home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Cadillac je prvo svoj novi luksuzni sedan CT6 predstavio sa četvorocilindričnim i dva V6 motora (na sajmu automobila u Njujorku), a zatim je na sajmu u Pekingu prikazao i hibridni CT6 PHEV.

Ovde podsećanje da CT6 može da se dobije sa novim twin-turbo 3,0 litarskim V6 motorom sa 404KS i 543 Nm obrtnog momenta (u paru sa osmostepenim automatskim menjačem), sa revidiranim atmosferskim 3,6 litarskim V6 agregatom sa 335KS, kao i 2,0 litarskim turbo četvorocilinrašem sa 265KS. 

Što se tiče Cadillaca CT6 PHEV, Plug-in hibridni sistem u ovom slučaju podrazumeva kombinaciju 2,0 litarskog četvorocilindričnog turbo benzinca, dva elektromotora i litijum-jonskih baterija (18.4 kWh). Kombinovana snaga je 335KS i 586 Nm obrtnog moemnta, a treba napomenuti da će vozaču na raspolaganju biti tri režima rada sistema (uključujući i "Sport" režim).

To nije sve jer je sada prvi čovek Cadillaca Johan de Nysschen za CT6 najavio i V8 motor. Kako stvari sada stoje, u pitanju je potpuno novi 4,2 litarski V8 biturbo motor sa "više od 400 konja".

Trenutno nije poznato kada će se pojaviti CT6 sa V8 motorom, a očekuje se da će isti motor pokretati i budući veliki Cadillac (oznake CT8 ili CT9) koji treba da  se poajvi do kraja ove decenije.

Cadillac CT6 je inače dugačak 5182 mm, širok 1879 mm, viosk 1472 mm, dok međuosovinsko rastojanje iznosi 3109 mm.

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 971



Komentari

A po cemu se razlikuje ovaj Kadilak od ostalih osim po duzini ?

http://images.thecarconnection.com/lrg/2014-cadillac-cts_100423338_l.jpg

Copy/paste L XL XXL

Autor P1 23 Jan 2016, 12:53

12:53
Javlja se fan Mercedesa i prica o slicnosti modela u nekom brendu. Prelepi dani na ovom blogu od kad se pojavila nova E klasa. Ili sta je vec ono...

Autor dusan 23 Jan 2016, 17:24

Kaze fan Porsea,VW-a, Audija i ostade živ. :)

Autor P1 23 Jan 2016, 17:57

@P1,
Sem prednjeg dela gde je ocigledno da je far drugaciji zbog spojene "suze" sa ostatkom fara, bocno imas trece prozorce sto po meni cini da ovaj Kadilak izgleda kao neka kvazi limuzina sa soferom. Po meni neuspesan dizajn. CTS izgleda daleko bolje. Ipak bih isao u Linkolnovo dvoriste i pazario novog Kontinentala. A da...novci.

Autor Uros Cuore Sportivo 23 Jan 2016, 18:20

@P1,
farovi drugaciji, gril drugaciji, branik drugaciji. jeli dosta?

Autor mile antena 23 Jan 2016, 18:33

Ma pusti ti Porse i VW-a.
Ako pricamo o Audiju, daj odmah sad slike A8, A6 i A4. Njihove slike najnovijih modela i onda C, E i S klasu. Ako tebe mrzi ja cu...
A4, A6 i A8 se ne razlikuju po dimenzijama samo :))))
'Hocu novi Mercedes!' , 'Dobro recite nam koliko metara zelite?!'
Hahah, kraljevski...
Carobnjak da dobije titulu za najjaci komentar ikada ovde :)

Autor dusan 23 Jan 2016, 18:34

dusan

hvala, hvala! :)
Meni je ipak jaci njegov fazon kad ulazi lik u salon i trazi vrata od Maseratija, cuj u SALON!?! :)))

Autor carobnjak 23 Jan 2016, 19:12

mile antena
koliko se godišnje proda automobila u USA ?
Ovo što si naveo, kod Merca ti je isto to sve različito.
Ja ovde jedino razlikujem ovu ravnu crtu na dole, u faru, branik , maska, linija, to ne razlikujem.
Verovatno kad bi proučavao Kadilak da bi mogao da ih razlikujem.

Autor P1 23 Jan 2016, 20:28

17.5 miliona prosle godine.
nisam ni ja ljubitelj bmw-a (niti poznajem njihove aute), ali mogu primetiti dizajnerske promene izmedju modela. lice, ali nisu identicni. tako je i kod cadillaca.
kod mercedesa si jedini ti ovde na blogu koji primecuje dizajnerske promene izmecu c, e i s.

Autor mile antena 23 Jan 2016, 21:00

mile
Pa ni ja ne mogu da razlikujem ove Kadilake, svi isti, kao i Maserati limuzine.
Baš videh dva puta bmw 3 fl, pomislio sam da je 7-ca iz daljine, zbog grafike farova.
Tek kad je prišao auto, video sam da je 3-ka, dosta je manja od 7-ce.
Kako god, nova W213 će razbijati sa prodajom, a to je fabrici i cilj.
E sad što se to ne svidja mrziteljima Mercedesa, to je već njihov problem.
Prethodna generacija Mercedesa se najviše razlikovala medjusobno u istoriji premiuma, pa su isti pljuvači pljuvali kako se slabo prodaje.
Mada u USA je E prodavanija od 5-ce, SLK mnogo prodavaniji od Z4, 3 puta mislim prodavaniji.
BMW ima samo prednost u Kini, a Merc tamo ima rast od 30% godišnje.
Jasno je šta će W213 postići na tržištu, kad se pogleda W222 i W205 šta su uradili.
Zato to nekima smeta i žulja ih.
Pa Merc je ove godine smanjio za 130 hiljada zaostatak za BMW-om. U Kini i dalje BMW ima prednost 50 hiljada, ako su tačni tomini podaci, a Merc ima tamo najveći rast, dok Audi ima blagi minus, BMW verovatno je tu negde, Merc 30% raste godišnje tamo.
Merc globalni rast ima 13,4% u 2015-oj, BMW ima oko 5%, Audi slično ko BMW čini mi se.
W213 kreće od Aprila, treba još neki modeli da stignu i krenu.
Najsmešniji su mi neki fanovi Audija i Poršea što se sad javljaju, cirkus.
Ako si video maskirane fotke nove serije 5, videćeš da rade isto što i Merc.

http://www.bmwblog.com/2010/11/10/new-bmw-5-series-and-7-series-one-sausage-different-lengths/

Autor P1 23 Jan 2016, 21:17

P1, dobar komentar.
Mile, da imate cene kao u Evropi, ne bi prodali ni kao Francuska automobila a kamoli Nemacka i Velika Britanija. :)

Autor S 24 Jan 2016, 10:07

http://www.prnewswire.com/news-releases/bmw-group-us-reports-december-and-2015-sales-300199606.html

http://www.prnewswire.com/news-releases/mercedes-benz-usa-reports-highest-year-ever-with-2015-sales-of-380461-300199502.html

Autor bmw series 8 24 Jan 2016, 13:31