Snimljen nemaskirani Genesis G90

Ovde prvo podsećanje da je Hyundai nedavno saopštio da je odlučio da naziv "Genesis" upotrebi kao ime za svoj globalni luksuzni brend.
Genesis će u svojoj ponudi imati više modela, koje će karakterisati najviši standardni koji se tiču performansi, dizajna i inovacija, pri čemu će vozila dobiti alfanumeričke oznake, i to G90, G80, G70 i tako dalje, u zavisnosti od segmenta.

Sada su pred nama i slike luksuzne limuzine Genesis G90 koja će se u prodaji na južnokorejskom tržištu pojaviti već sledećeg meseca (tamo doduše pod drugom oznakom – EQ900), a na inostranim tržištima početkom 2016. godine.

Kako bilo, ovde se radi o nasledniku Hyundaija Equus, pri čemu je kao inspiracaija za dizajn poslužio Hyundaijev Vision G concept. G90 se inače u kratkoj najavi opisuje kao elegantno dizajnirani sedan sa atletskom elegancijom, čija zvanična promocuja će biti održana 9. decembra.

U gami motora će biti 3,8 litarski V6 GDI sa 246 kW/334KS, novi 3,3 litarski V6 twin-turbo sa 272 kW/370KS i 5,0 litraski V8 koji raspolaže sa 313 kW/425KS.
Motori su upareni sa osmostepenim automatikom, pogon je na zadnje točkove, a očekuje se i opcioni pogon na sva četiri točka.
Sem sedana i novog coupea, u gami Genesisa će se naći i nekoliko SUV/crossovera, a treba napomenuti da će od sredine 2016. godine odgovornost za dizajn Genesis brenda preuzeti Luc Donckerwolke koji je ranije radio za Volkswagen Groupu.
Takođe, prvi čovek u Hyundai Motor America Dave Zuchowski je pre nekoliko dana potvrdio da će brend Genesis kupcima kasnije ponuditi i model koji će konkurisati nemačkim premium sedanima Audi A4, BMW Serije 3 i Mercedes C klase.
Zuchowski je najavio da Genesisov "entry-level sedan dolazi", kao i da će biti sličnih dimenzija kao i Serija 3. Takođe, ovaj model bi kasnije mogao da se pojavi u više karoserijskih oblika, uključujući tu i crossover.
Ivan Mitić - Autoblog.rs
Foto: Bobaedream.co.kr / Sr_Blublu
Odlican.
Za njega vazi isto sto I za americka vozila, bez jakog dizelasa nista od prodaje.
Ovom autu EU i Kina 0 bodova, čini se da uz Koreju jedino ciljaju SAD.
Za Kinu nedostaju motori do maksimalno 3 litre (ako može i manje), a za Europu dizeli.
Damko
Upravo.
Za Evropu mora dizel.
Kina je 99% benz tržište, ali što kaže NN, treba im do 3,0 zbog ogromnih dažbina preko 3,0.
I mora da se pravi tamo inače nema konkurentnu cenu.
Kolko ono bi Dodge Viper u Kini preko 500 hiljada dolara, ispod 600.
Nisu mi baš najjasnije kompanije koje ulažu u razvoj novog modela, pa ga pukom ponudom motora svedu na tržišnu marginu.
@MB
Da pokazu da mogu da naprave ako hoce limuzinu dostojnu premijum znaka, odnosno da pokazu kako neki ne umeju i ne mogu... G90 odaje utisak luksuznog vozila...
Na osnovu samo jednog malog detalja, isplivava cela "istočnjačka" filozofija (čast izuzecima). Svojevrmeno kad je Nokia N95 bila vrhunac, bilo je likova Kineza na youtube koji su testirali i valjali kineske kopije, koje su bile skoro identične originalu, sa jednom "malom" razlikom: umesto Nokia pisalo je NokLa. Čak u toku testiranja više puta izgovoreno NokLa besomučno su se trudili da upodobe izgovoru "Nokia".. Jeftina psihologija.
Upravo taj pristup meni lično je vidljiv ovde. Prvo naziv - izmislili "zvučan" naziv, 30% posla odrađeno. A onda poslastica - logo. Iz daljine pljunuti Bentley. Pobogu, ko ne bi želeo da kupi auto sa logom kao Bentley..? Mene su "kupili".. Ako i postoji sumnja, probajte da zamislite isti ovaj automobil samo sa logom Hyundai? Ne ide baš..
Ovo nikako ne znači da ja smatram da je Genesis loš. Naprotiv, niti imam ikakvih argumenata za to, niti mi se subjektivno ne sviđa, naprotiv, držim da je odličan. Samo mi se čini da su malo "varali na ispitu"...
Orlo
Ta demonstracija je kao kad neko bogat pali novčanice. Besmislesno je ako nema trzista ( u punoj meri ).
@MB
Jeste besmisleno ako nema trzista, ali cisto sumnjam da ne znaju sta rade... Hyundai Genesis kao prvenac ovog "pravca", je bio i auto godine u SAD, ima prilicno dobru prodaju u obe generacije kako u SAD tako i u Koreji, i prodaje se bolje no mnogo veca i poznatija imena... u SAD je on full-size automobil, a tu je i Equus kao jos veca limuzina... grade oni godinama imidz, a sada ce i sirenjem game da ga brze podignu...
Sto se tice Evrope tu je stvarno neophodan barem 3.0 dizel motor, no cenim da ce sa manjim modelima doci i dizel varijante... mada nije samo dizel motor prepreka tu je i imidz koji ima Hyundai medj' Evropljanima, preko kojeg ce mnogi tesko preci, iako mislim da ovaj G90 ima prakticno sve "igracke" koje nudi i premijum trojka...
Orlo
Ovo je jeftinija alternativa. Samim tim mora da ima i motorizaciju u skladu sa tim.
Ko bi kupio Hjundai 6,0 ?
Uzece S600.
Ovde mora da bude niza cena, odgovarajuca motorizacija.
Ovaj auto se sveo na benzinske zemlje, s tim sto su Kinu odštiklirali sa preko 3l zapremine.
Ovo ce pretpostavljam najvise voziti Arapi, jer im je gorivo dzabe a i auto ce vrv imati konkurentnu cenu.
Kupce premium Nemaca sigurno nece ukrasti.
@ Orlo
Pustimo imidž i ostalo. Činjenica je da u Europi premium najbolje ide u Njemačkoj i VB. U obe te dvije zemlje su Nijemci nesavladivi zbog jebeno dobrih uvijeta leasinga. Drugo, imaju jako niske emisije CO2(ide negdje godišnji porez, negdje odmah trošarina pri kupnji) što Koreanci nemaju. Naravno nemaju niti mogućnost individualizacije nego idu sa 2-3 gotova paketa opreme kao da se radi ne znam o novom FIAT Tipu.
Evo baš primjer iz Hrvatske. Mislim da je bio Genesis i ako se ne varam 3.8 V8. I sve je to super ali njemu je skoro 40% cijene bila trošarina i došao je na cijenu BMW 535i ili jako blizu. Naravno da tu nitko neće kupiti Hyundai, a vidim da ga više ne drže u ponudi.
SAD je duga priča i tu nešto prodaju ali to nisu neke spektakularne brojke. Doduše ovaj dosadašnji pristup sa značkom Hyundaia je bio pogrešan i glupav.
Samo Hyundai je velika korporacija, auto biznis je samo mali dio, a u njemu imaju odlične marže. Njima se nigdje ne žuri i imaju vremena stvoriti brand, a ako ne krene samo ga izgase bez nekih novčanih repova.
P.S.
Nevezano za ovo.
Ne znam je li se sjećaš kada sam ti rekao da su Talijani napravili razvoj prvoga 2.0 Turbo SIDI motora (doduše ne znam jesu li tada bile takve oznake):
https://it.linkedin.com/in/emilio-comignaghi-b776b514
"FGP-Italy support responsible of project management of Gasoline Direct Injection Management System of GM Powertrain 2.0 L850 T/C (LNF) 4 cyl. engine for GM Pontiac Solstice and Opel GT"
I kao što vidiš to je išlo paralelno sa 1.9 i 2.2 JTS za Alfu. Valjda Ameri, a i Opel, nisu imali iskustva sa GDI motorima.
Ovaj 3,8 V6 je iz modela Genesis Coupe?
Ima jedan crni u 23. bloku na N.BGD, star 2-3 godine, jako već otrcano izgleda. Smešno. Posebno uz cenu registracije.
@moron
Ima i jedan beli iste motorizacije u 38. bloku sa strane gde je autoput.
@ N.N.
Prvi DI motor, 2.2, u Opelu se pojavio 2003/2004 godine tako da stvarno ne znam o cemu pricas...
@ Orlo
Ne trebaš se praviti "grbav". Ne vidim zašto bi netko na LinkedInu stavljao lažno radno iskustvo, pogotovo na takovom položaju, a kasnije te ionako "češljaju" kod bivših poslodavaca.
@ N.N.
Naravno da ne bi covek lagao, to ne mogu da osporim samo vidi ne znam gde si nasao posledicnu vezu izmedju ranijeg rada u Opelu na tom 2.2 L61 odnosno Z22YH iz Vectre C iz 2003/2004 i motora 2.0 LNF u GT/Solstice iz 2007. kada to nigde ne pise inace, a i njegov rad je prekinut pre izlaska tih modela... no dobro u pravu si, Italijani su izmislili i direktno ubrizgavanje goriva i pokazali onima iz GM, i ostatku sveta kako se to radi...
Panco
Onda postoje samo dva u Beogradu )
Mislim da je taj beli često ispred njihovog salona u III bulevaru.
Jedino su dva nova brenda uspela da steknu status "premijum" vozila tj. vozila masovne proizvodnje koja ipak nisu uobicajena, ili se tako ne dozivljavaju.
Jedno je Lexus, a drugo Tesla. Sve ostalo je... kupio sam Infinity jer je samo malo skuplji od Nissana al nudi ne znam ni ja sta, ili kupio sam Acuru jer je MDX samo malo skuplji od CRVa(ili Pilota, svejedno), a ima vec neki infotainment, ili sta god. Deluje zavrsenije.
Tesla paznju privlaci nenormalnom medijskom kampanjom i za kratko vreme je doesgla veliki broj kupaca(sa samo 1dnim modelom), dok je Lexus radio isto ono sto Hyundai radi sada. Bio dobra vrednost, nudio isto sto i konkurencija za manje novca samo zbog toga sto nema Mercedesov logo. E onda je kupac poceo da ponovo zeli Lexus, i tako se stvorila baza povratnih musterija, a sa njima i status. To je dug put. Mnogo bi im bilo lakse(ali i veoma rizicno) da naprave iskorak u inovatorskom smislu, te time prikupe paznju(kao Tesla npr, ili McLaren).