Novi render mogućeg izgleda Opel Zafire Tourer facelift

Nakon nekoliko godina provedenih na tržištu vreme je za doterivanje Opelove Zafire Tourer.
Restilizacija na ovom porodičnom MPV-u će biti obavljena još tokom ove godine, pri čemu će najveće vizuelne promene pretrpeti prednji deo vozila, i to po uzoru na novu Astru. Takođe, treba pomenuti i drugačiju masku i doterane branike, kao i Matrix-LED svetla.
Ostaje međutim da se vidi da li će biti i modifikacije unutrašnjosti.
Tehničkih izmena neće biti mnogo, a u gami motora će se naći i Bi-turbo dizelaš sa 160KS.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Render: Automobile-magazine.fr
U ovoj klasi Picasso dominira dizajnom, a ocekujem puno od Scenica, ovi ostali su mi kao autobusi i stonse mene tice ne morau ni da postoje
Ma, vrata su njoj sasvim OK.
Ali, u drugom redu nema mesta koliko bi čovek očekivao od vozila te "klase" i tog cenovnog ranga. Ima i još neke stvari koje "ne varim" i koje redizajn ne može (i neće) da promeni. Npr. "idejno rešenje" kombinacije prednjeg panoramskog vetrobrana i panoramskog krova je čisti promašaj. Možda to spolja lepo deluje (ako, recimo, kola posmatrate iz helikoptera), ali je iznutra užas. Ko je ono smislio, poslovnu sposobnost mu treba uzeti.
@moron
U cemu si video problem sa panoramskim vetrobranom? "Osim" cinjenice da je preskupo za zamenu ako naprsne... :)
Orlo
Moje "primedbe" su delom "tehničke", a delom čisto subjektivne.
"Panoramski vetrobran" sam detaljno gledao na Grand Pikasu i na Zafiri ( a Zafirin sam, zajedno sa panoramskim krovom u nastavku, i psihopatski isfotografisao, iz svih "poza", spolja i iznutra ).
Kod Zafire je taj vetrobran "izdužen" bukvalno pola metra u odnosu na klasičan (kod Pikasa je to teško proceniti, jer ga i nema sa klasičnim staklom).
I to lepo deluje spolja, a iznutra i za vozača i suvozača, osim ...
Naime, tu je veliki tehnički problem "nebo" krova, zajedno sa suncobranima. Jer, kada imaš običnu panoramu na krovu, ti problem sunca rešavaš običnom (tankom) roletnom (obično platno), koja ti zbog "valjaka" (na koje se namotava roletna), kao i zbog šina sa strane po kojima roletna "kliže", "UZME " bar 2-3 cm ( a kod nekih i oko 5 cm ) korisne visine protora za glave putnika ( pa i kod vozača i suvozača ).
E, sada zamisli kada umesto tog tankog platna, iznad glava vozača i suvozača, zbog panoramskog vetrobrana ( a srazmerno njegovoj dužini, tj. "ulasku u krov"), treba da imaš krutu ( ali kliznu ) konstrukciju "neba", na kome su i montirani suncobrani. Jer, kada to pokretno nebo "otkliže" pozadi, tek tada ti vidiš kroz taj produžetak panoramskog vetrobrana. Ali, tada ti je to "pokretno" nebo taman iznad glave. A ono ti "uzima" mnogo više korisne visine za glave (prednjih) putnika nego li obična roletna klasičnog panoramskog krova.
I to sa mojom visinom ne ide nikako zajedno, jer ja u zafiru i bez toga (bez panoramsog vetrobrana i panoramskog krova) stanem skoro knap što se glave tiče ( pozadi nikako). A uz to se kod Zafire u nastavku kombinuje veoma mali i nekako neprimeren panoramski krov.
Gubitak korisnog prostora zbog takve konstrukcije pokretnog "neba" u zoni panoramskog vetrobrana kod Pikasa je manji (a i korisna visina je i inače napred veća), ali je samo to pokretno nebo uradjeno veoma jadno (od jako jadne i jeftine plastike, što ne ide iz kola koja opremljena mogu lako da dobace i do oko 35.000).
Sa druge strane, Opel meriva može da se dobije sa klasičnim (i ogromnim) panoramskim krovom u kombinaciji sa običnim vetrobanom. I nema tolikom gubitka korisne visine.
A "subjektivno", meni se to i više dopada, nego li "rešenje" kod Zafire.
Udavih :)
moron
zasto od automobila praviti staklenu bastu?!?
Stakleni krov je nevidjena glupost, pozeljno samo u nordijskim zemljama... :)
carobnjak
"Eh, da je bolest... Svaka bolest ima leka".
Šta drugo da ti kažem?
Osim da (često) zna biti prijatno.
Ako ništa drugo, gledam u bajseve na krovu (ako nisu na "dupetu"). I srce mi puno :)
@moron
U pravu si to zna da bude problem za vise osobe - dvometrase prakticno, mada nije mi palo na pamet...
To se dogodilo isto mom drugu kada smo probali C3 sa panoramskim krovom, zapravo njemu ta "roletna" udara u potiljak kada se vraca nazad u pocetni polozaj... ismejali smo se lepo... :)
moron
bilo bi lekovito samo za one sa hipovitaminozom D! :)))
Ja inace bezim od sunca, i na more idem samo u pred- ili postsezoni, takav mi sklop...:)
Orlo
Meni se na SW-u (kada je bio nov) otkačila (odmotana) roletna sa svoje prednje letvice (a valjak je, koji je pozadi, uvek drži nategnutu).I kao "praćka" je poletela unazad. Zveknula me po sred glave. I pala u nastavku na decu pozadi. Pri 120 km/h. Na auto putu...
Da pogineš od tih gedžeta:)
Šta drugo reći, nego PSA ...
moron
salu na stranu ali stakleni krov i vrata naopacke, to bi bila dobitna kombinacija! :)
carobnjak
Da, uz dobru cenu Merive (kakva je sada), to je zaista Opelova dobitna kombinacija. Koju Fiat ne nudi.