Ovako bi mogla da izgleda nova Opel Astra

Opel će na ovogodišnjem sajmu automobila u Frankfurtu (od 15. do 27. septembra) javnosti i zvanično predstaviti novu generaciju Astre (s tim što fabričke slike možemo očekivati i pre toga).
Pojedini nemački mediji (poput Auto Bilda) su objavili neke osnovne detalje o novoj Astri (interne oznake Astra K), uključujući i informacije o gami motora.

Što se dimenzija tiče, Astra K je u odnosu na prethodnicu kraća za skoro 5 cm (49 mm), niža za 26 mm, dok je u unutrašnjosti za 34 mm više mesta za noge.
Platforma na kojoj je napravljena nova Astra je nazvana D2XX, a ovde treba napomenuti i da je težina vozila u odnosu na prethodnika smanjena između 120 i 200 kg.
Kako stvari sada stoje, u ponudi više neće biti Astre GTC Coupe, a sportska OPC verzija će biti ponuđena kao hatchback sa petora varata i turbo motorom sa oko 300 konja. Ostali motori koji će se po sadašnjim informacijama ugrađivati u Astru K su sledeći:
Benzinci
1.0L trocilindraš sa 105KS
1.4L četvorocilindraš sa 145KS
1.6L četvorocilindraš sa 200KS
Dizelaši
1.6L četvorocilindraš sa 95KS, 140KS i 170KS
Nova Astra će imati i IntelliLux LED Matrix farove, a o tome više pročitajte OVDE.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Renderi via Carscoops.com i Autobild.de
U ranije objavljenom Opelovom saopštenju se kaže i ovo:
Šef Opel grupe, dr Karl-Tomas Nojman je postavio nove razvojne prioritete za 11. generaciju Opelovog kompaktnog modela, čije je kreiranje započelo od samog crtačkog stola, a rezultat je revolucionarni automobil koji je mnogo efikasniji po svim aspektima. Prostor je iskorišćen na efikasan način: mada će dimenzije spoljašnjosti biti redukovane, prostor posvećen putnicima nove Astre će biti značajno povećan. Inženjerski timovi zaduženi za razvoj nove Astre su značajno redukovali masu vozila. To će je u isto vreme učiniti agilnijom ali i štedljivijom. Dr Nojman je takođe potvrdio da će kao rezultat najveće motorne ofanzive Opela u istoriji, nova Astra biti pogonjena isključivo agregatima nove generacije koji predstavljaju pravo inženjersko remek delo.
Kompaktni modeli, Kadett i Astra, kojih je do sada proizvedeno u više od 24 miliona primeraka, čine samu srž Opelovog portfolija još od momenta kada je prvi pripadnik ovog segmenta sišao sa proizvodne linije. „Sa svakom generacijom Kadetta, Opel je pružio dostupan individualan prevoz milionima ljudi širom sveta, a nekoliko generacija Astre je prenelo inovativne tehnologije iz viših kategorija automobila u priuštivu nižu srednju klasu“, rekao je dr Nojman. „Svaka sledeća generacija je podigla standarde u oblasti bezbednosti, komfora i efikasnosti. Nova Astra će još jednom postaviti standarde u klasi kompaktnih automobila. Između ostalog, biće prvi Opelov model, koji će biti lansiran sa jedinstvenim, konektivnim Opel OnStar servisom, spremnim da pomogne, asistira i spašava vlasnike Opela 24 časa dnevno, 365 dana u godini.“
Rekao bih da je ovaj prvi render najpriblizniji, na osnovu spijunskih fotografija...
Prethodnik je bio lep auto, jedino sto bih mu ja na dizajnu zamerio je sto je mogao biti nekoliko cm kraci, izgledao je malo, ali bas malo razvuceno.Ovaj ce ocigledno da ispravi to, ako je po renderima i po spijunskim slikama izgledace perfektno.Volim ove reljefe na bokovima i ovako usadjene retrovizore, bravo za Opel.
"Što se dimenzija tiče, Astra K je u odnosu na prethodnicu kraća za skoro 5 cm (49 mm), niža za 26 mm, dok je u unutrašnjosti za 34 mm više mesta za noge."
Sudeći po ovome što napred piše, kao i po prvoj fotografiji ( na kojoj se jasno vidi oblik krova ), u novu astru će pozadi moći da sedne čovek sa nogama, ali samo bez glave.
Ja razumem potrebu za aerodinamikom, ali bi tvorci vozila mogli da razumeju i osnovnu funkciju putničkog vozila - udoban prevoz putnika. Sve sa njihovim telima.
@carobnjak
Ne znam, ne dajem pausalne ocene na osnovu slike kao ti... :P
P.S. jel dobila najnoviju (i najbolju na svetu) platformu ili je jos uvek ona Fijatova?
@carobnjak
Nisam bas primetio, osim kada sam sarkastican a onda je svaki najbolji... skoro bejah na nekoj bolnoj Fiat temi pa ti to mozda pada na pamet... :)
I bojim se da ti batice ne znas neke cinjenice... progooglaj malo... ;)
Orlo
Ne pada mi napamet da se mesam u tvoj posao... :-D
Hoces da kazes da ovaj prvi komentar nije tvoj?
P.s.ako sam ja batica, sta si onda ti? ;-)
@carobnjak
Da, ne znas... hehe ko te ne zna skupo bi te platio... :)
Koliko vidim jeste moj prvi komentar ali kakve to ima veze sa tim da li je najbolji?
P.S. Ne zameri ako sam te uvredio nije namerno, jel moze drug, zbog pionirstva? :)
Orlo
Ma kakva uvreda :-D
To se odnosilo na komentarisanje samo slika...
Da preformulisem pitanje:
Da li je platforma nova ili "nova"?
@carobnjak
To je bilo samo moje misljenje da lice, nista drugo... ne znam sta je tu bio problem... :)
Ovako preformulisano pitanje nema mnogo veze sa onim prethodnim pitanjem... :D ...ali ako im je zaverovati jeste nova i samo u nju su ulozili 220 miliona eura...
Orlo
Pa recimo veza izmedju 07:31 i 12:35?
A sta je menjano na toj novoj platformi? Pitanje je skoro isto ako izostavim za tebe preopasni Fijat! :-D
@carobnjak
Nema tu mnogo veze, jer ti si trazio da kazem da li je najbolji, a to tesko da iko za sada moze da kaze... pa ni preko slike... :)
A sto se tice platforme, pa stvarno ne znam, niti me zanima, ali verujem da ako budes uporan posle 10. juna mozes da dobijes vise informacija ako im posaljes neki email... a osim toga i da ne izostavis Fiat ne bih mogao da nadjem posledicnu vezu izmedju D2XX i Fiat-a, cak ni kada bih hteo, a veruj mi hteo bih, pa to mogao ti da objasnis... :)
Fiat je preopasan za samog sebe, vidis da je to najzaduzenija firma, a kada krenu ovde neka pro*eravanja o superiornosti i fenomenalnosti onda se ukljucim, jer me odmah strefi neki "driskavac" pa moram da se oslobodim... :D