Još jedan teaser za Mercedes C klase Cabrio

Mercedes će C klasu Cabrio predstaviti 29. februara, a zatim će automobil biti prikazan i posetiocima tradicionalnog sajma automobila u Ženevi.
Ipak, iznenađenja u pogledu izgleda nema, budući da smo nedavno već bili u prilicii da vidimo slike i video u kome se nalazi nekoliko potpuno nemaskiranih primeraka C Cabria.
U ponudi će biti verzije C 220 d i C 250 d Cabriolet, kao i benzinci C 180, 200, 200 4MATIC, C 250, C 300 i C 400 4MATIC. Takođe, na raspolaganju će biti i sportske verzije C 43, C 63 i C 63 S.
Dakle, nakon što je u novembru prošle godine na sajmu automobila u Los Anđelesu predstavio obnovljeni SL, a zatim u Detroitu i SLC i SL 65 AMG Cabrio, Mercedes ne staje i nastavlja da popunjava svoju gamu kabrioleta.
Ovde podsećanje da je Mercedes novu generaciju C klase prvo predstavio u sedan verziji (W205), zatim je stigao i karavan, kao i C sedan LWB sa produženim međuosovinskim rastojanjem za kinesko tržište, a na kraju je u septembru prošle godine u Frankfurtu javnost bila u prilici da se upozna i sa novom C klasom Coupe.
Što se tiče C klase Cabrio, automobil će imati klasičan, meki sklopivi krov (može da se spušta/podiže pri brzinama do 60 km/h), COMAND infotainment sistem i unutrašnjost poznatu iz C klase Coupe, a i u ponudi motora možemo očekivati već poznate agregate iz C klase Coupe.
C klasa Cabrio će dobiti već poznatu paletu benzinskih i dizel motora od 4, 6 i 8 cilindara, uključujući i 4,0 litarski twin-turbo V8 za AMG varijantu. Jedan od motora u ponudi biće i 3,0 litarski V6 biturbo benzinac sa 367KS i 520 Nm obrtnog momenta.
Mercedes-AMG C63 Cabrio bi trebalo da ima twin-turbo 4.0L V8 motor sa 476KS i 650 Nm, kao i sa 510KS i 700 Nm (ova potonja je S verzija).
Uz snažan motor AMG verzija će naravno dobiti i aero body kit, AMG alu točkove, jače kočnice, sportski izduvni sistem sa četiri izduvne cevi, sportski podešeno ogibljenje i doteranu sportsku unutrašnjost.
Očekuju se i sistemi Aircap i Airscarf, poznati sa drugih Mercedesovih modela. Podsećanja radi, Aircap je inovativni štitnik od vetra koji se podiže iznad gornjeg ruba vetrobrana i usmerava strujanje vetra 20 cm iznad glava putnika (Aircap se inače može podići do brzine od 160 km/h).
S druge strane, Airscarf je sistem grejanja koji kroz kanale u sedištima i naslonima za glavu usmerava topao vazduh na gore, ka vratu.
Ivan Mitić - Autoblog.rs
Ranije objavljene slike:




