home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Dok prodavci Fiata u našoj zemlji imaju novu ponudu za kupovinu Tipa sedan, u Fiatu se pripremaju da uskoro predstave i njegove hatchback i karavan verzije.

Još ranije je naime najavljeno da će pored Tipa sedan u ponudi kasnije biti i hatchback i karavanski SW, pri čemu se oni očekuju već tokom sledeće nedelje na sajmu automobila u Ženevi. Do tada, evo i rendera budućeg Tipa SW koji su objavili neki italijanski mediji, a koji bi navodno mogao da bude i zvanični, fabrički crtež.

Treba podsetiti da se u paleti motora kod Tipa sedan između ostalog nalaze benzinac 1.4L sa 95KS i dizelaš 1.6 Multijet II sa 120KS.

Tipo sedan je inače dugačak 454 cm, širok 179 cm, visok 149 cm, međuosovinsko rastojanje iznosi 264 cm, a ima zapreminu prtljažnika od 520 litara.

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 2028



Komentari

moron
za mesec i po dana preko 15 hiljada prodatih u Evropi, kaze SAT plus!
Malo li je? :)

Autor carobnjak 27 Feb 2016, 23:33

БМВ?

Autor Трка се поништава 27 Feb 2016, 23:44

Autor carobnjak 27 Feb 2016, 23:33
Možda to nije loš rezultat, ne znam referentne cifre, ali znaš da mene sedan ne interesuje.
Ovaj budući karavan možda, mada već sada ima ima 2 očite "falinke". Ima isti Wb kao i sedan, tako da ne nudi bilo kakav dodatni komfor.
A ima i skroman gepek za "dobar karavan" C segmenta.
Drugim rečima, trebalo bi da ima izuzetno "privlačnu" ( "poniženu" ) cenu da bi kod mene izazvao neku pozitivnu "pozivnu" emociju.

Autor moron 27 Feb 2016, 23:59

moron
pa to je skoro 50% vise od 500L! :)
A sam pocetak, sacekacemo drugu godinu prodaje , to je najvaznije kako kaze Orlo...:)

Jos nije objavljen podatak za gepek!

Autor carobnjak 28 Feb 2016, 00:06

Moja greška, mislio sam da je 520 litara gepek karavana ...
Pojma nemam ni za rezultate prodaje za 500L, niti mislim da to na bilo koji način može da utiče na to da li nekom čoveku to vozilo odgovara ili ne. Šta meni znači da li ga je u nekom periodu kupilo 10 ili 10.000 ljudi? Ništa ...
Ali bi mi značilo da mi je duža desna nadlaktica (kada se već ne podešava po visini oslonac za desni lakat) ili da mi je duža leva noga (da lakše "dohvatim" kvačilo ) ili da mi je kičma kriva na kontra stranu u zoni ramena ili ...

Autor moron 28 Feb 2016, 00:17

moron
neki dan si tvrdio da Tipo nije ispunio ocekivanja, pazi za mesec dana???
E pa ja cu da te razuverim! :)

Autor carobnjak 28 Feb 2016, 00:20

carobnjak
To je posredno rekao direktor prodaje jednog dilera ( "postojala su velika očekivanja ..."). Meni ni u džep, ni iz džepa :)

Autor moron 28 Feb 2016, 00:33

moron
ozbiljan direktor koji procenjuje u prvom mesecu i to sa 15 dana praznika! :)))

Autor carobnjak 28 Feb 2016, 00:39

Bio juce da se raspitam za 500L na Trgu, kad ono unutra tipo...istinna je, lepši je u 3d. Jedva čekam hb, iako mi i Kadjar zapo za oko...Kad bi samo izbacili ovaj 1.4b od 95ks...

Autor rasa 28 Feb 2016, 10:01

@carobnjak
15.000 prodatih Tipa za mesec i po dana je samo pusta zelja, verovatno toliko narucenih od strane dilera, ali ne i prodatih, pogotovo sto je u Evropi nepopularan oblik sedana i zato sto nije stigao na sva trzista...
Evo tih "15 hiljada" prodatih:

http://left-lane.com/european-car-sales-data/fiat/fiat-tipo/

;)

Autor Orlo 28 Feb 2016, 11:20

@ Orlo

Trenutno je preko 20 tisuća potpisanih narudžbi.

Uostalom pogledaj intervju:
http://www.corriere.it/economia/16_febbraio_28/fca-cosi-carta-ginevra-00cc08a4-dd8f-11e5-8232-4d06db738c6b.shtml

Ne znam zašto ne bi pričali o preko 20 tisuća narudžbi ako su financijske obveze ispunjene.

Autor travanj 28 Feb 2016, 11:39

@travanj
Nesporno je to, neka je i 20k, ali to nije 20.000 kupaca, to je 20.000 porudzbina dilera... ne znam ko to kupuje prakticno na nevidjeno... mozda Ferrari ili Lamborghini...
To znaci da je mesecna prodaja preko 10.000 komada sto znaci da ce dobaciti teoretski 120.000 ove godine i sto moze da znaci da se bolje prodaje nego Megane, i30, Auris, Leon a oni su u vrhu liste...

Autor Orlo 28 Feb 2016, 11:52

Orlo
Ma prodato je 50 hiljada, izašlo u kupusovom listu. :)

Autor P1 28 Feb 2016, 11:54

Orlo
u pravu si, 15 hiljada je poruceno, rekla je Antonela Bruno, direktorka funkcionalnih Fijatovih modela na dodeli priznanja Autobest za Tipo...

I sta to menja, tako ti je lakse da podneses? :)))

Autor carobnjak 28 Feb 2016, 12:00

@ Orlo

Ne, ne misli se na narudžbe od strane dilera nego baš na narudžbe od strane kupaca.
Čak ni Altavilla u ovom tekstu implicira da su to plaćena auta.

Uostalom ja sam čak dao detaljnu analizu kada je Tipo bio čini mi se na 1000 narudžbi koliko ih je na keš, koliko na kredit, koliko dizel, koliko benzin. Naravno da još nisu niti tih 1000 isporučili.

Nije baš jednostavno doći do Tipa, barem ne u Italiji.

Za ostala tržišta ne bih znao i na ostalim tržištima je druga oprema. Možda je dile previše zagrizao pa ih u startu previše naručio.

Autor travanj 28 Feb 2016, 12:00

@carobnjak
Video sam da si se onako bas obradovao, krenuli su komentari, pa da ti prekinem slavlje... ;)

@P1
I ne Njuz.net-u... :))))

Autor Orlo 28 Feb 2016, 12:06

Orlo
dzaba se trudis! :)))
Jos kad stigne HB...

Autor carobnjak 28 Feb 2016, 12:10

@carobnjak
Pazi, nisam ja naseo na PR "patku" bez da razmislim malo... ali evo ako znaci nesto, verujem da ide u top 10, jer je narod Evrope zeljan novog, kompaktnog trojca, u moru od 20-30 modela... uz adute poput 7" ekrana, LED farova, i komandi klime iz Iveca i Alfe, koji ce dati element premijuma koji samo Balkanci ne vide u Fiat-u, kako neko vec ranije rece... ;)

Autor Orlo 28 Feb 2016, 12:17

Orlo
vidi, za te pare nema bolji paket, mislim na ovaj za 12 hiljada, a auto je odlican, moras ga probati! :)))

Autor carobnjak 28 Feb 2016, 12:19

P.S.
Evropa mozda i nije zeljna ali istocna trzista itekako jesu!

Autor carobnjak 28 Feb 2016, 12:20

@carobnjak
Malo se i ja salim, ali verujem da to uopste nije lose vozilo, oprema je za takvo vozilo i vise nego adekvatna...

Iskren da budem ne pratim ponude mnogo niti cene (sporadicno i to kada izadje ovde vest jer nisam potencijalni kupac niti razmisljam o novom automobilu), oslanjam se, sto se tice toga, na reci morona, jer on covek stvarno prati to kako treba... mada i on tvrdi, koliko sam razumeo, da ima i drugih ponuda u tom rangu koje svakako treba uzeti u obzir...

Autor Orlo 28 Feb 2016, 12:36

Orlo
on prati samo WB i rezervni tocak, a kupio autobus! :)))

Autor carobnjak 28 Feb 2016, 12:39

@carobnjak
Nemoj tako prati on dosta detalja koji se ticu prakticnog coveka, i moram da priznam da mi je nekoliko puta otvorio oci... Wb jeste bitna stavka pogotov u svetlu danasnjih automobila koji znaju sa velikom duzinom da imaju smesno mali prostor...

Autor Orlo 28 Feb 2016, 12:41

@carobnjak
Sto se tice rezervnog tocka prema tome kako se podsmevas potrebi, rekao bih da ti nije ni zatrebao do sada... meni za 3 godine je dva puta zatrebao tako da znam da ga cenim...

Autor Orlo 28 Feb 2016, 12:44

Orlo
ne podsmevam se, svaki njegov drugi komentar je na tu temu, zar nisi primetio?

Imam i ja rezervni tocak, onaj manji,ne pamtim kad mi je zatrebao, srecom...

Autor carobnjak 28 Feb 2016, 12:51

P.S.
i da treca, mozda najbitnija stvar, da li moze da sedne sa sesirom na glavi, na zadnje sediste, naravno, a na prednje i nije tako bitno! :)))

Autor carobnjak 28 Feb 2016, 12:52

20.000 komada za mesec dana
20.000 x 12 meseci = 240.000 komada godišnje
Ako model živi 5-6 godina, proizvešće oko milion vozila pod oznakom Tipo.
E sad ovako, gledajući strane testove, porede ga sa Astrom sedan. Pa jel Tipo C klasa ili B klasa sa dimenzijama C klase.
Jel konkurent Astri ili Pežou 301 i Škodi Rapid?
I koliko će da padne potražnja za sedanom kada izađu Hatch i Sw?

Autor Dejan L 28 Feb 2016, 13:48

Dejan L
cistokrvni C segment ali za siromasnija trzista, tako da moze da se poredi i sa Astrom, Fokusom, Fluensom ali i sa Rapidom, za koji je avion, u svakom pogledu! :)

Autor carobnjak 28 Feb 2016, 14:00

carobnjak 28 Feb 2016, 12:52
Dok živim u Srbiji, i povremeno putujem kuda putujem (što uključuje pustare, inostranstvo, noć i porodicu u kolima), gnušam se ideje vozila bez rezervnog točka, ma kakav "paket asistencije" proizvodjač formalno nudio. Ni drogiran neću. I uvek ću da pomenem tu falinku kola (sreća tvoja, tipo za 100 eura nudi to kao opciju).

Drugo. Nisam ja opterećen Wb-om, već, dok živim sa porodicom (i deca svaki dan sve više rastu), ne mogu da podnesem pomisao da vozilo C ili D segmenta bude registrovano za 5 osoba, a da u njega komforno ne mogu da sednu 4 odrasle i visoke osobe (dakle, Perica Rajković, koga kao novinara veoma poštujem, sa svojih 173 cm, nije "reper" za to "merenje"). A većina HB-a C segmenta su ti (po mojim standardima) praktično "dvosedi" (pa i neke limuzine D segmenta). I to mrzim iz dna duše. A veći Wb U PRAVILU vodi većem komforu, mada to nije "direktna srazmera" (izuzeci postoje).

Treće. Izvini što nekada pljujem fiat, pa i "autobus". Zasluženo je. Nije džabe Predrag rekao da je to "polufabrikat". Milion je tu mana (za mene), ali od "naknadne pameti" koristi nema.
Istina, savršeno ne postoji.

Autor moron 28 Feb 2016, 16:11

Читајући ових дана текстове и коментаре а без да знам о ком возилу је реч, помислио бих да се иза свега крије најмање неки нови "венто".

А то је у ствари један обичан увек просечан "фиат" чије присуство на улицама не очекујем у већој мери од присуства једне "линее".

Некако баш јак маркетинг је у току, као да је реч о политичкој партији пред изборе.

Autor Трка се поништава 28 Feb 2016, 16:26

Da ponovim:
"In questo momento tutti i marchi stanno battendo l’aumento del mercato, l’arrivo della Tipo darà ancora più impulso a Fiat, la berlina quattro porte doveva essere commercializzata, inizialmente, solo in Italia, in volumi non altissimi, si sta invece rivelando un grosso successo in tutta Europa, abbiamo più di 20mila ordini firmati. La Tipo si sta dimostrando ideale per differenti categorie di utenza e ci consente di recuperare posizioni nelle flotte. Stiamo già lavorando per aumentare la produzione in Turchia."

Znači 20 tisuća plaćenih narudžbi za Tipo sedan i još zanimljivije što već rade na povećanju proizvodnih kapaciteta u Turskoj.

Autor travanj 28 Feb 2016, 20:17

moron
druze nema ljutis, samo sam naveo koji su tvoji kriterijumi i da ih stalno navodis, sto je cinjenica...:)

A sta konkretno zameras autobusu, osim sto se ne snalazis sa komandama podizaca?

Autor carobnjak 28 Feb 2016, 20:32

carobnjak
Elem ...
Sednem juče u novi 308 HB, sadašnji bazni nivo ( "Fun"). Naravno, tu je odmah dobra stara averzija ka maloj, dalekoj i "alociranoj" instrument tabli, ka centralnom tabletu (ali odmah primetih da je, po meni, ta "televizija" maštovitije dizajnirana nego na novom megane-u), ali sledeći osećaj koji me je spontano obuzeo, bilo je:
- udobno sedšte, lumbalna podrška "na pravoj visini",
- "oslonac" za desni lakat na pravoj visini (jer mu se visina podešava), a i "kliže" gde treba ;
- to što (kada su mi i volan i sedište podešeni kako treba), kvačilo lako pritisnem do kraja, bez da se istežem ...
- naravno, oslonac ruke sa leve strane je kao saliven.
Korektnosti radi, reći ću da su hodovi tog petostepenog menjača meni jezivi (posle onog sa "fiće" ili SW-a).
Znaš, sve te "sitne stvari" me kod "fiće" nerviraju. Ne smeta mi ni dužina sedalnog dela (koja je po nekima mala), ali oblik naslona ledja kao da nije za kičmu moju (i u zoni "lopatica" kao da je naslon povijen unazad, često "uhvatim" sebe da sam nesvesno odmaknut od sedišta u tom delu ledja u gradskoj vožnji ili dok manevrišem), ta prokleta lumbalna podrška visinom nije gde treba i ne znam kud bih više sa njom (ostali članovi porodice su time oduševljeni na suvozačkom mestu, ali su i niži od mene) i od nje kao da me ledja još više bole. Smešno zvučati može, ali se nekada istežem kao malo dete da "dohvatim" kvaćilo do kraja i ne mogu taj problem da rešim pomeranjem pozicije sedišta ili volana, uvek je neki "aspekt" faličan, neka ruka ili noga (ili sam ja, kao celina, lako moguće,ne šalim se).
Takodje, moji bližnji koliko god "fiću" rečima generalno hvale, slušati ih više ne mogu sa kritikama na račun plastične oplate koja je postavljena sa zadnje strane naslona prednjih sedišta. I klinac ( sa svojih 183 ) majci stalno govori da pomeri prednje sedište napred da bion za svoja kolena imao više mesta ( i tada mi se prokleti Wb stalno po glavi mota )...
Nije on tako loše vozilo (motor i menjač su mu fantazija), veoma je lagan za vožnju po gradu, kao igračka, ali neki detalji su mu kataklizmični ...

Autor moron 28 Feb 2016, 21:35

moron
na osnovu ovog sto si izneo, kao problem vidim samo tvoju kicmu, ili proporcije, ako ti je tako lakse... :)

Autor carobnjak 28 Feb 2016, 21:53

Tako će reći svaki zaljubljenik u fiat, jer je lakše sve to pripisati "formi korisnika", nego reći da se možda radi o nedostacima proizvoda.
Onaj, malo realniji, staviće možda i "prst na čelo".

Autor moron 29 Feb 2016, 09:32

moron
pa sve pocinje od tebe, zar ne? :)

Autor carobnjak 29 Feb 2016, 10:48

carobnjak
Nije sve do mene, nešto je i do "proizvodjača", servisera ...
Na "kršu", naime, već mesecima imam jedan "crvčak", koji "oni" ne znaju da reše, a i to očito smatraju beznačajnim, jer je fiJat, a njihovi vlasnici bi valjda trebalo da su "fleksibilni" na "gremline".
Ne kažu džabe (upućeni) da je fiJat "djubar autoindustrije" ...

Autor moron 29 Feb 2016, 14:41

I prva službena slika:
http://s30.postimg.org/3z62doadt/t54evt54ertgb4e5rny764b5werdsvrtfsaez5rsdfedsxf.png

Autor travanj 29 Feb 2016, 19:33

travanj
dobar je! Ima li sta od HB?
Zeneva?

Autor carobnjak 29 Feb 2016, 19:39

@ čarobnjak

Jedino do čega se trenutno može doći:
http://s11.postimg.org/4vliok737/12806005_1036634913064829_8332590087232572377_n.jpg

Ionako je sutra ujutro službeno predstavljanje.

Autor travanj 29 Feb 2016, 19:42

travanj
znam za te fotke, nego da li ce HB sigurno biti u Zenevi?
Negde sam juce procitao da dolazi samo SW...

Autor carobnjak 29 Feb 2016, 19:48

@ čarobnjak

Mislim da intervju koji sam dao neki dan i je vezan za Ženevu, a tamo se spominju oba. Tako da...

Inače sutra je premijera njih 2 pa zatim Maserati Levantea, "civilne" Giulie, Abarth 124 Spidera. To je što se tiče potpuno novih proizvoda.

Inače kako talijanski Quattroruote ima razna mjerenja u testovima tako je sada činjenično stanje kako ulazni FIAT 124 Spider sa 1.4 Turbo i 140 KS jednostavno mete pod sa Mazdom MX-5 1.5 sa 131 KS.

Autor travanj 29 Feb 2016, 19:51