BMW M2 bi trebalo da ima 374KS

M2 Coupe (interne oznake F87) će po sadašnjim najavama početi da se proizvodi u novembru 2015. godine, dok će isporuke prvim kupcima startovati početkom 2016. godine.
Automobil će pokretati 3,0 litarski TwinPower Turbo šestocilndrični motor koji bi po poslednjim vestima trebalo da ima 374KS i 520 Nm obrtnog momenta, pogon će biti na zadnje točkove, a menjač šestostepeni manuelni ili sedmostepeni sa dvostrukim kvačilom.
Dok BMW M235i od 0 do 100 km/h ubrzava za 4,8 sekunde, budući M2 bi do stotke trebalo da stiže za malo više od 4 sekunde.

M2 bi sem snažnijeg motora trebalo da dobije i modifikovano ogibljenje, Active M diferencijal, atraktivniji eksterijer, novi sportski izduvni sistem i nove točkove, kao i doteranu unutrašnjost (sportska sedišta i volan, detalji od ugljeničnih vlakana...).
M2 Coupe bi po pisanju nemačkih medija trebalo da košta oko 56.500 evra, što je oko 10.000 evra skuplje od modela M235i Coupe (M4 Coupe inače košta 72.200 evra).
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Renderi: arhiva Autoblog.rs / Xtomi.blogspot.hu
pominje se 4,3 do stotke.nacekacemo se na njega...tek 2016 krece sa prodajom,a do tad ce merc verovatno imati cla45amg bs sa oko 400ks...
sta se desava na kraju?umesto da izbace m235i sa npr oko 340ks lagano bi mogao da se nosi sa 360ks iz amg-a,a kad amg izbaci bs,tad M da ih poklopi sa pravim m modelom.
isto nisam siguran sta ce biti m4 vs c63.nije mi jos uvek jasno da su m4 podigli samo 11ks u odnosu na prethodnika.ako c63 bude isao ispod 7:52 na ringu puce bruka.cenim smanjivanje kg autu,ali isto tako bi voleo da se pojacavaju sa ks u skladu sa konkurencijom.
bojim se da je 45ks prevelika razlika u korist merca.voleo bi da gresim.pokazace vreme.
бмв
Каква се то неизвесност увукла у текстове твоје???
Данас сваки приучени дечкић са опремом од 300е може да скине софтвер са нета и појача снагу било ког турбо храњеног мотора.
Права мајсторија је како искористити ту снагу. Џаба стотине и стотине коња када немаш контролу.
Gagiba
Nije samo to. Kod takvih, jeftino pojacanik turbaka, turbo rupa velika ko Zemlja:)
bs8
45ks nije velika razlika. 200kg jeste;). Pa nemoze i karbon i 500ks za 70k evra....ovi koji ne umeju karbon, moraju da budze 500ks:), pa opet kostaju 80-tak hiljadarki.
Polako, izacice pojacani M3/M4, kao GTS ili nesto slicno.
gagiba,toma,ne bi voleo da budu slicne tabele kad se budu poredili c63 vs m4, i kasnije c63amg s vs m4gts:
http://fastestlaps.com/comparisons/mercedes_cla_45_amg-vs-bmw_m235i.html
http://fastestlaps.com/comparisons/bmw_m135i_f20-vs-mercedes_a_45_amg.html
posle ovakvih rezultata znas koliko briga nekoga da li je auto od karbona ili ne.u ovim duelima m performance su sporiji od ovih amg modela i tu je kraj price.
zato sam i rekao,da su pojacali bar za 15ak ks ove gore modele amg im ne bi mogao nista.
da su m4 pojacali na 450ak ks ovaj amg od 476ks mu ne bi mogao nista.
ali da sacekamo testove...
@E31
I ja delim tvoje misljenje. Cini mi se da su se u BMW malo uspavali na lovorikama ili ih je elektro-hibridizacija totalno omela u razmisljanju, kao i komercijalizacija (SUVovanje, prednjovucovanje i dizelizacija). Kao da su malo zaboravili na svoj cuveni takmicarski duh. Ono odustajanje u trci za ks mi je bez veze, bez obzira na to kako se prenosi snaga. Ako je VW ladno izvukao 400 ks iz 2.0 motora, zasto da BMW ne izvuce najmanje 430. To treba da im bude imperativ, a ne varijanta, jer ipak je BMW asocojacija na sportsku limuzinu, vise nego bilo koji nemacki brend. Izgleda da velika prodaja na drugim mestima uzima danak.
bmw series 8
kao prvo, m4 sa 431ks ima isto ubrzanje do 100 kao i c63 sa 476ks. A u stvarnosti je barem 0.1-0.2 sec bolje. Dakle, ocekujem na testovima isto ubrzanje M4 i C63S. I sta tu nije jasno, tj. gde ti tu vidis problem? I Bugati ima isto ili bolje ubrzanje od LaFerrarija, pa da li je on sportskiji i bolji auto? Jeste! Za one koji se pale na kataloske brojke.
Verovatno nisi vozio neki auto na njegovoj granici, pa zato omalovazavas 200kg manju masu M4. Sve i da C63 ima dodatnih 50ks i da bolje ubrzava od M4, kada bi provozao na stazi M4, a zatim seo u C63, na prvoj krivini bi rekao:"oooooooohoooohhhoooo, krmaca". Kao sto je Gagiba napisao, na M4 mogu da povecaju snagu koliko god im bude potrebno, a C63 nikada nece moci da smanji masu.
M4 ima mnogo bolji genteski kod. Sa dobrim genima lako se usavrsis (u muzici, nauci, sportu,....), ali ako su ti geni batal, mozes da se anabolicim nasviras u teretani, da uz muku zavrsis fakultete, ali dzaba, nikada neces dogurati dalje od proseka;)
I jos nesto, istestiraj taj C63 i M4 na dyno, i izmeri im snagu na tockovima. O menjacima necu trositi reci. I nije mi jasno zasto uporedjujes M235i i A/CLA45? Pa za godinu dana izlazi M2. Sa cim ces njega da uporedjuje. I nemoj mi reci da bi pre vozio CLA45 od M235i. Pa ta dva auta su ti dobar primer, CLA45 ima 34ks vise, i opet imaju isto ubrzanje.
Vidim ja da tebi Pit moze slobodno da kaze:"welcome to the club":)
Mercedes je morao u jedan od najjeftinijih AMG modela da ubaci motor iz njihovog, kako ga oni zovu, supersportiste, da bi parirao M4. Osim toga, sve i da je brzi, 20% je skuplji. Taj S model ce se takmiciti sa M4gts, a sa ovim standardnim, M4 sparinguje na zagrevanju za takmicenje sa nekim ozbiljnijim sportistom.
"Taj S model ce se takmiciti sa M4gts, a sa ovim standardnim, M4 sparinguje na zagrevanju za takmicenje sa nekim ozbiljnijim sportistom."
Malo sam se raspisao pa nisam video kakav sam nonsense napisao:)
Zna se kako treba:)
бмв
Упоређујеш најекстремнију варијанту АМГ45 и обичног 235 коме је ослањање нешто ниже и тврђе и забринут си што су готово па егал?!
Неозбиљно, неозбиљно... :)
Права спортска машина код Бавараца мора да се кали годиницу две пре пуштања међу овчице, а кад она стигне све остало постаје небитно.
Објаснио је тома пре извесног времена детаљно у чему се огледа разлика између "М" и обичних модела и колико заједничких компоненти деле.
Суштински треба обратити пажњу да ли М ознака стоји пре или после бројчане ознаке. Ако је пре, онда је то аутомобил за "ћерање" са квазиконкуренцијом, а ако је после, е онда је то класа за себе и ту се прича се квазиконкуренцијом завршава!! :))
u bre sto su me moji napali :))))))....eeejjj,polako:)))
ja sam:)))
kazem,pokazace vreme.VOLEO BI DA GRESIM.mir :)))
"Vidim ja da tebi Pit moze slobodno da kaze:"welcome to the club":)"
sad ga zesce pretera...
"Kakva se to neizvesnost uvukla u tekstove tvoje???"
Ni Sekspir se ne bi postideo ovakve recenice u ovako teskom momentu za BMW jato sa autobloga :):):)
Izdrzi bs8, ako ne zbog sebe a ono zbog BMW-a :):):)
E190
moze te oprati samo ako je poruku od 09:15 napisao neko ko se potpisao tvojim imenom:) Kao da citam reci nekog okorelog mercedesovca, koji po obicaju, nikad ne razumeju sustinu;)
Gagiba
nije da li je M ispred ili iza, vec da li je iza M jednocifreni ili visecifreni broj:) M5, M235i. I nikako ne sme da stoje slova "i" i "d". I ono sto se najlakse vidi, to su po dve okrugle izduvne cevi sa svake strane. I druga stvar koja odmah upada u oci je bezobrazno dobar izgled. Kad se setim samo 1M kupea. Obicna serija 1 kupe izgleda pitomo i mlako, a ovaj djavolak ko iz pakla da je izasao....:))