Snimljen novi BMW Serije 5

Nakon što je prošle godine aktuelni model Serije 5 doživeo vizuelno i tehničko doterivanje, BMW priprema potpuno novu generaciju "petice" (fabričke oznake G30) koja se na tržištu očekuje 2016. godine.
Lovci na auto novitete su snimili maskirani test primerak ovog automobila, a kako će nova "petica" zaista izgledati videćemo na premijeri (možda i pre ako slike "procure" pre vremena).
Uz novi dizajn, novu "peticu" će odlikovati nova "35up" platforma, kao i manja težina (za oko 100 kg).
U ponudi će između ostalog biti verzija i M550xd sa 408KS i 750 Nm, kao i novi M5 koji bi trebalo da raspolaže sa 626KS (opciono i sa 4x4 pogonom).
Bazna varijanta nove "petice" bi mogla da ima trocilindrični turbo-dizel motor sa 150KS, a pominje se i plug-in hybrid koji će kombinovati 2,0 litarski četvorocilindrični turbo benzinac i elektromotor.
Po sadašnjim informacijama, nova Serija 5 sedan se na tržištu očekuje u julu 2016. godine, u novembru te godine stiže i Touring, a 2017. ponudu će dopuniti i GT i novi M5.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Više slika na sajtu Worldcarfans.com
cisto sumnjam za 3 cilindra jer ga nece ubacivati ni u obnovljenu seriju 3.
sto se ostatka informacija tice svaki BMW fan i eventualni kupac nove serije 5 vec sad moze da trlja ruke.
dizel 400ks+...
hibrid koji ce imati 250ak ks a trosice u bukvalnom smislu ko upaljac:)
100kg manje.
m5 600ks+
m5x drive ko voli startno ubrzanje.
ovaj trenutni f10 je stvarno silna pojava , unutra je bunker ali prvoklasan , netrebaju ga puno mjenjat.
pit,jesi danas bolje volje?to je dobro.
vise nema loseg izbora.aktuelni 520d ide do 100 za 7,9 sekundi.sve ispod toga je samo bonus.za 530d kazu da ce imati oko 270ks,ovaj 550d je brutalan.jos 750nm...(a sve to sa 100kg manje)
meni bi bilo interesantan neki hibrid i to bi definitivno bio moj izbor.da se po malo navikavamo na buducnost:).jos ako cena bude bila prihvatljivija nego do sad...plus par desetina km na struju kad zavrsavas nesto po gradu...odlicna stvar.vidim i da u mercu i audiju dosta rade po tom pitanju.bice interesantno videti neke uporedne testove hibrida za par godina.
.m5-i ovaj aktuelni je zver,a novi sa 50ak ks vise i 100kg manje ne smem ni da zamislim kako ce se ponasati na putu.Boze zdravlja na prolece idem u Nemacku na 2 nedelje i vec je sad izvesno da ce pasti voznja m5ice nekih sat vremena.
Nemojte se iznenaditi E-power verzijom sa pogonom slicnim iz GT Epower koncepta. Jedan 2.0L sa 270ks, i dva elektromotora sa po 200 i kusur konja.
Nisu mi jasni ovi sa worldcarfans-a da u svakoj vesti o trojci i petici forsiraju trocilindricne motore, a ja sam jos pre godinu dana preneo da je Norbert u intervjuu bio jasan da je trocilindras u narednih pet godina malo verovatan u seriji 3, a i da ne pominjemo seriju 5.
bs8
Ja sam uvek dobre volje. :)
To bi bio moj izbor br.1 sto se 5-ce tice.
Mada za Srbiju je najrazumnija 525xd, a da pritom budu maksimalne performanse za do 2,o.
Jer preko 2,0 su "luksuzni", a ove ispod valjda nisu. :)))
Imamo strucnjake...
toma,testiraju u 5gt neko cudo sa 670ks.e sad sta ce biti to u serijskoj proizvodnji ostaje da se vidi.moguce i za buduci i8s nesto,ko ce ga znati.u narednih par godina ce biti ekspanzija hibrida.potrosnja upola manja nego do sad a neuporedivo cistije.a i do 2020god mere co2 su svedene na neki minimum(ne znam koliko tacno) u proseku,tako da hteli to ili ne(bar u Evropi) hibridi ce biti sve popularniji.
bmw series 8 11 Dec 2014, 17:52
Biće veselo kad se hibrid krene kvariti.
@Pit
More i 520xd radi posao odlicno, pogotovo sto je pojacan sada na 190 KS, a u pravu si da vise od 525xd ne treba ici...
"Autor hh 11 Dec 2014, 18:12"
e sad...to ne znamo ni ja ni ti.treba im pruziti sansu.zasto da ne.
mada cim to pocinju da primenjuju najjace svetske kompanije cisto sumnjam da ce tu biti nekih vecih problema.koliko samo dugo BMW testira hibride...pa samo na i3 i i8 koliko su radili,koliko su ulozili sredstava,truda,znanja...verovatno ce biti nekih decjih bolesti,ali to je neminovno.
najbolje ce pokazati vreme.
Orlo
Da, ali on se nudi tek od restajlinga.
Ove vec imas za dosta prihvatljiviju cenu.
F10 od 20 pa do 30 soma da biras.
16 novih slika:
http://f10.5post.com/forums/showthread.php?t=1068137
Pit,
Strašno, sećam se kao da je juče bilo kada sam pratio premijeru aktuelne (2009).
pozz
@Pit
Naravno, to za kasnije, ali u pravu si... cesto gledam cene 525xd i 528ix, pale su im cene a vidim da se do najvise 30-35k mogu naci sa manjim kilometrazama i starosti do najvise 3 godine (uglavnom su mladji), pa se postavlja pitanje cemu onda nov, kada tako dobro opremljeni novi idu i preko 60-65 hiljada... izgubis pola para (vrednosti) za previse kratko vreme...
хх
Хибриди су будућност која је стигла. Електромотор је готово немогуће покварити. Самим тим што је и ОТО мотор растерећен (нарочито код стартова када је најоптерећенији) продужиће му се радни век. Једина потенцијално слаба тачка је евентуално електроника која треба да усклади рад свих система, али обзиром на више од две деценије масовне примене "чипова" код аутомобила може се ценити да је овладано сасвим довољно и на том пољу за једну неометану вишегодишњу експлоатацију.
Пит
Јес' бре!! Ко да је прошле године било...маторимо!! ;))
bmw series 8 11 Dec 2014, 18:58
Mislim kada polovnjaci budu, kada budu imali 10-15god.
Гагиба 11 Dec 2014, 22:33
Baterije, skupa stvar koja vremenom gubi kapacitet...
Gagiba
Kao da juče beše predstavljanje F10.
A kao da juče beše i N.G, a evo već sledeća na pomolu.
Kako ćemo za jedno 20-ak godina ćaskati o 0,1 polacilindrašima. :)
Sve preko 0,2 smatraće se lux, samo zamene mesta današnje brojke.
Kada je već nostalgično raspoloženje evo jedan link u to ime: :)
https://autoblog.rs/blog/auto/video/2009/11/23/novi-bmw-serije-5-konacno-i-definitivno
Пит
:))
Полуцилиндрична 0.1 машина!
Будућност....
хх
Гаранција на батерије сада већ добацује од 7 год па на више. После једне деценије могу и да се замене ако баш притреба.
za m5(g80) kazu od 180-200kg manjak u odnosu na f10:
The G80 M5 takes this to 180 -200 KG using CFRP within the drivetrain , suspension and body panels.
a za ostale serije 5 do 100kg skdaju.
Gagiba
Ima sa setom da se sećam kako sam nekada vozio "kamionski" 0,8 cdi. :)))
ako ovo budu ostvarili...kapa do poda:
http://www.autocar.co.uk/car-news/scoop/new-bmw-5-series-launch-2016-first-spy-pictures
serija 5 osnovni model 1595kg...
bs8
sadasnja generacija serije 5 je sa osnovnim benzincem 1595kg, bez vozaca i prtljaga;)