Mercedes S klase Maybach možda već sledećeg meseca u Los Anđelesu

Pre najavljene S klase Pullman koja bi trebalo da se pojavi tokom 2015. godine (o tome nešto više OVDE), Mercedes će još tokom ove godine promovisati i S klasu u Maybach varijanti.
Dužina S klase Maybach će biti oko 5,5 metara, dok će međuosovinsko rastojanje po ranijim informacijama iznositi 3415 mm.
Mercedes S klase Maybach (fabričke oznake X222) će zvaničnu premijeru po poslednjim vestima imati sledećeg meseca, i to na sajmu automobila u Los Anđelesu, mada se ranije pominjao sajam Guangzhou u Kini.
Automobil će verovatno pokretati V12 turbo motor, a biće naravno luksuzniji od sadašnjih verzija S600 i S65 AMG. Pretpostavlja se da će imati zadnji pogon, a imaće i Magic Body Control i Maybach oznake, dok na ostale detalje moramo još da sačekamo.
Ovde podsećanje da su se pre nekoliko meseci pojavile i informacije koje kažu da bi ime Maybach moglo da bude upotrebljeno na još nekoliko Mercedesovih modela.
Neki izveštaji naime kažu da u Mercedesu planiraju da Maybach pretvore u pod-brend nalik AMG-u, samo što bi se Maybach fokusirao na luksuz umesto na performanse.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Render: Autoweek.com
Stvarno su mogli da preseku ova vrata i ubace jedan prozor izmedju.
Prvi problem je otvaranje vrata, a drugi je koliko je toga zapravo otvoreno, ma koliko malo ti spustio prozor, nikako nije bezbedno na ovom tipu vozila.
Negde od Stutgarta ka Minhenu bio neki zastoj. Cekalo sw pola sata. I ovaj auto sve vreme bio pored mene. Tamo S klasa nije toliko retka da bi se toliko obracala paznja. Kada se krenulo, jos nekih 20km se milelo 40-60kmh, i ovaj Merdzan sve vreme pored ili iza mene. Tek kada je ta traka malo ubrzala i kada se merdzan nasao ispred mene vidio sam o cemu se radi. Isli smo tako jos desetak km jedan pored drugog. Pa reko kad mi se namesta da ga malo skljocnem:)
http://www.dodaj.rs/f/1N/13j/1I3PxVa9/2/xxl1.jpg
Dal je ovo slikano iz nezgodnog ugla, ili šta, ali ovom autu nešto fali. Zadnji kraj katastrofa, grbav auto sa promašenim zadnjim krajem. Jeste Merc i jeste preskup, ali meni ružan.
Kad malo bolje pogledam, vrata su kao na Maybachu 62.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/3/32/Maybach_62_near_Astor_pl.jpg
Sto se tice vrata, ovde je najbitnija funkcija, lakoca ulaska, kao i komfor unutra, a ne da krate vrata, otezavajuci lakocu ulaska i izlaska.
Fordovac ne znam o cemu ti pricas ?
Ovo svakako nije obican auto kojim se ide na pijacu.
Vecinu ce voziti sofer.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Maybach_62#mediaviewer/File:Maybach62_innen2.jpg
Tako da zamerke tipa treba mesta da se otvore vrata itd su smesne.
Nije ovo Smart koji ce da se aka po gradu i da se ocekuje takva prakticnost na parkinzima.
Dron
Mange ( roker, tatamata etc, ti li si ? :)
I da li razlikujes termin "produzen" od "grbav" ?
Šta im je to "Magic Body Control" ?? Da ih ne tuže potrošači kao Red Bull, zato što nije davao obećana krila?
Zar već jednom Majbah nije propao??
"Šta im je to "Magic Body Control" ??
Nesto sto ne moze da popravi kanal majstor. : )))
kako nije sramota rolls royce da pravi fantom vise,,,,,ubiče ga ova masina,,brawo mercedes !!!!!
Rols rojs porediti sa ovim Mercom je slično kao poređenje Golfa i Audija.
Da je išao na tržištu, ne bi Majbah ugasili. I Majbah je imao nekakvu neotesanu liniju, bez rafinisanosti za jednu prestižnu limuzinu.
@ Pit
Upravo. Da li zelis da ti na semaforu bilo ko moze ubaciti svasta u vozilo? Da li zelis da moze da ti pridje neko kroz taj prozor? Ne.
Ovolika sirina vrata ne znaci lakocu ulaska. Ako cemo o lakoci ulaska, onda bi to bila kontra vrata kao na Rolsu.
Fordovac
i onda kad udjes da lako zatvoris vrata - na dugme:)
Sto se tice ovog Maybacha i njegovog izgleda, nema tu nekih nepoznanica. Vozio sam se nekoliko desetina kilometara pored njega, i sve vreme sam mislio da je u pitanju S klasa od 80-90k evra. Kad ono, Maybach od 250 ili koliko vec evra...
Fordovac
Druze, kroz sta ?
Jel ne moze da ti ubaci nesto u obican auto ako je otvoren prozor ?
Ne razumem te...
Ovako, na normalnom autmobilu prozor je sirok pola metra, ako pricas sa kim god kroz odskrinut prozor, on prikriva celu sirinu otvora svojim telom, niko drugi ne vidi, i nema pristup unutrasnjosti.
Sa ovakvim resenjem, unutrasnjost vidi jos bilo ko, jer ima pola metra napred. Sto znaci svako od paparaca, do atentatora ima pristup tvom vozilu.
I da, znam da je isti problem sa siberima na limuzinama, ali ne bih rekao da je ista klasa on ja ko kupuje ovo i limuzinu. Limuzina je za kich momente slavnih licnosti, a Majbah je za biznismene.