Finalni facelift za aktuelni Nissan GT-R (R35)

Dok čekamo na potpuno novu generaciju Nissana GT-R (R36) koji se očekuje 2017. ili 2018. godine, Japanci za 2015. pripremaju još jedan, finalni facelift aktuelnog modela (R35).
To povrđuju nove špijunske slike maksiranog test primerka jednog R35, a i najave iz samog Nissana u kojima se kaže da "još uvek ima mesta za poboljšanja."
Test primkerak ima maskirani prednji deo pa se očekuje da tu bude i najviše vizuelnih izmena u odnosu na aktuelnu verziju, ali možemo da se nadamo i modifikacija koje se tiče oslanjanja, motora, menjača...
Što se potpuno novog GT-R modela tiče (R36), on se očekuje za tri do četiri godine, i to sa hibridnim pogonskim sistemom (verovatno razvijen u saradnji sa Williamsom) i dizajnom inspirisanim Nissanovim konceptom 2020 Vision Gran Turismo.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Više slika na sajtu Worldcarfans.com
Nikad niko nije ovoliko unapredjivao jedan auto i onda je to onaj GTR od pre 6 godina. A, on za 6 godina dobio 6 prepravki, menjace, motore, oslanjanja itd.
Godzila ! :D
Cak i na autu kakav je GTR, ima mesta za poboljsanja, rekose tokom NISMO-vanja GTR-a.
Bilo bi zanimljivo da sledeci GTR naprave sa centralno smestenim motorom pozadi.
Sledeca Godzilla ce da se kolje sa superhibridima !
Bravo za Nissan, GTR mi je omiljeni japanac, a verujem i mnogima.
GTR je razdrmao trziste i Nissan, bilo im je potrebno tako nesto. Bez GTR-a, verujem da ne bi pomislio na Nissan.
Svaka im cast jos jednom, legenda je legenda.
Direktor Carlos Ghosn cija je inicijativa bila i Kazutoshi Mizuno-glavni izvodjac radova, pravi potez.
Inace za one koji ne znaju da broje, GTR je tri puta unapredjivan, ovo ce biti cetvrti put, uz posebnu NISMO verziju, vladara ringa u kategoriji. :)
Uglavnom su to sitna unapredjenja, mozda je najvece od ta tri bilo prvo ( sa 480 na 530 ). Kasnije su dodali jos 15ks. Naravno, nije samo to razlika, doteravano je i ostalo.
Jedino vece unapredjenje je NISMO.
Svakako manje nego kod nekih, koji imaju 20 verzija.
Svakako da neki imaju problem pa traze opravdanja i ne silaze sa teme GTR-a.
A zasto, to je jasno.
Nisam video da se za druge toliku "brinu".
Tako i treba, nastavljaj Godzilo, udri i u sledecoj generaciji zadaj muke superhibridima i dusebriznicima.
Pravi auto fanovi ce te svakako voleti...
GT-R je se pojavio 2007, s tim da je 80% auta već bilo spremno još 2005
Zvaničan facelift je usledio 2011
Pit,
Meni se više dopada prethodni R34, siroviji je. Čak i iz matične kuće više mi se dopada dvojac "Silvia" i "370Z"
Drug vozi 35oZ, zvuk je ludilo.
A Japanci su do ne tako davno bili poznati po sportskim autima:
Honda: Integra, Prelude, NSX, S 2000
Mitsubishi: 3000GT, Eclipse
Subaru: Alcyone SVX
Toyota: Celica, MR2, Supra
Nissan: Silvia, GT-R, 300ZX
Mazda: RX-7, MX-5, MX-6
Šteta što ih automobili sve manje zanimaju a okreću se nekim drugim poljima... Sva gore nabrojana auta bila su u vrhu svojih klasa.
Ranije ako si hteo terenca ili sportski auto mogao si manje-više samo japanske modele. Imali su ubedljivo najveću ponudu u tim klasama.
Voleo bih da u budućnosti svetlo dana ugledaju Infiniti Essence i Emerg-e, Lexus LF- LC i neka Acura još bolja od NSX
Pozz