home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Porsche trenutno u svojoj ponudi ima roadster Boxster i njegovu coupe verziju Cayman, ali neki nezavisni dizajneri predlažu i proširenje ponude kod ovih najpristupačnijih Porsche modela.

Jedan od predloga je i Porsche Cayman Shooting Brake, prikazan na ovom nezvaničnom renderu, a koji predviđa izmenjeni zadnji deo i više mesta pozadi.

Ivan Mitić – Autoblog.rs

Renderi: Theophiluschin.com



čitanja : 923



Komentari

I zvao bi se Cayrocco! Cayman + Scirocco!
Jaoj! Al' je ovaj Teo dokon!

Autor Optimus Prime 22 Okt 2014, 09:38

Al je grdan ( slika 1 )
slika 2 - Široko.
Samo još da mu ugrade "provereni" 2,0 tdi, jer kako kaže Duka, 2,0 tdi su odlični motori.
Uvek je zamena teza odlično sredstvo nekima za izbegavanje suštine.
I posle neko kaže kako je Porše sa ovakvim tarabicama koje ima, konkurent Ferraiju, Lambu, MclArenu..

Autor Pit 22 Okt 2014, 12:27

porse turbo s vs gtr vs r8 vs jagi:

http://www.autobild.de/artikel/audi-jaguar-nissan-porsche-test-5354047.html

Autor bmw series 8 22 Okt 2014, 16:40

bs8
Hahaha, kakvi su klošari Nemci, baš "objektivno" o GTR-u.

http://fastestlaps.com/cars/nissan_gt-r_mk_iii.html

Autor Pit 22 Okt 2014, 17:39

@Pit
Ovo nikada neces videti iz Porsea, cemu lozenja?
Takodje sto je dao bmw series 8, znas li ti da na svakom testu u svakom delu sveta sem u Japanu 911 odnese pobedu protiv GTR-a? Toliko videa imas na youtube, ali neces da pogledas. Mozda si i gledao, ali se pravis da nisi. I svugde 911 odnese pobedu kako na stazi, tako i ubrzanja, auto za svaki dan itd, itd i onda bude 'kako su ovi nemci objektivni', nije do njih. Da je 911 mnoooogooo bolji i brzi auto od GTR-a kazu britanci, amerikanci i mnogi drugi, e sad kad kazu nemci odmah ironija. OK, gledaj na to kako hoces :)) Oni i za Nismo govorili 2,7 do 100, Turbo S koji je slabiji ga razbije sve do 300 kao zvezkcu od pocetka do kraja znaci Turbo S brzi i od Vejrona? Ja ti kazem nemoj da verujes tako u to sto Nisan govori dok ne vidis video, ti govoris kako su u pravu. Nemoj ni Porseu da verujes nikada, oni govori Turbo S do 100 za 3,1 , ljudi ga teraju 2,7 i pazi mozes da koristis launch control 50 puta uzastopno i nista da se ne desi, GTR-a ces da odmaras 3 sata posle 3 launch-a :)
I da, nisu ni neki konkurenti Turbo S je 197.000e, GTR 97.000, prevelika razlika.

Autor dusan 23 Okt 2014, 00:09

Duka
Nisam ni mislio na ovu grdobu, već te kantice što pravi a Ferrari i Lambo ne prave.
Vidiš zato buba ne može da konkuriše njima i McLarenu.
Nemaju auto ispod 200 000.
A LFR skoro duplo skuplji od 918, P1 takodje mnogo skuplji, tako da što kažeš, nisu ni konkurenti.
A nisu ni po masi, snazi, rwd itd...

Autor Pit 23 Okt 2014, 00:37

@Pit 22 Okt 2014, 12:27
Narocito 2.0 TDI-PD i njegova uljna pumpa, kojoj nosac obavezno puca. Znaci, nije pitanje da li ce, nego kad ce.
2.0 TDI-CR su prihvatljivi.

Autor Optimus Prime 23 Okt 2014, 12:45

@Pit
Lamboov Gallardo je bio oko 160.000, Huracan je sada na pocetku oko 200 hiljada, ali ce mu skinuti cenu vremenom. Aventador kakvu snagu nudi i sta sve nudi nije ni puno skup. Ferari Californija je ispod 200.000. Porse je one male sportske automobile pravio da bi se izvukao iz krize posto nije imao FIAT koji ce ga pojiti, a Lambo bi propao i nestao da ga nije uzeo VW. E, Porse je uzeo sam i napravio nesto jeftinije i izvukao se sam. Ujedno ako je Cayman npr kantica, sta je onda SLK koji je 20.000e jeftiniji od njega, a tu su klasa sto se tice tih dimenzija itd? Kanturina? LFR je solidno skuplji od 918, ali je i duplo manje primeraka proizvedeno, tako zar ne? E, zato je skuplji koliko je skuplji. Da je Porse napravio 499 primeraka 918-ice bio bi takodje slicne cene. Da Lambo ogranici proizvodnju Ave-a na 100 komada godisnje ne bi kostao 300.000e, nego 900.000e. Kupci od automobila poput 918, P1, LFR, Ave itd zahtevaju i ekskluzivu, a ti cim pravis 1000 komada, nisi ekskluziva koliko i onaj koji pravi 400 komada. Znaci 'smanji cenu'! Nemoj da zaboravis da u cenu 918-ice nisu uracunati porezi i ostalo. Eno ti na netu NOV u salonu 918 u Spaniji kao 'NEW car' 1.160.000e. Takodje u vise testova novinari kazu cenu i napomenu 'bez ostalih troskova'. Takodje kod 918 mozes da dodas jos po nesto od opreme, takodje mozes da kupis i poseban punjac od 50.000e koji puni u full-u za 2 sata i jos dosta stvari tako da 918 moze lagano da te kosta preko 1.300.000. Ali nije poenta a to sam i ranije govorio da budes skuplji i mnogo skuplji, poenta je biti jeftiniji, barem malo. Neka bude po tebi da je 918 i jeftiniji 200 soma od P1 i 400 soma od LFR, mislis da onaj ko ima skoro 900.000e za 918, nema 1.100.000 za P1 ili 1.300.000 za LFR? Nisu to automobili od 20.000e i od 80.000, pa onaj ko daje 20 soma ima i 80 soma za ovo drugo. To kupuju milioneri koji imaju mnogoooo miliona i on ako hoce LFR platice ga toliko , ako hoce 918 i da je skuplji od LFR platice ga. Prosto...Pa bese za Vejrona sta u proseku kupci Vejrona imaju, jahte, vile i ostalo, sta za te ljude igra ulogu milionce, dva... Moguce da neki imaju Vejrona pa kupe i 918, P1 ili LFR...

Autor dusan 23 Okt 2014, 13:26

dusan
Iskreno, mrzi me da citam tvoje komentare i opravdanja. Samo sam na pocetak bacio oko i odustao. Nije kako mislis, za LFR ima jos najmanje 500 kupaca, po istoj ceni, samo sto oni nece da prave. A ti i dalje nastavi da lazes sebe.

Autor Pit 23 Okt 2014, 14:36

Duka
Bio drugar pre par dana u Becu u salonu Lambovom, kaze Huracan oko 270 soma.

Autor Pit 23 Okt 2014, 15:10

Duka da te dematujem za te ogranicene serije. Ne ide to kako ti mislis. Ne dize cenu samo to.
P1 je 375 primeraka a LFR 499, pa je P1 jeftiniji.
Po tvojoj logici bi bio skuplji, a nije.

Autor Pit 23 Okt 2014, 15:23

Duka

Vec sam ti rekao. Ajde ponovicu poslednji put : Gesamtpreis* 768.026,00 € *inkl. 19% MwSt. Dakle to je cena 918 u Nemackoj sa ukljucenim porezom 19%. Jeftiniji je od Huayre. :)

Eto, nije da 918 nema svojih prednosti, ima jos kako, daleko je najjeftiniji u klasi superhibrida, posto su P1 i LFR preko milion, P1 je 1,1 mil e, a LFR je 1,3 mil e. Tako da, nije sve crno, 918 je dzabana u odnosu na konkurente. :)

Evo ti jos malo razloga za glavobolju :)

https://autoblog.rs/blog/auto/vesti/2014/09/20/koliko-kosta-laferrari-kod-preprodavca

https://autoblog.rs/blog/auto/vesti/2013/03/08/za-novi-laferrari-stiglo-vec-1.000-narudzbina

Autor Pit 23 Okt 2014, 16:58

@Pit
Ali to je McLaren, ovo je Ferrari. Zaboravio sam da igra ulogu i to ko pravi odredjen model. Da se ne razumemo pogresno, McLaren je veliiiki brend, ali ne koliko je veliki i sam Ferrari, da budemo realni. McLaren je kako su bile vesti imao i muke malo pri prodaji svih 375 komada... Porse i Ferrari po toj ceni koliko je P1 bi prodali komotno svih 375 komada i jos bi birali ko ce da kupi sto je Ferrari radio i radi, Porse je takodje birao kupce kada je izbacio 959. To deluje zanimljivo kad vidis njih 'Ti mozes, ti ne mozes', a malo je i glupo. Tako sad pre par dana sam gledao na sajtu polovnjaka za celu EU nemas ni jedan polovan 959 da kupis, a ima 3, 4 F40 i kostaju po 800, 900.000. Videces kroz par godina da ce polovni 918 i LFR kostati vise nego P1. Tako ti danas polovan SLR McLaren kosta 150 soma, a njegov konkurent iz tog vremena Carrera GT kosta 350-400 soma polovna. Ma da, ima kupaca ali nece da prave, gde zivis ti? 'Ne zelimo da zaradimo jos miliona, sta ce nam!' ? Ti stvarno verujes u to? Jeste, imas Huracan-a i za 300.000 soma ,sve zavisi od salona, opreme. Imas takodje u Becu i Turbo S za 260 soma, nije kabrio(koji je skuplji), dakle sve zavisi gde uzimas, sta ima od opreme itd.

Autor dusan 23 Okt 2014, 17:01

dusan
" Videces kroz par godina da ce polovni 918 i LFR kostati vise nego P1."
haha, pa pogledaj posto je polovni F1 !
"Nemas nijedan Porse po toj ceni, nitii takav auto.
Ma da, ima kupaca ali nece da prave, gde zivis ti? 'Ne zelimo da zaradimo jos miliona, sta ce nam!' ? "
Au, pa ti i dalje zelis da lazes sebe i nalazis opravdanja ?!
Evo definitivno necu vise sa tobom da komuniciram, ti zavaravaj sebe, pokusavaj druge, mene neces.
Nastavi i dalje da lazes sam sebe, ubedjujes u neke izmisljotine, tajac na argumente, kao i obicno.
Znam da ti je krivo sto Porse nije ko Ferrari, niti ce ikad biti. Uglavnom, to je to, gud baj.

Autor Pit 23 Okt 2014, 17:24

@Pit

Tebi ne znace nista reci direktora Ferarija koji kaze "Porse je nas najveci konkurent'? Hehe, znam, znam da ne volis Porse, ali ti ides iz krajnosti u krajnost. Ako pogledas klipove po YouTube-u i istoriju automobilizma u kategoriji 'sportski automobili', videces Porse protiv Ferarija. Vecita nadmetanja na trkama i stazama, a pored toga i sa automobilima upotrebljivim za puteve. F1 McLaren? Sta su imali pre toga, sta posle toga do MP4 12 C? Znaci McLaren brisemo. Lambo? Pobednik na Lambo turnirima, kakav rezultat! :)) Pagani? Stavljas Pagani u isti kos sa Porseom?! Nemoj molim te. Porseova istorija zasluzuje mnogo vise cak i od tebe.

I ja sam ti rekao, a to sam govorio i ranije da je valjda logicnije da je auto jeftiniji nego skuplji, ne znam cemu glavobolja? Pritom, opet da ponovim ono sto sam 100 puta ponovio, a ti ces to zakljuciti...ne znam kada. 918 je slabiji od ostalih, proizveden je u duplo i vise primeraka, nisi valjda ocekivao cenu od 2 miliona? Vec sam ti rekao, pogledaj cenu NEW car 918 Spyder u nekom salonu u Evropi i ako ga nadjes kao NEW car, a da je ispod miliona, ti javi. Ne lazem ja sam sebe, pogledam istoriju i vidis Ferari i Porse na vrhu ovog turnira, na vrhu onog turnira. Onda pogledas F40 vs 959, pa F50 vs 911 GT1, pa Enzo vs Carrera GT pa 918 Spyder vs LFR. I onda ja umisljam i zamisljam, a ti si u pravu? Ajde samo objasni kako. Po tebi je Lambo protivnik Ferariju iako je on AWD iako nikada perfomansama nije mogao da pridje Ferariju, a Porse nije konkurent LFR posto je AWD :D 918 nema klasican 4x4, vec prednje tockove pokrece elektro motor.

P.S Sestra mi radi u SEAT automobile u Barseloni, ima 2 fakulteta i nije obican radnik, vec nesto vise. Ne moram valjda stvarno da trazim sliku iz salona u Spaniji sa cenom 918? Kada jos NEKI BREND dozivi da BIRA KUPCE kao Ferrari i Porsche, tada ce biti i oni kao Ferrari i Porsche, do tada su ta dva brenda iznad ostalih.

Autor dusan 23 Okt 2014, 19:11