home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

S klasa Coupe je premijeru imala na prošlogodišnjem sajmu automobila u Ženevi, ali u Mercedesu su već tada najavili i nove verzije.

Tako su se prošle godine pojavili i sportski S63 AMG Coupe i S65 AMG Coupe, a stiže i S klasa Cabrio. To su protekle godine potvrdile i brojne špijunske slike maskiranih test primeraka, a na ovom renderu iz nemačkog magazina Auto Bild možete videti kako bi ovaj luksuzni i veliki kabriolet sa klasičnim, mekim krovom trebalo da izgleda.

Buduća S klasa Cabrio će imati istu dužinu kao i S Coupe (5027 mm), a slična će biti i visina (1411 mm). Takođe, u unutrašnjosti možemo očekivati i airscarf sedišta.

Od motora se očekuju 4,7 litarski V8 twin-turbo sa 455KS i 700 Nm, zatim 5,5 litarski V8 twin-turbo sa 585KS i 900 Nm, kao i 6,0 litarski V12 twin-turbo sa 630KS i 1000 Nm obrtnog momenta.

Ivan Mitić – Autoblog.rs

Render: Autobild.de

I neki od ranije objavljenih rendera (by Theophiluschin.com)





čitanja : 1548



Komentari

S65 kabrio...
Ovako, samo sa vetrom u kosi...
https://www.youtube.com/watch?v=Si8ymUo4Y4E

Autor Pit 02 Jan 2015, 16:18

neznam izgleda bolje sa spustenim krovom , ovu visoku klasu treba da krasi metalni slkopivi krov a ne platneni da zeznu auto s tim...cak auta od par klasa ispod imaju metalni krov , trojka.

Autor heha 02 Jan 2015, 20:37

heha
Platneni krov je otmeniji.
Sta mislis zasto platneni krov ide na Rols i Bentli.
Druga stvar, da ima metalni krov, em sto se narusava linija ( primer trojka ) em sto onda skacu sami sebi u stomak kupe verziji.
Pogledaj kako groteskno deluje taj spoj :
http://www.autoevolution.com/cars/bmw-3-series-cabriolet-e93-2007.html#agal_7
Dok je kupe verzija mnogo skladnija i lepsa.
http://www.bmw.ie/_common/shared/newvehicles/3series/coupe/2010/showroom/gallery/_img/17_1920x1200_bmw_3series_coupe.jpg?download=true
Trojka kabrio mi je lepa sa spustenim krovom, ali kad se podigne...
Elem, da se vratimo na temu i jos jedan primer :

http://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2012-sls_amg_roadster/1024x768/wallpaper_49.htm

http://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2012-sls_amg_roadster/1024x768/wallpaper_48.htm

http://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2012-sls_amg_roadster/1024x768/wallpaper_54.htm

http://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2012-sls_amg_roadster/1024x768/wallpaper_59.htm

http://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2012-sls_amg_roadster/1024x768/wallpaper_7a.htm

http://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2012-sls_amg_roadster/1024x768/wallpaper_86.htm

Tvrdi krov ima svojih prednosti sto se tice odrzavanja, ali "kapuljaca" ima sarm. :)
Smatra se da ako vozis ovakav neki auto, neces ga drzati na ulici u nekom kvartu gde ce bagra iseci krov nozem.
Evo ti primer i bmw 6-ce.
I ona ima platneni krov.
Imas kupe , gubio bi se smisao da imas kabrio sa tvrdim krovom.
Meni se recimo svidja kako su odradili platnene "stubove" pozadi :
http://www.larevueautomobile.com/HD-Bmw-modele_Serie-6-Cabriolet-vue_Exterieur-img_Bmw_Serie_6_Cabriolet_011.jpg-image
Mnogo srecnije resenje i skladnije nego na trojci kabrio.

Autor Pit 02 Jan 2015, 21:52

zadnji deo je grozan...ostalo super :)

Autor Soviet 02 Jan 2015, 22:58

Ne znam je li bilo ovo :
http://blog.mercedes-benz-passion.com/2014/10/mec-design-veredelt-das-s-klasse-coupe/

Autor Pit 03 Jan 2015, 02:38

Naravno da je već bilo :))

https://autoblog.rs/blog/auto/tuning/2014/10/15/mec-design-mercedes-s63-amg-coupe

Autor auto 03 Jan 2015, 02:43

Мислим да је предугачак кров да би тврда конструкција беспрекорно функционисала после већег броја километара. Чак и на дупло краћим крововима је забележено шкрипање после дуже експлоатације. Ни не помишљаам како би се тек понашао после туре на нашим путевима! :)

Него гледам ове сличице и јача половина која иначе воли Мерцедес али не познаје баш аутомобиле (што је и логично, чим јој се Мерц свиђа) погледа фотку, не препозна марку и скроз спонтано прокоментариса: Ау што је ружан!! :))

Добила је наградни пољубац!! ;))

Autor Гагиба 03 Jan 2015, 10:40