Ponovo snimljen Fiat Tipo hatchback

Dok veliku pažnju naše javnosti i dalje privlači novi Tipo sedan, u Fiatu nastavljuju sa testiranjem maskiranih test primerka hatchback i karavan verzija.
Naime, a kao što je već dobro poznato, pored Tipo sedana u ponudi će kasnije biti i hatchback i karavanski SW, pri čemu se oni očekuju tokom ove godine.
Treba podsetiti da se u paleti motora između ostalog nalaze benzinac 1.4L sa 95KS i dizelaš 1.6 Multijet II sa 120KS.
Tipo sedan je inače dugačak 454 cm, širok 179 cm, visok 149 cm, međuosovinsko rastojanje iznosi 264 cm, a ima zapreminu prtljažnika od 520 litara.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Više slika na sajtu Passioneautoitaliane.blogspot.it
Svetla slicna Djulieti.
Cini mi se da ce limuzina biti skladnija...
Zadnji deo mi više liči na neki kombi/monovolumen Kia-Huyndai nego na auto iz Golf klase.
S obzirom da je vidjen finalni maskirani primerak vidjen na ulicama, nadam se da ce Orlo dati zeleno svetlo za pocetak proizvodnje... :)
@ čarobnjak
Nema smisla ga pozivati, samo će kmečati i izvrtati činjenice. Taj iz nekog samo njemu znanog razloga Talijane ne može vidit niti nacrtane.
Samo koliko će samo biti kmečanja sada kada su talijanski mediji službeno objavili da serijska proizvodnja starta sljedeći ponedjeljak 22.02.
N.N.
ima smisla, kao i sto ce morati da prizna da je ovo cistokrvni C segment iliti KOMPAKT! :)
Tipo HB ce za nijansu biti veci nego Bravo, a od Golfa 7 za dve!
Ta kaze sve! :)
Malo usporedbi
vozilo /međuosovniski /trag kotača
Tipo / 264 / 156 - 156
Golf7 / 264 / 155 - 152
AstraK / 266 / 155 - 156
N.N.
po ovim dimenzijama, i kako neki razmisljaju, Golf bi trebao biti B segment! :)
U zivotu nisam video lepsi i skladniji auto... Golf ce biti definitivno drugi... ako se ovaj nadje na nekom putu, ili u koloni na semaforu, ispred njega...
carobnjak
Jel imas odmah projekcije o prodaji? Mislim da bi mogao uz malo truda da, i ako je zamaskiran, utvrdis da li ce ljudima da se svidi... ;)
N.N.
Pa ti mekice nisi znao da odgovoris na jednostavna pitanja, a kamoli da protivurecis, odes da places sto je neko ruzno, ali istinito, rekao za FCA.
Ovaj osakaćeni Tipo će imati neku prodajicu ako mu naprave cenu, da bude najjeftiniji u segmentu.
Naravno, to će biti daleko i od Golfovih rivala, a kamoli samog Golfa.
Zanima me u Italiji prodaja, hoće li se barem tamo prodavati više od Golfa ?
I u Francuskoj domaćini, kako stoje protiv Golfa ?
Za Evropu je suludo otvarati tu temu, ali makar na domaćem terenu kako prolaze ?
Kako se Bravo prodavao u Italiji, je li mogao protiv Golfa ?
@ carobnjak
Najmanji u klasi je Golf, a jedini ima komfornu zadnju klupu.
Golf 4.25m NAJKRAĆI U C SEGMENTU
Focus HB 4.44m
Astra K 4.37m
Megane 4.35m
Tipo ce da bude 4.30m cenim
Bravo je 4.33
A sada trn u oku B ili C
Rapid Spaceback 4.31m
Orlo
nemocan da odgovoris na pitanja ti prelazis na prodajne rezultate, a jos nije ni predstavljen???
Smehotres! :)))
@ Dejan L
Shema je što Golf od većine tih nema ništa manji međuosovinski razmak, dapače.
Ono gdje Golf štedi prostor je prednji prevjes. Od nekih sa popisa je i 15 cm kraći. Mislim da on iznosi 82 cm. Čak i Tipo koji je za FCA veliki korak naprijed ima prevjes od 89 cm što je razina Grande Punta.
Doduše Golf to postiže efektom cigle, jako malo oblih linija.
Za one koji spominju prodajne rezultate.
Smatram da je ovdje prije svega ime. Moje osobno mišljenje je da će biti ogroman uspjeh ako Tipo više godina bude držao prodaju na razini od oko 200 tisuća.
Orlo
14:49
Ne pravi se sad blesav, nego iznesi svoje bogate argumente da Tipo HB nije C segment kako si sve do nedavno tvrdio a sad si ostao bez daha pokopan brojkama koje su najjace oruzje! :)))
Bilo je tu jos takvih kao ti, sad ih nema, ali neka , ne znaju pa neka sad uce! :)
I jos nesto, sto se prostora tice, Tipo sije Astru , i staru i novu, uzduz i popreko!
Pozdrav :)
@carobnjak
Tako ne izgleda pitanje, nije valjda da te uciteljice nije naucila? :)
Kompakt je evo priznajem javno! Rapid Spaceback ce konacno, i po prvi put imati dostojnog konkurenta, ali i ovi drugi jel...
Definitivno ce da sije i Astru, i Golfa, i Megana i Focusa, ako isti npr budu negde stajali a Tipo prodje ili opet neki od onih primera... :D
Ajd jednu tvoju pretpostavku o prodaji, koja ce na kraju da se obistini, kao sto odlicno pretpostavljas potrosnju nekog automobila... plz... :)
Orlo
pitanje ti je bilo postavljeno jos pre par meseci, samo si zaboravio!
Rekao sam po PROSTORU, a sad pravac u salon da se uveris, kreni na primer od tvoje cenjene Astre koja se gle cuda, jos i smanjila...:)))
Prodavace se bolje no Bravo, posebno na istocnim trzistima.
Na zapadu tesko, oni i ne znaju za drugo osim za Golfa, Fokusa i Astru, sve ostalo ce biti na nivou Tipa... :)
Orlo
i bio bi red da nam konacno priznas da je i Golf B segment bar po tvojoj filozofiji i merilima, jel tako? :)
@carobnjak
To nikada nisam rekao, to "ce izvines"... :)
Pa po tvom je i Dart D-segment pa nikom nista... ;)
Ajde sada salu na stranu, licno vidim Tipo kao korak u nazad, mislim da je Bravo imao bolju reputaciju bolji imidz, da su vise ulozili u dizajn kako enterijera tako i eksterijera, a vidim da Tipo nema otvore za ventilaciju za zadnju klupu na centralnoj konzoli... mozda da je prvo izasao HB i SW a tek onda sedan promenilo bi mozda njegovo poimanje... uostalom vidis i sam da su AB ili AE napravili poredjenje sa Loganom i Rapidom, koje ti je zasmetalo bese... ;)
Orlo
sta nisi nikada rekao?
Moze da se poredi i sa Loganom i Rapidom, pa i Astrom sedan ili C klasom, s kim hoces, to ne znaci da je njihov konkurent!
I Oktavia je bila na uporednom testu sa Golfom, a posle sa Pasatom, upravo u AB.
Ponavljam, jedini RAVNOPRAVAN konkurent Tipo limuzini je Reno Fluens, osim sto mu vreme istice...
Sto se tice Brava, jos uvek se nije pojavio takmac koji ostavlja bolji utisak, bar onako na prvi pogled, malo je Ceed blizu, i to je sve...
Nece ni ovaj Tipo HB, ali mozda sam malo subjektivan... :)))
P.S. za Darta sam rekao KAD BI se nudio u Evropi, mogao bi proci kao D segment...