje od tone (950 kg), a očekuje se 0.9L TCe Turbo motor sa oko 160KS.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Foto: Autoevolution.com
Više slika na sajtu Autoevolution.com
Bravo, to je to.
Evo nepristrasno kažem da je lep, pogotovo u poređenju sa Adamom.
Twingo by Smart ili obrnuto?
Ovo je Twingo, mali, prostran, lep. Tako ja vidim Reno Twingo
nesto ko reno 5.. jesam to volio auto da hoce opet tako nesto napraviti .. prava mala jurilica :)
Promasaj zbog motora pozadi!
Vracamo se na nivo Fice i Peglice???
@ carobnjak
????????????????????????
Tek će da se vrati motor pozadi. Fiat planira Topolino, konkurenta Smartu, isto tako motor pozadi. To je rešenje koje je mnogo bolje za male motore.
@Enough
to za Topolino si izmislio! :)
Ko jos ima motor pozadi???
@ carobnjak
Znaš engleski?
Last year, Fiat launched the tiny new 500 and now the Italian automaker is working an even tinier machine. The diminutive Topolino is due to debut in 2010 at which time it will take on the likes of the SMART ForTwo, Toyota iQ and Volkswagen up!. AutoExpress has produced a rendering of what the Topolino may look like. The new micro is expected to replicate the pattern of the SMART and VW with a rear-mounted engine driving the REAR WHEELS.
Motivation will come from Fiat's new 900cc two-cylinder that was shown in the Aria concept at the last Frankfurt Motor Show. In normally-aspirated form in the Topolino it should produce about 65hp that will be passed through a dual clutch gearbox. The Topolino may achieve more than 67 mpg (U.S.) and have CO2 emissions of less than 90g/km. A full hybrid system may also be in the plans in addition to the standard start-stop system.
@Enough
to je proslost, projekat koji je odbacen zbog krize...
Sto nisi ostavio link da vidimo datum? :)
Da 2010. je u pitanju.
Ali nije tema da je odbačen zbog motora pozadi, nego zbog krize.
A BMW je treba da ga nazove Iseta
@Carobnjak
Videces, ovo je sjajno resenje,posebno u ovakvom vozilu, a inace je fiat odustao od toga jer je preskup projekat koji bi koristio potpuno novu platformu.Motor pozadi (prakticno izmedju tockova, a ako se ne varam moze biti i centralno na ovoj platformi) je bezbedniji od motora napred,na primer, a ovo bi trebalo da ima fenomenalne vozne karakteristike.Imali su ga legentarni 5gt turbo i pezo205t16,pa Clio v6(oni su to imali centralno ispred zadnje osovine)
@Enough Pa dogovori se sa sobom istoovo si pljuvao i sam izradjivao uporedne fotografije sa fijat 500 tvrdeći da je ovo sramota i krađa.
@Enough
a kad se bolje udubi u taj engleski tekst onda ces videti da je to zamisao Auotoexpresa a ne Fijata!
"AutoExpress has produced a rendering of what the Topolino may look like. The new micro is EXPECTED to replicate..."
Onaj koncept mi je bio šund boja i agresivnih prelaza, ovo je već druga priča, Ako je ono Fiat 500 što vozi Arianna, onda ovaj Twingo treba da se zove Fiat 600
@Bobo
ne znam, ja sam protiv, ne vidim smisao toga?
Smart je druga prica jer on ionako ni nema prednji deo, pa motor mora pozadi, to je igracka a ne auto!
Jedva cekam RS, kao mali porse 911.
Ovako mali auto sa pogonom i motorom pozadi, bice 100% ludnica
žole 05 Sep 2013, 23:20
Kakva kopija? Sta pricas ti? Smart i ovaj Twingo su zajednicki proizvod Renoa i Daimlera.
Svi su ovo vec videli. Ako je motor zaista pozadi, ovo ce mu zadati tezka udarac, jer je od starta bio popularan zahvaljujuci klizanju i preklapanju zadnje klupe. To sada ne znaci nista, jer je gepek napred.
ocel zadnja vrata biti na cibzar?
Velka je to promena za tvingo,dupli broj vrata.
Kako će to da prime oni koji su uvek glorifikovali to rešenje sa dvoje vrata za gradska kola...
@Fordovac Ne znam nista o ovom autu ali gledajuci dimenzije, trebalo bi da bude rekordno upakovano.Siri je od Fabije,Clia3, ima vece medjuosovinsko rastojanje i vislji je od njih.Trebalo bi da ima vise prostora i od Clia i od Fabije , a prtljaznik ce biti iznad motora pozadi barem 150-200 l i verovatno jos jedno 80 napred,(otprilike kao a ako se obori jedan od dva naslona dobicete idealno ravnu povrsinu imajuci u vidu visinu poda prtljaznika.Ja tako tipujem i mislim da je moguce to napraviti, upravo zbog motora nazad i ukoliko su ove dimenzije tacne.Ima neverovatno kratke prepuste, ceo je izmedju tockova, a gabariti (kubikaza)tog prostora izmedju tockova su veci od vecine automobila c segmenta.Troja vrata su lepsa i kompaktnija, petora su prakticnija, ali poskupljuju, pa za taj novac mozete kupiti neku opremu.
Bio bi motor i dalje napred kod novog Twinga, nego su resili da ustede pa su krenuli zajedno u razvoj sa MB-om koji je radio na Smart-u ForTwo i ForFour...
@Bobo
Clio V6 je morao da ima motor pozadi jer V6 motor nije mogao da stane napred nikako...
@Orlo Pa to je plod saradnje da razviju Forfoura koji nece biti izmenjeni klasicni c(mitsubishi)vec potpuno nesto novo , videli su tu komercijalni interes da uloze fifti fifti, mislim da je to najskuplje razvijana platforma a segmenta,, mogli su jos jeftinije da prodju, da su iskoristili postojeceg Twinga, u toj klasi niko ne nudi nista sem torzija nazad i pogona poprecnog motora napred to je standard, mogli su jos kroz 5 generacija da ga preradjuju.Za ovu klasu platforma skracene b platforme je sasvim o.k.