home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Objavljeno je nekoliko novih rendera koji pokazuju kako bi mogla da izgleda nova generacija Audija A4 (B9) čija premijera se očekuje sledeće godine.

Po ranijim najavama novi A4 sedan (na MLB Evo platformi) će biti istih dimenzija kao i aktuelni model, ali će od njega biti lakši za oko 50 kg.

Što se dizajna tiče, revolucije neće biti budući da su se u Audiju odlučili za evoluciju. U vesti se pominje da će novi A4 opciono biti dostupan i sa full LED prednjim svetlima, dok će zadnja svetla biti nešto šira nego na sadašnjem modelu.

Takođe, novi A4 će dobiti i Head-up displej, centralnu konzolu po uzoru na redizajnirani A8, digitalnu instrument tablu (ali sa manje opcija nego kod novog TT-a), veliki ekran osetljiv na dodir za MMI infotainment sistem...

U paleti motora se između ostalog pominje i 1,4 litarski TSI benzinac sa sa deaktivacijom cilindara (što će smanjiti prosečnu potroišnju goriva za 0,5 l/100 km), a pominje se i plug-in hybrid (kombinacija 2,0 litarskog TFSI motora sa 211KS i elektromotora sa 95KS) koji će u elektro modu moći da pređe do 50 km. U razmatranju je inače i opcija hibrida sa dizel motorom.

Ivan Mitić – Autoblog.rs

Renderi: Designrm.wordpress.com

Ranije objavljeni render iz nemačkog Auto Motor und Sporta



čitanja : 2603



Komentari

Ovo još jedan restajling.
"Što se dizajna tiče, revolucije neće biti budući da su se u Audiju odlučili za evoluciju"
Toliko o najavama...

Autor Pit 21 Okt 2014, 10:43

Sahranice ga S klasa ako naprave ovako mali pomak.

Autor nsx 21 Okt 2014, 11:48

nsx
U pravu si, sahranice ga S klasa. Bas kao i sto ce novi ML da sahrani Audi A1:))))))))))

Autor toma 21 Okt 2014, 12:28

jbt a4 ce biti na trzistu 9god...

Autor bmw series 8 21 Okt 2014, 13:06

190e
sadasnji a4 se pojavio 2008., tako da nije 9, vec 7 godina ...kao i svaki drugi model do sada..

Autor toma 21 Okt 2014, 14:05

@toma
Lik je kralj! Hahaha, nisam upucen do danas bio da su A4 i S klasa konkurenti, fantazija!
@bmw
Mnogo je dugo tu, cudi me da i dalje prodaju dobar broj A4. Zato sam i govorio pre par dana, kada stigne novi A4, A5 Sportback, Q5 i Q7, a svi su dugo na trzistu Audi ce se jos vise odvojiti od Mercedesa, a dosta ce se pribliziti Bmw-u.

Autor dusan 21 Okt 2014, 14:18

dusan
Duka zar stvarno mislis da ce ovaj restajling moci protiv C klase.
Jedino kako se Audi odvaja je A1.
Jos da ubace A0 i da postanu najprodavaniji...

Autor Pit 21 Okt 2014, 14:48

tomo,sadasnji a4 se pojavio krajem 2007,informisi se malo.sledeci a4 stize na trziste pocetkom 2016god,sto znaci da nije ni 9 ali nije ni 7,ipak sam ja blizi:)
u svakom slucaju dosta dugo na trzistu.svaka cast tim ljudima koji pored serije 3 i c klase kupuje prestari a4(koji ruku na srce izgledom nije izgubio na atraktivnosti,sto se ne moze reci za enterijer)

Autor bmw series 8 21 Okt 2014, 14:49

190e
otkud ti da sad odjednom stize 2016.? Auto ce se pojaviti najkasnije u Frankfurtu sledece godine. Dakle, sliek cemo videti u maju/junu, a prodaja od oktobra. Sto je 7 i po godina od proslog... U svakom slucaju nije cak ni 8 a kamoli 9. Ti si izgleda jedan od onih koji od kraja 2007., do pocetka 2016. racunaju kao 2016-2007.

Autor toma 21 Okt 2014, 18:48

toma,kraj 2007,pocetak 2016:
http://www.vrelegume.rs/vesti1/audi-a4-stize-2016-novi-renderi/

dakle preko 8 godina.kao sto rekoh,blizi sam :)
vidim da si mi nesto uvredjen:).jbg,pit spustio malo loptu pa i ja opet pisem normalnije i realnije komentare.molim te mi nemoj zameriti,inace necu moci veceras da spavam:).
sto se tice 190e,nije bio los u svoje vreme.naprotiv.vozis li ti nesto bolje od toga?nije bruka reci i da ne vozis.ljudi nemaju za osnovne stvari,kamoli za neki luksuz.nisam primetio da bilo ko to krije sem tebe.

Autor bmw series 8 21 Okt 2014, 19:01

190e
a sto se tice izvora informacija, nasao si relevantan izvor, alal...

Autor toma 21 Okt 2014, 19:18

http://www.bmwblog.com/2014/10/11/bmw-stays-ahead-global-sales/
Ovo toma nije hteo da prenese. :)))
The September 2014 premium car sales numbers are in and BMW continues to lead globally, ahead of German rivals Audi and Mercedes-Benz. But with a strong sales month, Mercedes is closing the gap.

The year-to-date gap between BMW and Mercedes-Benz has shrunk to 124,336 vehicles from 146,946 autos in 2013. BMW has also seen its overall advantage over Audi shrink to 20,842 cars after nine months of 2014, compared with 28,836 at the same time a year ago.

Mercedes’ sales were aided by the redesigned E-Class and S-Class sedan, and in the US by the success of the CLA and GLA SUV.

A i kako bi kad je totalno suprotno govorio.
Što za pomenute modele, što za razliku koja se smanjuje.

Autor Pit 21 Okt 2014, 19:47

pit,ako je ukljucena v klasa u prodaju merca onda je i ovo prevelika razlika.mada se merc i ispucao sa novitetima.ne moze merc da ugrozi BMW po prodaji u narednih 5,6god to je sigurno.jedino audi zahvaljujuci a1,ali i to cisto sumnjam..
tomice,imas ti neki bolji izvor?kako god,bice preko 8 god,tako da sam blizi :)
koji auto vozis?

Autor bmw series 8 21 Okt 2014, 20:16

pit
od Merdcedesovih brojki ove godine oduzmi v klasu i slicne kombice, koji se prosle godine nisu racunali, i videces da je razlika jos veca nego prosle. Sto se audija tice, u odnosu na pominjani period u prosloj godini nisu imali novi A3 sportsback i sedan. S druge strane, u tom periodu BMW nije imao ni jedan novi model u toj jeftinijoj klasi. Od pocetka oktobra pocinje da se prodaje 2AT, za nekoliko meseci stize fejslift 1, a sledece godine i novi X1, tako da ova razlika koju vidis je najmanja moguca. To ti je krajnji domet Merca i Audija.
Dakle razlika izmedju merca i BMW-a se POVECAVA, ako gledamo putnicke automobile.

Autor toma 21 Okt 2014, 20:20

toma
Odbi i kombic i i8 i videces da je razlika manja.
Ovi ako su uracunali V klasu, ovi su uracunali i3 i i8.
Kad stigne jos i5, onda varijacije dvojke , i1 itd, naravno da ce broj da se poveca.

Autor Pit 21 Okt 2014, 20:46

Ali ajde da se vratimo na temu.
Audi najmanje menja kad je rec o novim modelima.
Pretpostavljam da ce isti slucaj biti i sa novim ( restilizovanim A4 ).
Ako bude kao ovo gore, katasrofa. Odnosno mogu da se zadovolje trecim mestom, kao u klasi A6 i A8.
Mecka najvise promeni nov model, pa bmw, pa Audi.
Audi promeni malo grafiku farova, eventualno oblik, bok maltene ni ne diraju, enterijer malo i to je to.
Ni dijeta im nije bog zna sta.
Ali najbolji primer je aktuelni A6, promenjen napred i enterijer, s boka i pozadi ne mozes ga razlikovati od prethodnog restajlinga.
A ovaj A4 gore, malo grafika fara napred promenjena, pozadi stopovi ala Superb i teraj !
Doduse, jesu mrvicu i stopove promenili na A6, ali razlika jako mala za novi model.
MB i BMW tesko da mozes da pomesas stari i novi model.
http://www.inautonews.com/wp-content/uploads/2010/12/side5.jpg

http://www.inautonews.com/wp-content/uploads/2010/12/back.jpg
Donji deo branika isti.
Nije ni cudo sto se slabije prodaje od E i 5.
Stopovi su im uzas a sto je najgore guraju ih na sve modele.
Upropastise zadnji deo A8 pa sad lici na A4...
Valjalo bi im da ih promene da stave neke mastovitije i lepse.

Autor Pit 21 Okt 2014, 21:23

Pit
i3 i i8 su automobili (iz buducnosti, ali to nema veze), a problem sa v klasom je taj sto to nije putnicki automobil. Drugo, Mercedes je i 2013. prodavao V segment, samo ga nije racunao u automobile, a onda su ga od 2014. ubacili u taj segment i u ovoj godini procente povecanja prodaje racunaju ovako: automobili + V-segment u 2014. u odnosu na automoble u 2013. I onda su naravno procenti +12, +14 i slicno. Videces sledece godine, ako mercedesovi procenti u bilo kom mesecu predju +7 ili 8%, prelazim u Merc tabor:) BTW po tvom onda mozemo da izbacimo iz mercedesove ponude i GLA - to nisu imali prosle godine u ponudi:)))))

Autor toma 21 Okt 2014, 22:13

toma
Onda izbaci i X1. : )
Mozemo da poredimo po klasama prodaju. Audi ako ubaci A0, eto bmw-a ispod po prodaji.

Autor Pit 21 Okt 2014, 22:23