home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Na internetu su se pre vremena pojavile zvanične slike nove generacije Fordovog Mustanga koji inače treba da ima oficijelnu premijeru 5. decembra.

Tačnije, pojavile su se slike skenirane iz novog broja američkog magazina Auto Week koji tek treba da se pojavi u prodaji.

Kako bilo, slike Mustanga modelske godine 2015 su pred nama, a po ranijim informacijama biće dostupan sa izborom od tri motora, a to su 2.3L EcoBoost četvorocilindraš sa 275-310KS, 3.7L V6 sa 305KS i 5.0L V8 koji razvija 420KS.

Novi Mustang je lakši od istoimenog prethodnika za skoro 91 kg, a ponovo će u ponudi biti i Cabrio verzija.

Po do sada poznatim podacima, novi Mustang ima isto međuosovinsko rastojanje kao i do sada (2720 mm), dužina je skoro identična, širina je povećana za 38 mm, visina je smanjena za 38 mm, prednji trag točkova je ostao isti, dok je pozadi proširen za 50 mm.

Točkovi će biti od 18, 19 i 20 inča, dok će se na početku kupcima nuditi sledeće boje: Race Red, Competition Orange, Triple Yellow, Deep Impact Blue, Ruby Red, Black, Magnetic, Guard, i Ingot Silver.

Ova nova generacija Mustanga će se u prodaji pojaviti tokom sledeće godine (po prvi put će se prodavati i u Evropi), a više informacija tek sledi.

Ivan Mitić – Autoblog.rs

Foto: Autoweek.com via Mustang6g.com

U nastavku možete pročitati i ranije objavljeno PR saopštenje uvoznika Forda za Srbiju:

Izvršni predsednik Ford Motor Company, Bill Ford će otkriti novi Ford Mustang na posebnom događaju "Go Further”, 5. decembra u Barseloni

Ford će takođe otkriti dva nova vozila i nove tehnologije pred probranom publikom od oko 2.500 dilera, zaposlenih i medija na Forumu i u CCIB areni. Očekuje se da desetine hiljada drugih gledaju “Go Further” događaj uživo.

"Pitanje koje primamo više nego bilo koje drugo je ‘kada će Ford Mustang doći u Evropu?", kaže Stephen Odell, izvršni potpredsednik Forda za Evropu, Bliski istok i Afriku. "Veoma smo uzbuđeni što će Bill Ford biti ovde da odgovori na to pitanje i pokaže divan novi Mustang koji će se prodavati u Evropi po prvi put."

Bill Ford će se na događaju “Go Further” pridružiti Odellu, Jimu Farleiu, izvršnom potpredsedniku u Fordu za globalni marketing, prodaju i servisiranje i Lincoln i Barb Samardzich, glavnom operativnom oficiru u Ford Evropa.

Događaj Go Further će biti dostupan uživo u 13:00 CET ili će moći da se gleda reprizno 5. decembra na više jezika na www.gofurtherlive.com; saopštenja za štampu, fotografije, video i grafički materijal će biti na raspolaganju i stalno ažurirani na gofurther.fordmedia.eu.



čitanja : 2115



Komentari

Slika 1 dobar.
Slika 2 - diskutabilno. vise mi lici na Porse nego na Mustang.
Slika 3 ok- prepoznatljivo za Mustang. Enterijer ok. S obzirom da nijedan Amer ne impresionira enterijerom.
P.S. Meni ovo s boka vise ne lici na muscle car.

Autor Pit 03 Dec 2013, 20:37

Da nije mao ovog cudnog C stuba bio bi savrsen. Ovako me, mada mozda je do boje i ovako savijene stranicem podseca na Hyundai Coupe ili na Porsche sto kaze PIT. Sve u svemu, svaka cast Fordu!
Mislim da se ovim modelom cilja na globalnu prodaju. Nadam se da cu ga vidjati kao alternativa BMW-u serije 4 i ostalim kupeima. Cena ce sigurno biti konkurentna...

Autor Uroš Cuore Sportivo 03 Dec 2013, 20:46

prednji kraj dobar, jak , mocan.
zadnji kraj predobar (vristi amerika)

sa strane je ok :( treba se naviknut

Autor BiH_USA 03 Dec 2013, 20:48

napred je prepakovani fusion i taurus. bljak. mnogim volim mustang, ali brate mustang nikad u svojoj istoriji nije licio na fordove aute sa 4 vrata

Autor mile antena 03 Dec 2013, 21:12

usrase se u tradiciju.......bzvz...

Autor ipanema 03 Dec 2013, 21:29

Mnogi bi liniju 911-ice...Ne cudi ovo.
Kod nove Bmw 4 serije su napominjali 'Vidljiva linija 911-ice'.
Ali ajde da ne pricamo o tome.
Meni kao i miletu ovo nije ok.
Nekako mi ne ide da Mustang lici na nekog iz Ford game, nikada nije, a sada lici na onaj Fusion...Dobro...

Autor dusan 03 Dec 2013, 22:03

@dusan,
pronadji na google klasicni mustang fastback ili thunderbird italien koncept. ovakav dizajn krova je ford koristio jos tokom kasnih 1950tih godina na raznim konceptima, a posle i na serijskim autima

Autor mile antena 03 Dec 2013, 22:12

Ja bih sacekao zvanicne slike, ovako iz casopisa gledano izgleda uzasno a verujem da ce utisak biti bolji sa nekim kvalitetnijim slikama.

Autor Panco 03 Dec 2013, 23:32

Americka auto-industrija vec godinama pati od problema koji se u dizajnu naziva "oversizing" iliti vece je bolje.

Pigledajte kako je na slici ispod ovaj automobil elegantan sa finim dinamicnim linijama. Stop svetla su taman tolika da upotpune prostor na pravi nacin, a mozete videti i deo elegantnog enterijera kroz fino dizajniran okvir prozora. Celu sliku upotpunjuje jedan okrugli retrovizor, kao i dva krupna okrugla auspuha.

http://tinyurl.com/q55wuc6

Novi Mustang je dokaz da Ameri i dalje ne mogu da se vrate na stare staze, ne mogu da izvedu sa novim Mustangom, ono sto npr. Porsche radi sa svojom 911kom. Ne kazem da trebaju kopirati stare modele, ali od Mustanga ne treba praviti SCI-FI kreaturu, koja u najmanju ruku lici na grotesknu tvorevinu koja je pre par dana sklepana u kineskoj tvornici masovne proizvodnje plasticnih elemenata.

Autor nsx 03 Dec 2013, 23:48

@mile
Nemoj jos da je Porse ukrao nesto dizajnerski od amera kada je izbacivao 901 tj 911...Uvek sam te respektovao ovde, nemoj sada jos ovo... Poz inace za tebe ;)
@nsx
Meni je nova Korveta bas extra odradjena npr...Cak su joj i perfomanse podigli na mnogooo veci nivo. Mozda su najzad resili da se ne slusa samo 'nemacki sportski automobil', 'italijanski sportski automobil', japanski, britanski itd...Uvek sam npr gotivio Korvetu iako po meni nije sa perfomansama kao neki nemac ili italijan, ima nesto sto me privlacilo uprkos tome sto je cela plasticna.

Autor dusan 04 Dec 2013, 00:01

@dusan,
nije porsche dizajnerski nista ukrao od amera vec samo od vw bube ... koji je opet ukrao ideju od ceha :)))

@nsx,
ista stvar se moze reci i za bilo koji drugi model, bez obzira iz koje drzave dolaze. i danasnji 911 izgleda pretrpan u poredjenju sa klasicnim. druga stvar, 911 je izuzetak vecnog dizajna. hoces neki americki model sa vecnom dizajnerskom formulom? jeep wranger, koji postoji jos duze od 911. corvette se takodje nije znacajno menjala jos od c4, koja je predstavljena 1984 godine. ispade po tvojoj prici da svi evropski auti mogu uspesno da nose vecni dizajn samo zato sto je 911 uspeo ...

Autor mile antena 04 Dec 2013, 00:33

@mile antena Nisi me dobro shvatio. Oni delovi po kojima je Mustang bio poznat od pocetka su u zadnjim generacijama vrlo ruzno uklopljeni.

Ekipa iz Evrope je daleko uspesnija da se upotrebi neki prepoznatljiv element sa starog modela, ali da se fino upakuje na moderan nacin.

Svi imaju razlicite ukuse, pa je tako mnogima ovakav dizajn fantastican, jer je futuristicki i nema bas puno veze sa starim modelom, njegovim proporcijama i nekim sitnim detaljima. Ja vise cenim automobile koji uvek vuku nesto "svoje" iz proslosti, ali na moderan nacin.

Autor nsx 04 Dec 2013, 01:01

@nsx.
Neznam kako mozes reci da ovaj dizajn nema veze sa klasicnim modelom. ok, prednji deo je moderan, ali krov i zadnji deo ne mogu biti vise retro nego sto jesu.
i nebi se bas slozio da su evropske firme uspesnije u upotrebi prepoznatljivih elemenata sa starog modela. daj mi neki primer (osim 911, koji opet nema nista bolji vecni dizajn nego jeep). vw beetle ili mini nije nista bolje uradio retro od mustanga, posebno ako pricamo o 2005-2014 mustangu

Autor mile antena 04 Dec 2013, 01:23

@mile
Ferdinand Porse stvorio bubu , posle stvorio 356, pa 550, pa 911 ;)
Sve je to Ferdinandovo delo.
Kakvo je njegovo delo 911 vidi se i danas.
Od tih retro evropljana imas i dalje G klasu, eto to mi prvo palo na pamet, a nisi naveo. Takodje i Range Rover je u sustini to to, samo modernizovan iz modela u model. Msm to mu je ta linija, taj prepoznatljiv izgled. Mozda ja gresim, ali...A, tek Lada Niva! Toliko godina...Samo nije modernizovana :D

Autor dusan 04 Dec 2013, 01:37

Enterijer kao iz video igrice. Stila ni u najavi ,a ti odvratni izduvnici se pjavljuju na socijalnim modelima vec 30 godina.

Spolja je okej, ali mi je cudan taj zavrsetak prozora, treba da bude vertikalan/vertikalniji, ipak je ovo Mustang.

Ako se vozi kao ovaj aktielni, to je to. Niko ne kupuje mustang da bi isao na traku.

Prostor nazad je, izgleda, jos manji nego pre, a ako su i dalje one glupe "kuke" u gepeku pristune, onda stvarno... Pre svega liftback, drugo te "kuke" na sred utovara da zaobidjemo, i da se dizu i svetla sa poklopcem. Jel to toliko komplikovano?

Autor Fordovac 04 Dec 2013, 03:01

@dusan,
to sto ih je dizajnirao jedan isto covek ne znaci da trebaju da lice. i j mays je dizajnirao od ford taurusa do ford gt pa ne lice vise.
ja nebi bas rekao da su g-class i range rover (a ni 911) retro. retro je kada uradis modernu verziju necega klasicnog - ne kad ne menjas dizajn po 40-50 godina.

Autor mile antena 04 Dec 2013, 03:18

@mile
Cisto sam naveo, kucao u brzinu pa napisao retro, ne buni se odmah :))
Ne moraju svi da lice, ali linija 911-ice je takva da bi svi hteli da je imaju. Pogledaj novu Bmw Seriju 4, pogledaj liniju kod tog kupea. Sada ce se javiti fanovi Bmw-a u fazonu to nije moguce, ali moguce je...
Covek je jednostavno napravio najbolje tada i to jos traje. Svaka cast/

Autor dusan 04 Dec 2013, 12:57

@dusan,
eh sad, znaci svaki auto koji ima fastback stil kopira 911?
i ne razumem zbog cega bi svi hteli da imaju liniju 911. ona funkcionise samo kod porschea, na drugim autima bi izgledala smesno jer ti drugi auti nisu imali takvu liniju kroz istoriju

Autor mile antena 04 Dec 2013, 16:00

Definicija retrogradnog stajlinga je da evocira emocije vezane za originalni proizvod. Ono sto je uvek pratilo retrogradni stajling je izostanak inovacije u vidu funkcije i kvaliteta u proizvodu. Mini je pravi primer. Spolja veliki, unutra mali, limarija preskupa, on sam preskup, a nije nista bolji od CLia RS npr, iako kosta isto.

Autor Fordovac 04 Dec 2013, 18:13