Snimljen novi BMW Serije 7 (G11)

Naslednik sadašnje BMW-ove Serije 7 (F01/F02), novi bavarski luksuzni sedan (interne oznake G11/G12) će kupcima biti dostupan sa standardnim i produženim međuosovinskom rastojanjem, ali govori se i o XXL varijanti koja bi konkurisala Mercedesovoj Maybach S klasi.

Kako bilo, novi BMW Serije 7 će zahvaljujući uporebi aluminijuma i ugljeničnih vlakana (krov, hauba, poklopac prtljažnika...) biti lakši nego aktuelni model, i to za oko 200 kg. Primera radi, još ranije je najavljeno se da će naslednik sadašnjeg BMW-a 740i biti lakši od aktuelnog BMW-a 535i.

Automobil će biti napravljen na modularnoj platformi, a dimenzije bi trebalo da ostanu slične aktuelnoj generaciji predstavljenoj 2008. godine.

U paleti motora će se naći agregati sa 4, 6, 8 i 12 cilindara, kao i plug-in hybrid varijanta (benzinac + elektromotor), standardno će se ugrađivati devetostepeni automatski menjač, a u ponudi će biti verzije sa zadnjim ili sa pogonom na sva četiri točka.

Bazna verzija će imati 2,0 litarski četvorocilndraš, a top varijanta 6,0 litarski V12 agregat.
U ponudi će navodno biti i sportska verzija, i to možda pod oznakom M750i M Performance. Ovaj model bi mogla da pokreće tjunirana varijanta sadašnjeg 4,4 litarskog V8 motora iz BMW-a M5, i to sa više od 600 konja.

Pominju se i B&W audio sistem, novi iDrive sistem, napredni parking assist, Wi-Fi hotspot tehnologija...

Premijera nove Serije 7 se inače može očekivati u septembru 2015. godine, na sajmu automobila u Frankfurtu, a prodaja početkom 2016.
U svakom slučaju, predstavnici BMW-a su još ranije najavili da će nova Serija 7 biti tehnički najnapredniji automobil u BMW-ovoj istoriji.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Foto: Automotorundsport.de / 7post.com
Pre neki dan sam procitao da neki direktor BMW kaze da nema serije m7, ali da ima Alpinine verzije...zasto se on oslanja na tjunersku kucu, a ne na M perfomance odeljenje?
ovo sto je na crtezu je to to.zadnji deo ce mu biti tip top.tu ce izgleda biti i najveci napredak.naravno,i ostatak auta ce biti unapredjen.
http://www.7post.com/forums/showthread.php?t=1010286&page=9
Napred ko Audi, pozadi ko Lwxus, predugačak zadnji prepust. Ne liči mi na BMW.
Sedmica nikad nije imala lepotu kao trojka ili petica
Aktuelna sedmica je mozda ujedno i najlepsa sedmica ikada, ako izuzmemo privlacnost cudne Banglove (pre redizajna) sedmice. Cini mi se da je i dalje aktuelni problem enterijer. Ja se samo nadam da je ovo sa slika zapravo vesto zamaskiran enterijer, nekako mi sve deluje kao nalepnica, previse plitko i dvodimenzionalno. Mozda se varam. Generalno mi se svidja BMW-ov fazon sa kombinacijom ekrana i aluminijumskih prstena na mestu obrtomera/brzinomera. Toga kod nove S klase nema pa sve deluje nakalemljeno uprkos verovatno sjajnom kvalitetu i materijalima. Voleo bih da vidim novi, sekundarni ekran ispred suvozaca kao na nedavnom Audijevom kupe konceptu a ima ga takodje i Ferrari F12.
Немања
Процена је да не би имало довољно интересовања за такав модел (М7) а ко је заинтересован увек има Алпину или сличну дораду.
Негде је тома помињао да се на М моделима промени до 80% компоненти у односу на серијски модел а сам развој потраје и до две године.
Мерцедес има другачији приступ. Код њих развијање АМГ-а траје месец-два дана и своди се на угуравање што већег (читај камионског) мотора, још мало се притегне огибљење и то је то.
Уосталом зна се да се таква возила не истерују на стазе већ да служе за доказивање дужине...знаш већ. :)
"A enterijer ala serija 3 !"
polako sa zakljuccima...
eksterijer aktuelnog je po mom misljenju lepsi nego nova s klasa.za novu seriju 7 i ne sumnjam da ce biti spolja dosta privlacnija od s klase.strpimo se joj pola godine kad budu bile zvanicne fotke.
eksterijer ce stvarno razvaliti.novih 22 slike:
http://www.7post.com/forums/showthread.php?t=1062671
Гагиба 26 Nov 2014, 21:59
Molim te nemoj pisati o stvarima koje ne znaš.
Clan jednog foruma koji radi u firmi koja izradjuje odredjene komponente enterijera za sva tri clana Nemacke premijum trojke, kaze da kod aktuelnih modela njakvalitetniji enterijer ima A8, dok nova S klasa ima jako puno slabosti. Testirali su sve modele, na dodir bez gledanje, i tu npr. kod nove S klase se, kako kaze, lako primeti da veliki broj delova je ne preterano skupa plastika obojena da izgleda kao aluminijum. Ima i delova koji su od kvalitetnog aluminijuma, kao npr. deo oko MM komandera (ili kako se vec zove Mercov pandan iDrive-u). Za novu sedmicu je rekao da ovo sto se vidi na ovoj slici je samo vrh ledenog brega. Kaze da su materijali vrhunski i da se hepticki lako zakljucuje da su uglavnom kvalitetni materijali. Kaze da i tu ima nekih plasticnih delova, za koje ne zna da li ce biti u finalnom produkcijskom modelu.
Takodje je rekao da ovo prvi LCD ekran u autu koji je video a da ne izgleda kao da je od plastike, vec od stakla. A kada bi se na osnovu ove slike sudilo, zamislite sta bi ste pomislili o ovom enterijeru:
http://s14.postimg.org/4iy6j536p/Mercedes_S_class_006_copy_1.jpg
Na sledecoj slici, vidi se da ce dizajn enterijera nove sedmice imati dosta slicnosti sa enterijerom novog Phantoma:
http://s1.cdn.autoevolution.com/images/news/gallery/next-generation-rolls-royce-phantom-interior-spied-for-the-first-time_7.jpg
A kada se pomere ovi prekrivaci, i vidite prve zvanicne slike, bice jasno da je enterijer od trojke udaljen kao Zemlja od Sunca:) Ne bas, ipak BMW mora da lici na BMW, ipak je to najbolji i najuticajniji automobilski brend danasnjice.
Inace, drago mi je sto su za neke funkcije (volume na audio uredjaju, i sl.) zadrzali klasicne kruzne potenciometre. Meni je skroz glupo i jeftino da za neke funkcije koje se cesto koriste upotrebljavaju +/- ili gore/dole tasteri. To je bas amaterski.
PS. kad smo kod enterijera i skrivenih delova, ovo je ono sto cete videti kada se bude otrkila ova "prosirka" ispred suvozaca:
http://img2.auto-motor-und-sport.de/BMW-Vision-Future-Luxury-fotoshowBigImage-efc4c86f-773020.jpg
Cini mi se da su malo smanjili velicinu "bubrega", a to je jedino sto mi se ne svidja kod aktuelne, ostalo ne bih imao nista da joj zamerim...
@Uros Cuore Sportivo
I E38 je lepa, meni je ona npr. najlepsa, pa onda ova aktuelna... Banglova - fuj to :) - jedino posle restilizacije moze da prodje nekako...
toma,da li je na ovoj slici unutrasnjost serije 7?
http://www.bmwblog.com/2014/11/26/g11-bmw-7-series-get-bw-audio-system/
Orlo
velicina bubrega je povecana. Ostala je ista dubina (visina), a povecana sirina. Na slikama ti mozda deluje obrnuto, pa izgleda kao da su manji. Ustvari su veci;)
@Orlo,
Oduvek sam imao problem sa serijom 7 kod BMW-a zato sto sam je iskljucivo gledao kao uvecanu 3-ku ili 5-cu. Bangl me je prvi put odusevio, imao sam osecaj da gledam neku revoluciju, unutrasnjost je bila svemirska i meni tako aristokratska sto za jedan BMW, slozices se, nije cest atribut. Aktuelna sedmica ima najlpesu siluetu i izgled zadnjeg dela, do sada. Izgleda kao da je isklesana od mermera. Enterijer je nekako delovao za klasu ispod A8-ce i S klase. Ne smeju to sebi da dozvole opet. Uprkos nekim postulatima kako zamsiljaju svoju kabinu, mislim da im je potrebna neka ludost.
BMW je poznat po lošem enterijeru. Dosadna i neinovativna, unutrašnjost BMW je odlika većine modela godinama unazad.
Enterijer Mercedesa je pojam za BMW, pa nemojte porediti neuporedivo.
@Gagiba
To si u pravu! Kako predstave nov model, AMG je tu za bukvalno mesec dana. Dok se vise vremena cekalo npr na novi RS6 ili na novu M5. Nisu stizali tako brzo...Takodje i kod Porsea vidim, a tako npr i Ferrari neke mocnije verzije ne stizu jako brzo nego slikaju test primerke mesecima pa tek posle nekog duzeg vremena krece predstavljanje.
Inace meni je trenutna Bmw 7 najlepsa i najmocnija 7-ica do sada. Razbili su sa njom, redizajn samo jos lepsi bio. Po meni izgleda vrhunski i nema zamerke kako za enterijer koji je luksuzan, a opet praktican i nenapadan. Meni se tako svidja kod auta.
Zato mi se i svidja enterijer kod A8, nema milion dugmica, imas ih oko menjaca nesto malo sto je tu na dohvat ruke, ekran izlazi i ulazi kako ti pozelis, a opet luksuzno. Po meni je to full, ne volim one silne ekrane, sljastace materijale, farbane. Audi razbija sa enterijerima i svaki koji se pojavi u svim testovima dobije poznato 'Audi naravno vrhunski, luksuzno, prakticno, savrsena zavrsna obrada, uvek jedan od najboljih enterijera'. A, opet nema ogromnih ekrancina, nekih materijala koji sijaju ubijaju za oci...To je moje misljenje, da me ne napadaju odmah ovi Merc fanovi.
Rade Mascina
Potpuno se slazem sa tobom. Ja bih na to jos dodao da su BMW automobili poznati i po veoma losim i slabasnim motorima, kao i prilicno jadnoj dinamici u voznji. Takodje, cesto se prevrcu na testu severnog jelena, i generalno, ljudi sve vise beze od automobila sa plavobelim znakom. S druge strane, Mercedes je u velikom usponu i naletu. Vrhunski kvalitet materijala u enterijeru je za primer. Motori i menjaci su tako dobro ukombinovani, da konkurenciji ne preostaje nista drugo nego da se ceska po glavi. Prepoznatljiv dizajn farova i grafike svetala koji kao njihov dizajnerski detalj figurira jos od najranijih dana, samo u modernim interpretacijama. Takodje, kod Mercedesa si zaboravio da pomenes vrhunski inzenjering, nove tehnologije koje drasticno smanjuju masu auta. Marketing sluzba je prilicno korektna, pa uglavnom dobijes ono sto se i reklamira - best or nothing.
Mislim da bi bio dobar auto novinar. Jel si probao da konkurises u nekom magazinu ili tv emisiji. Ustvari, imam neke veze po tom pitanju, pa mozes ako hoces da mi posaljes mail ili tel. Laganica bi dobio posao.
Mislim da bi malo vise postova kao sto je tvoj mnogo znacio ovom blogu. Definitivno bi mnogo dobio na relevantnosti i ozbiljnosti...strucnjaka nikada nije previse.
Meni je u svom vremenu najlepsa bila e32 iz 1986.Secam se kada je izasla sa prvim posleratnim nemackim v12 izgledala je neverovatno skladno, luksuzno i aerodinamicno za ono vreme.
Gospodine toma.
post od 00:36, vam je bio jako dug i iscrpan za pročitati, ali sem patetike, nigde niste dali argumente, protiv moje tvrdnje za sramotno dosadan i neinovativan kokpit. Promenio sam više BMW vozila, i niste u pravu da su BMW motori slabi i mrtvi. Uzevši u obzir, celokupnost skoro svakog BMW, vidi i oseća da je namenjen mladima, energičnim ljudima, neiživljenim osobama sa nedefinisanm stilom. Tu potpuno odudara od Mercedesa, koji ima potpuno kontra filozofiju.
Tako je BMW jako redak u poslovnim, državničkim i sl. poslovima, što potvrđuje moje navode o elegantnosti, ergonomiji i udobnosti.
Na drugoj strani, Mercedes nikada ne može imati ono što ima BMW, i svaki sportski auto im podseća na slona u čizmicama. Ne zaboravite da je nabolji Mercedes upravo bio slon, tako da je moja tvrdnja jako blizu realnosti.
Koliko bre godina imate vi što vam je aktuelna najlepša? :)
Jeste lepa priznajem, ali ni blizu to nije kakva je svojevremeno bila:
http://img.favcars.com/bmw/7-series/bmw_7-series_1999_images_3.jpg
http://img.favcars.com/bmw/7-series/images_bmw_7_series_1999_1.jpg
pozz
Rade
"Tako je BMW jako redak u poslovnim, državničkim i sl. poslovima"
A sta su to poslovni poslovi? I koliko je Mercedes cest u poslovnim poslovima?
@ Raziel
To sam i ja mislio juče u 20:17h
Ove nove nekako nemaju taj oštar nos i proporcije kao BMW 7 iz 1999.
Nekako ove nove izgledaju proamerički. Malo čudno
LaserB,
Oni bubrezi iz perioda 1990-2001 i pravougaoni farovi (eventualno malo zaobljeni) su bili vrhunac...
Od novih 6GC mi se dopada
Pozz
@ Raziel
Više sam mislio na proporcije, nego na bubrege.
Meni se kod 6GC svidja sve sem farova, nkako su previše obli i jajasti. Ne idu mi uz BMW
evo kako bi mogao da mu izgleda zadnji deo:
http://www.7post.com/forums/showthread.php?t=1062671&page=2
@toma
i mene zanima sta bmw planira za novi flagship...glede tehnike ne sumnjam u vrh vrhova naravno kao i dosad...medjutim izgled auta je nesto drugo i subjektivno...nemoj ni na sekund da se zavaravs internetom i spy fotkama da ce bmw izgledat drastsicno drukcije ili ljepse (kako za koga) i sigurno nece izgledat kao rr unutra nit ce krenut stopama s klase.
http://www.worldcarfans.com/114112885128/2016-bmw-7-series-engine-lineup-leaked-up-to-600-hp
kakvi motori...slicne snage kao i u s klasi,stim sto ce serija 7 biti dosta laksa.bolje ce ubrzavati,manje trositi,bice zelenija,bolje kociti...stize svemirski,karbonski brod.za 5,6meseci zvanicne fotke.
koliko vidim i hibridi ce zauzimati mesto koje im i pripada.polako ali sigurno se probijaju.
kako ovo mocno izgleda...
http://www.autobild.de/bilder/erlkoenig-bildergalerie-die-autos-von-morgen-4553257.html#bild4
Render iz Auto Zeitunga:
http://www.germancarforum.com/attachments/b3f0e606d5cb90dfb92c7b32002149b2-jpg.315762/
najnovije slike:
http://www.7post.com/forums/showthread.php?t=1062671
koliko ce ovo spolja dobro izgledati....
Render AMS-a:
http://www.germancarforum.com/attachments/image1-jpg.316730/
LED lights standard with laser optional
- B&W audio
- Advanced parking assist
- Most optional wheel styles will be bi-color
- Wifi hotspot
- i8 style display keyfob
- selective headlight beam (I'm sure everyone expected that)
- active steering still there for the clueless
- new climate related options: "heating comfort" and "ambient air" packages
- automatic parking with remote control
- touchscreen (confirming what was suggested by the recent spyshots)
- new drive assist is called "active comfort drive"
- gesture control (feel free to guess what this one might do)
- rear passenger oriented options will provide heated/massaged/ventilated lounge chairs and online entertainment
- wireless charging for phones
I would only like to realise the i8 Key Fob, if it would charge wirelessly inside your car, I wouldn't say charging your key with a color display everynight is "luxurious". However, finally some good looking rear entertainment and comfort I hope, it should be at least very close to the S-Class, but better than the A8 in the rear passenger department.
Veći render iz AMS-a:
http://www.germancarforum.com/attachments/7-jpg.317193/
http://www.autoevolution.com/news/2016-bmw-7-series-will-get-automatic-parking-with-remote-control-90011.html