Ovako bi mogao da izgleda Peugeot 308 RXH

Peugeot u ponudi trenutno ima model 508 RXH, ali pojedini dizajneri se bave i idejom o jednom manjem RXH modelu u gami ove francuske marke.
To bi mogao da bude 308 RXH, što bi u praksi značilo (pro)terenski Peugeot 308 Estate koji bi između ostalog konkurisao novom Golfu Alltrack.
308 RXH bi po zamisli autora ovog nezvaničnog rendera između ostalog dobio dodatne zaštitne elemente, krovne nosače, nove alu točkove i povišeni klirens.
Ostaje da se vidi da li i u Peugeotu razmišljaju o sličnom modelu.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Render: Xtomi.blogspot.hu
Džaba mu možda 5 cm veći klirens (toliko je veći kod 508 RXH),električni AWD i pripadajuća off-roud šminka, ako će da košta jedno 15.000 eura više od klasičnog karavana (a uz takav "recept" 508 RHX košta "samo" 42.160).
@moron
Zaboravio si znatno manji prtljaznik... na ustrb onog (ne)prakticnog i (ne uvek) upotrebljivog dela ispod standardne tovarne povrsine i totalna nemogucnost da uopste postoji rezervni tocak...
508 RXH ima gepek od 423 litara a klasicna SW verzija 660 litara... sve je jasno kako se dolazi do fenomenalnih brojki...
Orlo
Ništa lepo ja ne mislim o 508 RXH po ceni po kojoj se nudi (mada sam 4WD pozdravljam). niti žudim da vidim taj budući 308 RXH .
Klasičan 508 SW ima gepek od 560 litara (prema podacima iz cenovnika), a kako sada gledah dimenzije, potpuno su uobičajene za tu klasu (osnova 106 X 113, visina 51 do "roletne").
@moron
Moram da priznam da su mi tih 660l delovale malo nerealno s obzirom na neki prosek klase od oko 550l, ali sam uzeo zdravo za gotovo jer sam brojku video na njihovom zvanicnom sajtu, ali evo i gde je nastala konfuzija:
http://www.autoexpress.co.uk/peugeot/508/18134/peugeot-508-sw
http://www.peugeot.co.uk/showroom/508/sw/p=508-sw-interior-comfort/
Izgleda da mi u kontinentalom delu Evrope drugacije to racunamo pa tako na nemackom sajtu pise brojka od 560l koju si ti spomenuo:
http://www.peugeot.de/showroom/508/sw/p=508-sw-innendesign/
E sad, ko je sta sabirao, ne znam, ostaje misterija. :)
Evo jedne interesantne slike:
http://www.autoexpress.co.uk/peugeot/508/10902/peugeot-508-sw-pictures/page/2/0
Izgleda da tu u toj pregradi moze da stane i neka mikrotalasna, doduse ona od 17l... ali tocka nigde... mada on nije potreban (po recima nekih i misljenju proizvodjaca) tu su uvek slep sluzbe cije usluge znaju da kostaju kao npr dve gume od 14-15 cola da bi te dovezli do vulkanizera... ;)
Orlo
Ja sam u par navrata u Veranu gledao 508 SW i imao je "puni" rezervni točak, osim u GT paketu (u njemu je dolazio "ćopavi"). Sudeći po dimenzijama gepeka, onih 560 litara je zapremina "iznad" rezervnog točka. Moguće da u varijanti bez rezervnog točka, a sa onom rupom dole, ima i tih 660 (ne tvrdim), jer sam čitao da kod honde civic tourer ta "rupa" dole ima čak 174 litra, mada je vizuelno bez dileme da je kod honde "rupa" veća ( stanu u nju ona dva mala kofera, 37x48x20cm ). U 508 SW navodno staju 4 komada Medium 42x63x28cm "plus" 3 komada Small 37x48x20cm.
Redizajnirani 508 SW mi je lep, ali, jako skup :)