Novi Volkswagen Polo stiže 2016. godine

Nakon što je početkom ove godine obavio manje doterivanje svog predstavnika u B segmentu, Volkswegan za mart 2016. godine planira potpuno novu generaciju Pola.
Novi Polo će biti tek nešto malo duži i širi od sadašnjeg, uz duže međuosovinsko rastojanje, prostraniji enterijer i veći prtljažnik, dok će dizajn biti inspirisan novijim modelima ove nemačke marke. Takođe, najavljuje se i manja težina (za oko 70 kg manje u odnosu na sadašnji model), kao i povećana bezbednost i manja potrošnja goriva.

U ponudi će svakom slučaju biti hatchback verzija sa 3 i 5 vrata, a govori se i o sedanu, karavanu (Polo Variant) i kabrioletu, dok bi naziv CrossPolo trebalo da bude uoptrebljen na malom crossoveru.

Paketi opreme bi trebalo da budu Trendline, Comfortline i Highline, a postojaće i ekonomičnije BlueMotion verzije, kao i sportske GTI i WRC varijante.
U paleti motora će biti dosta trocilindraša, i to:
1.0 TSI 95KS / 160 Nm
1.0 TSI 110KS / 200 Nm
1.4 TDI 75KS / 210 Nm
1.4 TDI 90KS / 230 Nm
1.4 TDI 105KS / 250 Nm
Takođe, kupcima će se nuditi i 1.4 TSI četvorocilindrični benzinac sa 150KS i 250 Nm, dok će budući Polo GTI pokretati 1.8TSI agregat sa 185KS.
Pominje se i Polo WRC sa 2.0 TSI agregatom i 231KS / 370 Nm, a više verzija će moći da se dobije i sa DSG menjačem sa dvostrukim kvačilom.
Automobil će u zavisnosti od verzije u opremi između ostalog imati i Xenon prednja svetla, LED dnevna svetla, Highbeam Assist, City Emergency Braking sa detekcijom pešaka, adaptivni cruise control, Parking Assistant, Emergency Assist, sistem za prepoznavanje saobraćajnih znakova...
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Renderi: Autobild.de
Prelep i prepoznatljiv, ostaje dilema Valter Da Silva ili Ital design by Giugiaro
Hoce li biti baziran na Skodi ili ce konacno biti na preskupoj supersonicnoj MQB platformi a koja je izmisljena da bi se ustedelo? :)))
Posle ovog novog 1.0 TSI sa 3 cilindra,uskoro ce i onaj 0.8 TSI sa kojim.smo svi ovde zbijali salu pre godinu-dve-tri-...
Posto troklipnjace ne priznajem pogotovo ove 1.4TDI koji su djubre sami po sebi ispada da je najbezbolnije resenje uzeti ovaj tsi od 150hp...
Zato treba biti lud pa ne uzeti Mazdu 2 ili Hondu Jazz.