home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Kako se zna da je Mercedes? Jednostavno, fotografisan je oko njihovih pogona. Šta se još zna?

Pa očigledno je da se radi o nekakvom eko-pogonu, bilo da je to električna energija...kako god da je dobijena, a tu su i uske gume. Tako imaju manje trenje, pa prave manji otpor. Uzimajući u obzir dimenzije osoba (Mercedesovi inženjeri), automobil nije mali.

Ili ga pripremaju za sajam u LA, ili u Detroitu ili u Ženevi.

Izvor: Automotosvijet.com

Foto: Topspeed.com



čitanja : 1146



Komentari

Podseća me na koncept F125, rekao bih da je nešto slično.
Pretpostavljam da se radi o nekom ekološkom vozilu.

Autor Pit 16 Okt 2014, 19:10

Malo da pomrse konce bmw-u,njihvim i modelima :D
Cini mi se da je u pitanju razvoj elektricnog modela,i bice uskoro predstavljen na La auto show.
http://www.worldcarfans.com/114100782448/mercedes-to-unveil-a-new-concept-at-the-consumer-electronics

Autor Kriss 16 Okt 2014, 19:22

@Pit
mozda petominutni supersportak kao odgovor na i8? :)

Autor carobnjak 16 Okt 2014, 19:24

carobnjak
Jok, oni sportski auto imaju, zove se AMG GT. :)

Autor Pit 16 Okt 2014, 20:01

ala je s klasa razvalila...
100.000 komata za godinu dana...
Mercedes-Benz has announced sales of the new S-Class (W222) have hit the 100,000 mark in only a year.
It's the first time in the model's history when sales reach the 100,000th milestone during the first year of full availability. One of the factors that contributed to this achievement is the fast rollout of the model as in less than twelve weeks it penetrated the three most important markets: Germany (late July), China (late September) and United States (mid-October).
So far this year, Mercedes-Benz managed to deliver 75,391 units of the S-Class which is more than double (+105.8 percent) compared to the same period of last year. Last month they sold 9,501 cars which represents a massive 139.3 percent increase compared to September 2013. In the first nine months of the year Mercedes-Benz sold more units of its flagship model than they did in the full years 2012 and 2013.
The W222 generation will eventually become the biggest S-Class family ever as it will ultimately have six versions. The standard and long wheelbase configurations along with the coupe are on sale and will be followed by an extra-long wheelbase variant that will bring back the "Maybach" name. In addition, there's also going to be a further stretched six-seater S-Class with the "Pullman" moniker as well as a cabriolet.

Autor bmw series 8 17 Okt 2014, 13:56

Bs8
A Audi toliko proda A1 ( malo vise ). : )))
Kad sam rekao da kod Mercedesa najveci rast prodaje belezi S klasa, napali me toma i Duka. Zaista impresivno uduplati prodaju u toj kategoriji. Ali stvarno su je pokidali, sto potvrdjuju i rezultati.

Autor Pit 17 Okt 2014, 14:58

pit, e190
to sa S klasom je izuzetak. Pa sama vest kaze da su prodali duplo vise nego prosle godine. Vrlo specificna situacija: konkurenti pred penzijom, a S klasa prvi novi model u tom segmentu posle krize, od kad je trziste luksuznih premijum automobila "eksplodiralo". Mercedes ovakvoj dominantnoj prodaji u ovom segmentu moze da se nada do kraja sledece godine.

Autor toma 17 Okt 2014, 15:49

audi za celu generaciju ne proda a8ica ko merc za 2 godine s klasu.realno,u ovoj klasi je uvek s bio dominantan.kao npr serija 3 u svojoj klasi.e sad,vremena su se izmenjala,pa valja sacekati novu seriju 7.isto tako jedva cekam da vidim prodajne rezultate c klase (kad bude bila kompletna) u odnosu na seriju 3.mora merc da poradi na novoj e klasi(citam juce da ce naredna generacija biti laksa 100kg),na novom mlu(gle,koliko glupa oznaka),novom glk i onda mislim da moze da se upusti u ravnopravnu borbu sa BMWom.
voleo bi cisto radi reda da ubace neki model na foru audija a1 da ga izbace iz vidokruga.nezasluzeno je tu gde jeste.
ako si premium dokazuj se u klasama iznad a3.a ne gruvaju pola miliona a1 za 4 god i umislili da su na nivou BMW-a...kako da ne...

Autor bmw series 8 17 Okt 2014, 15:52

bs8
http://www.benzinsider.com/2014/10/images-of-new-2017-mercedes-benz-e-class-with-new-body-emerge/
Rade nešto kao što je bmw uradio, "back to basics". :)
Pogledaj drugu sliku, linija kao kod W211.
BMW je imao izlet sa E60 ( sa Bangetom generalno ), ali se vratio konzervativnijem pristupu što očigledno diže prodaju.
Kao što rekoh, MB će sad isto tako postupiti, nakon W212, vratiće se fluidnijem stilu i verovatno dići prodaju, kao što je to sa S klasom i C klasom.
GLK takodje će pratiti sličnu filozofiju, slažem se za oznake ako budu zaista promenili da je bolje ostaviti već imena koja su poznata, ML. Već tri generacije, ljudi su se navikli i znaju šta je ML, GLE već ne znaju svi, odnosno samo oni koji prate.
Slažem se da će biti dosta ravnopravniji, a ne treba da izbacuju nešto kao A1, moraju Audiju da ostave neki adut. :D
toma
" Mercedes ovakvoj dominantnoj prodaji u ovom segmentu moze da se nada do kraja sledece godine."
Samo se nadaj. Ista ti ova prognoza kao za F1. :)

Autor Pit 17 Okt 2014, 16:05

toma,duplo vise nego prosle god.aj da vidimo koliko ce se prodati serije 7 u zadnjoj godini na trzistu.
pa prethodna se prodala u 500.000 komada za 7 godina. videcemo koliko je komada f01 prodato za zivota.cisto sumnjam da je vise od 400.000.
i tu nema rasprave ili bilo kakve suvisne price ko je bar malo realan i pri cistoj svesti i zdravoj pameti.
naravno da kao BMW fan navijam da naredna 7ica bude br.1 u klasi,ali do ovog momenta,s klasa je apsolutni vladar u svojoj klasi.

Autor bmw series 8 17 Okt 2014, 16:07

bs8
Svaka tebi čast, ti si korektan i realan za razliku od nekih...
Elem, što se S klase tiče, dodao bih da je čeka jedno unapredjenje, 9-ostepeni menjač, koji treba da ugrade, a i verovatno će sa restajlingom stići i 3,0 biturbo dizel. Pošto prvo treba da debituje u novoj E klasi ( W213 ). To bi takodje trebalo povoljno da se odrazi na rezultate.

Autor Pit 17 Okt 2014, 16:43

e190
pa u zadnje 3-4 godine, S klasa i serija 7 su na kraju godine bili na nekoliko hiljada komada. S klasa 69k, serija 7 67.5k. Prosle godine su takodje bili tu negde. S klasa je zbog prodaje novog modela u zadnjih nekoliko meseci 2013. napravila na kraju razliku. Serija 7 se uvek prodavala slabije od S klase. Isto kao sto se do pre 5 godina serija 5 uvek prodavala slabije od E klase. Evo, ja ti sada kazem, da ce u 2016. godini (prva godina u kojoj ce nova sedmica da se prodaje od 1. januara) sedmica da se proda u daleko vise komada neko ikada. Nova sedmica ce imati mnogo sveziji dizajn od S klase, bolju tehnologiju, bolje motore, menjace, imace svoju plug-in varijantu (nece uzimati od tesle), imace cetvorocilindricni dizel koji ce imati bolje performanse od najjaceg S dizela, a u odnosu na njega trosice kao upaljac, itd, itd,....a jos neke razloge sam objasnio @15:49.
Nisi mi odgovorio na pitanje: da li bi pre vozio A45 ili M235? Probaj da provozas novu S klasu i sada vec staru seriju 7, pa mi reci sta bi radije vozio?

Autor toma 17 Okt 2014, 17:28

"pa u zadnje 3-4 godine, S klasa i serija 7 su na kraju godine bili na nekoliko hiljada komada. S klasa 69k, serija 7 67.5k."
pa to i ja kazem.znaci s je prodavanija.

"Evo, ja ti sada kazem, da ce u 2016. godini (prva godina u kojoj ce nova sedmica da se prodaje od 1. januara) sedmica da se proda u daleko vise komada neko ikada."
sad si izmislio toplu vodu...

"Nova sedmica ce imati mnogo sveziji dizajn od S klase, bolju tehnologiju, bolje motore, menjace, imace svoju plug-in varijantu (nece uzimati od tesle), imace cetvorocilindricni dizel koji ce imati bolje performanse od najjaceg S dizela, a u odnosu na njega trosice kao upaljac, itd, itd,...."

ko o tome sad prica?pricamo o sadasnjosti,tj. o tome kako je s razvalila sa prodajom.

"Nisi mi odgovorio na pitanje: da li bi pre vozio A45 ili M235? Probaj da provozas novu S klasu i sada vec staru seriju 7, pa mi reci sta bi radije vozio?"
nije valjda da treba na ovo pitanje da odgovaram????au brate...pa znamo se na blogu godinama...tomo,ja sam:)

Autor bmw series 8 17 Okt 2014, 18:03

e190
Pa ne znam:)
Pre neki dan si ostavio poruku po koju kao da je pisao ljuti Mercedes fan: velicao si auto sa mnogo vecom masom zbog malo vece snage, a skoro pa si pljuvao po karbonu:)
I opet, odgovorio sam ti o sadasnjosti @15:49. Vrlo jasno i precizno.

Autor toma 17 Okt 2014, 20:35

o cemu ti??? pljuvao po karbonu?hahaha...
tomo,na kraju se gleda rezultat(na stazi,prodaji),ako je c63amg brzi na ringu od m4 sta znaci m4 karbon?nista.sta ustedi u krivinama izgubi na pravcu.trebali su vise ks da mu dodaju i to je istina.
ako ne budu skinuli vreme m4 ja povlacim ove reci i recenice.

m235i se bori sa klasicnim amg-om,m2 ce morati da se bori sa 45amg bs. m235i je sporiji na stazi od 45amg i to je po mom misljenju nedopustivo za BMW.tacka.m235i je morao da ima 340ak ks da bi bio brzi od konkurenta.ne sumnjam u to da je m235i zanimljiviji,sportskiji,rasniji od amg-a,ali vreme na stazi mora da ima bolje o cla 45amg.
to mi nekako dodje kao normalno.slicno kao sto je merc u svim klasama udobniji od BMW-a,tako ocekujem da je BMW brzi na stazi od mercedesa.
ako ti ovo zvuci kao pljuvanje onda ne znam sta da ti kazem...

Autor bmw series 8 17 Okt 2014, 20:57

kad vec pricamo o BMW performance kolima,rasturili su ove godine.snimite prodaju:

http://www.bimmertoday.de/2014/10/16/bmw-m-performance-automobile-statistik-m135i-m235i-m550d-m50d/

Autor bmw series 8 17 Okt 2014, 20:58

e190
nisam rekao pljuvao, vec "skoro pa si pljuvao po karbonu"

"posle ovakvih rezultata znas koliko briga nekoga da li je auto od karbona ili ne"

;)

Autor toma 17 Okt 2014, 21:35

Bs 8 18:03
Svaka cast, objektivno, nepristrasno.
Pusti druge, samo nastavi tako. Ne treba biti navijac ko neki.

Autor Pit 17 Okt 2014, 21:55

pit,
gagiba,toma,dusan ti i ja jesmo navijaci iz tog razloga sto imamo marku kola koju volimo,a onda je tesko biti realan.meni je zasmetalo to sto m235i nije na stazi brzi od cla45amg.zato sam i rekao da su mu dodali samo 15ak konjica sve bi bilo na svom mestu.
isto kazem i za m4.ako bude sporiji na ringu od c63amg baznog(476ks) nece mi biti pravo.i nikako onda ne mogu da podrzavam BMW-ovu politiku ako bude bilo tako.
toma,gagiba,ti i ja smo non-stop pricali kako stize 7ica od karbona,sa laserskim svetlima,200kg laksa od aktuelne...karbon je nesto sto BMW-u trenutno donosi veliku prednost u odnosu na ostale i stvarno bi bila ludost pljuvati po tome.
mislim da se odlicno razumemo.ne znamo se od juce:)
p.s.sta ti znaci e190?

Autor bmw series 8 17 Okt 2014, 22:30

Хехехехе

Исмејао сам се ко што одавно нисам!!! :)))

Пит вуче бмв-а у Мерц табор а тома га враћа... :))))

Немојте да сте толико неозбиљни! Стиже нова карбонска седмица и ту се свака прича завршава. То што С тренутно постиже је потпуно заслужено, али захваљујући томе што је серија 7 на смени а и нови А8 ће одрадити своју споредну улогу.

Нема перспективе возило које дели ген са камионима, комбијима и нижим класама.

Живи били па видели...

Autor Гагиба 17 Okt 2014, 23:12

190e
eto, ispravljena greska:)

Autor toma 17 Okt 2014, 23:49

bs8
Razumeo si me šta mislim.
Ne treba biti slep pa ići glavom kroz zid, kao što neki ovde rade.
Treba biti realan i objektivan.
Naravno da smo svi fanovi odredjenih automobila i da će nam biti draži, kako god bilo.
Ali tući uporno glavom kroz zid, pisati laži, pljuvati tudje, veličati "svoje", ima nekih koji će to da rade, neki su i plaćeni za to, rade za platu, P.R.
Ali kao što reče Nikita Mihalkov, "ja pričam ono što mislim, a analitičati ono što im diktiraju". :D
E to je ta razlika.
Inače, videste li ono u Beču danas, ulepšo mi dan lik. :D
P.S. Gagibi se prašta jer je duhovit, a i on nije zastranio ko neki, ume da bude objektivan ponekad, omakne mu se. :D
Samo, sad je opet upao u zamku kao "stručnjaci" za F1.
Gagiba 23:12
Živi bili pa videli, ja ti kažem da od tog posla nema ništa, ko izgubi, vodi na klopu, može ? :D

Autor Pit 18 Okt 2014, 00:06

pit,razumemo se svi odlicno...
idemo dalje.

Autor bmw series 8 18 Okt 2014, 09:14

Пит

Договорено. Реч је пала повратка јој нема, што би рекао Андрић Иво... :)

П.С.

Почни да спремаш паре одмах, захтеван сам у кафани опасно!! ;))

Autor Гагиба 18 Okt 2014, 09:22

Gagiba
Možda nisi pročitao vest za novu S klasu, u tom slučaju dopuštam da se predosmisliš.
Ako jesi i ipak si spreman da se kladiš, onda jeden srednje pečeni biftek za mene. :D
bs8
Ne znam da li si primetio, ali ja izbegavam uopšte i da odgovaram nekima.
Trudiću se da ih ignorišem koliko mogu, samo ću komunicirati sa onima sa kojima smatram da treba. Ne mogu da opišem tačno, ne bi mi admin objavio komentar, ali razumemo se. :D
Pozz

Autor Pit 18 Okt 2014, 11:31

Пит

Поред "Мућки" моја омиљена хумористичка серија је "Врућ ветар" (управо иде х-та реприза) и у њој има сцена када Шурда и Боб ручају на сплаву.

Не могу да се отмем утиску да ће бити слична ситуација и да ће уместо медијум бифтека бити сендвич са сиром!!! :))

П.С.

Можда ти ниси прочитао вест да стиже потпуно нова карбонска седмица? У том случају допуштам да се предомислиш... ;)

Autor Гагиба 18 Okt 2014, 12:17

Gagiba
Nisam gledao, ali repliciraću ( takodje pored mućki ) mojim omiljenim crtaćem, Simpsonovi. :)
Kad Homer kaže "that's a spirit boy". :D
Dakle, opklada i dalje važi ! :D
Bio bi ja "nežniji" sa menijem, ali kad neko baš insistria, onda moraš da ga dozoveš pameti. :D
I da ti otkrijem jednu malu tajnu, izgleda da ni oni ni vi nisu još skapirali šta je najvažnije u toj klasi.
Ako budu skapirali, mada opet, džaba i tad. :D
Ajde pošto smo virtuelni drugari, dočaraću ti šta je to :
http://www.dodaj.rs/?1a/Sx/4lsaxYqo/s-coupe.jpg
;)

Autor Pit 18 Okt 2014, 13:08