home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Kupci koji trenutno razmišljaju o kupovini novog vozila u kompaktnoj klasi, verovatno na listu svojih želja ne stavljaju automatski i trenutni model Citroena C4. Ali ova francuska marka definitivno želi promeniti taj pristup kod potencijalnih kupaca. Na našu radost Citroen se u poslednje vreme vraća svojim korenima, a trenutno se nalazi i u vrhunskoj formi.

Prvo se dogodila renesansa sa DS oznakom - sada već govorimo o nezavisnom brendu gde izdvajamo model DS3 koji je ostvario i najbolje prodajne rezultate. Zatim je tu i C4 Picasso, a nedavno je Citroen kako prijatelje tako i neprijatelje iznenadio sa modelom C4 Cactus. Cactus je upravo primer zašto Citroen kao marka ima tako slavnu prošlost - kombinacija pametnih rešenja i nesvakidašnjeg dizajna. Citroenova gama vozila je predstavljanjem ova dva modela podeljena u dve kategorije: na jednoj strani se nalaze modeli C3, C4 i C5, a na drugoj strani karakterni C4 Picasso i C4 Cactus.

Model C4 će uskoro biti zamenjen a inženjeri su odlučni da ga treba dodati toj drugoj kategoriji, a da bi to postigli potrebno mu je dati ekstremniji izgled. Očigledno je da su u Citroenu od svog dizajnerskog tima tražili da novi C4 dobije što je više moguće uticaja od Picasssa i Cactusa.

Veoma je verovatno da će Citroen novi C4 raditi na EMP2 platformi. Ta platforma odgovara PSA modelima i to od C4 Picassa do Peugeot-a 308. Značenje skraćenice EMP2 nije previše zanimljivo, ali ono što će prosečnom ljubitelju vozila biti važno je činjenica da će težina vozila koja se prave na ovoj platform biti značajno umanjena. Naime EMP2 sadrži puno laganih materijala i visokokvalitetni čelik, a to znaći još veću čvrstoću karoserije. Rezultat: veća bezbednost prilikom sudara, bolja upravljivost vozila i manja potrošnja goriva.

Kada govorimo o motorima tu ne očekujemo neku veliku revoluciju budući da je PSA grupacija već uvela motore sa tri cilindra u svoju ponudu. Neke novosti po ovom pitanju možemo očekivati od posebne hibridne tehnologije "Air" ali se ovo na Citroenovom kalendru nalazi tek u 2016 godini.

Ukratko, sa najnovijom tehnologijom, dodatnim bezbednosnim i pomoćnim sistemima, očekujemo puno bolje prodajne rezultate novog modela C4.

Izvor: Auti.ba

Render: Autoexpress.co.uk



čitanja : 1886



Komentari

Sta li misli Drugmirko, ocel ovako izgledat? :)

Autor carobnjak 30 Nov 2014, 12:51

neće :)...
al me ne bi smetalo ako bi ;)

Autor drugmirko 30 Nov 2014, 13:57

Imaće staklo u C stubu kao A3.
Peugeot 308 udara na Golfa, a C4 kopira filozofiju Audija A3

Autor Laserb 30 Nov 2014, 17:01

@LaserL
imace sigurno, kao sto si tvrdio da ce nova Fabia biti duza i sira i da ce biti bum u klasi!?! :)

Autor carobnjak 30 Nov 2014, 19:57

@ carobnjak
Sigurno ce da bude pogodak

Autor Laserb 30 Nov 2014, 22:13

Laserb
A šta će da bude pogodak ?? Ovaj redizajn Fabije?? Još jeftinija proizvodnja, a cena ista. Doista, promenili su krov, koji više nije pleh od šporeta, i skinuli Fiat Stilo, za koji smo svi bili složni da je najgori Fiat iz te generacije.

Autor fanfatal 30 Nov 2014, 23:29

Ako je Fiat Stilo toliko loš, zašto ga i danas mnogi kopiraju? Da li se neko to zapitao...

Autor Nitro 01 Dec 2014, 00:17