Novi Audi R8: prva zvanična slika?

Audi je još ranije potvrdio da će svetska premijera nove, druge generacije modela R8 biti održana početkom marta na sajmu u Ženevi, a sada je pred nama i njegova navodno prva zvanična slika koja se danas pojavila u javnosti.
Ukratko, novi R8 će na početku biti dostupan samo sa 5,2 litarskim V10 motorom, i to u dve verzije. Bazna varijanta raspolaže sa 540KS i 540 Nm, dok snažniji R8 V10 Plus ima 610KS i 560 Nm.
R8 V10 Plus od 0 do 100 km/h ubrzava za 3,2 sekunde (0,3 sekunde bolje od prethodnika), a može do maksimalnih 330 km/h.
U ponudi će biti samo sedmostepeni S-Tronic menjač sa dvostrukim kvačilom, a treba reći da će kasnije stići i V8 verzija, po svemu sudeći 4,0 litarski twin-turbo V8.
Neki izvori inače nezvanično pominju da bi ponudu kasnije navodno mogao da dopuni i V6 agregat.
Novi R8 će biti lakši od sadašnje generacije, zadržaće isto međuosovinsko rastojanje i trag točkova kao i do sada, a imaće i digitalnu instrument tablu i laserska svetla.
Novi R8 je dugačak 4444 mm (nepromenjeno), širok 1944 mm (+39 mm), visok 1241 mm (-9 mm), a u Plus verziji ima težinu od 1454 kg (što je za 66 kg manje od prethodnika).
Što se točkova tiče, standardni su od 19 inča (sa gumama 235/35 ZR19 i 295/30 ZR19), uz opcione 20-inčne točkove sa gumama 245/30 ZR20 i 305/30 ZR20.
Pored standardnog R8, na sajmu u Ženevi će biti prikazan i električni R8 e-tron čija autonomija će iznositi više od 400 km.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Ni ne treba.
Po meni R8 je mogao da ostane onakav za vek i vekova :)
Pozz
Tuzno...
Mozda kontaju da furaju fazon 911-ce. Konstantna evolucija u malim koracima. Bojim se da ce sledeci GT-r biti REvoluciionaran i da cepojesti ovog R8.
Prethodnik, nakon ristajla blagog, mi je odlican. Ovi uglovi mi se ne svidjaju.
Eki
Tacno. Pitanje je da li bi uopste Audi imao sportski auto da ne prepakuje baby Lamba. I pitanje kako bi izgledao.
MB,
Nemoj tako, znam par ljudi koji tvrde da je Aventador VW proizvod. ;-)
Pozz
Raziel
Da. Ali zato im Porse, Bentli nisu...
Neki nisu znali da Veyron nosi dva Passatova W8 spojena. Tj nisu uopste ni znali da postoji ni taj motor ni Passat sa njim, iako su vw fanovi. E isti ti tvrde da je Lambo Audi, posto ne znaju nista o Lambu pre Audija, ali zato Porse je Porse, nije VW iako koristi njihove platforme i motore. To je ta objektivnost. Takvi vrv ne znaju da je Lambo pripremao baby model i da se Gallardo dizajnerski bazira na njemu.
Neki ovde mrze Lambo, neki se vode partijskim principima, pa sta je necije , to odjednom vole. Imas brdo kontradiktornih primera. Prepoznace se.
Elem, zna se sta je Lambo, kad prodje, pravi dar mar. : )
Moze i O.P. da potvrdi , posto je video Aventadora, pa nek opise reakcije ljudi, a neki mogu samo da sanjaju to. : )))
Da nema prethodnog, pomislio bih da je jako lep auto. Ali, prethodni model, pogotovo posle restajlinga je daleko upadljiviji i osoben. Ovo je vrlo nedefinisano.
@Eki
Da, inace Lamboov V10 je V10 iz Quattro odeljenja, znaci Audijev motor. U Huracan-u sada imate elektroniku iz Audi modela, imate Audijev MMI sistem. U Galjardu onaj prostor za klimu je isti bio kao kod nekih Audi modela, licno sam se vozio u Galjardu i imao prilike da vidim, ali i pipnem i nema razlike ni u kvalitetu. Sada u Huracanu imate opet Audijev kako rekoh MMI sistem, opet onaj kruzic, opet slicnog dizajna dugmice i istog kvaliteta. Digitalna tabla takodje od Audija, samo dizajnirana za Lambo. U sustini Audi odlicno prodaje Lambo, to ne moze da im se ospori nikako :))
I pored svega toga sto Lambo ima od Audija, tj mnoooogooo toga, ispada da je Lambo Lambo, a R8 prepakovani Lambo hahaha :)
Jeste :)
@N.N
Hoces da kazes ovim ljudima nesto o 'Lambo V10' motoru koji koriste R8 i Galjardo, sada Huracan?
Eto da ne bude da samo ja znam nesto sto drugi ne znaju.
Pa motor je mnogo manje nego platforma cela i agregati 8 više njih ).
Kao kod Poršea, Bentlija itd.
Pa taj V10 zvuči bolje od Poršeovog agregata.
https://www.youtube.com/watch?v=MtrlYrnlK6c
Tj smešno je i porediti uopšte, ne mogu da se porede, ovo ko usisivač pored.
Taj V10 Audi vrv nikad ne bi razvio, da nije bilo potrebe za Lambo.
Platforma je Lambo, R8 je rebaged Lambo.
Motor u Gallarda možeš da staviš i BMW-ov i Mercedesov, to je najmanji problem.
Lambo je najupečatljiviji zbog svog dizajna.
Pored njega se raznorazne bube ne primećuju. :)
Ovaj R8 mi je nekako izgubio draž prethodnika, i izgleda baš jeftino.
Mislim da su krenuli pogrešnim putem, jer je prethodnik zaista bio lep osnov SS automobila, a ovo je korak u nazad ili, nabudženi TT audi.
@MB
Ti odjednom volis Audi, pa onda ides na Lambo, pa onda na Nissan, pa Ferrari pa McLaren...
Prijatelju, Galjardo je bio cist proizvod Audija. Nisi imao baby Lambo, nastao je kada je Audi dosao i odlucio da izbaci baby Lambo da bi im Lambo postao proizvod koji ce donositi profit i da bi im smanjili dugove u kojima su bili. Lambo nikako u situaciji u kojoj su bili nije mogao sebi da priusti totalno nov proizvod, to nije tesko za shvatiti.
Da, stavio si zvuk turbasa i cistog V10 atmosferca. Naravno da ce svaki atmo V10 imati bolji zvuk od svakog turbasa, tj bucniji.
Zasto ne poredis sa GT3? Ah da, pa GT3 vristi do 9000. Glupo je staviti gde Porse dominira :)