Ovako bi mogao da izgleda Fiat 500 facelift

Lovci na auto novitete su negde u Italiji krajem 2014. godine snimili maskirane test primerke obnovljenog Fiata 500, a u međuvremenu su se pojavili i nezvanični renderi koji pokazuju kako bi ovaj retro mališan trebalo da izgleda za 2015. godinu.
Kao što se i očekivalo, vizuelne razlike u odnosu na aktuelnu verziju nisu velike. Dakle, možemo očekivati blago doterani prednji deo, zadnja svetla i modifikovani zadnji branik.

Očekuju se i promene u unutrašnjosti mada one po svemu sudeći neće biti značajne i između ostalog će podrazumevati i unapređeni infotainment sistem.

Gama motora bi trebalo da ostane ista, a što se promocije tiče ona bi mogla da bude održana u drugoj polovini godine.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Renderi: Designrm.wordpress.com
Iako ovaj dizajn moze dugo da odoleva zubu vremena, mislim da su uveliko trebali da ispitaju naslednika u vidu nekog novog koncepta... FIAT je definitivno odavno prestao da izlaze koncepte po sajmovima, ako izuzmemo one neke predeserijske varijante sa zatamnjenim staklima i sl.
Enterijer je sada savrsen sa ovom navigacijom i integrisanim ekranom u brzinomeru. Jos samo volan da osveze i moci ce da gura jos godinu dve. Da li neko zna koliko i da li ovaj model FIAT-u donosi profit, ili sluzi samo radi prestiza marke. Ako bi se tako moglo reci...
@ Uroš
Itekako da donosi profit. Pa pričamo o modelu koji je nakon 7 godina na tržištu ove godine ostvario rekordnu prodaju, o modelu koji je najprodavaniji u A-segmentu u EU i koji ima 2-3 tosuća eura veću cijenu nego Panda sa sličnom opremom i istom motorizacijom, a sa kojom dijeli svu mehaniku. Drugim riječima ovo je FIAT-ov pun pogodak i dok je tako bolje da se ne mijenja.
Nista se ne proizvodi bez profita osim ako zelis bankrot...
Jos uvek prvi u klasi, uz Pandu!
@N.N.
Hvala na odgovoru. A koji model je drugi po prodaji u A segmentu? Drago mi je da 500 tako dobro gura, jedino mi smeta sto se FIAT pomamio za celom tom fransizom pa sada pakuje sve klase po 500 receptu. Voleo bih da vidim pravu limuzinu, hatchback i Punta kao nezavisne stilove.
@carobnjak,
Zar se BRAVO, koga obojica simpatisemo, nije pravio uprkos gubicima? Mada OK, mozda su stali kada su izvalili da su pogresili oko cenovne politike...
Ovako, branik nema sanse da izgleda tako, kad americki 500 Sport ima slican. Dakle bice onaj sa 500 Sport amercikog.
Ekran u sredini brzinomera vec posotji isti ovakav sa vrlo lepim animacijama i svim informacijama, doplacuje se svuda sem na najskupljem Cult modelu.
A navigacija u sredini je sjajna, samo sto to nikako nece moci da se sprovede, jer su na vrhu konzole izduvnici ventilacije, a ispod radio.
@ Uroš
Pa 2. najprodavanija u A-segmentu naravno da je Panda. Onda ti kao 3. ide VW Up. I evo ti link na listu za prvih 9 mjeseci ove godine.
http://left-lane.com/european-sales-2014-q3-minicar-segment/
Ma stvar je sa obitelji 500 što su sa njom uvidjeli da mogu više naplaćivati vozilo tj. da budu bez problema u dobiti. Zato će ići kako se čini 500 5 vrata itd. uz postojeće 500X i 500L. Oni sa tim u neku ruku mijenjaju i Lanciu. Jedino je zajeb taj 500L koji je trebao biti Panda nešto pa je ispao tako drljav. Ali ako je 500X iti malo kao Renegade, a imao sam se prilike sa sitim družiti, onda je to premium proizvod i tu nema rasprave. Je da je malo smiješno reći FIAT i premium ali to je činjenica.
Evo recimo rezultata u segmentu gdje se 500L prodaje.
http://left-lane.com/european-sales-2014-q3-small-mpv-segment/
Naravno, 500L je prvi i sasvim solidne brojke. Pitanje je kakve će biti sada kada je 500X izašao.
Činjenica je da je FIAT pogodio sa ovom politikom 500-nešto jer se isti modeli prodaju jako dobro, i to se prodaju uz dosta veliku dobit FIAT-a.
Pitanje je bi li to mogli sa Puntom, Bravom i sličnima. Oni vjerojatno za jedan 500-nešto dobiju novca na čisto kao sa 3, 4 ili možda čak 5 prodanih Punta odnosno Brava pa im i ne trebaju jako velike prodajne brojke. Ali ipak znamo da dolazi nasljednik Brava ali na SUSW platformi i to hatchback, sedan, sportwagon i nadam se i liftback(to je za mene shema ala Insignie sa 5 vrata, po meni zgodnije nego sedan).
@ N.N.
Dobar komentar sa kojim se potpuno slažen.
Fiat je stvarno ubo sa modelom 500. Koliko god je besmisleno dati 11-12k za vozilo koje je po kriterijumu za "obične" automobile pri kraju produkcije, ipak nije promašena investicija zato što 500 neverovatno drži cenu.
Iako Fiat nema težinu brenda kao Mini, drago mi je da je uspeo sa modelom 500. Nadam se da će isto ponoviti sa 500X, daleko kvalitetni automobil od Countrymena koji BMW u zavidnoj količini prodaje za masne pare.