BMW Serije 7 naredne generacije bi mogao da bude lakši za 170 kg

Nemački mediji javljaju da će naredna generacija BMW-a Serije 7 biti za 170 kg lakša u odnosu na onu koju zamenjuje.
Ovaj model nemačke kompanije će biti za 170 kg lakši usled primene plastike ojačane ugljeničnim vlaknima, čelika visoke čvrstoće i magnezijuma.

Takođe, nova Serija 7 bi mogla da ima više balansiranu distribuciju mase, dok će težište da bude niže u poređenju sa današnjim modelom.
Iz prethodnih izveštaja možemo da zaključimo da će biti dostupne i serija sa standardnim i produženim međuosovinskim rastojanjem.
2016 BMW Serija 7 će biti ponuđena sa širokim izborom motora, uključujući V12 6.6L motor koji će biti preuzet iz modela Rolls Royce Wraith i Ghost i koji bi trebalo da razvije 600KS.
Izvor: Moto.rs
Renderi: Automobile-magazine.fr
Nadam se da ovaj render sa prve slike nema veze sa izlazecim modelom..
Dobro izgledaju ove slike, ali stvarni model će verovatno biti još bolji. Ma i aktuelna Sedmica je još uvek fenomenalan auto.
NemanjaBB
pa ono na prvoj slici je F01. Jedino su napravili interpretaciju prednjih svetala na osnovu onoga sto su videli:)
Sto se tice mase, mislim da je ova cifra od 170kg tacna, i da se odnosi na model 730d sa standardnom opremom. Koliko sam razumeo clanak u AutoZeitungu oni su imali prilike da sede u novoj sedmici i saznaju neke podatke. Kazu da je 730d sa vozacem od 68kg i prtljagom od 7kg tezak 1745kg, sto je tacno 170kg manje od f01 730d koji ima 1915kg. Primera radi, po istim normama meren, f10 530d tezi 1785kg (40kg vise), dok A8 sa V6 dizelom quattro tezi 1955kg, koliko i v6 dizel S350. Medjutim nova sedmica je zapravo jos laksa od predhodne od pomenutih 170kg, zato sto nova ima barem nekoliko desetina kg vise standardne opreme. Vec sam kacio neke od opcija koje ce biti dostupne u novoj sedmici:
5AS BMW laser lights
2VS active comfort drive with camera (Magic Body Control koji radi i na vecim brzinama, i po kise, i po snegu i po mraku:))
6U9 BMW touch command
5AV active guard
407 panorama glass roof "sky lounge"
6WD wifi hotspot
3DS BMW display key
3KA acoustic comfort windows
4HB heat comfort package, front
4HC heat comfort package
443 LED flashing warning light blue/yellow
4VC inductive charging
4VD preparation, inductive charging
4F5 executive lounge rear console
4FH climate comfort seats
6FR rear entertainment experience
5A1 side view assist
4HA seat heating, front and rear
5DM parking assistant (working name)
5DN parking assistant plus (working name)
4F4 executive lounge seating
3CL welcome light carpet
6U8 BMW gesture control
Sto se tice izgleda, saznacemo za 5 meseci, ili ranije ukoliko procuri nesto, ili krajem marta ako neki paparacu uhvati sedmicu na snimanju kataloga i promotivnog materijala.
Ako će biti toliko lakši, bez problema će moći da se isporučuje sa 2.0 motorom...
Ovaj potonji bi glat mogao biti i M7
pozdrav
imace serija 7 koja ce vise vuci na udobnost,prefinjenost i serija 7 koja ce biti sportskija.imace potpuno 2 razlicita karaktera.
za kvalitet kazu da ce biti iznad svega postojeceg do sad sto je vidjeno u toj klasi.
evo sami procitajte:
http://www.autozeitung.de/auto-neuheiten/bmw-7er-2015-iaa-luxus-limousine-vorschau-bmw-x1
Тома
Не помињи МБК, не таласај!! ;))
Што се тиче рендера ни један једини до сада ни близу није погодио изглед будућих модела БМВ-а те овај неће бити ни близу, под пуном гаранцијом.
С класа је у дизајнерском смислу високо поставила летвицу, мораће Баварци да дају све од себе да је надмаше. Што се тиче подвожја и електронике, ту ни зрнце сумње не остављам да ће бити брутална доминација карбонског НЛО-а!! :)