Novi Alfa Romeo sedan stiže u junu 2015., ali se neće zvati Giulia

Već neko vreme je poznato da će Alfa Romeo u junu sledeće godine predstaviti novi sedan, a to povrđuju i poslednje vesti.
Podsećanja radi, vesti koje su se pojavile još u septembru kažu da će premijera tog novog Alfinog sedana biti održana 24. juna 2015. godine, kao i to da bi njegovo ime trebalo da bude Giulia. Poslednje informacije međutim kažu da će Alfa Romeo najverovatnije ovaj model ipak prodavati pod nekim drugim nazivom.

Poznato je da se ovaj model razvija pod kodnom oznakom Tipo 952, a poslednjih meseci su snimljeni i test primerci.
Kako stvari sada stoje, novi Alfin sedan će po dimenzijama biti između BMW-a Serije 3 i Serije 5, a biće napravljen na Giorgio platformi sa zadnjim pogonom koju je razvio Maserati. U ponudi će biti i 4x4 verzije, a što se motora tiče, pominuju se četvorocilindrični benzinci i dizelaši kao i twin-turbo V6 3,0 litarski agregat za GTA varijantu sa oko 520KS.
Prodaja će početi krajem sledeće godine, a nakon ovog sedana Alfa Romeo će predstaviti i SUV model i jedan veći sedan (dimenzijama između BMW-a Serije 5 i Serije 7).
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Renderi: arhiva Autoblog.rs / Thorsten Krisch
@ Uros Cuore Sportivo:
https://autoblog.rs/blog/auto/top-secret/2014/08/31/snimljeni-test-primerci-maseratija-levante-i-alfa-romeo-giulie
Večna butik marka koja svoje simpatične ali malobrojne ljubitelje ne može u potpunosti da zadovolji pod čeličnom šapom Fijata.
Alfa već četiri decenije najavljuje novi početak, postalo je besmisleno. Ovaj najnoviji, novi početak traje bar četiri godine.
Navijao bih, ali MiTo je sramota za tvorca Alfasuda, Giulietta je sasvim prosečna i 4C je previše skup da bi izvukao marku koja bar petnaest godina ne parira nemcima.
156-ica je bila revolucija za Alfu, posebno kada sagledamo njenog prethodnika. Pored BMW trojke predstavljala je ozbiljnu alternativu. Šta se bre desilo?
Ma neka se zove i Fobija, samo da se vec rodi! :)
P.S. ovaj render je ekstra!
"...twin-turbo V6 3,0 litarski agregat za GTA varijantu sa oko 520KS..."
Da li ti sto smisljaju ove price citaju to na kraju... sto bi imao toliku snagu kada treba da se takmici u D-segmentu gde ni jedan konkurent nema ni priblizno toliku snagu u najjacim varijantama...
I ta platforma "...koju je razvio Maserati", je u stvari doradjena od Chrysler-a 300, samo sada ima fensi ime...
Maserati uzima platforme od feraria, a alfa od maseratia, a fiat od alfe. Kuda ide ovaj svet?
Orlo-520 ks su podaci koji cure iz tvornice, prica se i o vecoj snazi, a biti ce i laksa od konkurencije.
Sprema se novi 2.2 mjt (navodno na stolu razvija vise od 300 ks) i 2.0 tbi koji ce mozda ici i u 4c.
@Veljko
pa to je sve ista porodica!
A za VW-platforme ti nije cudno?!?
@ja
Nisam siguran koliko sme da Alfa ima performanse jednog Maseratija, mislim da je to kod njih ipak taboo tema... seti se samo prelepog novog Stratosa koji je stopiran jer je zadirao u teritoriju Ferrari-ja, ili koliko 8C nikada nije bio dobar kao tada aktuelni Ferrari-ji a mogao je barem po pisanju medija i testovima... nista nije bez razloga...
@ Veljko
Audi, VW, Skoda, Seat
Renault, Nissan, Dacia, Samsung, Datsun, Lada
Itd... Zato se i zovu modularne platforme
Render iz Quattroruotea:
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/v/t1.0-9/10898057_757110257676596_6632416809821025421_n.jpg?oh=d82f7b8a14bce2d33a7463ef59d378f4&oe=54FBC1DA&__gda__=1429296902_dc364d85fe172ddee7e8bae14e141e74
@auto,
Vidi se da je za bazu posluzio BMW serije 3. Ono sto bih ja voleo da vidim je odsustvo ovog leptir stakla na zadnjim vratima, jer ga od 156 na ovamo nema kod Alfe i to je postao njen zastitini znak, narocito ako jos ima i kvaku skrivenu u njima. Takodje voleo bih da je ovo iskljucivo predstavnik srednje klase i da ostaje prostora za veci model koji bi se izvozio na trziste SAD. E sad, koliko je to moguce zbog kanibalizacije sa modelom Ghibli iz Maseratija, to cemo videti. Render sam po sebi nije los, dopadljiv prednji deo. Zvuci cudno, ali kod novih Alfi mi je uvek bilo vaznije kako izgleda zadnji deo auta. Ne umem da objasnim. Valjda sam se zaljubio u zadnja svetla 156 i posle svih modela naovamo. Mada je 33-ka udarila temelje tog dizajna.
@ Uroš
Naravno da je ovo predstavnik D-segmenta i da će biti i jedan u E-segmentu. Što više modela treba na toj novoj modularnoj RWD platformi da bi priča bila isplativa. I ne brkaj Masera sa Alfom. Maser cilja izravno na Porsche, a ne kao Alfa na Audi, BMW i Mercedes.
@N.N.
Raduje me sto to cujem. Mada dok ne vidim "test mule", ali sa karoserijom Alfe a ne nekog drugog modela iz porodice, necu verovati ocima.
Izvini, ali ja ne vidim neku veliku razliku izmedju gorenavedenih. Kaontam na koje modele ciljas. P meni, rica moze da se odnosi samo na sirovost motora, a sto se tice dizajna i kvaliteta enterijera ne vidim da ima mesta za neke bitnije razlike. SUV i kupei ce dolaziti iz Maseratija. Ok, Alfa bi trebala da bude zapravo "Ferari za siromasne" i ja nemam nista protiv toga. Takodje mislim da je ovo poslednji napad na nemacku trojku. Tu takodje mislim i na konkurente iz Jaguara i sl. Ne moraju ih pobediti, ali moraju biti tu negde blizu. Inace ce neke druge marke sebi naci mesto, bez tradicije i "price" ali sa neospornim kavalitetom. Tamo negde iz Koreje, Japana itd...
@ Uroš
Pa gledaj to malo drugačije. Maserati kreće recimo sa svojom cijenom gdje je opremom napucani BMW 535i. Pa sada pogledaj samo koliko ima mjesta za Alfu ispod toga. ;)
Recimo da ja imam već duže vrijeme određene insajderske informacije i da već dugo znam kako dolaze 2.0 I4 benzinac i 2.2 I4 dizel. Kakav će biti 3.0 V6 benzinac to tek trebamo vidjeti, a ciljam na tom hoće li blok biti Chryslerov kao u Maseratijima ili izvedenica Ferrarievog V8 bloka koji se koristi i za Maserati v8.