home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Još ranije su stizale informacije o tome da u Volkswagenu pripremaju novi brend koji će ponuditi modele namenjene kupcima sa plićim džepom i to pre svega na tržištima zemalja u usponu, mada su neke ranije glasine govorile da bi navodno trebalo da se pojave i u Evropi. VW će pokušati da kopira uspeh Renaulta sa Dacijom, a automobili bi trebalo da se proizvode i prodaju u Kini.

Svojevremeno su za nemački list Handesblatt predstavnici VW-a ocenili da je "očigledno da danas postoji praznina u našoj prodajnoj ponudi; prisutni smo u luksuznoj klasi sa našim markama Bentley i Porsche, u premiumu sa Audijem, u visokoj i srednjoj klasi sa VW, Seatom, Škodom, ali ne i među automobilima namenjenim širem sloju. Naši modeli su preskupi za pojedina tržista rastućih ekonomija."

Takođe, ovaj nemački proizvođač automobila ima za cilj da do 2018. postane najveća svetska auto kompanija, sa više od deset miliona prodatih vozila godišnje.

Kako bi postigli taj cilj, VW će između ostalog lansirati novi brend namenjen pre svega Kini, mada ne treba isključiti da će se proizvoditi i u drugim zemljama, kao što je Indija recimo.

Nemački magazin Auto Bild sada za 2017. godinu najavljuje Volkswagenov "Projekt Budget Car", a objavljeno je i nekoliko rendera na kojima su automobili sa logom zelenog zmaja. Za sada međutim nije poznato ime ovog brenda ni ime modela, ali je poznato da će se prvo 2017. godine u prodaji u Kini pojaviti sedan verzija.

U pripremi su naime tri verzije ovog jeftinog automobila, i to sedan, liftback sa 5 vrata i crossover. Ovaj potonji se očekuje krajem 2018. ili početkom 2019. godine, ali neće biti ponuđen sa 4x4 pogonom.

Tehnika će biti pozajmljena od nekih ranijih VW modela, ali deo standardne opreme će u svakom slučaju činiti ABS, vazdušni jastuci, klima uređaj, servo volan i centralno zaključavanje. Za sve ostalo će biti potrebno da se doplati. Za sada se pominje samo 1,4 litarski benzinac sa 105KS, bez turba i bez direktnog ubrizgavanja.

Kada se kompletira ponuda, VW planira da godišnje prodaje 500.000 ovih automobila, a cena za sedan verziju bi trebalo da iznosi oko 7.500 evra, što je jeftinije i od najmanjeng Volkswagenovog modela up!

Ivan Mitić – Autoblog.rs

Renderi: Autobild.de



čitanja : 1377



Komentari

...ali ne i među automobilima namenjenim širem sloju...
@ Bobo
Ovde se jasno kaže, da je Škoda srednja klasa, da nije budžetni brend

Autor Laserb 24 Nov 2014, 20:28

Samo nedovoljno pismeni mogu da misle da je odredjeni brend Budget Brend, ako se u serijskoj ponudi nalazi model poput vRS-a.

Autor vojvoda 24 Nov 2014, 21:51

S obzirom na imidz VW u Evropi, ova low-cost marka (ako bi se eventualno pojavila) bi ozbiljno ugrozila Daciju...

Autor Orlo 24 Nov 2014, 21:58

@ vojvoda
Ne samo vRS, tu su najmoderniji motori, DSG menjac, nove platforme, a tek Laurin & Klement oprema...
Luksuz kakav ne nude ni premijumi u bazicnoj opremi

Autor Laserb 24 Nov 2014, 22:32

Škudu treba postave na pravo mesto - budžet kar !
Ali oni sa Skodom imaju fazon, ponude po koju standardnu limuzinu, napucanu opremom kao full Superb, pa onda fabiju nazivaju standardom.
A ono Fabija, Rapid, pa sad i osnovna Oktavija, ni milimetar nije odmakla od Dacije. Čist budžet kar! Samo još da ne pljačkaju narod, nego da cene privedu nameni i meri budžet kara. Znači, Fobija i Rapid dole sa cenom za nekih 1500€. I pošteno....

Autor fanfatal 24 Nov 2014, 22:48

Ima i Renault sličan fazon VW ovoj Skodi, tako sto Dacije za neka tržišta obeležava Renault znakom. I ti ljudi su ubeđeni da imaju pravi renault. Baš kao što neki misle da Fabija ili Rapid HTP neki polupremijum, a ono je običan budžet kar sa neprimerenom cenom.

Autor fanfatal 24 Nov 2014, 23:41

@Vojvoda
Majstore,kakve veze pismenost ima sa tim, sto ja smatram da je Skoda Budget brand.Nastala je kao low cost, izgleda kao low cost, ruzna je kao low cost, i u vrs verzji kosta 30-40 posto manje od konkurenata, dakle low cost,sto se mene tice, ili da ti uprostim: jeftinije bezlicne nedizajnirane varijante VW automobila.

Autor Bobo 25 Nov 2014, 00:22

ma ljudi.... nije problem sto Skoda nije budzet marka, vec je problem, da "je" budzet marka tada, kad to pase Wagini... sad, kad je treba promovirati jos nepostojecu liniju modela, Skoda je "sredna klasa", a kada je treba prdavat Rapida, onda jse ga "prodaje" za low cost model.... i bas ih nista ne smeta jednostavan fakt, da mu cenovni raspon ide debelo u cenovnike " srednje klase" segmenta iznad njega...

sve to je znaci "publicity stunt" za one, koji jsu toliko lakovjerni, da veruju pamfletima marketinskih odelenja ili im (iz ovog ili onog razloga) zele verovat! :) ;)

Autor drugmirko 25 Nov 2014, 09:02

i btw... moram priznat, da mi ovi renderi u vidu samog dizajna izgledaju puno zanimljivije nego 99% svega sto trenutno proizvodie "Wagina, Skodilak pa cak i Sead"... barem ona dva srednja siva rendera prije bi pripisao francuzima nego njemcima

Autor drugmirko 25 Nov 2014, 09:08

Ovo ce sigurno biti skuplje od Skode jer gore od nje ne moze da postoji!

P.S. Dacia bar ima adekvatnu cenu...

Autor carobnjak 25 Nov 2014, 14:01

P.S. poslednja slika: Megane 2+ Sandero Stepway !

Autor carobnjak 25 Nov 2014, 14:04

@ carobnjak
Kladim se da si ti prvi kupac na svetu novog VW-a low budget
:D
Ima da te impresionira dizajnom i cenom. Ima da postanes P.R. novog brenda

Autor Laserb 25 Nov 2014, 14:19

@Laser L
samo ako se bude zvao Wartburg! :)

Autor carobnjak 25 Nov 2014, 15:09

@ carobnjak
Po tvom pisanju, tvoje vozacko iskustvo nije odmaklo dalje od Zastavinih modela. Wartburg je bio nesto najbolje sto je "Istocni automobilski blok" imao da ponudi.

Posto sam vec dugo privatnik, oduvek sam vozio BMW-e. Ali je samo 1 moj radnik pokusavao da "sahrani" 3 Wartburga Tourist-a, i nije mu uspelo. Iz postovanja prema tom radniku, na svakih 10-tak godina sam mu kupovao noviju verziju Wartburga, pa danas uziva u modelu 1.3, sa TNG-om. A vozio je model iz '74 i '86 godine. Tako da tvoje misljenje nimalo nije kompetentno, sto se tice Wartburga. P.S. Za razliku od BMW-a, nijedan od ta 3 Wartburga se nikada nisu pokvarili. Pa su i meni odlicno posluzili, dok su svi moji BMW-i, pojedinacno, provodili vreme u ovlascenom servisu. Wartburzi (u mnozini) su odrzavani kod lokalnog majstora. I uvek je bilo dovoljno samo redovno servisiranje.

Autor ,,, 26 Nov 2014, 20:16

Gosp. ,,, za vas bi bilo najbolje da se vratite na Vartburg 353. Za vas nije BMW, to je oćigledno.

Autor Rade Maščina 26 Nov 2014, 22:05