home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Kako prenosi Rojters, Kia će sledeće godine svoju ponudu obogatiti i sportskim sedanom sa zadnjim pogonom.

Proizvodnja novog sedana će po nezvaničnim informacijama početi u maju 2017. godine, pri čemu će automobil kupcima biti ponuđen kao alternativa modelima iz Audija i BMW-a

Automobil se razvija pod kodnom oznakom CK, dok njegovo komercijalno ime za sada nije poznato.

Pretpostavlja se da će u gami motora biti agregati zapremine 2.0L, 2.2L i 3.0L, a u Kiji se nadaju da će proizvoditi oko 60.000 komada godišnje.

Ivan Mitić – Autoblog.rs

* na slici je Kia Novo concept iz 2015. godine



čitanja : 978



Komentari

u americi ima realnu sansu kao sto je i hyundai genesis imao. u evropi nikako.

Autor mile antena 04 Feb 2016, 02:07

Autor mile antena 04 Feb 2016, 02:07

Bez dizela nema nikakve šanse. Čudiš se što se Lexus slabo prodaje, Genesis i slični "slabiji brendovi" a oni ovdje forsiraju 3.8, 4.2 i 5.0 benzince.
Pri tom zaboravljaš da nemaju enterijer dobar kao npr BMW i Mercedes.

Autor FuryŠampion 04 Feb 2016, 15:03

Evo kako prođe firma koja se prilagodi tržištu:

http://www.ibtimes.co.uk/huawei-second-most-popular-smartphone-brand-europe-overtaking-sony-htc-1527308

Autor FuryŠampion 04 Feb 2016, 15:05

@FuryŠampion,
ovom autu smeta kijina oznaka i nista vise. isto kao sto je i genesisu smetala Hyundai oznaka. skini Hyundai oznaku i stavi oznaku neke nemacke kompanije i prodavao bi se kao lud.

Autor mile antena 04 Feb 2016, 16:11

Autor mile antena 04 Feb 2016, 16:11

Kada bi Genesis ili K900 imali 3.0 dizel i bili jeftiniji od premiuma, išla bi prodaja. Zašto onda Huaweiu dobro ide?

Autor FuryŠampion 04 Feb 2016, 16:29

@FuryŠampion,
ima kia cee'd dizel i jeftinija je od golfa. zasto se onda ne prodaje bolje?
imao je i prethodni lexus is dizel motor, pa se opet u evropi prodavao na nivou statisticke greske (zbog cega je lexus i prestao da nudi dizel u is-u).
to mi je inace jedna nevidjeno velika glupost kod evropskih kupaca - potrose 80,000 evra za auto, ali mora imati dizel motor da bi se ustedelo na pumpi :)))

Autor mile antena 04 Feb 2016, 16:35

mile
Pa nije tržište Evrope kao Brazil.
Prost odgovor, Golf bolji, Nemci bolji.
Zato su stvari takve kakve jesu.
A tvoje razmišljanje o Evropskom kupcu je razlog zašto Ameri ovde prodaju toliko koliko prodaju.
Prodaju se jedino dizeli.
Lako je tebi da se čudiš dizelašima, sa gorivom 4 puta jeftinijim nego u Evropi.

Autor P1 04 Feb 2016, 17:02

Autor mile antena 04 Feb 2016, 16:35

IS je bio lošiji od konkurencije, a i ne može sve preko noći. Da sam na njihovom mjestu, dogovorio bi sa BMWom dizele za IS, mada pitanje je šta bi dali i da li bi uopšte dali.

Autor FuryŠampion 04 Feb 2016, 17:07

@P1,
izvini, ali po cemu je golf bolji? mozda i jeste bolji, ali nije bolji koliko je skuplji to je sigurno. vozio sam golfa sedmicu kao rental, 1.8 turbo, ne mogu reci da ima neku manu, ali isto tako ne vidim ni najmanji razlog zasto se prodaje 10 puta bolje nego cee'd i i30 (koji su jeftiniji) osim toga sto se zove golf.
i dalje mi nije jasno zasto neko ko ima 80,000 evra na auto brine koliko ce ustedeti na gorivu. zasto kupuje auto od 80,000 evra ako ne moze da ga napoji? nema ni najmanjeg smisla. to me podseca na one ljude koji u restoranu naruce najvecu porciju nezdrave hrane, a onda za pice uzmu diet pepsi jer "paze na kalorije"

Autor mile antena 04 Feb 2016, 17:13

@mile antena
A, zasto toliko pricas o 'nemackim', kako u USA sve prolazi itd. Pa u americkim testovima na youtube mnogo cesto moze da se cuje gde se vozi i neki nemacki model, amer kaze 'nemacki kvalitet, preciznost, luksuz' itd. A, ti postade veci amer od amera.

Autor dusan 04 Feb 2016, 17:13

@dusan,
ne razumem bas sta hoces da kazes. prvo se bunis kada ja kazem da u americi svaka dobra roba ima kupca, a posle kazes kako amerikanci hvale odredjeni nemacki model. naravno da ce ga hvaliti - ako je dobar auto nebitno je iz koje drzave dolazi. pogledaj podatak da su amerikanci bili prvi koji su dali sansu japancima i korejancima u vreme kada nisu imali visoku reputaciju.

Autor mile antena 04 Feb 2016, 17:17

@FuryŠampion,
koliko je lexus is mogao da bude los? pa cak i jaguar kada je prodavao prepakovane fordove je imao vecu prodaju od lexusa u evropi.
ja i dalje tvrdim da je samo ime problem, nista vise.

Autor mile antena 04 Feb 2016, 17:20

mile
Bolji je. Ne pratim cene da bi mogao da detaljišem, ali puno razloga ima zašto se Golf kupuje.
Prvo on je standard u klasi, drži cenu, ta Kia će strmeknuti sa cenom, teže ćeš nju prodati nego Golfa.
Golfa svako hoće.
Golf je lova. Uvek može da se proda. Drži cenu, auto je pogodjen samo tako za Evropske uslove, ne zove se za džabe Golf klasa, po njemu. :)
Evo vidiš da i 308 novi je uradjen da liči na Golfa.
Elem, tvoje nerazumevanje evropskog tržišta i uslova je za dublju temu.
Odgovoriću ti u najkraćim crtama.
Prvo kod nas su gotovo sva bolja kola skoro isključivo dizeli, osim nekih top verzija tipa AMG, M. Benzince niko ne kupuje u srednjoj kategoriji, ovde u cenovniku ML-a nemaš 350 benzin, ili 500 benzin, jer to niko neće da kupi.
To je za tržište USA, Rusije, kod Arapa.
Ovde ko uzima benzinca, uzima top verziju.
Sve S klase, E klase, C klase i konkurentski modeli BMW-a i Audija su ti 99% dizeli.
Prvo, ljudi po Evropi mnogo prelaze, dizeli bolje čuvaju cenu i kasnije možeš da ih prodaš.
Ti misliš da ne može da ga napoji, ok, tvoje pravo da misliš tako.
Ja sam ti naveo razloge, zašto neće da ga napoji.
Može pametnije da potroši te pare nego da sipa u rezervar duplo više benzina, a isto se preveze.
Druga je stvar kad je benzin jeftin, naravno da će onda svi da voze 5,0-6,0.
U Evropi cene variraju od euro do dva za litar goriva.
A tu je galon oko eura.
Zato ovde "Ameri" ne piju vodu, zato što onaj koji će već skupo da plaća vožnju, neće uzeti Amera već AMG-a ili M-a.
Jer mu isto dodje registracija i potrošnja za Mustang od 40 hiljada i M ili AMG neki ( ovo pričam za Srbiju ).
Uzmi na primer A8, 7-cu i S klasu, teško ćeš videti a da nije dizel.
Konkretno ti je vožnja puta 2 benzin vs dizel, a i registracija je duplo za neki benz preko 3,0 a dizeli su 3,0 ( uglavnom ).
Evo danas baš videh novu 7-cu, dizel, u full-u, verovatno nema da sipa. :)

Autor P1 04 Feb 2016, 17:31

mile
Lexus nije ni tehnološki, ni enterijerom na nivou Nemaca.
Eksterijer ću da ostavim po strani, svako ima svoj ukus ali nije ni na tom polju konkurentan po meni.
Tek sada prave zanimljive eksterijere mada je pitanje kako će tržište prihvatiti takav nastup, koji se meni lično svidja, avangardan i agresivan. Ali za prodaju uvek nešto umerenije i konzervativnije više pije vodu.
Onda ponuda motora, Lexus tu nema šta da traži sa paletom motora pored Nemaca.
S druge strane, on je luksuzna Tojota, a to ti ovde nikad neće biti ozbiljno gledano poput Nemaca.
I pazi jednu stvar, Nemački modeli su globalni i prodaju se svuda dobro.
Misli o tome. :)
Ne prolazi ti ovde ni Jaguar, on sličnu sudbinu deli ko Lexus. :)
Tako da nemoj da misliš da Evropljani diskriminišu Japance ili Amere.
Jednostavno pozicije su te koje jesu, a ko hoće da prodaje u Evropi, mora da pogodi sa ponudom.
Kako je Jeep GC ovde prodaje ?
Što se dizeli tu ne prodaju, odnosno prodaju se u zanemarljivim količinama.
E to je pitanje kakvo to postavljaš, kao da neko pita što se u USA slabo dizeli prodaju.

Autor P1 04 Feb 2016, 17:43

@P1,
nisam rekao da mi dizel nema smisla. dizel u golfu ili fiesti je sasvim opravdan. ono sta mi nema smisla je dizel u daleko skupljim autima. dizel nikada ne moze da pruza performance kao benzinac, a ni sam osecaj voznje. tako da mi nikad nece imati nikakvog smisla zasto neko kupuje auto od 80,000 evra, placa premijum cenu da dobije dizel umesto benzinskog motora, da bi ustedeo na pumpi - bez obzira koji razlog bio za to. jednostavno mi nema logike "imam 80,000 evra za auto, ali zelim da sedmicno ustedim 50 evra na gorivu"

Autor mile antena 04 Feb 2016, 17:51

@P1,
jeli mana sto je lexus luksuzna Toyota? kako audiju ne smeta sto se luksuzni Volkswagen? spomenuo sam ranije audi a3, ne mogu da verujem da ih se proda 200,000 godisnje u evropi. moja koleginica sa posla ga ima, ono je teska kanta kada se pogleda da kosta $35,000.
lexus ima svoje druge karakteristike. kao recimo da je jako kvalitetno uradjen, posebno mehanika i elektronika ... nije valjda da vas u evropi nije briga za takvih stvarima? ako nista drugo treba da bude briga one silne taksiste sto voze e-class jer lexus je uvek vazio sinonim za kvalitet (sto se za nemacke premijum aute ne moze bas reci).
evo jos jedan primer - jaguar. kazes da jaguar deli istu sudbinu kao i lexus. kako je moguce da je lexus lose prodavan kao jaguar? lexus je sinonim za kvalitet, a jaguar ima najgoru reputaciju u zadnjih 40-ak godina i do nedavno je prodavao prepakovane fordove. i opet jaguar nadmasi lexus po prodaji.
nemoj molim te da mi pricas da evropski kupci ne diskriminisu strane kompanije. ti kazes da se kompanije moraju prilagoditi evropskim kupcima - zar nisu Hyundai i kia upravo to uradili u jeftinoj klasi? i na kraju dana Hyundai zauzima samo 3.3% evropskog trzista, a kia 2.7%.

Autor mile antena 04 Feb 2016, 18:01

mile
Dizel više ima smisla u sklupljim automobilima nego u Golfu i gradskim modelima, koji ne prelaze puno.
Prvo, dizel je bolji za svakodnevnu vožnju jer je elastičniji i vuče od nižih obrtaja, veći obrtni moment i on tačno pokriva opseg koji ti treba za normalnu vožnju.
Benzinca više moraš da forsiraš, pogotovo one male atmosferce, njima dušu treba da vadiš da bi uopšte išao.
Dok dizel ide na leru.
Za high performance, naravno benzin.
Ali u srednjem opsegu pa čak i iznad, ti imaš dizele koji ludački idu, elastični, a malo troše.
Eto ti primer A8 4,2 tdi, 4,7 sek ide do 100kmh.
Pritom na otvorenom može da bude jako skroman potrošač s obzirom na auto i motor, odnosno na to kakva je zver. :)
Evo ti primer S klase 3,0 dizel, na bordu sam video prosek od 9 litara za 70 000km, što je potrošnja nekog 1,4 benzinca u gradu, a voziš se u S klasi !
U Evropi ljudi puno prelaze, pa neko tu cifru koju si pomenuo štedi dnevno, ili približno toliko.
Pa onda računaj na bolje držanje cene i lakšu prodaju.
Uostalom, zar ti ne govori nešto to što u Evropi dizeli drže primat, posebno bolji automobili.
Misliš da je to slučajno.
Koga briga za gorivo, taj vozi AMG ili M.
A znaš i sam koji je odnos prodatih takvih vozila.
S klasa 3,0 dizel na otvorenom može da troši i oko 5 litara, 6-7 na autoputu.
A u Evropi mnogi prelaze 70+ hiljada godišnje, dok imaš nekih koji prelaze i preko 100 hiljada, ima primera čak i 120-150 hiljada.
Pa pomnoži sa brojem godina.
Ovde imaš primera godinu do dve starost auta, koja su prešla 150+ hiljada.

Autor P1 04 Feb 2016, 18:21

mile
Ne može Lexus da parira A8-ci, ni motorima, ni enterijerom.
Šta misliš, zašto taksista vozi neki auto ?
Prelaze po 150 hiljada godišnje.

http://mercedesblog.com/mercedes-benz-240-d-a-lifetime-on-the-road-and-never-broke-down-once/

Vozio bi valjda Lexus da je bolji, da mu se ne kvari ko Mercedes. :)
Ipak oni puno prelaze, pa verovatno žele da stalno imaju problema i plaćaju skupe popravke, umesto da se sa kvalitetnim Leksusom voze bez brige. :)
Mercedesovi dizeli prelaze milion+ km.
Imaš u Hrvatskoj presretače sa starijom C320 cdi, koji su prešli preko milion km bez ikakvog pipanja motora, samo redovno održavanje.
A znaš da oni ne štede, već teraju momački na autoputu.
Možda lažu, ne znam.
I taksisti su verovatno mazohisti, pa kupuju Mercedes da im se stalno kvari , ostavlja ih na putu i plaćaju skupe popravke. :)
Toliko, pozz

Autor P1 04 Feb 2016, 18:30

P.S. Mile, onaj IS kad se pojavio dizel, bio mi je simpatican, to bi mozda i uzeo.
A klasa iznad, pogotovo najvisa klasa , ne bi ga uzeo u zivotu.
SUV trenutno imaju zanimljive, ali opet enterijer i ponuda motora...

Autor P1 04 Feb 2016, 18:39

@mile antena

Nije malo 6 % za kompaniju koja je ozbiljno u Evropi tek nesto vise od decenije. Da se nisu prilagodili trzistu EU, imali bi 0.5-1%, a mozda bi i napustili trziste EU. I nije za ocekivati da prodajom pobede neprikosnovenog vladara klase, ali su postali ozbiljni igraci u istoj. Veliki uspeh za kratko vreme, a nastavljaju i dalje agresivno, sve su bolji i bolji. A da je cena goriva u Evropi kao u USA i ovde bi se vozikali kamioneti i snazni (zedni) benzinci. Necu se sloziti za performanse novih dizela, ako neki jaci 3.0 dizel stize za 5-6 sekundi do 100 kmh, ima Nm i vise nego sto mu treba, a potrosnja se zadrzava na 10-ak litara na 100 km, nema se tu sta prigovoriti, to su performanse sportskih modela od pre 2-3 decenije.

P.S. Zbog skupog goriva u Evropi (sad je napokon pristojna cena) dosta se obraca paznja na potrosnju. Vozim golfa dizela koji ulazi u svoju 13 godinu, trosi 5 L/100 km i prilicno sam zadovoljan niskim troskovima eksploatacije (sto mi je vrlo bitno jer sam ima solidne izdatke, kupovina stana, da ne duzim), pre nepune 2 godine imao sam ponudu za hyundai genesis coupe, godinu dana star, sa 19.000 km na satu, za 11.500 eura. Vrlo sam zainteresovan za kupovinu bio, a onda sam uzeo papir i izracunao; dosta putujem, cesto mesecno potrosim oko 300 eura za gorivo za golfa (uglavnom letnji meseci), ista kilometraza bi me za hyundai kostala 900 eura mesecno, samo sam "precrtao" hyundai.

Autor Damko 04 Feb 2016, 18:47

@mile antena

A sto se tice lexusa, novi modeli su im odlicni! IS uzivo izgleda za 10, NX, RX, odlican dizajn. Ne znam kako im se procentualno povecava (ili ne) prodaja u Evropi, ali su definitivno zapostavljeni u odnosu na ono sto nude. A to sto je to luksuzna toyota, to mi trenutka jednog ne bi smetalo. Isto vazi i za infiniti.

Autor Damko 04 Feb 2016, 18:55

mile antena
Ovde ces pre videti novog Maseratija nego novog Lexusa ili Jaguara. :)
Da se Nemci nisu prilagodili davno trzistu, sa dizelima, da su drzali samo jake benzince i oni bi ovde bili retka egzotika poput Lexusa i Jaguara. :)))
Lexus i Jaguar su ti ovde "vencanice".

Autor P1 04 Feb 2016, 18:56

@mile
Mogući odgovori na tvoje pitanje:

1)psihološki efekat: zehebaću komšiju. Njegov Audi benzinac 400 kS i moj Audi dizel od slično 400 KS imaju iste gabarite, sličnu cenu, slične performanse, isti komfor, ali - moj troši manje! Znači, moj je bolji! Znači, bolji sam.

2)ovde gorivo nikad nije bilo jeftino. Nije ni sada. Ovo nije USA pa da se politika države/ privrede bazira na jeftinom gorivu. Prema tome, gledaću da uštedim gde mogu. 10e, 50e, nebitno. Zašto plaćati više kad možeš manje.

Autor ja 04 Feb 2016, 20:04

@P1,
ne razumem bas tvoje price kako se u evropi bas toliko vozi, posebno vlasnici premijum auta. sta, zive u spaniji, a rade u svajcarskoj pa tako nabiju 120,000 km za godinu dana? :) ne mogu voziti vise od amerikanaca nikako.
ne sumnjam ja da dizeli malo trose. meni licno samo nema smisla da neko kupuje recimo s-class zato sto voli najbolje stvari u zivotu, a onda izabere dizel motor jer zeli da ustedi X evra na gorivu. jer bez obzira koliko su dizel motori napredovali, ipak u voznji oni su i dalje daleko od benzinaca.
ne sumnjam da su mercedesi iz 1970tih i 1980tih kvalitetni, ali ovi danasnji nisu ni blizu lexusu po kvalitetu mehanike i elektronike. ovde u americi nije retkost da vidim lexus ls iz ranih 1990tih na kome i dalje sve i jedno dugme radi, a ne pamtim kad sam video neki Mercedes ili bmw iz 1990tih (o audiju da ne govorim).
nije da lexus nikad nije imao dizel motore u evropi. imao ih je i opet se lose prodavao, opet ih je po prodaji nadmasivao i jaguar. tako da izgovor da se lexus slabo prodaje u evropi jer sada nema dizel motore pada u vodu.

@Damko,
ne razumem zbog cega nije za ocekivati da ce Hyundai/kia da pobede dosadasnje vladare u klasi. ako pruzaju vise za svoju cenu, zasto to nebi uradili? zar nisu sadasnji vladari klase upravo na taj nacin postali vladari?
sto se tice tvoje price o golfu i genesis, ok, razumem to. ali da te pitam ovako: da si u stanju da priustis nov auto od 80,000 evra, da li bi i dalje gledao da li ces mesecno trositi 300 ili 500 evra za gorivo?

@ja,
ako ces ustedeti 10-50 evra mesecno na gorivu, nesto se dizel i ne isplati. istina, ekonomicniji je i bolje zadrzava cenu, ali isto tako je i u startu dosta skuplji i odrzavanje za njega je skuplje (da ne ulazim u detalje koliko vise boljki ima)

Autor mile antena 04 Feb 2016, 20:47