Budući AMG GT biće "najlepši automobil koji će nositi Mercedesovu oznaku"

U poslednje vreme na internetu se pojavljuju novi kompleti tzv. špijunskih fotografija novog AMG-ovog modela. Radi se o automobilu koji će biti za klasu manji u odnosu na SLS AMG, a za koga se veruje da će nositi oznaku GT. Dakle, AMG GT bi trebalo da bude konkurent Porscheu 911 i drugim sličnim modelima.
I dok špijunske fotografije ne otkrivaju nikakvu novost pojedini ljudi vezani za projekat razvoja su odlučili da podele nekoliko sitnica sa zainteresovanom publikom, što sve zajedno čini dobru najavu da je premijera veoma blizu.
Gorden Wagner, šef Mercedesovog dizajna tako tvrdi da će AMG GT biti "najlepši
automobil koji će nositi Mercedesovu oznaku", dok je potpredsednik za
prodaju i marketing, Ola Källenius izjavio da će ovaj dvosed biti "čisti
sport", za razliku od SLS-a koji je "luksuzni sport".
Ranije pomenuti Wagner tvrdi da ga oni koji su imali priliku da ga vide upoređuju
sa legendarnim Jaguarom E-Type, ali sam Wagner je uveren da se radi o
automobilu čiji je dizajn u stvari "bezvremenskiji", odnosno trajniji
čak i od E-Typea. U osnovi, na ranim špijunskim fotografijama se naslućuju
klasične sportske proporcije sa dužim prednjim i veoma kratkim zadnjim krajem
te niskih bočnih linija i linije krova.
Dalje, očekuje se da će ga pokretati napred smešteni (gotovo u potpunosti iza
prednje osovine) 4,0 litarski 8-cilindrični bi-turbo snage oko 500KS. Dakle, reč
je o pogonskom agregatu koji bi se trebalo naći i u sledećem C63 AMG. Ovaj
motor će biti uparen sa 7-stepenim automatskim prenosom sa dvostrukim kvačilom.
To bi trebalo da bude sasvim dovoljno za vrhunsku zabavu, u automobilu sa zadnjim
pogonom, čija bi ukupna masa trebalo da se kreće do 1.500 kg. Naime, osnovu
će činiti uglavnom aluminijumski prostorni okvir, dok će karoserija biti napravljena
od aluminijuma i kompozitnih materijala.
Sve u svemu, GT bi do 100 km/h trebalo da ubrzava za "znatno manje od 4
sekunde", dok će se najveća brzina kretati "iznad 305 km/h."
Prosečna potrošnja goriva će mu se zahvaljujući stop-start sistemu kretati
ispod 10 l/100 km.
Inače, AMG GT bi trebao da bude dugačak oko 4,5 m, dok će mu širina biti malo
manja od 2, a visina od 1,3 m. Standardni točkovi bi trebalo da budu od 19
inča, a na njima će se nalaziti gume dimenzija 265/35 i 295/30.
Insajderi tvrde da će AMG GT biti premijerno predstavljen 20. jula na
ovogodišnjem nemačkom Grand Prixu, dok se prve isporuke očekuju tokom 2015.
Izvor: Autonet.hr
Render: Autobild.de
Veliki sam poštovalac AMG motora, naročito onih konstruisanih za hiper automobile (Pagani), zbog performansi, ali i izdržljivosti. Nisam pristalica mode tuninga zvuka motora hi fi sistemiom, što vidim da je postala praksa kod manjih Mercedosvih AMG motora. Nadam se da to neće biti slučaj kod željnoočekivanog Merga AMG GT.
Videcemo...
Ne spominju vise 4-matic kao opciju.
Verujem da ce biti i BS verzija sa 550+ ks.