home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Kako prenose pojedini mediji, McLaren priprema i GTR verziju modela 650S, koja će podrazumevati više snage i manje kilograma.

GTR oznaka za sada doduše nije definitivno potvrđena, a što se motora tiče, 3.8L twin-turbo V8 će imati više od 478 kW/650KS koliko ima obični 650S. Takođe, težina će biti smanjena za oko 100 kg, što znači težinu od nekih 1230 kg.

Kao rezultat ovih izmena, GTR verzija će imati bolja ubrzanja i veću maksimalnu brzinu u odnosu na 650S Coupe kome inače do 100 km/h trebaju tri sekunde, a do 200 km/h 8,4 sekunde (najveća brzina koju postiže je 333 km/h).

Automobil će doživeti i vizuelne izmene, pa će GTR imati agresivniji izgled, a ostaje da se vidi da li će i 650S Spider pretrpeti isti tretman.

Premijera bi trebalo da bude održana početkom marta na sajmu u Ženevi, s tim što se očekuje da će McLaren zvanične slike i detalje objaviti tokom februara.

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 1022



Komentari

Odlican.
Ovo jos malo pa tezina ko F1.
Ala ce da trsi Porsea. :)))

Autor MB 16 Jan 2015, 21:06

@MB
Razmisljam se zasto pominjes Porse bez povoda i setim se! Pa najbolji su i onda zato, nadas se da ce ovi biti ispred Porsea, ne sto je McLaren, vec samo da Porse ne bude najbolji! :))) :)))
P.S
Izgled ovog mi se ne svidja, 12c po meni bolje izgleda.

Autor dusan 16 Jan 2015, 23:38

dusan
Pa iz istog razloga zasto ti pominjes Mercedes, najbolji su. :)
A McLaren razori Porsea, video si, a tek ce ovaj.
Turbo S-u treba 9,6 do 100, ovom manje od 8,4 (650S). :)))

Autor MB 16 Jan 2015, 23:50

*pardon , do 200kmh.
Evo ti kako taj lepsi razbija Turbo S-a. :)))
https://www.youtube.com/watch?v=_9KmyMv7Xeo
A tek 650S, a tek GTR verzija, demoliranje. :)))

Autor MB 16 Jan 2015, 23:57

Ej, Pitinjo, druze moj, nemoj sad da koristis GTBoard kad tebi ide na ruku. Ako smo rekli da njihovi snimci nisu merodavni, onda da to primenimo na sve, a ne selektivno, kako kome odgovara.
Uzgred, onaj McLaren je za skoro 100 ks jaci i 170 kg laksi. Odma' pored, na YT ti je bio i link gde 997, kako ti kazes, demolira, 458 Italiju, sto nisi hteo da pomenes (mada je i on sa GTBoard). I ja neke automobile ne volim (narocito made in USA), ali treba biti fer.
Evo, npr. meni je zanimljiv ovaj snimak, sa sve podacima.
https://www.youtube.com/watch?v=Agq4je0XICA
Nego, bas me zanima kako ce se Mercedesov Pinokio-911 provesti u duelu sa ovima.

Autor Optimus Prime 17 Jan 2015, 00:47

O.P.
Hahaha, ti si Porse fan ? :)
GT board iliti M5/M6 board, je bmw board.
Tako da sa bmw-ima su trke diskutabilne, kao gde M5 dobija FF.
Ali Mc razbija 911 gde god.
Preko sekunde do 200.
Na roli jos veca razlika jer nema awd prednosti.
Zar ti zaista mislis da 911 moze da pridje Mclarenu ?
Pa P1 razbije 918 do 200mph 6,5 sekundi !
Gledao si sigurno.

Autor MB 17 Jan 2015, 01:33

@MB
Cek, dao si video stare 911 Turbo S, sa dosta novijim McLarenom koji je pritom jaci skoro 100ks? Ponekad znas da me odusevis bas, bas :)) :)) U podatke fasteslaps ili Porsche.de ne veruj. Aventador do 200 za 8,5 pa ga nova Turbo S bije na 1000 metara, a oba imaju 4x4, Ave je laksi + dosta jaci. Ali svakako je McLaren dosta ozbiljniji igrac od Lamboa, to svakako ali i ako bude za malko brzi od Turbo S-a taj 650 zar treba da slave desetinku protiv toliko u snazi slabijeg? Mislim da ne treba :) Je l si gledao biranje za 'best driver car' pa onda isecen test samo 458 Italia Speciale, 650S i 991 GT3? 650S iako laksi, 180ks jaci za sekundu samo brzi na stazi od GT3. Ali opet nisu mogli da stave 650S ispred GT3 za koji kazu da je jednostavno bolja vozacka masina od 650S. Dosta novinari govore da kod McLaren-a nema neke emocije pri voznji, nema te ludosti kao kod Porsea i Ferarija. Iskreno kada sam video prvi put Mp4 ja nisam uopsteno bio odusevljen, totalno mi je bezlican auto. Ali svako ima svoj ukus..

Autor dusan 17 Jan 2015, 01:34

@Optimus Prime
Vidi se da McLaren igra na snagu. Pravi modele koji su solidno jaci od konkurenata da bi se nosili. Porse sa 560ks bi jeo za dorucak McLaren da ima recimo 590-600ks i oni to znaju. Kako u medjuubrzanju tako i u drag race. Vidis i sam kako demolira snazniju 458, ali bas je pregazi. Imas video prethodna 911 Turbo S sa novom M6, jeste M6 solidno tezi ali je i jaci. Da vidis to gazenje...Deluje kao da M6 ima 300ks, a Porse 600.
Imas takodje video gde onaj Shmee tera McLaren protiv 991 Turbo S cabrio drag trka, 991 cabrio ga izuje.
Pa je l se secas vesti ovde i izjave direktora McLaren-a?
'911 GT3 je jedan od najimpresivnijih automobila koji sam vozio', ej direktor McLaren-a...A, onda nastavio i rekao da im je uzor GT3 i da su ga dobro proucili i da zele da ga nadmase :) Vidis kako pokusavaju da nadmase automobil od 480ks? Sa 650, bravo i opet nije bolji vozacki auto od Gt3 i za malko je samo brzi. Ipak svakako je McLaren fantastican rival Porseu i Ferariju sto se tice svega. Neko im je i trebao.

Autor dusan 17 Jan 2015, 01:45

@Pit
Ti si mislio da ce novinari iz britanije nesto drukcije da urade za svoj novi ponos P1? Pa naravno da ce P1 po njima da bude brzi od svih. Po Porseu koji uvek kaze vise nego sto treba 918 ide do 300 za 19 sekundi, ali pazi uvek kazu da treba vise. To bi znacilo da P1 za 14-15 ide do 300, sto nije tacno posto je LFR na oko 15 sekundi, a P1 je sporiji. Inace van ruku britanaca 918 Spyder do 300 ide za 16,5 sekundi. Imas na youtube kamera na sat i ubrzanje od 0-300 918, pusti i kreni da brojis i utvrdi da lazu i Porse i britanci :)))

Autor dusan 17 Jan 2015, 02:19

Hehehe, dobri moj Pitinjo!:) Nisam ja ni fan a pogotovo rob bilo kog brenda u bilo cemu, a narocito u automobilskoj industriji. Fan sam fer i korektnog sagledavanja stvari.
Sta se desava kad su mase i snage 911 i MP4-12C priblizne pogledaj pod brojem 9 i 26 na https://nurburgringlaptimes.com/lap-times-top-100/
Nemoj samo da mi se, kao Milence, hvatas za novce i gledas koji je jeftiniji. :)
Jel i ovde Mc gazi 911? https://www.youtube.com/watch?v=8BYg9Z1J0i4
Kad vec pominjes P1, hocemo li ikad docekati da vidimo njegov rezultat na Ringu, kao i rezultat LFR? Mozda Ron Denis skupi hrabrost pa tek sa P1 GTR izadje na Ring i kaze "Eto, brzi smo od tezeg i slabijeg 918! Nadam se da Porsche nece smanjivati masu!"

Autor Optimus Prime 18 Jan 2015, 01:16

O.P.
Haha, e neka si nasao po mokrom rwd vs awd. :)))
Nemoj slucajno Porse rwd, onda ne moze da pobedi. :)
Ja ti kazem, Mc ce uvek zgaziti 911 na pravcu.
Osim po snegu, kisi itd. :)))
Evo ako nadjes samo jedan primer da je 911 brzi po suvom, a da nije trka 50m pa zbog awd vs rwd, ili rwd rwd da poredimo.
Samo jednu gde je brzi 911, slozicu se s tobom.
Nema.
Mc ide 8,4 do 200kmh.
A najbrzi 911 ( Turbo S ) ide 9,6.
Ovde stize GTR koji je jos brzi Mc.
Samo realno.

Autor MB 18 Jan 2015, 01:42

@MB
Porse ne gleda to da li je mokro, suvo...To gledaju drugi neki koji imaju problema sa 'mokro', 'sneg' i ostalo.
Ako verujes Fastestlaps-u onda Mp4 12c do 200 ide za 8,8 i ne treba im se verovati puno u ubrzanja zato sto objave ono sto kaze proizvodjac. Npr, Porse uvek kaze vise nego sto zaista treba. Tako su 911 Turbo S do 300 merili 25 sekundi, a npr Mp4 12 ide za 26 sa 160kg manje i 70ks vise. Ali to ne cudi posto Aventador koji je laksi i jaci ide za 24 sekunde do 300. Na 7 staza su izasli Mp4 12 C i 991 Turbo S i 4 bolja vremena 911-ice, 3 vremena McLaren-a. Taj auto je dosta laksi i jaci od 911. Kad ces jednostavno reci bravo, majstori su, kraljevi...GT2Rs koji je slicne mase i snage brise patos sa njim. Porse laze i za max brzinu, kazu 318 a ljudi Carreru S voze do 315 km/h na autobanu. Turbo S mere na 333 km/h...Jedina staza gde su izasli novi McLaren 650S i Turbo S je Sachsenring i vreme 911 je 1:32, a 650S 1:33. A, taj McLaren je 170kg laksi i skoro 100ks jaci. Pa GT3 je u rangu te 650S iako je tezi i slabiji 170ks!!! Sta mislis sta ce raditi novi GT3 RS?
Ne sporim McLaren je vrhunska masina, najzad po perfomansama i uzivanju u voznji da nesto bude konkurent Ferariju i Porseu, ali oni i sami kazu ko im je uzor 'Porse 911'. Tako da kada to kaze direktor McLaren-a reci ga i ti da je Porse razbijac i najjaci ;)

Autor dusan 18 Jan 2015, 14:18

I da, neces ni da odgovoris sto je i jasno i razumljivo od tebe posto cim nemas argumenata i odgovora tebe nema i kasnije se javis da su ostali 'hejteri' i 'neobjektivni' :D

Autor dusan 18 Jan 2015, 14:20

"Porse ne gleda to da li je mokro, suvo...To gledaju drugi neki koji imaju problema sa 'mokro', 'sneg' i ostalo."
Je l ?
Pa ajde onda rwd da bude, a ne awd.
Naravno da awd bolje ide po mokrom, snegu itd.
To nema veze sa proizvodjačem.
Prvi GTR sa 485ks bi odvalio GT2RS po mokrom, toliko.
Zasto ne smeš da gledaš fer i pošteno ?
Da oba budu rwd , ili makar po suvom, pa džaba Turbo S-u awd, opet Mc obriše patos sa njim. :)

https://www.youtube.com/watch?v=5UGxbfLh4KE

https://www.youtube.com/watch?v=_9KmyMv7Xeo

Jasno ko dan. Znam da je tebi teško da se pomiriš sa činjenicama, ali to je već tvoj problem.

Autor MB 18 Jan 2015, 15:18

Pit
E, jesi zadrt. Palo tri kapi kise, pola publike suve kose bez icega na glavama, ne vide se tragovi vode na stazi, a ti napravio potop! :)))
Ako onoliko kritikujes "krvnicke" MB hejtere, pokazi da si bolji od njih i realno sagledaj stvari iz svih uglova, a ne samo subjektivno. Drugi link si ranije vec postavljao-koliko te je mrznja prema Bubi ponela, vec si poceo da zaboravljas sta si postavljao! :)))
Ja mator, a ti posenilio! ;)))

Autor Optimus Prime 18 Jan 2015, 17:01

O.P.
Haha, zasto ga po suvom ne dobije nijednom ?
Turbo S jeste brz, ali nije najbrzi. Ima odlican start zbog awd pogona, ali kasnije gubi od McLarena.
Briga me i za jedan i za drugi, samo sam realan.
Uostalom, pogledaj od 0 do 200 podatke ako meni ne verujes. : )

Autor MB 18 Jan 2015, 17:26

Ko je uopste rekao da je Turbo S najbrzi? Pa sta ja svo vreme pisem? Realno je da 12C ide brze od Turbo S zbog manje mase, vece snage i bolje aerodinamike. To je cista fizika. Ako bi oba bila iste mase i snage, pobednika bi odlucivale aerodinamika i menjac. Nisam pokusavao da nadjem drag izmedju Turbo S bez awd 12C, ali sam start Turbo S ne bi bio nesto losiji zato sto mu je motor iza zadnje osovine. Pri startu se teziste mase pomera ka nazad, tako da mu je opet pogonska osovina znacajno opterecena, sto bi omogucilo dobru trakciju.

Autor Optimus prime 18 Jan 2015, 18:19

@Optimus prime
Cesto nije realan Pit, ali se naviklo :) GT2 RS si pominjao, ali on je vec zastareo model i imao je manuelni menjac ali i pored toga vrhunska ubrzanja i vremena na stazi. Sada mozemo da pogledamo GT3 i ja sam bio po malo razocaran sto nece biti manuelnog, ali sada vise ne. PDK je najbolji menjac kod sportskih automobila, neverovatan je...GT3 sa 480ks pored dosta stvari koje su mu dobre, moze da bude najvise zahvalan bas tom PDK koji je fenomenalan. Takav menjac daje jos vecu draz i moc, brzinu takvom automobilu...Izasli su oba na 2 staze, 650S i GT3...Na jednoj skroz malo brzi 911, na drugoj skroz malo 650S. A, imaju istu masu, a McLaren je jaci za 170ks! To je ogromna razlika, 911 da ima takvu razliku u snazi McLaren i svi ostali ne bi ni auspuhe stigli da vide. Sada stize novi GT3 RS za kojeg najavljuju da ce biti monstrum, bolji od obicnog GT3 naravno. To ne mogu da docekam da vidim, kad ce vise da predstave to cudo :))
@Pit
Nije Turbo S brz samo zbog AWD pogona, vec i zbog toga sto mu je motor pozadi i takodje time ima jos bolju trakciju na zadnjim tockovima. Eno ti pogledaj novu Carreru S koja je RWD sa lauch controlom i PDK do 100 ide za 3,8 sto je rezultat automobila od 500+ks, a ona ima 'samo' 400. Posto si cesto pominjao luksuz, opremu i ostalo, zar ne bi bilo logicno da izmedju ova 2 biras Porse? Msm Porse je ovde Bentli sto se tice unutrasnjosti, luksuza za McLaren. Ovaj 650S je na nivou GT3 911, a razlika je u 170ks, aj u opkladu da ce GT3 RS novi da ocisti sve to? Ovi iz McLaren-a najzad dostigli kako tako GT3, sad Porse udara jos jace i za to ce McLaren imati resenje jedino u P1 :)

Autor dusan 18 Jan 2015, 18:55

O.P. Zato i kazem. Kao sto su i P1 i LFR laksi i jaci od 918.
Ne postoji Turbo S rwd !
Svaki Turbo i Turbo S su awd.
Gresis ako mislis da ne bi imao losiji start. Pogledaj rwd verzije 911.
Awd skacu, bilo da je GTR ili 911 u pitanju.

Autor MB 18 Jan 2015, 19:31

625C, 650S... I novi 675LT (Long Tail, u slavu F1 GTR). Bice predstavljen u Zenevi kao i P1 GTR, Audi R10, Koenigsegg Regera i Aventador (SV najverovatnije, moguc je i facelift) sa oko 750ks...

Autor 5ar 18 Jan 2015, 20:47

Sto se tice P1 i LFR, verovatno ih nema na Ringu zbog:
1. Krize u Ukrajini i otkazivanja gradnje Juznog bulevara...ovaj, mislim, toka
2. Razvoja komaraca na Himalajima
3. Lose distribucije kiselog kupusa u Zimbabveu
Od ta tri hibrida, favorit mi je LFR, i zato mi smeta cinjenica sto rukovodstvo u Maranelu nema m.da da ga istera na Ring. P1 se nesto motao po Ringu, ali nikako da se smota. Na duzem pravcu su oba brza od 918, ali ovaj bas ima dobar katapult kad se krece od 0. Ista prica je i sa GTR. Na duzim pravcima ga mnogi prestignu, ali zato na stazi GTR kaze "Sajonara!"
Sto se tice Porsche 911 RWD vs. Porsche 911 AWD, nisam uspeo da nadjem merodavan snimak draga na suvom putu . Znaci, ono sto sam napisao za start 911 rwd odnosi se iskljucivo na suv asfalt.

Autor Optimus Prime 18 Jan 2015, 22:42

O.P.
Pa 918 je awd !
GTR awd !
Bolje startuje 911 awd od rwd, mnogo bolje.
Dokaz ti je Turbo S.
Bolje startuje od GT 2 RS, koji je ekstremniji, snazniji.

Autor MB 18 Jan 2015, 23:39

O.P.
Da bi video razliku, evo :
http://fastestlaps.com/comparisons/porsche_997_gt2-vs-porsche_997_turbo_s.html
Identicna snaga, rwd vs awd.
Pritom je ovo GT2 verzija, modifikovana, olaksana itd.
Pritom, GT2 se bazira na Turbo verziji !
Dakle isti motor, ali doradjen :
http://en.wikipedia.org/wiki/Porsche_911_GT2

Autor MB 19 Jan 2015, 00:22

@MB
Sta kazes na ovi vest:
http://www.worldcarfans.com/115011887464/amg-hints-at-porsche-918-spyder-rival

Autor AMG 19 Jan 2015, 01:13

Pit
997 GT2 ima rucni menjac, tako da mu to ne ide u prilog kad se poredi sa Turbom koji ima PDK. Kad vidis tabele sa ciframa, postavlja se pitanje samih uslova testiranja i onoga ko to obavlja. Drugo, tesko je iskopati prave podatke za poredjenje, jer i na FL podaci nisu bas 100% tacni, odnosno, nalazio sam i drugacije vrednosti od njihovih. Cak i pored toga, razlika od 3 desetinke u ubrzanju do 100km/h je ono sto pokusavam da ti objasnim. Evo, npr. 458 Italija ima 40 ks jaci motor i pribliznu masu kao 997 GT2, pa mu treba 7 stepeni Getrag za ubrzanje do 100, koje ima 997 GT2 sa rucnim. Motori 997-ica na linku koji si postavio imaju istu snagu (postavio si Turbo S, ako nisi primetio :)))) )
Ti, bre, namerno se pravis blesav, 'oces da me zena ostavi? :))) Vec me je pitala da li to imam neku svalerku, kad sam se toliko raskucao po kompu, a zna da mi kucanje dugih tekstova nije bas najmilije. Da sam joj rekao da idem sa tobom u kafanu, ne bi pravila problem, ali ovako sam joj sumnjiv! :)))

Autor Optimus Prime 19 Jan 2015, 09:20

O.P.
Hahahaha.
Svejedno, awd brže startuje, ali ima više gubitaka u prenosu snage od rwd + dodatna težina.
Sve ima svoje prednosti i mane.

Autor MB 19 Jan 2015, 12:19