Peugeot 408 GT po uzoru na Mercedes CLA

Kako piše nemački magazin Auto Bild, francuski Peugeot priprema novi model po uzoru na Mercedes CLA.
Navodno bi mogao da nosi oznaku Peugeot 408 GT, a baziraće se na novoj 308-ici od koje će sa svojih 460 cm biti duži za 35 cm.

U ponudi će biti benzinski motori sa rasponom snage od 130KS do 270KS, kao i dizelaši sa snagom od 120KS do 180KS.
Peugeot 408 GT će se u prodaji na evropskom tržištu pojaviti tokom 2016. godine, a u Kini će ga proizvoditi tamošnji Dongfeng.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Renderi: Autobild.de
Nek je njima sa srecom, ali sa 130 i 120 konja, tesko da ima veze sa CLA. Takodje, ako nastave sa ovim "dizajnom" ala Folksvagen, tek su tu pukli, jer vec postoji Pasat CC koji je, iako stariji, i dalje odlican model.
Fordovac
U pravu si. Ako pocetna snaga bude 120ks dizel i 130ks benzinac, tesko da ima veze sa CLA, posto CLA pocinje sa 109ks dizel, i 122ks benzinac.
Meni ovo nesto konacno lepo iz Pezoa, jedino mi smeta ta potuno ravna linija prednje maske, ali to im postaje pecat pa mi i to o.k.Ranije Pezoi jesu bili dobri to je nesporno, ali su vrlo cesto bili ne avantgardni kao Citroen, ili cudni kao reno, vec elegantni poput nekih davnih Italijana, naravno Pininfarina je tu mesao prste... a onda u jurcanju za trendovima Pezo je izgubio svoj identitet.
@ Toma, prvo proveri po kojim obrtajima PSA razvija te konje. Sve na 5000 i na vise, nema veze sa Renoom.
Fordovac
Kao prvo, razlikuju se oni po mnogo cemu pre nego po ovome sto si ti naveo (pardon, razlikovace se). A drugo, ja sam samo odgovorio direktno, posto ti nisi pominjao uslove u vezi razvoja snage. A ako razvija te konje na perko 5000, ne vidim nista strasno. Retki su benzinci koji razvijaju maksimalnu snagu na ispod 5000. A ako si mislio na obrtni moment onda sve zavisi da li je turbo motor ili nije...
Kakve veze ima sa 308? Tesko da ce na istoj platformi da produze karoseriju za 35cm...bice neskladan skroz
Malo dorade na dizajni i jedan dodatak Perscarolo bi mogli da naprave sasvim zanimljiv autic.
@NemanjaBB
Zasto tesko... pa evo Fiat je sa svojom platformom (onu koju je doradio iz vremena Stila, Brava i Delte kako bio napravio Djulijetu) produzio kako bi napravio auto u D-segmentu - Chrysler 200.
Ja jednostavno pracen iskustvom sa dosadasnjim PSA modelima. Uvek su bili tromi, cak i u "specijalnim" varijantama, i to sto moras da revujes u regularnoj voznji samo da bi se mrdnuo sa mrtve tacke je smesno, i ni blizu osecaja jedne C klase npr, mada CLA nisam vozio, niti imam potrebu, a ni nameru. I, da, naravno da je obrtni momenat bitna brojka i da posotji razlog sto Nemci toliko vole dizele, ali ovo nije Audi.
P.S. Bas danas pogledao a3 sedan. Deluje daleko bolje od CLA (mozda samo mrzim onaj ipad dispelj u mercedesu). Spolja paneli daleko bolje uklopljeni, unutra paneli daleko bolje uklopljeni. Jos postoji quattro.
Orlo
savrseniji primer ti je Pasat kao produzeni Golf 6, a ti to uvek zaboravis!
Zasto se stalno lepis za Fijat?
@carobnjak
Skoro je bila vest za Chrysler 200 pa sam se toga setio... ali eto dao si i ti lep primer.
@carobnjak
Znam da ti kazem da se GM-u najvise zameralo to sto za svaki od segmenata korisiti razlicite platforme sto zahteva vise novca, a da ce tek od novog Cruza krenuti primena modularne platforme D2XX/D2UX ali je fora sto ce sada zapravo svi modeli npr u C-segmentu GM-a (MPV, kompakt, limuzina, SUV) biti na jednoj platformi a ne na nekoliko kao do sada a to isto vazi i za novu Epsilon platformu za narednu Insigniju i ostale srodne modele u D-segmentu...
Isto znam da je Epsilon 2 radjena tako da moze da prihvati 4X4 pogon, V6 motore i multilink i drugacije je konstukcije od Delte II koja nema takvih mogucnosti.
Orlo
pa eto vidis, to samo znaci da GM sporo prihvata tokove dok Fijat modularnu platformu koristi jos od 128-ce... :)
@ ORLO
GM za svaki od segmenata korisiti razlicite platforme sto zahteva vise novca, sto je tacno, ali zato svaki model prodaje pod nekoliko razlicitih brendova. Opel, Holden, Chevrolet, Daewoo, Vauxhall. Captiva na primer. i tako amortizuje gubitke iz prve tvrdnje. Mada obzirom da se gase Evropski Schevi i australijski Holden, pitanje je da li na taj nacin mogu da amortizuju gubitke.
@Sinbad
Nisam govorio o gubicima, vec o tome da su mogli vise da zaradjuju po prodatom primerku, a to je svima njima cilj, sto ces se sloziti. VW je odlican primer kako se dosta zaradjuje po prodatom primerku i njega treba slediti. A sto se tice Holdena on se nece ugasiti, vec ce samo premestiti proizvodnju u Kinu, J. Koreju i SAD... a finansijskoj strukturi GM-a ne bih govorio jer je ne znam dovoljno, prilicno je komplikovana a pogotovo za nekog ko sve to gleda sa strane ili zakljucke donosi na osnovu kratkih tekstova, a to povlacenje je dugorocan potez a ne kratkorocan, sto znaci da ce novce zaradjivati tek za neki malo duzi period.