Snimljen Fiat Punto Adventure

Italijanski mediji objavljuju špijunske slike jednog test primerka nove, (pro)terenske verzije Fiatovog Punta, ali uz najavu da je ova nova varijanta namenjena indijskom tržištu.
U pitanju je Punto Adventure koji će se poput sličnih modela drugih proizvođača odlikovati povišenim klirensom, većim točkovima, dodatnim zaštitnim elementima, bogatijom opremom i samo prednjim pogonom.

Pažnju takođe privlači i rezervni točak na zadnjem delu, u maniru pravih terenskih vozila, a deo opreme će činiti i Traction + sistem kontrole proklizavanja.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Foto: Quattroruote.it
Steta sto nema za nase trziste.
jos da je 4x4. : )
Grandic mi je daleko najbolji Fiat od pojavljivanja, pa sve do sad.
@pit, puntic grande celokupno vrlo ubedljiv, i meni simpatican od samog izlaska.
to je auto za gradsku voznju.
ovaj adventure izgleda smesno od pozadi, ali ce verovatno naci svog kupca u kini.
fiat se trudi da gricne od trzista sta moze. dobro je sto mu ne kace 4x4. ne treba preterivati ;)
po meni, dobar potez koristiti uspenu bazu.
grande je odlican gradski auto i bez problema moze da preveze "putovanje" od 400-500 km u cugu - iz licnog iskustva, za vise nije udoban. za razliku od punta dvojke, kocnica mu je meksa, ali servo previse asistiran.
slabija strana su mu menjac, uvek tvrd u prvoj. rikverc cesto "ode" pa mora ler - treca - ler - rikverc.
ako mu struja zeza i oslabi akumulator, kompjuter mu posizi, pa cesto u zimska vremena na paljenje pogresno prijavljuje crknuti hladnjak i slicno.
osim toga, da ne ispadne da samo kritikujem auto - celokupno je sjajan i po meni jak konkurent kliu 3 i 207-ici. nove verzije (evo) imaju daleko bolji enterijer jer tu grande pomalo zaostaje iza francuza.
najbolji odnos cena/kvalitet. sveukupno odlicno resenje za nase uslove.
skroz offtopic sa nasim trzistem, ali kad vec pominjem, mislim da bi bilo dobro da fiat nastavi proizvodnju u kragujevcu.
@Veljko zasto bi putovao preko 500km u cugu u bilo kom gradskom vozilu???
Ovo je dobar auto, kada se pojavio bio je na vrhu, kada su ga restilizovali i dalje je bio u sredini klase, i ja verujem da se i dalje prilicno dobro prodaje.
Medjutim, konkurencija je radila na "sarmu", i sad je zaista red da izbace neku veliku Pandu da zameni Punto, a da se Punto proizvodi kao budzet model u Kragujevcu.
@Fordovac, onaj ko mora, taj preveze i vise od 500km u gradskom autu. kazem, to je licna ocena i meni je do toliko je podnosivo bez velikog zamora vezanog za tu kategoriju.
puntic je idealno drugo vozilo, ali moze vrlo lepo da sluzi i kao jedini auto.
ne moze panda da zameni punta, ali bolje da mu zamena ne bude 500L.
slazemo se da bi trebalo da punto prozivodi bas u srbiji kao budzet model i kao punto 2... jer ipak je najbolja nasa "sarma" ;))) nema veze s mozgom, al' kad vec pominjes sarmu... :)