home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA

Ovde prvo podsećanje da je pre nekoliko meseci šef dizajna Volkswagen Groupe Walter de Silva u izjavi za britanski Top Gear najavio da je naslednik sadašnjeg Veyrona u pripremi i da se njegovo pojavljivanje može očekivati krajem 2015. ili početkom 2016. godine.

Walter de Silva tada nije ulazio u detalje, ali je najavio da će taj automobil biti pravo umetničko delo na točkovima u čiju tehnologiju je kompanije uložila mnogo truda (i novca). 

Zatim su britanski mediji objavili vest da će naslednik Veyrona imati hibridni pogon koji će kombinovati Euro6 8,0 litarski W16 motor sa direktnim ubrizgavanjem i elektromotor, kao i da će kombinovana snaga iznositi oko 1500KS i el. ograničenih 1490 Nm obrtnog momenta. Pogon će biti na sva četiri točka, a menjač sedmostepeni sa dvostrukim kvačilom.

Naslednik Veyrona bi trebalo da ponese naziv Chiron (ime kentaura iz grčke mitologije, ali je to i prezime nekadašnjeg Bugattijevog vozača trka Louisa Chirona).

U odnosu na sadašnji Veyron, novi model će imati značajno smanjenu potrošnju goriva i emisiju CO2, a pominje se i smanjenje težine u odnosu na prethodnika, bez obzira što će dobiti i elektromotor i baterije.

Po sadašnjim procenama, ubrzanje od 0 do 100 km/h bi trebalo da iznosi 2,3 sekunde, a najveća brzina oko 460 km/h.

Bugatti je već počeo da priprema fabriku Molsheim u Francuskoj za proizvodnju ovog modela koji će biti proizveden u ograničenoj seriji od 450 komada.

Iako će novi Veyron imati premijeru krajem 2015. ili početkom 2016. godine, isporuke prvim kupcima navodno ipak neće početi pre 2017. godine.

Što se cene tiče, očekuje se da će Chiron koštati oko 2 miliona evra.

Ivan Mitić – Autoblog.rs

Render: Motor Revue / Auto Bild



čitanja : 2564



Komentari

Svetla na ovom renderu su asimetrična.

Autor Nitro 30 Nov 2014, 02:20

Eto nove igračke za one koji ne znaju šta će s parama...

Autor Miki 30 Nov 2014, 09:36

vrhunski

Autor strongman 30 Nov 2014, 13:50

Mecka treba da napravi ovako nesto! Pa Pit da kaze 'Kad moze Folcika, moze i Mercedes!' :))))))))

Autor dusan 30 Nov 2014, 13:54

dusan,
Realno gledano svako može da kupi neki egzotični propali brand da uloži ogromne pare i eto rezultata.
Meni je najbolji Bugatti eb110(ne računajući klasike od pre više decenija)...
Pozz

Autor Raziel 30 Nov 2014, 14:40

dusan,ovo je njihov teren(mada nije ni to jer i na pravcu gube od jednako snaznih rivala).
njihov teren trenutno ne postoji:).sto ti juce kazes ss,al ne voli krivine:))).ustvari to kaze i autobild.
dzaba se merc trudi da nabaci bar malo sportskog imidza,ne ide im nikako.nisu za to i tacka.jedino se pit jos zanosi i fantazira.

Autor bmw series 8 30 Nov 2014, 15:10

Duka
Vidim da opet ti i neki ( bs8 ) nicim izazvani pominjete Mercedes tamo gde nije tema. Osim sto je to pokazatelj necega cime bi carobnjak trebalo da se pozabavi, odgovoricu ti na tvoj komentar. Inace si ti ovde najveci hejter Mercedesa, neki ponekad i olade malo, al ti si stalno zapaljen. : )
Evo ovako, da se ja pitam u Mercedesu, ne bi pravili ovako nesto vec konkurenta LaFerrariju.
Iovako LFR gazi Veyrona do 300, a o stazi ne treba ni trositi reci. Kao i o tome kakva je vozacka masina, rwd itd.
E sad Porse je bankrotirao pa ga Folcika otkupila. MB nece takvu sudbinu pa pravi profitabilni sportski auto. Znamo svi da automobili poput LFR-a , Veyrona itd nisu profitabilni. Ako se ne varam, minus po prodatom Veyronu je 4 miliona e.
Dakle to je odgovor na tvoje pitanje. Da nema Folcike, Porse ne bi imao gazdu, zato ti volis Folciku. : )))

Autor Pit 30 Nov 2014, 15:21

Bs8
BMW nema sportiste ko Mercedes. Dakle nikakav sportista jer ni nema predstavnika.
Kad pricamo o sportskim automobilima mozemo da pricamo o Mercedesu, Audiju, Porseu itd. Ali bmw nema sportistu i samim tim nema o cemu da se prica.
Razumem da bmw fanovi jedu dzigericu jer nema sportiste a po njih frustrirajuci brend ih ima.

Autor Pit 30 Nov 2014, 15:27

"Evo ovako, da se ja pitam u Mercedesu, ne bi pravili ovako nesto vec konkurenta LaFerrariju."
hahahhahahaha...[a oni ne znaju da naprave konkurenta 911ici,a ti bi konkurenta la ferrariju:))).
idem da kupim kokice i da se uvalim u fotelju i citam tvoje komentare.bolje komedije ne treba:)

Autor bmw series 8 30 Nov 2014, 16:11

Bs8
Ma jok, bolje da gledamo komediju bmw fanova koji uopste diskutuju o sportskim automobilima a bmw tako nesto nema. : )))
Osim pobacaja zvanog i8 koga je 911 obrukao, AMG GT je brzi sekundu i po do 200 od 911 GTS. Za sad toliko znamo, ostalo cemo tek videti.

Autor Pit 30 Nov 2014, 16:50

"AMG GT je brzi sekundu i po do 200 od 911 GTS."
pa kad je jaci 80ks.kako to ne kapiras jbt...?hahahha.pa stvarno si sou.alo covece,amg gts,tzv.ss ne voli krivine:).
e to je bruka.sto mercedes sve nesto hoce a ne moze.

Autor bmw series 8 30 Nov 2014, 16:58

BS8
ti i Duka se hvatate za ono sto pricate i too uzimate za "cinjenicno stanje". :)
Dakle Duka nesto rekao i ti to kao MB hejter uzimas za "cinjenicu".
Napamet pricas, pljujes samo a ona dresina i8 gubi od 911 sa 355ks.
AMG GT bije 911 GTS.
Dakle, bmw nema brz auto kao MB koji na ringu ide 7:25.
Evo linkova malo :
http://www.motorauthority.com/news/1095493_2016-mercedes-benz-amg-gt-s-first-drive?fbfanpage

http://www.autoexpress.co.uk/mercedes/amg-gt/89064/mercedes-amg-gt-s-first-ride-review

http://www.telegraph.co.uk/cars/mercedes/amg-gt/

"Speaking of the steering wheel, the feedback received through its thick-rimmed structure is, quite surprisingly, marvelous. There’s more feel and more feedback than in any electric power steering vehicle we’ve driven, up to and including the Porsche 911 (though it’s about on par with the rather marvelous feel of the 981 Boxster/Cayman duo)."

Dakle, kanite se hejtovanja, malo pogledajte cinjenice.
AMG GT jos nije isteran na stazu i uporedjen sa konkurentima, tako da je rano za pricu.

Autor Pit 30 Nov 2014, 17:32

dzabe mercu i da napravi auto koji prelazi ring i za 7 min kad nikad nece imati reputaciju u sportskim krugovima kao BMW.
oni decenijama da prave uspesne ss modele,da uozbilje amg modele(da budu na nivou M modela ili da budu brzi na stazi),da budu bar u jednoj kategoriji dominantniji(x5m dere ml63,m5 dere e amg,m3 dere c63,m2 ce drati bilo koji cla ili a amg na stazi ma kako se taj amg zvao,crna serija,bela serija,sarena serija,potpuno svejedno),pa tek onda mozemo da pricamo.
ovo kako sad prica ide,tesko...dzaba se koprcaju.mada su i oni to shvatili pa nisu izbacili naslednika slsa nego auto koji je kategoriju nize,i na tvoju veliku zalost jeftiniji.
zalosno je sto nikad neces shvatiti automobil kao sto je i8.to ti je u prevodu la ferrari,p1,918 u manjem i pristupacnijem pakovanju.superautomobili ce biti svi hibridi,i to najkasnije za 5 god.BMW vec sad ima odlicnu osnovu.nisu hteli da bacaju pare na ono sto je vec istroseno,sto je dostiglo vrhunac.okrenuli su se buducnosti.a buducnost su hibridni automobili,ma koliko se to nekome nesvidjalo.
pa tvoj ljubljeni gtr se najavljuje i tvrde da ce u pitanju biti hibrid.

Autor bmw series 8 30 Nov 2014, 18:46

Bs8
Kakvu reputaciju kad nema sportski auto ?
Bmw pravi sportski orjentisane automobile, a to je daleko od sportskog auta kakav je 911 ili AMG GT.
Varas se da mi je krivo sto je AMG GT pristupacniji, naprotiv.
i8 nema veze sa LFR , kakav LFR ni sa 911 osnovnom, koja ga dere kako volis.
Bmw imao Issetu, MB 300SL.
MB SLR, CLK GTR, SLS , AMG GT.
Znam da vam je krivo i da ne mozete da svarite cinjenice, ali to je vas problem.
zato se i pojavljujete na svakoj MB temi, posebno sportskih auta, jer vas to najvise i boli.
Zalosno je kad bol moras da lecis na temi suparnickih firmi.

Autor Pit 30 Nov 2014, 20:33

"Kakvu reputaciju kad nema sportski auto ?" i lexus ima ss,i nissan ima ss,i audi ima ss,i merc ima ss i da li imaju bolju reputaciju u tom segmentu od BMWa?naravno da ne. 911 i amg gt ne stavljaj u isti kos.znam da bi voleo da budu ali nisu. kad budes shvatio da 911 i i8 nemaju dodirnih tacaka onda mi se javi.

slr?to bese onaj polu britanac? clk gtr?proizveden u 22 komada.to i nije serijski auto

sls?posle 4 godine povucen iz prodaje.ne bi dalje.

amg gt?klasa ispod slsa i auto kojeg ce npr m4 gts da prati u stopu sa performansama na stazi,a vrlo je moguce da ce i m4 gts biti brzi.

Autor bmw series 8 30 Nov 2014, 21:53

Bs8
Bmw-a nema u tom segmentu, ne znam o cemu pricas. O bmw-u moze da se prica kao sportski orjentisanim automobilima ( limuzinama, dzipovima, kupeima itd ).
Bese nekad 8-ca bmw, al je CL ugasio...

Autor Pit 30 Nov 2014, 22:04

"Bmw imao Issetu, MB 300SL"
A Citan? Pa traktori, vatrogasni kamioni, kombajni, pneumatske busilice... U majku mu, sto mi krivo sto BMW nema takvu istoriju i reputaciju....cccc

Autor toma 30 Nov 2014, 22:55

"Bese nekad 8-ca bmw, al je CL ugasio..."
:)))
nije bio profitabilan,BMW nije imao finansijsku moc kao danas i ugasili su seriju 8.ne znas osnovne stvari.
e sad je druga prica....na tvoju zalost.pa dolazi i serija 8,i x7,i jos mnogo toga...
o BMWu moze da se prica kao sportski orijentisanim automobilima,a uz to i luksuznim,dok merc nikada nece biti sinonim za sport.mada ko kaze i da treba da bude?
kako god,neki mogu da se trude,al im ne ide(merc),dok su neki rodjeni sa tim genetskim kodom(BMW).

Autor bmw series 8 30 Nov 2014, 22:58

@Pit
Ja sam oduvek gotivio VW zbog Golfa, jos '92 kad je cale tada doter'o novu dvojku. Ta dvojka kod strica i dalje gura, sta je sve preterala, povukla i presla, km sat se odavno ne gleda. A, moj prvi komentar je ovde klasika, cisto malo da te pecnem posto znam da ce odmah sa tvoje strane neki romani od komentara :))
Porse se ne bi ugasio, ne brini. Imali su oni u istoriji periode krize i to velike, npr '81 i ludaci kako da se izvade krenu da rade na najsavrsenijem automobilu tada 959 :) A, stvarno su tada bili u ogromnoj krizi, pitanje je bilo sta ce biti sa brendom. Ali oni nisu imali 10 modela tada, kamione, autobuse i ostalo. Svi tada brendovi su bili u jos vecim problemima samo sto oni nisu imali velike domete pa se o tome i nije previse pisalo. Imas na jednom sajtu inovacije i patente Porsea pa ces videti zasto su njihove krize poznate. Mogli su i oni da izbace model koji nece biti u vrhu kao sto je radio Lamborghini, pa posle 15 godina opet novi model ali to onda nije Porse. Oni su morali da donose nesto novo, da oni diktiraju tempo zato su za njih krize bile kada nemaju za to, mogli oni lagano da izbacuju model na 15 godina. Zato je 959 radjen na 911, zbog njihove finansijske krize. I zar je moguce da si odusevljen sto je do 200 AMG brzi za sekundu od Porsea slabijeg 80 konja? Meni to ne bi bilo za odusevljenje. Ja sam ti rekao, pravi konkurent AMG GT-u je F Type, ali je F Type izmislio dizajn pre svega za AMG GT, auto izgleda fantasticno, ima onaj mocan Dzeg zvuk, auto koji bih ja obavezno imao u garazi. Jos kabrio...Auu..I da, Porse je prvo hteo da kupi VW, pa je onda Porse zbog toga i sudjenja i ostalog izgubio vise milijardi eura i upao u ozbiljne probleme i onda VW kupio 49% procenta Porsea za 4,5 milijardi, a ostatak je placen opet za neku slicnu cenu. Eto npr Ferrari kazu da vredi takodje oko 8 milijardi, cisto da ti napomenem ;) Ima komplikacija dosta tu, Porse je imao udela u VW-u, ovi udela u Porseu i onda se sracunavali, proracunavali i eto sta ispalo. I da, Porse nije premijum brend. Porse je iznad premijum brendova. E jos nesto BMW je sportski brend i imao sportske automobile kao sto je npr M3, to je sportski automobil i ikona. Mercedes i dalje nema epitet sportskog brenda niti ce ga imati, realno.

Autor dusan 01 Dec 2014, 00:31

dusan
Ja sam već rekao, ti i još neki ovde imate kompleks od Mercedesa i zato ga pominjete i tamo gde nije tema.
Noćna mora. :)
Nemaš ti šta da pecneš bilo koga, ti samo pišeš hejterske komentare, kao što je i ovaj.
Ja sam ti već rekao bezbroj puta, ne znam koliko je još puta potrebno da ti kažem da bi shvatio da me zaobidješ.
Jednostavno sa hejterima ne želim da diskutujem, zato što su im komentari splačina.
Znam da te boli što AMG GT izgleda moćnije od 911 :
http://www.gtspirit.com/wp-content/uploads/2014/11/Porsche-991-Convertible-vs-Mercedes-AMG-GT-S.jpg

Kao i od Jaguara koji je realno marginalac, pulen Tata motorsa. :)
Naravno, znamo da ti iz petnih žila se trudiš da pljuješ Mercedes, tako da i ovo "izmislio dizajn" evo kako izgleda u realnosti :

http://s1.cdn.autoevolution.com/images/news/gallery/mercedes-amg-gt-vs-jaguar-f-type-coupe-photo-comparison_1.jpg

Jaguar izgleda ko MX5 spram AMG GT-a na ovoj gore slici. :)
Da vidimo dalje :
http://s1.cdn.autoevolution.com/images/news/gallery/mercedes-amg-gt-vs-jaguar-f-type-coupe-photo-comparison_3.jpg
Svako ko je imalo iskren, reći će koji izgleda bolje i sportskije. Jaguar ovde više liči na SUV nego na sportski auto. Mečka niža, agresivnija, šira.
Idemo dalje, škola elegancije koju bi trebali da uplate Indijci. : )
http://s1.cdn.autoevolution.com/images/news/gallery/mercedes-amg-gt-vs-jaguar-f-type-coupe-photo-comparison_4.jpg

Dakle, jasno sve kao beli dan, naravno osim za MB hejtere. Nemam ništa protiv da se nekom više svidja ovaj ili onaj.
Ali imam protiv patoloških hejtera koji samo pljuju MB, uvek im je nešto drugo lepše , bolje itd...
Laku noć, košmar čeka...
https://s.yimg.com/bt/api/res/1.2/bvPEnKd4OtQ0POoNzoS7gg--/YXBwaWQ9eW5ld3M7cT04NTt3PTYwMA--/http://l.yimg.com/os/publish-images/autos/2014-11-13/1ebe4820-6b50-11e4-8e4d-fd22277f5aa5_2016-Mercedes-AMG-GT-S-9.jpg

Autor Pit 01 Dec 2014, 00:55