BMW i8S / i8CS (dopunjeno)

Pojedini mediji su još ranije prenosili nezvanične vesti o tome da će BMW tokom 2016. godine (povodom svoje 100-godišnjice) predstaviti i jaču verziju hibridnog modela i8.
O tome sada ponovo piše i nemački magazin Auto Bild, koji ovaj automobil opisuje kao BMW Super i8 (s tim što bi njegovo komercijalno ime trebalo da bude i8S ili i8CS). Takođe, objavljeno je i nekoliko rendera njegovog eventualnog izgleda.
Kako bilo, to će biti sportski automobil (kodne oznake M100) koji će se bazirati na modelu i8, ali će u odnosu na njega dobiti sportskiji eksterijer, modifikovano ogibljenje, jače kočnice, šire gume i više snage. Za razvoj se brine BMW-ov Project i team, i to pod komandom direktora Roberta Fedelija koji je ranije radio za Ferrari.
Po nezvaničnim infoermacijama, automobil će biti težak oko 1600 kg, a kombinovaće 2,0 litarski četvorocilindraš i elektromotor sa ukupno 517KS i 700 Nm. Ubrzanje do 100 km/h će biti oko 3,5 sekunde, a najveća brzina najverovatnije el. ograničena na 250 km/h. Takođe, automobil bi mogao da dobije i OLED zadnja svetla.

BMW će napraviti samo 100 komada ovih automobila, i to po ceni od najmanje 250.000 evra po primerku, a treba napomenuti da će kupcima biti isporučeni tokom 2017. godine.
Nemački Auto Bild takođe piše da bi BMW 2018. ili 2019. godine mogao da ponudi i M8, dvosed sa 630KS i kombinacijom twin-turbo šestocilindraša i elektromotora.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Renderi: Autobild.de
heha,
100 komada. oticice a da jos nije poceo sa prodajom.to ce kolekcionarima biti primerak zlata vredan.
100 godisnjica BMWa.nije mala stvar.
бмв
Оставићемо Баварцима још који месец форе али ако не избаце праву возачку машину за 100-годишњицу своју наклоност дефинитивно усмеравам јужније! Прва ми је Румунија али обзиром да су уско везани са Дајмлером прескочићу их. ;)
Можда Срђо изненади неком Алфетом са задњим погоном... :))
gagiba,mislis da i8s sa npr.550ks i sa tezinom od 1.6t nece biti prava vozacka masina?
ubrzanje do stotke 3.5sek,za ring garantujem ispod 7:40.
alfica je ko lutkica,samo da sprovedu planove u dela.
posle BMWa najomiljenija marka.
alfa je uvek imala dusu.
бмв
Да ти кажем искрено, ово сам очекивао: ;)
http://www.bmwblog.com/2015/01/12/rumor-bmw-m8-supercar-630-hp-coming-2018/
Чудни су ти Немци. Брка немилице троши и избацује фењер за фењером али не одустаје. Фолцика колико год да урушава имиџ компанија које усиса у машину ипак нешто избацује на другом крају па макар и самлевено па препаковано, а Баварци се закатанчили и стисли к'о да су генетски модификовани Пироћанцем!! :))
Сад очекујем од Сркија неко изненађење које ће да узбурка и проталаса мало ове учмале швабове!! ;)
gagiba,mnogo su frontova otvorili,mnogo novih modela su izbacili i tek treba da izbacuju.koliko samo ulaganja u nove fabrike,nove tehnologije...
pa samo koliko su ih kostali "i" modeli...
koliko novih tehnologija za seriju 7,planira se serija 9,treba isfinansirati potpuno novi x7,prvi put su se upustili u proizvodnju vozila na prednji pogon...slozicemo se da sve ovo kosta.
ne znam,ne mozemo da im zavirimo skroz u finansije,ali mislim da su se protegli do maksimuma.
ne zaboravi da iza merc automobila stoje kamioni koji verovatno donose ogroman profit.folcika kad moze da finansira jedan bugati vejron a da pritom na 1 komadu gubi brdo para onda ti je jasna njihova finansijska moc.
u ovom slucaju stvarno verujem u ono:jedno su zelje drugo su mogucnosti.
pricamo,pisemo,pretpostavljamo...oni verovatno najbolje znaju zasto to rade.
@Гагиба 12 Jan 2015, 11:43
Braćela, ako Srđa Zlopogleđa ne uzore valjano, da mi teramo na daleki istok, možda kod Toyote bude neke vajde.
2.0 je prava mera za ovaj auto, ne bi puno odskocili od zelenog auta kakav je sa 1.5 motorom.
Ali da, m8 se ceka :)
бмв
Ма ј***ш га, милијардица-две горе доле не вади им ситуацију! ;))
Кад је Бркица уложио целу милијарду да рифрешује Е класу и омашио, могли су и Баварозе да се опробају у зуја-зуја класи па како буде. Него што изгледа не желе да дозволе себи кикс-бокс попут СЛС-а и сличних покушаја!
Са друге стране лако је Брки да отвара буђелар кад досипа с' камиона и бусева. Истина жива. О Фолцики и да не причамо... :)
О.П.
Сећаш се без сумње какав упад у шеснаестерац су Јапанези начинили почетком деведестих. 323ф па Селика, она малецка Хонда од комшике што сам је волео к'о своју, па онда џипови. Волео сам више да видим Терана2 него гајбу Јагодинца на роштиљу али...некако се утопише и нестаде их. Бар не изазивају утисак као тада. Помало се Мазда бори а од Тојоте ни трага ни гласа. Наравно у оцењивању рацио искључен, емоција главна!
Стварно очекујем од Срђана да заталаса! И изгледом и моторима и перформансама и оном чувеном талијанском екстраваганцијом...
Видећемо. Можда је реалније за очекивати да неће бити него што ће бити, али никад се не зна! :)