Renault Racoon SUV: novi render

Renault će svoju ponudu još tokom sledeće godine proširiti novim SUV modelom koji francuski mediji nazivaju Racoon.
Ostaje da se vidi kako će se na kraju zaista zvati ovaj novi SUV, a do tada evo i novog rendera koji pokazuje njegov eventualni izgled.
Automobil bi trebalo da se bazira na novoj generaciji Nissana Qasqhai, a u ponudi motora možemo očekivati nekoliko benzinaca i dizelaša. Od benzinaca se između ostalog pominju 1.2 TCe sa 115KS i 130KS, a od dizelaša 1.5 dCi sa 110KS i 1.6 dCi sa 130KS.
Takođe, pored standardnog 2WD pogona kao opcija će se nuditi i 4WD pogon, a biće dostupna i EDC transmisija.
Racoon će se proizvoditi u Renault fabrici u Španiji, premijera se očekuje u martu 2015. na sajmu automobila u Ženevi, a početak prodaje u junu.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Render: Auto Bild
Ranije objavljeni render sa sajta Auto-moto.com

Onaj crveni mi se više dopada zbog "dizajna stakla" izmedju C i D stuba, jer tako postoji manji mrtvi ugao nego na donjem renderu.
Gde će ovo da bude sa cenom u odnosu na slično motorizovan kratki Scenic? Doduše, ovom Scenicu je "rok trajanja" nekako već istekao.
Te francuske fore sa izobličenim C stubom su isfurane i koštale su ih mnogo u prošlosti
Ovoce cenom biti na nivou Qashkaija, Koleos ce biti na nivou X-Traila, a Scenic ce biti Scenic.
Po poslednjim spijunskim fotografijama cini se da ce biti prakticno Qashqai sa drugim znakom, verovatno ce i enterijer malo izmeniti, sto nije uopste lose... meni je i Koleos bio sasvim ok, ali eto nije se nesto proslavio na trzistu...
Kratki ( i "drumski" ) Scenic ( sa klirensom 12 cm ) 1.6 DCI u srednjem paketu ( Dinamique ) košta 22.390, a u najvišem 23.890, dok "terenski" X MOD ( sa 15 cm kirensa ) dolazi samo kao "boza edicija" za 24.590.
Sa tim istim motorom i malo većim klirensom kaškaji 2WD u baznom paketu košta 21.380, a u srednjm 23.080.
"Oba tri" imaju relativno skromne gepeke (410 do 430 litara.
Ne razumem šta je sada smisao tih veoma sličnih vozila (osim po klirensu) i šta će biti dodatni smisao "proširene ponude" kada se pojavi taj novi rakun.
P.S. Naravno, Grand Scenic je dimenzijama nešto sasvim drugo.
Pa prosiruje se ponuda renoa, to je smisao.Sta je smisao svih blizanaca VW grupacije?Ili PSA?Reno hoce da otme deo kolaca, mozda ce kanibalizovati Kaskai, mozda ce ovaj njega, a mozda ce oteti deo kupaca Tiguana,500x,Renegade...hoce da ucestvuje na trzistu kao i ostali.Sta je smisao Rapida spejsbek i Fabije karavan?Oni su gotovo identicni.
"Sta je smisao Rapida spejsbek i Fabije karavan?Oni su gotovo identicni."
Šta je smisao? Cenim da se ovde radi o ishitrenoj i nepromišljenoj izjavi, jer, mada im je ukupna dužina veoma slična, to su dva sasvim različita automobila, zavisno od "lokacije" zadnje osovine, pa je jedan jak u dimenzijama "medju nogama" (spacebak), a drugi "u dupetu"(fabija SW), sve zavisno od toga u kom delu klijent želi da se stisne i raskomoti. To je "SMISAO", uz prijatan (ali različit) dizajn, bogatu opremu,kvalitetnu završnu obradu i pouzdanost u obe verzije.
A kaškaji (kome će dimenzijama rakun da sliči) i kratki scenic su veoma sličini "medju nogama" (samo oko 5 cm razlike wb-a), a "u dupetu" su takodje slični, kao što im je visina jako slična (možda 1-2 cm razlike). Praktično, sva razlika će biti u klirensu, koja će za sobom (zbog slične visine) povući razliku u visini prostora za glave putnika).
Nesporno, ne treba porediti 4WD kaškaji sa rakunom i kaškajijem, ni Grand mešati sa bilo čime tu.
Što se tiče pomena PSA, ja ne znam koja dva "istonamenska" vozila trenutno ima citroen (ili pežo). Danas mislim da tu nema preklapanja (unutar svake marke).
moron
izvini o kakvoj ti kvalitetnoj zavrsnoj obradi Skode pricas???
Da li si ti video kakav im je enterijer?
Pa ta plastika ne kosta vise od 10 eura, sve komplet! :)
Svaki Reno je za nju spejs satl pa makar bio i nefunkcionalan, mada ja bas ne razumem sta taj pojam konkretno znaci jer je funkcija bilo kog automobila da te preveze od tacke A do B, sve ostalo je subjektivna filozofija...
carobnjak
Shvatio bih da neko drugi ima problem sa "razumevanjem" ironije oko škodislava, ali, zar i ti ?
Biće ovaj renault sasvim OK, po svemu u granicama proseka, ali je činjenica da jači proizvodjači u okviru istog brenda ili grupacije sve više na teške muke izbora stavljaju potencijalne klijente, jer su razlike izmedju modela nekada nalik nijansama. A ako zvekneš 20-25000 eura i promašiš nijansu, bićeš nesrećan.
moron
u poslednje vreme pises toliko hvalospeva o Skodilaku, vise nego svi njeni fanovi zajedno u prethodnom periodu, pa sam se uplasio... :)
@ carobnjak
Ok, možda plastika u dosadašnjim Škodama nije bila meka na dodir, ali završna obrada je , ono što se kaže, u mikron.
Nema neujednačenih zazora kao kod recimo Renoa kojeg pominješ.
Možeš li da objasniš, bez povezivanja sa Balkanom, zašto i na zapadu Škoda drži cenu kao polovnjak, a Reno ne?
Napomena, carobnjak je pomenuo Reno, pa se nadovezujem na njegovo zapažanje. Da ne bude da sam hejter.
@ moron
Ti si se meni smejao do juče kad sam pisao o Škodi
@moron
Izvini, pomislio sam da su Nissan Qashkai i Renault Scenic razliciti automobili, razlicitog stila, namene i dizajna, ali ti si ukratko apsolvirao da je to gotovo isto.A sa druge strane, ja pomislih da su Fabija karavan i Rapid Spaceback jedan te isti auto sa par razlicitih lajsni i razlikama u unutrasnjosti koje je mogla bez ulaganja da napravi i klizna klupa iz twinga 1, ali ti si nam otvorio oci objasnio kako su to dva sustinski razlicita automobila, sa prijatnim, ali razlicitim dizajnom.Pa si onda objasnio da nema preklapanja unutar svake marke u okviru PSA grupacije.Pa nema ni kod Renoa, Rakun je nesto poput Yetija ili Tiguana, a Scenic je nesto poput Tourana ili (zamalo)Roomstera.Rakun treba da se na trzistu uhvati u kostac sa npr RAV,Tiguanom,Kaskaijem, a Scenic sa Touranom,C4 Picassom,Versom itd.Tako sam ja mislio, ali si nam pomogao ta shvatimo da je ovakav auto Renou pored Scenica nepotreban, ali je opravdano imati toliko razlicite automobile kao Rapid Spaceback i Fabia Estate u svojoj gami.Sad kad pogledam stvarno sam ishitreno i nepromisljeno komentarisao prethodno.