Špijunske fotke: Porsche Boxster GTS i Cayman GTS

Redizajn i pojačani motori: Boxter sa 330KS i Cayman sa 340KS
Mada su informacije o dva GTS modela iz Porschea procurile još krajem prošle godine, ovo su prve špijunske fotografije i preliminarni uvid u to kako će ovi modeli u stvari izgledati.

I Cayman i Boxter su očigledno veoma blizu produkcijske verzije. GTS varijanta donela im je redizajnirani prednji branik kao i zadnji difuzor koji je dodat zbog dodatnog downforcea.

Ispod haube situacija je drugačija. Boxter GTS koristiće 3.4L motor koji je već viđen u modelu S, iz koga je izvučeno oko 15KS više, tako da sada razvija oko 330KS. Cayman će koristiti isti motor, ali snažniju verziju, tako da će razvijati 340KS.
Oba modela će imati 20-inčne točkove, sistem aktivnog vešanja i ručni menjač, dok će automatski menjač biti dostupan kao opcija.
Izvor: Autoportal.hr
Foto: Teamspeed.com
Koje su ovo tarabakulice.
Jedini Porše je 911 i to od Turbo i GT(RS) vezije.
Trenutno Turbo S i GT3 su mi naj 911-ce.
@Pit
Opasne su ovo masine. Boxster-a ne bih, ali Cayman-a bih rado posedovao! Mali razbijac, Cayman S na ringu isto vreme kao F430 ili E 63 AMG, M5.
Duka
Kajman mi je simpatican dizajnerski. Ali tarabica, pre bi uzeo nesto jace, Korvetu recimo ili vec...
i 911 isto, samo jace verzije, one obicne i s verzije ne priznajem. Od Turba pa na gore. I GT ( RS ) verzije.
@Pit
porsche je ovo, ipak :) opake su ovo masine pogotovu u verziji preko 300ks.
slazem se da je carrera tata - naravno u gt3 verziji - brr smrz!
@dusan, tako je! cayman s je makina i po i ne bih se ni ja bunio da je imam :)
inace buduci boxster mi se bas dopada, za razliku od starijih modela.
veljko
Ne bi se ni ja bunio da je vozim ili da je imam, da mi neko pokloni. :)
Ali kad bi davao pare, mnogo pre bi uzeo recimo novu Z06 koja je monstrum i koja ovog prdavca stavlja u džep. :)
tj ne može ni da se poredi, mnogo ozbiljniji auto, a verujem da su tu negde sa cenom.
@Pit,
z06 je drugo. :)
tu vete jos malo pa moze da stane kao nissanov godzila - nebruseni dragulj. neukrocena divljina na americki nacin (a i sa cenom povoljno)
moze da se poredi sa 997, i to u brzini... ajde da ne otvaram temu. ;)
ipak, siguran sam da ce ovaj cayman s od 340ks biti vrlo pristojan u svojoj klasi.
nije los auto z06, ali mi vete dugo vise nije onako draga kao u detinjstvu. tada sam voleo pontiac, corvette i druge americke aute.. te gledao seriju k2000; ne znam da li se secas? hehe :))
do dan danas mi je prelepa sting ray vetica iz sezdesetih (sa ili bez sportskog pack-a).
nekako mi sad smetaju predugi "nosevi" spreda. razlog zasto upravo vise volim bemkin dizajn.
veruj mi, cayman s nije bas "prdavac"... nisam vozio, ali po brojkama i po onome sto sam vidjao po autoputevima evropskim - ide to opasno.
ne znam da li sam vec pricao anegdotu od pre neke 3 god., dok sam vozio ljutitiog bavarca po nemackom autobanu sve do austrijskih manjih autoputeva - kako me je postideo jedan "carrera s". mislim da je bio profi vozac, stara garda - izmedju 5-6 decenije tipican germanac - upalih ubraza i celik plavih ociju.
bas dugo smo se nadmetali i namerno me je pustao da ga sustignem, pa mi onda pokazivao sta makina radi.
od tada imam neko strahopostovanje prema porseu. :)
@Pit Ne mogu se sloziti sa tobom. Po meni Carrera S je bas elegantna i vozio bih je svaki dan do iznemoglosti. Napucane verzije su ekstra (GT3, GT2, Turbo) ali nisam obozavatelj nikakvih spojlera. Volim cistu siluetu ;)
Dobra slika za ilustraciju na sta mislim: http://tinyurl.com/pr3mdg2
veljko
Ima on sreće da nisi bio u Godzili. :)))
Ma ok su sigurno ovakvi modeli, ali bi uvek pre dao pare za Veete nego za ovako nešto.
nsx
Slažem se.
Ali ja ne bi uzeo 911 da se prevozim sa njim od tačke a do tačke b.
Ako bi već uzimao, onda bi uzeo Turbo ili Turbo S, koji će istu funkciju da vrši, ali uz opasne performanse.
Za takav prevoz što kažeš, pre bi uzeo gospodski kupe tipa CL. :)
Komforan, luksuzan itd.
@Pit Ja bih bas kupi Carreru S da svakodnevno uzivam u njoj. CL je jedan od najlepsih kupea ikada napravljenih, ali za mene je prevelik.
Carrera mi je mala bomba. Kompaktan, dovoljno snazan, a mogu reci po iskustvima vlasnika da ne trosi mnogo.
@Pit
Da ali 911 je auto i pravljen da ima vrhunske perfomanse, ali da bude upotrebljiv. Tako 911 Turbo S, a verovatno i Turbo u medjuubrzanju ima da pojedu tu godzilu. Prethodna 911 Turbo je tukla u medjuubrzanju GT R, a Turbo S takodje. To su vrhunske masine, pogledaj malo o tim motorima. Pogledaj malo o novom V8 motoru iz 918 kakvo je to savrsenstvo. Porse je Porse ;)
Duka
GTR za 90 soma pruza vrhunske performanse
Turbo S koji je cenom duplo skuplji, blizi McLarenu, jesi video kakvo masakriranje Turbo S-a od 12MP4C. : )
Preskoci ga na 200 ko Ficu. : )
P1 jos vise 918 dere , jesi video ring. : )
Ali dobro, Mclaren ima vrhunske inzenjere.
@Pit
Masakriranje kod britanskih novinara :)) Zar si ocekivao nesto drugo? Podaci kazu da je Turbo S do 300 brzi od MP4 12C, tj tako su neki i merili, 25 sekundi do 300 Turbo S, sto ti je slicno kao Aventador. Britanci se trenutno kunu u Mp4 12c i sigurno nece dozvoliti vecitim rivalima nemcima da imaju bolje :))
Nisam video za P1 zato sto McLaren nista zvanicno nije saopstio ;) Suvise je to mocna klasa da se ide na 'rekla, kazala'. Saopstenje bato :))
I Porse ima vrhunske inzenjere. Je l se skida krov kod P1? :)) Je l ima 2 elektro motora? :)) Sto nema laksi motor od 918? :)) Koliko je Porse primeraka prodao, koliko McLaren i to jedva? :)) Hehe. A, gotiva mi je sto mislis da ce P1 da odere 918, cak se i ne setis sta je rekao vozac 918 da moze jos mnogooo bolje :)) Bice ceskanja po glavi :))
Pokazace Porsh kako se radi posao. Imaju razbijaca poput GT3 koji budi sve u coveku koji voli krivine, vrisak na 9000 obrtaja :)) Pa pored njega Turbo i Turbo S, pa 918 :)) P.S
911 je pre 3 godine izabran za najprestizniji auto ikada + najpozeljniji :))