home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Renault je na prošlogodišnjem Salonu automobila u Frankfurtu publici predstavio i svoje novo koncept vozilo Initiale Paris koje po najavama fabrike karakteriše Renaultova vizija vrhunskog automobila.

Za Initiale Paris Concept se još ranije najavljivalo da nagoveštava kako bi trebalo da izgleda naslednik modela Espace, a za koji se kaže da će biti luksuzniji model koji će kombinovati stajling i praktične elemente SUV-ova i MPV-ova, a biće napravljen na CFM1 modularnoj platformi. U međuvremenu su se pojavili i ovi procureli patentni renderi koji navodno pokazuju novu generaciju Renaulta Espace.


Podsećanja radi, Renault Initiale Paris Concept pokreće dCi 130 dizel motor sa 400 Nm obrtnog momenta, u paru sa šestostepenim EDC automatskim menjačem. Renault navodi da je novi motor za 25% ekonomičniji u odnosu na dizelaš sličnih performansi, kao i da emituje 40 g/km manje CO2. 

Initiale Paris Concept je dugačak 485 cm i ima mesta za četiri osobe (s tim što će serijski model verovatno imati 5+2 konfiguraciju), a iako je sličnih dimenzija kao i Renault Grand Espace ovaj koncept je od njega lakši za 250 kg.

Ivan Mitić - Autoblog.rs

Foto via Jokeforblog.blogspot.com



čitanja : 3055



Komentari

Cutimo a? Niko nista?
Pa dobro...
Meni se svidja frontalno i pozadi, s boka mi deluje kao da sam ga video vec negde a onda sam se setio Pezoa 5008. Bice vam jasno kad pogledate sliku.
Sve u svemu, solidno izgleda, treba ga videti u boji ipak, ali nisam siguran koliko mi se dopada ovaj pristup "siledzijskog" Espasa. Nazovimo ga tako, posto je dobio malo misica, uzdignutiji je i sad je kao neki crossover ili kako vec.
Od mene 8/10

Autor Uroš Cuore Sportivo 16 Mar 2014, 17:29

Na prvoj slici se lepo vidi koliki "mrtav ugao" pravi onakav dizajn D stuba.
"Pola metra" potpunog "mrtvila"?
Šta reći drugo nego još jedna pobeda dizajna nad bezbednošću i funkcionalnošću. Tužno.
Možda je najbolje da se ukinu sva stakla posle B stuba, a da se onda ljudima kao nužni prodaju razni bezbednosni sistemi za detekciju mrtvih uglova,, koji sistemi ne bi ni bili potrebni kada "idioti" ne bi imali prevagu pri odlučivanju o bezbednosti. Logično je

Autor moron 16 Mar 2014, 18:02

@Uros
Meni je skroz gotiva. Volim ovakve francuske automobile, najbolji su u tome :))
Znam da pratis fudbal, pazi tweet Dzeremija Klarksona posle meca Celzi- Aston Vila gde je bilo 3 crvena za Celzi...
'Pomalo sam iznenadjen sto sudija sa meca Aston Vila- Celzi nije poslao i meni crveni karton kako bi mi zabranio da gledam mec' Hahaha...
Stari dobri Dzeremi :D

Autor dusan 16 Mar 2014, 18:08

Malo me zadnji deo podseca na onaj S Max Ford

Autor NemanjaBB 16 Mar 2014, 18:26

@Moron

Ti bi ukinuo pick up i kombi vozila jer nisu bezbedna?
Najbolji bezbednosni sistem je iskustvo vozaca. Dzaba tebi sve ako ne znas da koristis retrovizor.

Autor RS 16 Mar 2014, 18:48

Sa boka 5008, od pozadi S max!
Gde nestade originalnost???

Autor carobnjak 16 Mar 2014, 18:52

P.S. sad ce cika Losa da brani Reno... :)

Autor carobnjak 16 Mar 2014, 18:53

@dusan,
Nisam znao da je Dzeremi plavac :D

Autor Uroš Cuore Sportivo 16 Mar 2014, 18:54

@RS
Ja ne bih baš tako ekstremno povlačio "paralelu" izmedju vozila za prevoz ljudi i za transport stvari.
Ovaj D stub je "pametno" rešen koliko i na kia sportage. Tj. rešen je glupo sa aspekta aktivne bezbednosti. Sad, ako sa aspekta pasivne bezbednosti, neko "izračuna" da D stub nužno mora da ima "širinu" koja je oko puta veća od zbira širina stubova A, B i C, ja ću da kažem da sam pogrešio u mojoj proceni bezbedonosne ingenioznosti ovoga što je predstavljeno.

@carobnjak
Ima li 5008 (i) dvostruki A stub kao ovo, kada kažeš da liče ( pri čemu ni dvostruki A stub baš nije toliko "pregledan" i bezbedan, pitaj i Predrga šta o tome misli )?

Autor moron 16 Mar 2014, 20:01

Ovaj render Espasa je u skladu sa novom gamom Renaulta i to prednji deo 100% a zadnji je stara renault linija od X modela Avantajm, čak Velsatis i sl. Dizajn je uništen mrtvom neutralnom bojom na renderu, tako da stvarnost izgleda mnogo drugačije.
Kom se sviđa - sviđa, kome ne, je relativan pojam.
Uglavnom na udobnost, komfor i ergonomiju, kao i minimalnu potrošnju goriva - ne sumnjam.
A bezbednost - to je uvek u vrhu za espas, tako da trošire reči za badava.
I ne znam što bi kome smetao nepregledan D stub na ovako dugačkom autu. On se nalazi u komšiliku, baš kao na autobusu koji često i nema zadnje staklo.

Autor Alpine 16 Mar 2014, 21:30

Deluje vec vidjeno.

Autor Fordovac 16 Mar 2014, 21:59

Peugeot 5008 XL.

Autor milan 16 Mar 2014, 23:12

Pre svega, "postojeći" Renault Espace nije dužinom bilo kakav "autobus" ( dug je samo 466 cm, a kao "grand" 485 ), tj. kraći i od mnogih vozila D segmenta.
Sa druge strane, ovakav ( "aktivno-bezbednosno" veoma "mrtav" ) D stub nema postojeći Espace ( već ima relativno uzak, a ipak veoma elegantan ), a tako je i sa postojećim Scenicom i/ili Grand Scenicom.
Ali, da je ovakav D stub "moderan", to nema dileme ( a moda je jako bitna ), kao što nema ni dileme to da ima "milion vozila" koja su potpuno nepregledna unazad ili u zoni C i/ili D stuba na sličan način kao i ovaj budući Espace.
Srećom, ima ih "pola miliona" i malo drugačijih, pa za kupce još uvek postoji mogućnost izbora "vrste aktivne bezbednosti" ( da čovek nešto vidi, sam svojim očima i za manje pare ili da se, nemajući izbora, u celosti prepusti savremenoj elektronici (i po tom osnovu bude i malo "očerupan" )).
Ali, ako se sve to zanemari, Espace je do sada bio i biće verovatno i ubuduće odličan automobil.

Autor moron 17 Mar 2014, 10:33

sto se tice D stuba kod ovako dugih vozila, sa strane vozaca svakako ne mozes videti nista, probaj i sam, jer je ugao izmedju glave vozaca i d stuba toliko ostar, da kad uzmes u obzir duzinu vozila,svakako kroz njega ne vidis nista ni da je sav od stakla.A na suprotnoj strani kad uzmes u obzir udaljenost vozaca od d stuba ne zaklanja nista vise nego sto zaklanja c stub Fabije ili golfa.Vozac sam 25 godina i potpisujem da su za bezbednost vazniji dobri retrovizori i zadnje staklo od c ili d stubova.Licno volim vise automobile sa mesnatim zadnjim stubovima, a kod Kije veci problem vidim u visini bokova, kao da se vozite u camcu.

Autor Bobo 17 Mar 2014, 14:00