home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Audi je za mesto svetske premijere novog R8 izabrao ovogodišnji sajam automobila u Ženevi, a pored standardnog modela sa V10 benzincem u Švajcarskoj su bili izloženi i električni R8 e-tron kao i trkački R8 LMS.

Podsećanja radi, novi R8 je dostupan sa 5,2 litarskim V10 FSI motorom, i to u dve verzije. Bazna varijanta razvija 397 kW/540KS i 540 Nm, dok snažniji R8 V10 Plus ima 449 kW/610KS i 560 Nm. U ponudi će biti samo sedmostepeni S-Tronic menjač sa dvostrukim kvačilom, dok je pogon quattro na sva četiri točka.

Električni R8 e-tron raspolaže sa 462KS i 920 Nm, autonomija iznosi oko 450 km, a baterije su od 92 kWh (ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 3,9 sekundi).

Šef quattro odeljenja Heinz Hollerweger je za medije pre nekoliko meseci objasnio i zašto druga generacija R8 modela nije dobila i V8 motor i manuelni menjač. Razlog je veoma jednostavan – premalo interesovanje kupaca koji su u prvoj generaciji preferirali veći V10 agregat (isto objašnjenje važi i zašto neće biti manuelnog menjača).

Da se vratimo na najnovije informacije koje kažu da će novi R8 dobiti i turbo motor. To je potvrdio šef Audijevog tehničkog razvoja Prof. Dr. Ulrich Hackenberg koji je između ostalog rekao da je neizbežno da se u jednom trenutku ponudi i turbo motor, mada nije precizirao kada bi to moglo da se desi.

Neke ranije nezvanične informacije kažu da bi R8 mogao da dobije 2,5 litarski petocilindrični turbo ili twin-turbo V6 agregat.

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 943



Komentari