Volkswagen Golf VIII i sa 10-stepenim DSG menjačem

Aktuelna, sedma generacija Volkswagenovog bestselera se pojavila pre nešto više od dve godine, dok će Golf VIII premijeru verovatno imati 2017. godine. Tako pišu britanski mediji, koji prenose i neke nove detalje.
Uz evoluciju u pogledu izgleda, Golf VIII će u odnosu na sadašnji model doneti i napredak na polju bezbednosti, prostranosti i komfora, kao i kada je reč o većoj ekonomičnoti pogonskih agregata.
Golf VIII će se bazirati na VW-ovoj MQB platformi, a automobil će biti niži i širi u odnosu na sadašnji Golf VII, od koga će biti i lakši za oko 50 kg.

Što se motora tiče, možemo očekivati gamu benzinskih (možda i 1,0 litarski trocilindraš) i dizel agegata, uz električne i hibridne verzije. Naravno, kao i do sada u ponudi će biti više karoserijskih varijanti, a pominju se i novi infotainment sistem, head-up displej, automatsko parkiranje i kočenje (sa prepoznavanjem pešaka)...
Pažnju privlače i najave o 10-stepenom DSG menjaču sa dvostrukim kvačilom (namenjen Golfu VIII u GTI, GTD i R verzijama) koji će biti iste veličine kao i sadašnji sedmostepeni DSG, kao i činjenica da će u gami biti i potentni 2,0 litarski BiTDI dizelaš koji se nalazi i u novom Passatu.
Podsećanja radi, po pisanju britanskih i nemačkih medija, Volkswagen planira i crossover verziju budućeg Golfa VIII.
Mada za sada nema mnogo detalja, Golf Crossover bi trebalo da se pojavi tokom 2018. godine, i to u verzijama sa standardnim i produženim međuosovinskim rastojanjem (ovaj potonji za tržište SAD-a i Kine).

Automobil će imati povišeni klirens, veće točkove sa off-road gumama i opcioni 4MOTION pogon na sva četiri točka, a pominju se i hibridna GTE verzija, menjač sa dvostrukim kvačilom, motori sa sistemom deaktivacije cilindara, start-stop sistem...
Golf crossover će po pisanju Auto Bilda imati dizel i benzinske motore sa rasponom snage od 115 do 279KS, a biće za 23 cm kraći od Tiguana.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Renderi: Autoexpress.co.uk / Autobild.de
Ako bude ovakav kao na ovim renderima, svidja mi se. Ovo ke prvi VW poslije Golfa 5 da mi se svidja. Ima konacno opasniji izgled a ne kao baba neka do sad.
Odlicno.
10 brzina i 2,0 bitdi.
Jos ako bude ovako izgledao, a verovatno i hoce biti evolucija 7-ce.
Golf 4 je poslednji golf lepotan. Golf pet kao cetvorka naduvana kompresorom npr putem auspuha :), pa ako nije GT ili GTI ne lici ni na sta. Golf 6 samo izmenjena petica jer su shvatili kakvu su kreaciju napreavili. Golf 7 nit smrdi nit mirise i krajnje je vreme da mu daju malo stila. Bio sam ponosan vlasnik Golfova 2 i 3. Mogu da kazem da su to fantasticna kola! Tvrdo vesanje, precizno upravljanje...ma odlicna kola! Posle golfa 3 sam hteo golf 4 ili 5 a sad vozim Alfa Romeo koji mi je jedini ispunio zelje za novac koj sam imao. Jer mi se Golf 4 svidja ali je vec uhvatio godine, a golf 5 sam probao u par navrata i to su jako dobra kola, ali je ta bezlicnost velika mana. Sam VW je rekao da se vraca dizajnom na stil koji je pratio Golf 4 i to pozdravljam