Snimljen novi Audi R8 Spyder

Ovde prvo podsećanje da je Audi novi R8 zvanično predstavio početkom marta prošle godine na sajmu automobila u Ženevi, i to prvo u Coupe izdanju.
Kao i kod starog modela, Nemci pripremaju i njegovu Spyder varijantu, što potvrđuju i ove najnovije špijunske slike test primeraka koji su uhvaćeni tokom testova u Namibiji.

Ukratko, i novi R8 Spyder je zadržao meki sklopivi krov, a u odnosu na prethodnika biće i za oko 50 kg lakši.
Kao i R8 Coupe, i ovaj R8 Spyder će biti dostupan sa 5,2 litarskim V10 FSI motorom, i to u dve verzije. Bazna varijanta raspolaže sa 397 kW/540KS i 540 Nm, dok snažniji R8 V10 Plus ima 449 kW/610KS i 560 Nm. Ipak, budući da će biti nešto teži od R8 Coupea, performanse R8 Spydera će u poređenju s njim biti nešto lošije.
Treba pomenuti da će R8 Spyder dobiti i virtuelni kokpit, laserska svetla i sedmostepeni DSG menjač.
Takođe, budući da bi R8 Coupe za nekoliko godina trebalo da dobije i V6 motor, to se može očekivati i za R8 Spyder.
Početak prodaje novog R8 Spydera se u Evropi očekuje u drugoj polovini ove godine.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Foto: Cars in Namibia / Zero2turbo.com
@P1
Kod Huracana to ne pominjes, a ovde smeta. I onda covek pricati sa tobom...
Nisu samo svetla, nema vise ni onog detalja na boku, ima vise izmena spolja, ne samo svetlosne grupe. Unutra izdomonirali enterijerom. Ja razumem da Lambo ne pljujes, a Audi da zato sto je protivnik Mercedesu, a Mercedes nesto ovakvo nema. A, tesko i da ce imati. Zapravo ovaj R8 je sve ono sto ti volis. Agresivan dizajn, nema V8 kao Mercedes, nego V10 sto ti takodje volis, sto veci motor. Zapravo ovaj auto je tip top kada se pogleda sta ti volis, ali ovo ne mozes zbog bedza zato sto je konkurent Mercedesu.
dusan
Sta ti pricas ?
Huracan je bez konkurencije.
A ovo je kao Skoda/VW.
Audi nikad ne bi imao ovaj auto da neme rebaged Lambo.
Huracan u odnosu na Gallardo nema samo svetlosne grupe restilizovane.
Ali sta pricati sa tobom.
Uostalom, sto se meni obracas ?
Ja sam samo se slozio sa Nitrom.
Ko daje ove novce, ima original, Huracan.
Koji je i atraktivniji, a ne izgleda zastarelo, dizajn star skoro deceniju sa restyle svetlosnim grupama.
@P1
Hahahahaha! :D Galjardo, a potom Huracan koji je naslednik Galjarda je cistokrvi proizvod Quattro GmbH odeljenja koje je zaduzeno za Audi S i RS modele. Elektronika kod tog Huracana sto je 'bez konkurencije' je ista kao u Audi A1. MMI sistem sto ima isto imas u A1 :) Galjardo je imao kokpit iz Audi A3 :) Imao prilike da se vozim, kvalitet, izgled onoga je totalno isto :) Tebi se obracam zato sto si totalni hejter. Zadnjih meseci gledam da ne komentarisem, posto si hejter i sa tobom ne moze da se prica, vec malo vredjas tako po nekog sta vozi, cime se bavi i ostalo, malo ne priznajes neke stvari i kako sa tobom pricati kada si klasicni kompleksas.