home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Bez obzira na Dieselgate skandal, u Audiju preipremaju nove TDI dizel motore, a jedan od njih će promocioju imati u aprilu na Vienna Motor Symposiumu.

U pitanju je novi 4,0 litarski TDI V8 koji će debitovati u novoj generaciji Audija A8, a zameniće 4,2 litarski TDI V8. Po sadašnjim najavama, novi TDI V8 će raspolagati sa oko 400KS i 677 Nm obrtnog momenta, a sa njim će novi A8 od 0 do 100 km/h ubrzavati za nešto više od 4 sekunde.

Sem u novom A8, ovaj TDI V8 agregat bi mogao da se nađe i u Audiju Q7, Porsche Panameri, pa možda i u Bentley Continentalu GT.

Ivan Mitić – Autoblog.rs

Render: arhiva / Autobild.de



čitanja : 1922



Komentari

Kraljevi :D

Autor S 24 Feb 2016, 02:20

ipak je ekonomicnost najbitnija. bitno da se svabe ne razbacuju kao amerikanci

Autor mile antena 24 Feb 2016, 02:43

"Sem u novom A8, ovaj TDI V8 agregat bi mogao da se nađe i u Audiju Q7, Porsche Panameri, pa možda i u Bentley Continentalu GT."
Pravi Vagenov aristokrata, Conti GT TDI. :)))

Autor P1 24 Feb 2016, 02:46

Poslednja recenica govori zasto ga mogu praviti. Osim navedenih, to ce ici i u Tuareg i Kajen.

Autor FuryŠampion 24 Feb 2016, 11:30

@Fury
Gde ce ovaj motor u VW. heheh Mile, ovo su motori koji idu kao metak a ne trose nista. Ne znas ti sta su novi dizelasi.
P1, sta fali? Ovo je visoko performantni motor i treba da ide tako...

Autor S 24 Feb 2016, 11:44

S@
Ma ne da ne troši,nego ga i proizvodi...

Ovaj motor ima fantastične performanse , ali u odabiru istog svakako neće presuditi njegova "štedljivost" već brutalne performanse , savršene za velike i teške limuzine i SUV-ove

Autor Đorđe 24 Feb 2016, 13:50

не могу да дочекам да видим да неко купи дизел Бентлија, после тога фале још само Ферари са куком и Лексус бицикл ... биће то скуп, компликован, непоуздан мотор, који ће имати смисла само у Кајени и Туарегу који се продају у Москви и Дубаију, пошто озбиљна господа са стилом не разматрају дизеле осим као радне машине

Autor Столе 24 Feb 2016, 14:07

Autor Столе 24 Feb 2016, 14:07

E vala mržnja iz tebe izbija. Nije ni izašao već znaš da je nepouzdano. Ispade da si ti najpametniji jer si kupio taj 320d?

Autor S 24 Feb 2016, 11:44

Ovaj motor bi mogao zaobići VW jedino zbog dizel skandala, ali ako pogledaš sadašnji Tuareg, vidjećeš da ima V8 dizel.

Autor FuryŠampion 24 Feb 2016, 14:53

Motor ce biti odlican i idealan za Osmana.
Djordje
Da, s tim sto je opet stedljiv spram svojih benzin pandana.
Stole
U Rusiji i Dubai-u se ne voze dizeli.

Autor P1 24 Feb 2016, 15:32

FuryŠampion
каква мржња аман, мењао сам 328и за 320д (зезнуо сам се) ал је поента била у иксдрајву ... смешна је болесна жеља ВАГа да заради на бренду ТДИ
Пит, обзиром да ће вероватно бити најскупља моторизација за Кајену и Туарег, наравно да ће се продавати у Москви и Дубаију, купци тих возила и тако не знају на шта иду док не дођу први пут са њима на пумпу, а ни онда нисам сигуран, пре ће бити да се ослањају на пумпаџију.

Autor Столе 24 Feb 2016, 15:44

Stole
Nemas vise 328i... Razocarenje :)

Ko misli da 3.0 dizeli, a tek v8 dizel ne trosi, neka ne govori nesto sto ne zna..

Autor NemanjaBB 24 Feb 2016, 15:59

Pa normalno da će biti štedljiviji od ekvivalentnog V8 benzinca ali ne i štedljiv u relativnom smislu ,kao što S napisa ,da bi čovijek pomislio da je potrošnja u najmanju ruku ekvivalentna sa 1.6TDI...

Ovakav tip motora ,kao što je bio i onaj V12 TDI , predstavlja riznicu tehnologije i daleko je od onog za što se smatra dizel motor...

Autor Đorđe 24 Feb 2016, 16:12

NemanjaBB
сада, са већ историјске дистанце, није разочарење, него глупост и неписменост ... покушавам да заборавим, да ме не изједа

Autor Столе 24 Feb 2016, 16:16

Stole
Pa nije najskuplji Kajen dizel !
Imas Turbo S.
Djordje
Da, ali opet ce trositi otprilike upola u odnosu na benzinca.
V8 ce trositi 1,5-2 lit vise od 3,0 V6.
Onaj V12 dizel je promasaj, jer slabije performanse od benzinca ima, skup, a potrosnja nije mala.
Primer je onaj promaseni Q7 V12 tdi, svi ga delju, jaka cena, nema zvuk ko benzin.
Ovaj V8 tdi ima smisla.

Autor P1 24 Feb 2016, 16:35

обзиром да ће вероватно бити најскупља моторизација за Кајену и Туарег, наравно да ће се продавати у Москви и Дубаију, купци тих возила и тако не знају на шта иду док не дођу први пут са њима на пумпу, а ни онда нисам сигуран, пре ће бити да се ослањају на пумпаџију.

Autor Столе 24 Feb 2016, 15:44

Opet da ti ponovim, u Rusiji, Kini, USA , kod Arapa, se ne voze dizeli.
Dizeli se voze pre svega u EU.
Gde si ti video da neko u Dubai-u vozi dizela ?

Autor P1 24 Feb 2016, 16:46

Пит,
пробај да читаш српски, рачунам да га разумеш
Куповаће га зато што је скуп, зато што ће 4 литра V8 ТДИ бити скупљи и од турбо С, почеће да га возе, ако нису до сад ... једино, ако им ти не забраниш

Autor Столе 24 Feb 2016, 17:45

@S,
siguran sam da trose kao golf 2 dizel ... oko 3 litre.
nikad mi nece biti jasni ljudi koji imaju 100,000+ evra za auto, a ona izaberu dizel "zbog potrosnje". to me podseca na one ljude koji u restoranu naruce najvecu porciju neke nezdrave hrane, ali za pice uzmu diet coce jer "paze na kalorije"

Autor mile antena 24 Feb 2016, 17:47

Stole
Sta ti pises ?!

Autor P1 24 Feb 2016, 17:52

mile
Dodji u Evropu, kupi nekog tog tvog Amera, V8 Mustanga ili Truck neki V8 benz, pa ce ti biti jasnije.
Razumem da se cudis iz USA, jos cudnije bi bilo stanovnicima Dubai-a, ali kao sto vidis, sva bolja kola u EU su uglavnom dizeli, top benzinci su jako redji.

Autor P1 24 Feb 2016, 18:02

@P1,
ako imam novca za auto od 100,000+ evra onda imam novac i da ga napojim. ako nemam novac da ga napojim - onda ne kupujem auto od 100,000+ evra, ali sigurno nebi kupio tako skup auto sa traktorskim motorom da bi ustedeo na gorivu

Autor mile antena 24 Feb 2016, 18:20

Autor mile antena 24 Feb 2016, 17:47

Vode se time "Zašto bih bacao pare na gorivo ako ne moram". Da je gorivo iste cijene kao u Americi, bila bi druga situacija.

Autor FuryŠampion 24 Feb 2016, 18:21

Mile
Odgovorio ti je Fjuri.
Pa i ovi u Srbiji sto sipaju za 500 din bi imali da napune top benzince kod Arapa.
Vec smo apsolvirali temu, sto ti gledas cene automobila i skupi ti Evropljani ?
Dizeli bolje drze cenu, duplo manje trosis na gorivo, bolji za preprodaju kasnije.
Dodji ovde u Srbiju i probaj da prodas nekom V8 benzinca, pa ce ti postati jasno to cemu se cudis.

Autor P1 24 Feb 2016, 18:34

v8 benzince ne vole, a za v8 dizelima odmah polude?
nije mene briga sta ljudi (ne)voze, njihova licna stvar. poenta je da mnogi kritikuju amerikance kako se razbacivaju sa svojim v8, ali kada evropljanin napravi v8 (ili cak v12) dizel to je radi "ekonomicnosti". pri tom videli smo nedavno iz slucaja Volkswagen koliko su dizel motori zaista "cisti"

Autor mile antena 24 Feb 2016, 18:43

Mile
Ko kaze da ne vole V8 benzince ?
Ili v10 ili v12 benzin.
Jednostavno, gorivo nije 4 puta jeftinije, kao kod vas ili dzabaka kao kod Arapa.

Autor P1 24 Feb 2016, 18:46

a zbog cega onda kupuju v8 (pa makar bio i dizel). on je mozda ekonomicniji od v8 benzinca, ali generalno nije ekonomican uopste.

Autor mile antena 24 Feb 2016, 18:49

Mile
Ljudi ovde "vole" dizele zbog matematike.
Svaki kupac ubedjen sam da vise voli benzinca, ali...
V8 dizel se kupuje jer je brutalan, a potrosnja opet upola u odnosu na benz ekvivalenta.

Autor P1 24 Feb 2016, 18:52

Autor mile antena 24 Feb 2016, 18:49

To je ono što sam Pitu objašnjavao prije 15ak dana, ne prodaje sa taj V8 dizel u nekim količinama (upravo zbog velike potrošnje) pa ga Mercedes i BMW i ne razvijaju.

Autor FuryŠampion 24 Feb 2016, 18:56

ja i dalje stojim iza toga da kad neka americka firma napravi v8 motor (bez obzira da li je rec o benzincu ili dizelu) onda sledi pljuvanje kako amerikanci se izivljavaju jer tako nesto nikome ne treba. ali kad svabe to urade - eeeee onda svaka cast, to je tehnolosko cudo. v8 dizel u fordu f-450 je razbacivanje, ali v12 dizel u prethodnom audiju q7 je izgleda bio potreba

Autor mile antena 24 Feb 2016, 19:00

Autor mile antena 24 Feb 2016, 19:00

Iživljavanje jeste V8 6.0 sa 200ks, međutim toga (srećom) više nema.

Autor FuryŠampion 24 Feb 2016, 19:03

Autor FuryŠampion 24 Feb 2016, 19:04
de hh odmori malo :-)

Autor bmw series 8 24 Feb 2016, 19:07

миле,не трипуј се, ево ја пљујем по европском V8 дизелу

Autor Столе 24 Feb 2016, 19:08

Mile
Brkas babe i zabe.
Gledas po principu Ameri vs.
Opusti se.
Svi bi ovde vozili V8, V10 i V12 da mogu.
E ali kad neko odande soli pamet i kritikuje Evropsku meru, to iritira ljude ovde.
Lako je pametovati sa pozicije jeftinog goriva.

Autor P1 24 Feb 2016, 19:09

@FuryŠampion,
toga nema vec skoro 40 godina. a inace, to nije nista losije nego 3.0L sa 80 ks (Mercedes w123).

Autor mile antena 24 Feb 2016, 19:11

@P1,
cene goriva u evropi su razlog vise zasto nebi trebali postojati v8 motori u evropi (i benzinci i dizeli). kao sto rekoh, v8 dizel mozda jeste ekonomicniji nego v8 benzinac, ali je i dalje ogroman potrosac. a o drugim karakteristikama (kao sto je koliko zagadjuje i slicno) da ne ulazim u detalje

Autor mile antena 24 Feb 2016, 19:15

mile
Postoje, ali ne u velikim kolicinama.
V8 dizel trosi upola od V8 benzinca.
Gde je gorivo jeftino, dizela naravno niko nece razmatrati.
V8 dizel je cudoviste, njega mogu da pljuju samo oni koji ne mogu da ga priuste, nisu probali, ne razumeju se.
Davno sam probao A8 4,0 tdi, taj auto je monstrum.
Jos je to starija verzija, slabija, a lepi za sediste, ide kao metak.
Sta tek reci o ovim 4,2 novijim, aktuelni A8 4,2 tdi ide 4,7 sek do 100km.
Lux krstarica, razarac.
Aktuelni A8 kad se pojavio je bio brzi sa 4,2 tdi nego 4,2 benzincem.
Torque monstruozan.
To ljudi ovde voze kao alternativu benzincu.
Pa i 3,0d je masovan, a 3,0 benzin zastupljen marginalno spram njega.
Kao i sa 2,0 dizel i benz, na EU trzistu.
E ko ne gleda na potrosnju, taj uzima top verzije, AMG, M.
Jel ti sad jasnije ?

Autor P1 24 Feb 2016, 19:23

@P1,
ma dzaba mu prica da je duplo ekonomicniji nego benzinac kad i dalje trosi 15-ak litara minimalno. pri tom zagadjuje vise, daleko je skuplji u startu, odrzavanje je skuplje ... e sad, mozda ce se taj dizel isplatiti matematicki posle X broj godina i posle X broj predjenih milja, ali mi nesto govori da ljudi koji imaju 100,000+ evra za novi auto ga nece zadrzati narednih 15 godina i nece sigurno preci 400,000 km sa njim. to je mozda posle bitno drugom ili trecem kupcu koji kupuje auto star ko biblija, ali vlasniku NOVOG auta nebi trebalo biti briga. siguran sam ja da 4.2 turbo-dizel leti, ali tek onda zamisli kako bi 4.2 turbo-benzinac letio

Autor mile antena 24 Feb 2016, 19:31

Autor mile antena 24 Feb 2016, 19:31

Varaš se, A8, S klasa i serija 7, često pređu preko 350 000km.

@P1

BMW 750d će biti egal sa tim 4.2 TDI, ako ne i brži.

Autor FuryŠampion 24 Feb 2016, 19:37

@FuryŠampion,
koliko a8/7-series/s-class predju 350,000+ km kod prvog vlasnika?

Autor mile antena 24 Feb 2016, 19:39

Mile

TO je teško reći, ali ta auta se uzimaju da se voze na autoputu i da tuku kilometraže. Evo npr. jedan moj drugar je imao S-a koji je prešao 310 000km, prvi vlasnik. Još ovo nije Njemačka, gdje je praksa putovati na posao stotinama kilometara.

Autor FuryŠampion 24 Feb 2016, 19:42

mile
Troši od 12-14 lit u gradu, na otvorenom može da troši smešno, upola pa i manje od toga.
Cene V8 dizela i benz su tu negde, čak je dizel jeftiniji malo u startu.
Pogledaj Audi.de
Samo je razlika što će se benzinac strmoglavo strovaliti sa cenom, a dizelaš će je mnogo bolje čuvati.
Računaj duplo manje troškove za gorivo, a ljudi u Evropi prelaze godišnje od 40-70 hiljada, a sa takvim automobilima za put i više.
Onda dodje dan kad ga treba prodati, zato ljudi uzimaju dizele.
Drugo, taj V8 tdi je rafinisan, zvuk mu je totalno drugačiji i kultura rada, nemaš ti osećaj da voziš dizela, osim što nema zvuk ko benz i što razliku vidiš na pumpi.
Kad bi ljudi ovde razmišljali kao ti, onda bi trebali da računaju da se venčaju odma sa njim, pri kupovini. :)
Lako je tebi iz Amerike da pametuješ, pitao bi te da su cene goriva kao u EU.
Zašto se tu ne voze dizeli ?
Dizel je tu skuplji od benzina, ako ne grešim.
Što gorivo, što kao auto, a tako nije u Evropi.
Tu je Jeep GC 3,0 d skuplji od benz 5,7 Hemi.
A ovde obrnuto.
Ne možeš sa USA perspektive da gledaš EU uslove.
Ili misliš da su svi u Evropi glupi, a ti bolje znaš od njih šta je za njih najbolje ?
A sipaš galon ( 3,7 l ) za 1,2 dolara, jel tako ?
U EU litar košta toliko.
Što vam teretnjaci nisu benzinci ?
Ako već nije bitno kao što kažeš, nek metu beMzince u njih.

Autor P1 24 Feb 2016, 19:45

mile
Evo ti ga Osman od prvog vlasnika, 2011 V8 tdi sa 300 000km :

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=222337010&climatisation=&scopeId=C&zipcode=&adLimitation=&isSearchRequest=true&fuels=DIESEL&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&minFirstRegistrationDate=2010-01-01&minPowerAsArray=223&minPowerAsArray=KW&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=11&pageNumber=1#

Ali nije 15 godina star kako ti gore reče. :)
Benzinci imaju mnogo manje kilometraže.

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.html?isSearchRequest=true&scopeId=C&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=11&makeModelVariant1.modelDescription=&makeModelVariantExclusions[0].makeId=&minSeats=&maxSeats=&doorCount=&minFirstRegistrationDate=2010-01-01&maxFirstRegistrationDate=&minMileage=&maxMileage=&minPrice=&maxPrice=&minPowerAsArray=303&maxPowerAsArray=&maxPowerAsArray=PS&minPowerAsArray=PS&fuels=PETROL&minCubicCapacity=&maxCubicCapacity=&ambitCountry=&zipcode=&climatisation=&airbag=&daysAfterCreation=&adLimitation=&export=&vatable=&maxConsumptionCombined=&emissionClass=&emissionsSticker=&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&numberOfPreviousOwners=&minHu=&usedCarSeals=

Ne znam šta ti je još neophodno da shvatiš.

Autor P1 24 Feb 2016, 19:53

@P1,
vecina americkih teretnjaka i ima benzinske motore. dizeli se biraju samo ako nekome treba vuca, ali osim toga rekao bih da vecina teretnih vozila koriste benzinske motore. u 1500 klasi nijedan pikap i nema dizel motor osim rama, a on se prodaje na nivou statisticke greske.
istina, gledao sam situaciju sa americke strane gledanja jer su ovde dizeli (i auti i gorivo) daleko skuplje od benzinaca, a vidim da to u evropi nije slucaj. mada, sa moje licne strane, ja i dalje stojim iza toga da skupoceni premijum auto treba da ima benzinski motor. mozda su dizel motori usavrseni, ali ne mogu oni nikada da budu kao benzinci. jednostavno mislim da ako kupac ima 100,000 evra da potrosi na auto onda bi trebao da ima jos par hiljada evra ekstra da potrosi i na gorivo. nemojte sad da krene prica "sto bi trosio vise za gorivo kad moze manje" jer onda cemo se dotaci teme zasto mu je uopste potreban auto od 100,000 evra.
ostavio sam onaj prvi komentar na ovoj temi jer znam da bi takvi komentari usledili da je neka americka firma predstavila ovakav motor.

Autor mile antena 24 Feb 2016, 19:58

P.S.
Uporedi cene i kilometraže.
A evo cena dizela sa kilometražom ispod 100kkm, kao oni benzinci :

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=217306504&isSearchRequest=true&scopeId=C&climatisation=&adLimitation=&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&fuels=DIESEL&zipcode=&minPowerAsArray=223&minPowerAsArray=KW&minFirstRegistrationDate=2011-01-01&maxMileage=100000&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=11&pageNumber=1

Vidiš koliko je skuplji dizelaš, koliko bolje drži cenu.
Sad ako ti nije jasno, ja onda stvarno ne znam više šta da ti kažem.

Autor P1 24 Feb 2016, 20:01

Autor mile antena 24 Feb 2016, 19:58

Daju 100 000 eur jer hoće najudobnije i najbolje, ne može baš svašta da se vozi kad se prelaze veće kilometraže. A na gorivo neće da se daje jer možeš za to što spališ kupiti stan. Koja je prednost S500 u odnosu na S350d (gledano sa aspekta normalnog čovjeka, ne auto ljubitelja)?

Autor FuryŠampion 24 Feb 2016, 20:07

mile
Pod teretnjacima ne mislim na pikapove vaše.
Već kamione, šlepere.
Naravno da benzinac ima svoje prednosti, ali ovde matematika preovladava.
Uzmi leba ti, ako nadješ tu u Ameriki, A8 4,2 tdi, probaj negde, pa javi.
Nije to dizel kako ti zamišljaš, iz onih Američkih kamioneta.
Taj auto je zver, a da sedneš u njega ne bi primetio da je dizel, osim da ti neko kaže.
Nema vibracija, miran, rafinisan, ne čekića, a leti.

https://www.youtube.com/watch?v=ArFRtrRJSrQ

Radi maltene ko benzinac. :)
Promenićeš mišljenje ako ga probaš.
Naravno, opet on nije za USA, Rusiju, Kinu, ni Arape, ali za EU pun pogodak, ko hoće brutalnu mašinu.
Ostali uzimaju 3,0 tdi.

Autor P1 24 Feb 2016, 20:12

ZiL ima benzinski motor, a kamion je :)

Autor FuryŠampion 24 Feb 2016, 20:17

@P1,
verujem da ima onih koji kupe takav auto pa zadrzavaju dok su zivi, ali verujem da su takvi u manjini i da vecina prodaje cim garancija istekne.
u americi kamioni koriste dizele ne zbog ekonomicnosti bez zbog obrtnog momenta koji je bitan u vuci tereta. nema potrosnja nikakve veze sa tim.
u americi nema mnogo dizela, ali zato ima hibrida, tako da nije bas da amerikance nije briga za ekonomicnosti

Autor mile antena 24 Feb 2016, 20:28

mile
Ne znam da li si nekad imao priliku da vidiš Osmana 4,2 tdi, sumnjam.
I kako se katapultira iz mesta, ne može motor da ga uhvati prvih 50-ak metara. :)
Evo bzv videa, čisto da vidiš kako startuje dizel. :)

https://www.youtube.com/watch?v=XrkWGzxECEM

https://www.youtube.com/watch?v=Ba8mS3Rt5mk

Eto ti odgovora ko kupuje V8 dizel, ko hoće brutalne performanse, ali neće da sipa 30 litara.
Ovo u Evropi.
Kod Arapa napuniš 6,0 V12 za manje od hiljadu din.
Naravno da njih briga za dizel i koliko troši.

Autor P1 24 Feb 2016, 20:33

mile
Ne zadržavaju ceo život.
Kao što vidiš, auto je 2011-o i prodaje se.
Jednostavno, moraš da misliš na sve, postprodaju, potrošnju, gubitak vrednosti.
Ili ne moraš, prežališ odma ceo iznos, pa pokloniš benzinca kasnije, imaš i tu opciju. :)
Zato ti je u Evropi dizel masovan kod boljih automobila, a tvojom logikom se vode oni koji kupuju top verzije, AMG, M, V8, V12.

Autor P1 24 Feb 2016, 20:38

istina, gledao sam situaciju sa americke strane gledanja jer su ovde dizeli (i auti i gorivo) daleko skuplje od benzinaca, a vidim da to u evropi nije slucaj.

Autor mile antena 24 Feb 2016, 19:58

Mile, moras da shvatis da ne mozes da savetujes Evropljane iz Americke perspektive, kao i obrnuto.
Svuda postoje razlozi zasto je nesto tako.
Eto, mogu ja da savetujem vas u USA da pravite prave kuce, a ne montazne, jer su prave kuce bolje, zar ne ?
Tu retko ko ima kucu od cvrstog materijala, uglavnom su montazne, pa bude onda tokom neprilika letecih delova kuca.
Znate i vi da su bolje prave od montaznih, ali...
E tako ti je isto sto se tice ove teme gore.
Svuda se trebas prilagoditi opstem ambijentu, suludo je savetovati Arape da voze dizele npr.
I Amer bi u EU terao dizela, a Evropljanin u USA benzinca.

Autor P1 24 Feb 2016, 21:20

FuryŠampion,

Novi S500 se ne čuje, stojiš pored njega tišina. Unutra takođe maksimalno izolovan...
Za 350d novi ne znam, prethodna generacija 320/350D nije neki šampion tišine.
S500 n aotvorenom bez problema ide ispod 10l, evo ti evidencija ovog čoveka
http://www.spritmonitor.de/en/detail/724639.html

I meni je malo neobično da neko ko daje preko 100,000€ na auto vodi računa o potrošnji, no dobro svako se vodi prema svojim potrebama.
Valjda mi je ostalo usađeno ono čuveno "ko još pominje potrošnju za ovakva auta" u ranijim auto magazinima...
Takođe ne razumem i kod nas one koji imaju tipa 70,000€ za auto a biraju 2.0 zbog registracije.

Evo vam ovde link sa cenama goriva

http://sr.gas-globe.com/international.phtml

Poz

Autor Raziel 24 Feb 2016, 21:27

@P1,
nismo ni ti ni ja novi novi tako da nema potrebe za takvim komentarima. ja sam i napisao onaj gore prvi komentar iz sarkasticnih razloga jer se ameri stalno pljuju kako preteruju i kako je evropski system za automobile bolji, jer eto izgleda da je turbo i4 bolji izbor nego atmosferski v6. a siguran sam kad bi krenuo da gledam detalje da bi nasao vise v8 motora kod nemackih firmi nego kod americkih.
ovo nije nista tebi upuceno, a prepoznace se oni kojima jeste.

Autor mile antena 24 Feb 2016, 21:30

Raziel
Koja brzina ?
Dizel bi opet trosio upola ili blizu upola manje.
Ima li podataka za grad ? :)
Tom ne treba 500, cim ima takvu potrosnju.
Meni ti nisu jasni, sto kupuju 500 a onda ga voze ispod 100kmh da bi mu trosio 10 lit. Eno test, C220d kupe
pri 150kmh ispod 7 lit.

mile
Nemoj da gledas neke hejtere sto pljuju sve sto je jace od Juga.
Svako bi voleo da vozi jace, da moze.
Tako da su te pljuvacine besmislene.
Stvar je samo prilagodjavanja sredini.

Autor P1 24 Feb 2016, 21:42

Raziel

Ma nemoj zezati da je S500 benzin tisi? :)
Unutra se skoro nista ne cuje, izvana da, ali 350d prede.

Autor FuryŠampion 24 Feb 2016, 21:44

730d je najtisa dizel limuzina na svetu:
http://www.autozeitung.de/sites/default/files/pdf/2016/02/bmw-730d-mercedes-s-350-d-technische-daten.pdf

Autor bmw series 8 24 Feb 2016, 22:12

Nego umalo da zaboravim, je li ovo greška o "samo" 677nm ?
Aktuelni 4,2 tdi ima 850 nm.
A verujem da će novi Osman sa tim motorom ići nešto malo preko 4 sek do 100.
Dizel lux limuzina, neverovatne performanse. :)

Autor P1 24 Feb 2016, 23:21

Pit ,odakle ti izvlačiš računicu da V8 benzinac troši duplo više od V8 dizela?

Po meni , potrošnja kod ovog tipa motora ne bi bila na prvom mjestu ,već njegove karakteristike ,koje su apsolutno idealne za ovaj tip vozila , snaga i moment iz podruma , bez potrebe teranja u obrtaja...

A ja koliko znam to je uvijek bila odlika i benzinskih motora u luksuznim limuzinama (dok još dizeli nisu mogli ponuditi ovakve performanse) zato su uvijek imali veliku zapreminu i relativno malu snagu iz iste.
Razlika je jedino što su tad ti motori bili neiskorešteni , dok ovo sad koristi sav svoj potencijal 100%

A isto tako ne vidim čemu zgražanje na dizel motor u autu od 100.000?!
Kao prvo u većini slučajeva je tehnološki napredniji od ekvivalentnog benzinca a kao drugo , ni po jednoj svojoj karkteristici što se tiče komfora ne kaska za benzincem tako da...

Autor Đorđe 24 Feb 2016, 23:35

Djordje
Ugrubo. Slažem se sa tobom.
Što se potrošnje tiče, na otvorenom pri 80kmh troši oko 5 kila dizela. :)

Autor P1 24 Feb 2016, 23:45

Evo i dizel

http://www.spritmonitor.de/en/detail/661970.html

uglavnom 350d od 6-10 a 500 8-12 opšti prosek

Aktuelna osmica V8 dizel sve oko 10l neki i više

http://www.spritmonitor.de/en/detail/732656.html

Ispade manje-više ista kao S500 :)

Niko ne sporti dizele, ali oni su toliko uznapredovali da su došli blizu vrhunca. S druge strane benzin ima još podosta mesta za napredak...

Poz

Autor Raziel 24 Feb 2016, 23:59

Raziel
Pa ti porediš benzince na otvorenom sa dizelima u mešanom ciklusu. :)
Kod benzinaca nema grada ni malo, još si uzeo 4 matic dizel. :)
Videh na linku, S300 Bluetec oko 5,5 lit, a S350d oko 6 lit, malo nešto više od 6.
Za Osmicu si dao isto mešano, a ne otvoreno samo.
Znaš li koliko benzinci troše po gradu ?
I na otvorenom će opet dizel drastično manje piti.

Evo ga :

http://www.spritmonitor.de/en/detail/724633.html

Evo osmica sa 57% grada :

http://www.spritmonitor.de/en/detail/661227.html

Izabrao si benzinca sa min potrošnjom, svi ostali su preko 10 pa do 13 na otvorenom.
A to je vožnja, pri kojoj dizel pije opet upola manje.
Realno benzinac neće ispod 25 u gradu, može samo više, a 15 na otvorenom lagodno.
Koja je svrha uzeti benzinca i onda ga voziti ko oni što obaraju rekorde sa potrošnjom, da bi ti trošio 10-12 lit na otvorenom.
Kao što rekoh, C220d pri 150kmh ispod 7 lit.

Autor P1 25 Feb 2016, 00:13

Milence, 19:11, opet ta matematika, ili smatras da period od 10 godina nije nista.
"toga nema vec skoro 40 godina."
Ovo je iz teksta o jednom od najpoznatijih americkih automobila: "1989 marked the first year of a fuel-injected V8 engine. The 305 cu in V8 was updated with throttle body electronic fuel-injection (RPO LO3), first introduced in 1987 on Chevrolet/GMC pickups and vans. This engine was rated at 170 hp (127 kW) and 255 lb·ft (346 N·m)"
Fjuri je malo pogresio, mozda je hteo da napise "5.0 V8 sa manje od 200ks". Mada, istini za volju, bio je i 5.7 V8 sa 190ks, policijski! :)))
Ona bitna stvar koju nisi napomenuo je to da se ovde kritikuju americki V8 motori, iznad 5000ccm, kad imaju odnos 30-40 ks po litri zapremine i to benzinci! Prijatelju, Mercedes 123 300D iz 1980. je imao taj odnos snage i zapremine, a licno sam se uverio kakvo visegodisnje terorisanje je taj automobil izdrzao. Ovde ljudi hvale ovaj Audijev V8 dizel i zbog performansi i snage od 100 ks po litri zapremine, sto je pre 10-ak godina bilo u domenu biturbo benzinaca, a potrosnja mu je u domenu tadasnjih 2.0 atmo benzinaca. Neka Ameri naprave V8 dizel sa istom ili manjom zapreminom, a boljim karakteristikama od ovoga, pa da vidimo da li ce biti pljuvan. Video si da su neki bas pozitivno ocenjivali Dodge Hellcat V8 motor.
Inace, slazem se sa tobom u smislu kupovine dizela za 100 000 evra. I ja da imam te pare, namenjene iskljucivo za automobil, a da za sve ostalo imam koliko god mi treba, naravno da bih kupio benzinca, jer dizel je za traktore, plin za sporete, a benzin za automobile. Na zalost, okolnosti nas teraju da gazimo taj princip.

Stole
Jel' to tvoj 320d oboljevao od VP44 Boschizma ili ga muci klapnomalija? :)

Autor Optimus Prime 25 Feb 2016, 00:38

P1

Tražio sam aktuelne modele, ona S dizelka ima još i 2 cyl manje... :)
Nisam zagledao gde su voženi.
A8 sa V8 jako često ide preko 10, zato sam i rekao kao S500.
350d troši minimum 5-6l
500 petrol troši minumum oko 7-8
Nije to tolika razlika, pogotovo za bogatu klijentelu koja ih pazari.
Za po gradu verovatno imaju drugi ili treći auto u kući svejedno...
Valjda se ova klasa uzima za putovanja, i otvoren put, tu će i V12 biti ekonomičan. :)

Nikako ja ne želim reći da će benzin biti isti potrošač, samo je moje mišljenje da onaj ko već ima toliko bogatstvo neće osetiti tih nekoliko litara više na 100km.
Pa sećate li se samo Lada ranije koliko su trošile pa su ih opet vozili... :)
Ne tako davno, sve ispd 10l je bilo ekonomično. Neispravan Kec je trošio toliko lagano.
A danas ti možeš sa S500 da krstariš i da trošiš kao onaj u Ladi ili Kecu pre 15g. E to j enešto!

Poz

Autor Raziel 25 Feb 2016, 00:40

Raziel
U praksi benzinci puno više troše, nije to par litara.
Da je litra-dve, niko ne bi vozio dizela.
Da ne pričam koliko benzinac skače sa potrošnjom u odnosu na dizela, pri ubrzanjima, u gradu...
Beše podatak da Murcielago na otvorenom nisu mogli da spuste ispod 24 lit.
To ti je realnost.
Sećam se borda sa V12 biturbo, grad 33l a gaženja 39.
Gazi ovog dizela 4,2 i neće preći 20, dušu da mu vadiš.
U praksi, 4,2 tdi po gradu troši 12-14 lit.
Što je kao što kažeš Niva i Jugići i kečevi dreševi, a ovo čudovište.
Imam jakog benzinca pa znam, ne treba se zavaravati.
Ljudi često vole da lažu oko potrošnje, što sebe, što druge.

Autor P1 25 Feb 2016, 00:56

PIT
GL 420 cdi trosi 25 po gradu, tako da ne verujem da a8 v8 moze trositi duplo manje. Meni je 3.0 tdi trosio 11+ po gradu, zavisno od voznje.

Jaci dizelas VS jaci benzinac na otvorenom, tu se osetno vidi razlika na 150 na sat recimo, par litara bez problema

Autor NemanjaBB 25 Feb 2016, 01:10

Nbb
Jel to reli stilom ? :)
Troši oko 15 normalne vožnje.
Znam za A8, meni je oko 12+ trošio.
25 po gradu troše V8 benzinci.
Mada sam ja i 330 natero na 28,7 na bordu. :)

Autor P1 25 Feb 2016, 01:21

P1tinjo,
mislim da uporedjivanja benzinaca i dizela ne budu uvek merodavna. Recimo, cesto se porede atmo benzinci bez diektnog ubrizgavanja sa komon rejl turbo dizelima, odnsno oni benzinci sa starim tehnologijama protiv poslednje reci dizelske tehnologije. Trebalo bi porediti vrhunsku turbo benzinjaru protiv vrhunske turbo naftare, koji imaju istu zapreminu. Vidi, recimo 4.0 V8 u RS6 tuce 560ks opusteno, a ovaj TDI 400ks. Trosice benzinjara vise, ali mislim i da bi odrala ovu naftaru. Bilo bi zanimljivo videti uporedni test RS6 TFSI i RS6 TDI (ako ga urade sa ovim motorom). Tada bi smo mogli da donesemo konkretne zakljucke. I sam si imao dobre dizel limuzine, pa si opet po gradu "smartovao", sto zbog parkiranja, sto zbog potrosnje. Ali kad si ozezio po autoputu, priznaj da ti je bilo milije sto je Narandzokej benzinjara. Kad das gas, 'ajde sto lepo ide, al' sto se lepo cuje!

Autor Optimus Prime 25 Feb 2016, 01:34

Pa dobro, ovaj jeste malo jaci na gasu, tj, vozio ga je opustenije, bez gledanja trenutne potrosnje. Najmanje 22. Kupio ga je novog, nije neki les iz Italije :D
Posle se preporodio, uzeo novi c230 benzinac, automatik i duplo manja potrosnja..

Ali mi to nekako i realno da trosi 20 po gradu. Komsiji 320 ML 2007. trosi 12-13 po gradu, skoro mi je pokazivao, to mu je skroz ok, a zalio se recimo na 120d 163 ks, automatik, da bije 9-10 po gradu, pa mu u odnosu na to, ML trosi smesno vise. Ali je i priznao da ML bas mazi kako ga vozi :)

Autor NemanjaBB 25 Feb 2016, 01:36

Što se tiče ovih uspordbi moderni turbo benz.vs turbo dizel , prednost turbo benzincu dajem samo kod sportskih i ultra sportskih automobila , u normalnom autu od tačke A do tačke B ne vidim neku realnu prednost nad dizelom , tj. po meni nema ni jednu , jer su postali kompleksni kao i dizeli (nije jeftinije održavanje) radne karakteristike postaju slične dizelskim (max.snaga ispod 5000rpm) a iako smanjena potrošnja,još uvijek dosta viša od dizela a posebno ako se koristi sav potencijal , a zadnja stvar za koju se hvataju ljubitelji benzinaca-zvuk , postaje sve veće razočarenje , neki dan kad sam čuo BMW 320i (prvi put,a ima ih na tone al sve dizlane), blago je reći da me razočarao , jbt. isti zvuk kao u mog strica Corsa C 1.2?! A o ovim troklipcima je suvišno pričati...

Autor Đorđe 25 Feb 2016, 02:04

I da ne pomisli neko da sam benzin hejter , ja ih obožavam tj. bolje reći obožavao , jer budimo realni , šta je u posljednje vrijeme izišlo a da je koliko toliko dostupno a da vam se koža naježila kad ga čujete , bez toga mi je sasvim svejedno šta mu je pogonsko gorivo a onda naravno prednost ima onaj koji manje troši uz identične performanse...

A nekad , em nisu imali konkurenciju u dizelu , em kad se čuju te simfonije sve se zaboravljalo.
Sve su to davna , tako reć , romantičarska vremena npr. jednog busso-a, VR6 , M20 , M50 ,pa Audijevih,Fiatovih i Volvo petaka, pa fantastičnih 16 ventilskih vrtilica iz Japana,Njemačke,Italije,Francuske,pa boxera iz Alfe i Subarua...
A rasne osmake neću ni da spominjem

Autor Đorđe 25 Feb 2016, 02:43

@Optimus Prime,
interesantno je da ti od svih ljudi kazes da je neko "malo pogresio" za brojeve. ti, koji si mene kritikovao sto koristim 3 umesto 2.5 ili 18 umesto 20 godina. ali nema veze, meni to ne smeta, a takodje mi ne smeta ni sto si koristio motor u pikapu ili policijskom vozilu za koriscenje za koje se uvek koristi niza kompresija, jer ih namerno prave lenje da duze traju. mislim, mogao si ti reci i da su amerikanci do pre 2 godine koristili takve motore, jer neki i jesu (recimo ford econoline van, 4.6 sa 225 ks).
amerikanci su uvek pravili lenje motore, ali ne zato sto ne umeju da naprave mocnije vec zato sto je trziste tako zahtevalo. evo ti primera radi, kada je dodge viper debitovao chrysler je imao spreman 2.2 turbo motor sa 440 ks. na kraju su u vipera ubacili 8.0 v10 sa 400 ks. zasto? jedan kamionski motor (praktivno je preuzet iz dodge ram pikapa) a drugi tehnolosko cudo.
ne znam koliko si upoznat sa istorijom americkih naprednih auta, kao recimo chrysler airflow, chevrolet corvair, oldsmobile toronado, pontiac tempest i slicnih, pa bas nijedan od njih nije bio uspesan. meni licno nema nista impresivno u tome sto neki auto razvija 100 ks po litri - evo i novi mustang shelby gt350 to moze. koja je njegova poenta sto ima 5.2 atmosfersac sa 538 ks umesto onog u prethodnom gt500 (5.8 supercharged sa 668 ks)?
izvini molim te, ali ko je to rekao nesto pozitivno za hellcat? bas bi voleo da znam jer ono sta sam ja video je pljuvanje - pljuvanje zato sto je 6.2, a pljuvanje jos vise sta ce nekome 707 ks u porodicnom sedanu.

Autor mile antena 25 Feb 2016, 04:53

Nbb
Da, potrošnja za ML po gradu je oko 12.
Imao sam prvog ML-a 320 benz, 2 komada, 20 l po gradu...
Još sam imao benzinaca, SL320 isto 20+.
Tako da mi je smešno da slušam gluposti kako benzinci malo troše, 10 lit itd.

O.P.
Ma i oni ne troše puno manje, a što reče Djordje, sa tim turbaćima gubiš onaj zvuk atmo benzinca, zbog kojeg ljudi vole benzinjare.
Meni nisu jasni ljudi koji kupuju benzince, recimo V8 500 i onda ga voze kao kornjaču, da bi mu trošio "malo", a opet je ta potrošnja osetno veća od dizela.
Onda kupi dizela.
Kod dizela je manja razlika otvoreno-grad, manja je razlika u potrošnji kad vodiš i kad ne vodiš računa.
Benzincu svaki pritisak na papučicu gasa vrtoglavo diže potrošnju, stani kreni, grad.
Dizel mnogo skromnije diže.
Eto meni je i W212 220d trošio oko 12 po gradu, ali ga nisam štedeo, najmanje 8, a lagano bi moglo da se izvuče 9-10.
A benzinac ( moj ) 25 prosek, a takve vožnje kao onaj 12, 30+.

Autor P1 25 Feb 2016, 11:01